Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem makov,

    Vag mi behom poslednych 4 dni hlasiu chybu 16555 sporadicka. V popisu priamo z Vagu je "system odmerovani paliva-system priliz chudy" Ale podla DP by to malo byt "Rada 1 system davkovani paliva" Napada niekoho co by to mohlo byt? D.

    • 18 odpovědí
    • 27,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Ondrej77,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co s tím je? S autem se asi 14 dní nejezdilo a když se s ním zase začalo jezdit tak se rozsvítili tyto kontrolky(viz. fotka) a při jízdě vypadávají budíky. Byl jsem s tím v servisu tam to hlásilo chyby na diagnostice ale chyby nešly vymazat. Abs je 2x měněný pokaždé ze stejného důvodu, zkusil jsem i jinou baterii v aute ale furt je to stejný.

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem DROBEEEK1995,

    Zdravím pánové Dnes při jízdě na dálnici mi auto začalo ztrácet výkon, došlo to až tak daleko že auto jede krokem přitom mám pedál až na podlaze a když jej pustím tak auto chcípne přídám sem svoje video co jsem teď nahrál. mě osobně to příjde že to jede na jeden válec, v hořším případě že to je zadřený ale nevím jak by se toto stalo oleje je tam dostatek ještě bych dodal že jsem nebyl schopen dostat se nad 110 km/h a že auto občas i cukne i při té pomalé jízdě a při plném sešlápnutí plynu vyletí okamžitá spotřeba do astronomických čísel cca 40L/100 snad to někdo podle videa poznáte i když v to nedoufám ale naděje umírá poslední motor 1,2 Htp 47 kw rv 2007 Video : ht…

    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Jindřich Páta,

    Všechny zdravím, mám problém s otáčkama na Fabii 1 1.2htp, 40kW, AWY . Na volnoběh je vše v pořádku, po přidání plynu na 1000 - 2000ot. začnou otáčky kolísat +-100ot.. toto kolísání je cítit i při rozjezdu po rovině a do svahu. Motor je po výměně ale dělal to i starý motor. Nové filtry, lambda sondy, váha vzduchu, regulátor tlaku paliva a svíčky. Na grafu diagnostiky se prý při tom klapka nepohybuje a je stabilní. Kdo prosím dokáže poradit, děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Peťu,

    Zdravím? snad mi někdo poradíte. Mám teď krátce Fabii II 1,2 Htp a je to tak 4 dny co jsem zaslechla takový divný zvuk, je to jak kdyby jste řezali nožem do kovu, nebo dva kovy jakoby se o sebe třeli (vůbec nevím jak to specifikovat) a přesně nevím odkuď to jde. Bylo to slyšet jen za jízdy mezi barákama jak se to odráželo ale od včerejška se to zhoršilo a večer když jsem přijela domu tak to bylo slyšet dost a i na volnoběh. Děkuji Petra

    • 0 odpovědí
    • 921 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem KoumiCZ,

    Zdravím, chtěl jsem si kvůli nadměrné spotřebě oleje (cca 2,5 litru na 3000 km) nechat měnit pístní kroužky. Dozvěděl jsem se ale, že Škoda Auto zakazuje (případně výrazně nedoporučuje) pístní kroužky měnit. Co je na tom pravdy? Prý dokonce ona sama ty kroužky ani neprodává. A že se prej mění celá spodní čast motoru kde je cena cca 40000 Kč. Bylo mi řečeno, že by se pak mohl motor nějak rozházet. A tak se vás ptám: Jaké s tím máte prosím osobní zkušenosti? Děkuji.

  7. Ahoj, trošku jsem se do tohoto fóra začetl, zkoušel vyhledávání, ale sedím tu už přes hodinu a mně podobný problém jsem nenašel, proto zakládám toto téma... Mám Fabii, 1,2 12V HTP, r. 2005, najeto 123 tis. km a začala se projevovat občasná nepříjemná závada následujícího typu: - nezáleží na teplotě okolí nebo motoru - otočím klíčkem v zapalování, všechny kontrolky ok, kromě systému vedení výfukových par - pokusím se nastartovat a nic - absolutně nereaguje - mohu opakovat startovací proceduru několikrát a stále stejný problém, žádné zvuky, pouze ticho... - řešení pro nastartování je následující: stačí auto "roztlačit", lépe řečeno uvést do menšího pohybu a pustit se …

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 47,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem GoofyX,

    Zdravim, tak jsem zacal toto forum procitat pravidelne, protoze na netu se clovek dozvi vice nez v autor. servisu. Drive jsem mel Fiat Tipolino a musim rict, ze jsem se o nej staral a vsechno info z netu bylo vzdy na 100 pro a s auti jsem nikdy nebyl v servisu Ale k veci ... Prisla chvilka a ja koupil new car v podobe Fabie 1,2HTP 47kW, coz musim konstatovat neni vubec spatne vozitko (prosim o vynechani komentaru na tema, ze Fiat neni auto atd. ) Ale protoze tenhle motor vubec neznam, ale nepovazuji se za uplneho blba, tak bych se chtel timto poptat na par veci, co me zarazili, ale nechci se hned hnat do servisu, - patrim k tem co divne zvuky strasne resi 1) naje…

    • 30 odpovědí
    • 25,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Daddo,

    Ahojte, mam taky problem. Stava sa mi obcas, ze akonahle sa blizim s palivom k rezerve (niekedy este aj predtym, ako zacne svietit kontrolka nedostatku paliva ale povacsinou uz ked zacne svietit), tak mi nahodile motor straca vykon, resp. zhasne. V lepsom pripade strati iba na kratky okamih vykon (otacky padnu a ide ako keby zhasnut) ale potom sa preberie a zase ide normalne, v horsom pripade zhasne. Po opatovnom nastartovani vsak zase bezi normalne. Akonahle je hladina paliva normalna, je vsetko v poriadku a motor ide bez problemov. Kde by mohla byt chyba? V palivovom cerpadle? Diagnostika nehlasi nic. Dakujem za kazdu pomoc. Fabia 1.2…

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem romana93jandova,

    Zdravím. Prosím o radu a zkušenosti. Moje Fabia 1, 1.2.htp 47kW, po zahřátí motoru děsně škube. Na volnobeh vše ok, žádný divný zvuky, šlape normálně. Prvních 15min jízdy taky. Až po zahřátí motoru. Škube a otáčky lítají sem a tam a ztrácí výkon, jede max. 80. Při jízdě při vyřazení když jedu z kopce chcipne. Měnili jsme svíčky, cívky, čistili klapku, měnili egr ventil. Zkoušeli jsme i jiné čidlo na vacce. Bez výsledku. Za studena v pohodě. Nevíte co by to mohlo být?

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem ILovePivo,

    Ahojte, mam Fabiu I 40kw + LPG r.v. 2006, najazdenych 169tkm. Mam problem po studenom starte. Motor chytne na prvykrat no po 1-5 minutach (zalezi od teploty vonku, cim chladnejsie tym skor) zacne blikat kontrolka motoru a hodi auto akoby do nudzoveho rezimu a nepusti otacky nad 2000. Po vypnuti a nastartovani to uz neblika. Po zahriati motoru, resp. pri teplych startoch sa to nedeje. Skusal som vymenit sviecky, nepomohlo. Skusal som jazdit na benzin s aditivom aby to trosku precistilo, tiez nic. Vymenena aj lambda sonda a tak isto nepomohlo. Nema niekto podobnu skusenost? Dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Vojta91,

    Ahoj, rád bych se zeptal - od víkendu mám problém s mojí F1 (1.2 HTP, 40kW, bez posilovače), při jízdě rovně a hlavně při zatáčce doprava se ozývá praskání či cvakání nebo drhnutí či jak to popsat, s plynem nabírá na frekvenci Pootočím volantem o pár mm doleva při přímé jízdě a zvuk zmizí. Ozývá se od nějakých 20 do cca 70 pak zaniká. Dneska jsem si všiml že cvaká i při parkování u obchodu doprava (motor na volnoběh a neutrál bez kvaltu). Samozřejme to nedělá při každé jízdě, jak jinak. Mohl by mi někdo poradit na co kouknout..jsem z toho celkem na prášky co to je ???

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Laccika3,

    Dobrý den, chcem sa opytat ci niekto neskusal alebo mi nevie povedat co sa stane ked dam vstreky z 40 kw fabie, r.v 2006 do fabie 47 kw r. 2006?pojde normalne? Bude vstrekovat potrebny pocet paliva? Vydrzia to?

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Alan.alan,

    Zdravim a prosim o pomoc ci radu. Zakoupil jsem ohrivac motoru https://www.carheating.cz/predehrev-motoru/ a zapojil jej podle schematu seriove. Tzn. ze jsem rizl hadici jdouci z topeni vlozil ohrivac, vse radne utahl, ovzdusnil asi 30 km dlouhou jizdou, behem jizdy doleval kapalinu do nadobky. Az motor vychladl, zkousel jsem ohrivac zapnout do zasuvky. Ozve se susteni a je evidentni ze se rozjelo cerpadylko v ohrivaci a zacne ohrivat, ale cca po 15 sekundach vypne termostat. Ohrivac je horky a vystupni trubka cca 20 cm taky. Dale ale nic. Zkouseno nekolikrat. Prijde mi jako by ro cerpadylko nemelo kam tlacit a tim ze ohreje kapalinu v sobe a tom kousku trubky tak vypne.…

    • 1 odpověď
    • 1,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem electron,

    zdravim, mam Fabiu 1,2 12V 47KW ,na pristrojovke sa mi objavil oranzovy znak motora.Zavadu som si precital /cez WAG,kable mam/, zavada 16825.Zavada sa opakuje nepravidelne,vybral som ventil na -"stole" chodil normalne. Otazka: ako pracuje tento ventil,pretoze,aj ked bol uzatvoreny,prefukol som ho.Mate s tym skusenosti?

    • 14 odpovědí
    • 15,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Jan Šimek,

    Zdravím všechny. poprosil bych Vás o radu. diagnostika mi píše chybu 17524 Lambda sonda 1řada 1, vyhřívání lambda sondy, přerušený obvod. od lambda sondy co je svorkovnice tak je v ní nějaký plošný spoj a někde jsem se dočetl že je tam prý i nějaká pojistka. Děkuji za info a rady.

    • 0 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Tom23,

    Ahoj, prosím o radu. Auto skákalo a jelo na dva válce nebo vůbec. Tak se vyměnily svíčky, cívky i vstřiky. Auto jede bez problémů. Za dva za tři zase na dva válce. Po vizuální kontrole vstřiků, je na něm bílý prášek a je ucpaný. Po vyčištění opět bez problémů jede. Za den dva je zase vstřik ucpaný. Netuším odkud se to bere. Tyto auta měli problém s katalyzátorem že prášil a nasával zpět do válců prach s keramiky....jenže katalyzátor jsem vyměnil za nový. Konzistence materiálu na špičce vstřiku je jakoby jemný bílý prášek....setkal se s tím někdo. Už mám podezření na to že někdo hodil něco do nádrže jenže je divné že se zanáší jen jeden max. dva vstřiky. Ten třetí co se ne…

    • 1 odpověď
    • 5,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem MiraXP,

    Zdravím, tak asi budu muset opravdu měnit kat. Co říkáte na toto ? http://www.primavyfu...i-katalyzatory/ Případně, šel by tam kat z Fábie II. 1,2 44kW ?

    • 5 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Rasticek,

    Mam fabiu 1.2 47kw r.v. 2004 .....uz asi 2tyzdne mi sviety ta zlta kontrolka elektroniky bol som u mechanika jeden mi ho napojil na diagnostiku hovoril ze lambda sonda dnes som snim bol u ineho mechanika napojil ho na diagnostiku a ukazalo mu tam ze nizky prechod paliva on rozhodol ze musim menit palivove cerpadlo ..prosim poradte mi cxem ist z autom do nemecka a bojim sa snim taku dialku ..dakukem za radi

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  20. Ahoj, už nevím co s tou mojí haťapkou. Při posledním servisu jsem to nechal napíchnout na diag a ukázalo to sporadickou chybu lambdy a EGR, tak jsem je nechal vyměnit. Po cca tisíci kilometrech se rozsvítila kontrolka motoru. Auto jede normálně, ale při delším popojíždění v koloně vylítává volnoběh až na 2000 otáček. Diagnostika teď ukazuje tohle... Je to 1.2 HTP, 47 kW, 2004. Najeto 210tkm. Díky moc za rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem FABIA420HB,

    Zena ma problem vzdy rano teraz ako sa ochladilo rano nastartuje chvilu to ide dobre a par sekund padnu otacky nizsie a auto ide ako keby na dva valce auto poskakuje ako blazen a za 15 sec vsetko ok a auto drzi otacky ako urezane potom ..Vycistil som klapku urobil zakladne nastavenie vybral sviecky vycistil ich vsetky boli pekne vypalene a maju 10 000km a robi to stale..Napadlo ma aj teplotne cidlo koli syticu ale to rano ukazovalo teplotu vody OK.Tak ja neviem a na Vagu som mal chybu odvtedy tam neni ziadny chyba..Moze byt vadna cievka na sviecke 3 valca?Ozaj a ked uz je otom debat treti valec je ktory ked cumim na motor na pravo pri baterke alebo uplne na lavo kde je e…

    • 22 odpovědí
    • 25,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Tomáš K.,

    Ahoj všem, potřeboval bych poradit. Předem díky! Fabia 2003, 1.2HTP AZQ. Před časem se začala rozsvěcet kontrolka motoru, VAG házel chybu EGR ventilu. Takže jsem objednal nový ventil. Než přišel, řekl jsem si, že nemám co pokazit, tak jsem ten původní vyčistil a ejhle, bylo po problému. Jakmile přišel objednaný ventil, vyměnil jsem ho, nastavení základních hodnot jsem samozřejmě provedl. Současně při výměně ventilu jsem dal nové svíčky – BRISK, originál Škoda. Od té doby jako by se motor po brzdění motorem a následným přidáním plynu dusí a cuká(obvykle mezi cca 1800 až 2500ot/min.). Pomůže náhle zvýšit otáčky, pak se to do dalšího brzdění motorem spraví. Zpočátku po výměn…

  23. Zahájeno uživatelem petr_f77,

    Zdravím, máte někdo zkušenosti s univerzálním katalyzátorem ?

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Růža,

    Zdravím pánové, nejdřív omluva, jestli to co tady popíšu už tady někdo nepsal. Můj problém je motor v mojí fabii(8/2003) 1,2HTP 47kW, který má teď najeto 100 000km. Začalo to cca před 10-ti tisíci km, výměnou zapalovacího modulu, poté následovala výměna EGR ventilu, poté další zapalovací modul. Všechno to beru jako provozní věci, který je potřeba asi časem vyměnit, ale od výměny toho EGR ventilu cca 4000km, je ten motor vyloženě divnej. Předtím jsem byl zvyklý ráno přijít k autu (zima,léto), auto normálně chytlo bez plynu a motor šel pravidelně. Teď se to chová málem jako diesel, odmítá chytnout na první pokus, kloktá to jakoby na dva válce, problikává diagnostika motoru…

    • 31 odpovědí
    • 32,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem martinezz95,

    Zdravím všechny, Mám problém u fabky 1.2 htp 47kw r.v. 2003. Při jízdě se od motoru ozývá takový cvrlikavý zvuk který jde slyšet pouze při nižších otáčkách ( 2000-4000 ot/m), při vyšších otáčkách se zvuk zvolna vytratí nebo spíš zanikne v hluku motoru. Při následném zpomalení a opětovném pošlapáním plynu se zvuk znovu projevuje a to při studeném i teplém motoru. Ten cvrlikavý zvuk mám dojem se časem stupňuje (cca 3 měsice od prvního všimnutí) a teď jde celkem slyšet i z venku když auto kolem někoho projíždí. Auto má najeto 172tis. km. Před rokem v autorizovaným servisu na celkové prohlídce nic nenašli. Další věc které sem si všiml je, že pri stání a tůrování…

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.