Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem payczgame,

    Ahoj, řeším cukání mé fabie 1.4mpi 2001. Měnil jsem filtr začal jsem přidávat aditivům do benzínu, čistil jsem klapku, kontroloval jsem chyby na vagu atd. Teď mě napadlo zkontrolovat jestli není problém v palivové soustavě (čerpadlo) lze někde v čtení hodnot vag zjistit jestli se vstřikuje dostatek paliva. Měl jsem i připojený baro metr a tlak před vstřikovací lištou byl okolo 2.5 barů. Prošel jsem fórum ale nikde jsem nenašel kontrolu hodnot palivové soustavy. Budu rád za každé rady je už to o hubu už se mi dvakrát stalo že mě motor chcípl při dojíždění do kolony a bez posilovače než si to člověk uvědomí je těžké zastavit kór když vám ještě někdo udělá smyčku před autem.

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem noha1,

    Je správny tlak oleja na volnobehu za studena 4 az 5 bar. A za tepla nieco cez 2 bar? Cvakaju mi za tepla zdvihatka po ich vymene. Horsie ako pôvodné.

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem tgfh,

    Pánové mám menší problém se svou Fabkou 1.4 MPi 44kW r.v. 2003 Koupil jsem ji před rokem po jedné paní s 52 000km. Stav tachometru jsem si prověřil na STK, v autorizovaném servisu a nechal jsem si vyjet na diagnostice i čas běhu serva. K autu byla taktéž servisní knížka, jediný problém byl ten, že paní měnila olej (10W-40) pouze 1x za 2 roky. Prostě najezdila tak málo km za rok, že na výměnu oleje nejeli. Auto bylo ale jako nové, jezdilo jako nové, proto jsem jej koupil a nebral jsem moc váhu tomu zanedbávání. Vím, že je to tak trochu nesmrtelný český motor, tak jsem to neřešil. Před mou koupí byl servis oleje udělaný, tak jsem od loňského února až do října jen bez pr…

  4. Zahájeno uživatelem goofry,

    Nechal jsem v servisu vyměnit těsnění na hlavě, kterou srovnali, a vše potřebné kolem, výměna oleje, atd. A po ujetí cca 50.km od servisu mi začala svítit kontrolka mazání, otočil jsem to, a v servisu vyměnili čidlo oleje. A po ujetí cca 50km mi opět začala blikat kontrolka mazání, a potom zhasne a po několika ujetých km opět začne blikat. Jelikož je pátek, tak mi řekli ať přijdu v pondělí. Nevíte co by mohl být za problém? Olej výměna, čidlo výměna. A stále bliká. Děkuji za reakce

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Zdravím, před téměř rokem jsem koupil bouranou fabii 1.4 mpi. Motor nebyl nijak poškozen, ale běhal tak nějak divně, tak jsem ho radši celý rozebral, dal nové těsnění pod hlavu a udělal základní nastavení ventilů v hlavě. Vycistil jsem klapku, nastavil vagem a hle, motor si předl skoro jako moje 1.4 16v. Jenže druhý den jsem auto nastartoval že ho pojedu umýt a zase to samé co předtím. Motor při volnoběhu sebou hází jak buben v pračce a abych se rozjel na měkkém terénu musím točit alespoň 2000 otáček. Po rozebrání jsem se rozjížděl téměř bez plynu. Ale moje otázka zní, co se v tom motoru mohlo přes noc stát, že najednou dělá tyhle sprasky? Kontra matky u ventilů jsem dotá…

    • 4 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Challanger,

    caute vsetci. prosim vas mam otazku teda je ich viac....Chcem sa prv opitat ci bude tento filter dostatocny pre fabiu 1,4 MPI....http://autoomega.sk/index.php?id_sek=1415&id_tovar=11342&ukaz=detail&hlzaradenie=1 chcem ho najme preto lebo je uzavrety....no a dalsie otazocka ... Ta vecicka co reguluje nasavanie vzduchu TEPLY/STUDENY.... no to co ide k boxu s filtrom_ a co je napojene aj na trubicu co ide od vyfuku _ je potrebna alebo nevadi ak ju odstranim...?:...prosim pomozte mi..

    • 26 odpovědí
    • 20,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem sixty-nine,

    Zdravíčko. Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s výměnou chladiče na Fábce. Hlavně mi jde o uchycení větráku k chladiči. Předem děkuji za Vaše rady a zkušenosti.

    • 36 odpovědí
    • 14,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem jirikoz,

    Ahoj, marně ( nebo špatně) nemohu najít ke koupi šroub na dotaženi rozvodového kola váčky a klínek ( někdo strhnul torx ) a klínek (je tam krátký a bez obloučky ) Nemá někdo číslo, případně někdo z Ostravská kdo by tohle prodal ? Díky

    • 0 odpovědí
    • 993 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Hermit,

    Ahoj, řeším problém s kolísáním otáček motoru 1.4 mpi 50kw aqw (vím že to se tu řešilo mockrát ale o to tet nejde). Rozhodl jsem se tedy udělat si readiness kody abych zjistil jestli to nemůže být lambda sondami. Postupoval jsem podle návodu a testy (v základním nastavení) proběhly tak jak měli. Když jsem znovu kliknul na readiness tak jsem dostal samé nuly až na lambda sondy. Chvíli jsem se v tom tedy štoural až jsem si všiml že jeden parametr testu neměl požadovanou hodnotu a to teplota nasávaného vzduchu. Ta teplota má být maximálně 60C aby test proběhl jak má ale vag mi hlásil cca 105C (při zahřátém motoru). Neměla by ta teplota více méně odpovídat teplotě okolního vz…

    • 0 odpovědí
    • 951 zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem David Bohuš,

    Dobrý den, pokusím se jako lajk popsat srozumitelné chování mě Fabie 1.4 mpi 2002. ”jedu, zmacknu spojku a přeřadím na jinou rychlost, ve chvíli kdy pustím spojku a zmáčknu plyn, vystřelí otáčky na cca 2500, ihned spadnou a auto se chytne a jedu dál. Snad je to srozumitelné. Děje se tak u nižších rychlosti, ze začátku to bylo nepravidelné, ale teď je to častější, respektive skoro pokaždé. Čím by to mohlo být ? Dekuji

    • 1 odpověď
    • 924 zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem jana8472,

    Ahoj, má smysl abych vyměnila na 18 let staré Fabii I 1.4 MPI funkční pryžokapalinová horní lůžka motoru za nová (nebo novější) pro snížení hluku a vibrací od motoru? Guma časem prostě tvrdne a na starých Favoritech a Feliciích tohle rozhodně smysl měnit mělo, motor se s novou gumou zklidnil. Ale Favority měly celogumová lůžka, zatímco Fabie, i ta 1.4 MPi OHV, má pryžokapalinová. Takže ztvrdnutí gumy by teoreticky mělo menší vliv než u celogumových lůžek. Proto o tom pochybuju, jestli to má smysl.

    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Kafete,

    Prosím vás nevíte někdo co je za čidlo mezi olejovým filtrem a čidlem tlaku oleje ma 3 pinový konektor a prolíná z něho olej rád bych koupil novej. Fabie 1.4 mpi 50kw 2002

    • 1 odpověď
    • 4,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Albín,

    Zdravím přátele okřídleného šípu,měl bych dotaz na palivový filtr potřeboval bych ho vyměnit a nevím jaký tip mám koupit do 1.4 Mpi 44kW,rv. 01.Mám s regulátorem tlaku,to vím,ale nevím jestli mám koupit s 3bar regulátorem nebo 4bar? Někde píší ten a jinde zas onen. Byl by někdo schopen podle VINka zjistit jaký tam mám? Moje VIN : TMBPH46YX13150001. Díky moc.

    • 93 odpovědí
    • 62tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem fabia1.4,

    dobry den panove, takze auto je 2001 rv rodinne nahradni a dneska kdyz sem chtel nekde jet, tak sem potocil klicem, a jako kdyby preskakoval starter na prazdno, pak sem to skousel jeste s vice plynem, naskocilo, ale jako kdyby jelo na 3 valce a drzelo se pri zivote jen pri pridavani, a pak skapalo...no jelikoz auto neni moje, a vubec sem ho neopravoval, protoze sem ho pouzil jen kdyz sem nemohol na mojem dizlaku, tak nemam potuchy kde zacit, a jeslize sem ho nemnel vytacet dele, kdyz sou ted ty mrazive teploty....ale prestak pred tydnem nabehlo v pohode....a jeste si spominam, ze i tehdy tam neco jako kdyby zvuk nejake lamely bylo sliset pri studenem motoru, ale jak rika…

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem edadavids,

    Prosím mužete mi nekdo vysvětlit kde najdu tyto věci ,jelikož mi při teplym motoru špatně startuje 1.4 50kw.četl sem mraky informací a prý to dělá termostat nebo čidlo,jsem s toho jelen.Tak to chci vyměnit ale kde to najdu?čidlo je na chladiči,spíná ventilátor.thermostat je na motoru ,asi tak nebo ne?

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 54tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem HeFab,

    Zdravím. Dlhšiu dobu pozorujem jeden zvláštny jav: Motor na diaľnici pri 130 km/hod točí cca 4000 otáčok/min. Zo začiatku je pri týchto otáčkach motor hlučný, ale po cca 10 minútach radikálne stíchne, pekne ťahá, okamžitá spotreba cca 8 l/100km, podľa profilu cesty. Nie že by som sa nejak sťažoval, ale neviem si to vysvetliť. Tento jav sa stále opakuje, zídem z diaľnice, otáčky motora sa samozrejme znížia a následne na diaľnici je motor zo začiatku dosť hlučný, potom stíchne. Máte niekto podobné skúsenosti, alebo vysvetlenie? Díky. Motor 1.4 MPi 50kW

  17. Zahájeno uživatelem gany,

    Zdravim, uz mesic se mi pravidelne stava, ze kazdy rano nebo kdyz auto pul dne stoji, nastartuji na brnknuti a pak behem 2 sekund zacne motor klochtat a chcipne. Nastartuji znovu a uplne bez problemu vse v pohode bezi. Zaradim jednicku a jak pridavam plyn, citim ze se to dusi, necham to roztahnout, pak tam vrazim dvojku, taky se to zlehka dusi, vytocim to na dvojku na 3000 otáček a je klid. Zkousel jsem i tri plny nadrze V-Power na procisteni, i prisady do benzinu na cisteni striku atd. Nechapu proc se tak deje? Svicky sem vymenil i vzuchovy filtr, skrtici klapku dokonale vycistil i kdyz byla temer cista. Kdyby to bylo palivove cerpadlo, to by preci napodruhe nastart…

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem zakpetr,

    Dobrý den, na Fabii 1,4MPi se potýkám s "fouklým" těsněním pod hlavou. U škodováckých motorů až do Felicie 1,3 se u mokrých vložek válců používal přípravek k zarovnání dosedaček v bloku-v příloze Označení bylo MP 1-157 a fréza MP1-161. Nemáte někdo zkušenosti s tím, jestli nejde tento přípravek použít i na Fabii? Neznáte případně někoho z kraje Vysočina či rozumného okolí, kdo by byl schopen dosedačky za úplatu orovnat? Děkuji předem za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem spkk,

    Dobrý den, Vlastním Škodu Fábii 1 14.mpi rv. 2001. Je to asi 14 dní zpět co mám při startu strašně malé otáčky tak 800-900 a motor cuká dokud ho "neproturuji" , aby se otáčky ustálili na normální hodnotu. Zajímavé je, že se to děje pouze při 1 pokusu když třeba auto den stoji. Po opětovném startu už běží vše tak jak má a vše funguje normálně. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? děkuji za odpověď

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem satan068,

    Zdravím nemůžu tu nikde najít radu na výměnu těsnění víka hlavy válců. Začal přes něj chcát olej, je tam nějaká záludnost nebo je to jednoduchá věc. Díky za radu

    • 9 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Pavel85,

    Ahoj. Vím že ohledně chyby 17549 je tady toho hodně,ale pořád se nemohu dobrat odstranění.Popíšu co se dělo.Nechal jsem vyměnit rozvody (chrastily jako...měly 110tis.).Motor za studena trochu poškubával,tak jsem vyčistil klapku.Jenomže jsem jí vyčistil,tak,že jsem vyšrouboval klapku ven z tělěsa,ale jaksi jsem si nepoznamenal jak tam příjde.Logicky jsem si to odvodil s toho,že je tam zkosení hran,ale pořád byla možnost ji otočit ještě o 180°.Tak jsem to zkusil namontovat,ale volnoběh cukal že jsem myslel,že vyskočí motor.Tak jsem klapku otočil o těch 180° a bylo to o 90% lepší.Samozřejmě že jsem udělal Základní nastavení v obou případech.Od toho vyčištění se mi zobrazuje…

    • 5 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  22. Zdravím Vás! Mám takýto problém s Fabiou 1.4 Mpi, 50 kW, kód motora AME rok výroby 2001. Od roku 2008 je tam namontovaný LPG podtlakový systém LOVATO LOVECO. Auto štartuje vždy na benzín. Keď sa jazdí normálne tzn. naštartujem na benzín prejdem kus cesty (v lete hneď prepínam) a potom prejdem na plyn, tak sa auto chová normálne, žiadny problém. Problémy sa vyskytujú až, keď jazdím dlhšie iba na benzín. Stačí prejsť 40km v kuse na benzín a ďalšie ráno už auto ledva naštartujem. Asi na 10-15. krát sa chytí. Má zvuk ako traktor, potom sa to ustáli. Keď štartujem na benzín potom prepnem na plyn tak všetko ide ako švajčiarske hodinky. Čo môž…

    • 0 odpovědí
    • 969 zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem holecek.miroslav,

    Zdravím. U motoru 1,4MPI mi prasklo uchycení nalévacího hrdla oleje. toto hrdlo má na sobě odlitek pro připojení hadice odvětrání olejových par vyvedenou k vzduchovému filtru. Bohužel tento díl se již nevyrábí protože byla provedena nějaká změna výrobcem. Hrdlo nemohu sehnat . Sehnal jsem jen bez právě oné trubky , tudíž se pak přetlakovává vnitřní prostor a musel jsem navrtat do víčka dirku aby tlak nevyhazoval olej měrkou případně nevyrazil gufera. Nevíte někdo jaké je nové řešení odvětrání ?

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Daniel Mayer,

    Ahoj, dostal jsem se již trochu to beznaděje, tak bych poprosil zkušenější o radu. Nedávno jsem byl v servisu u Plzně s tím, že na první pohled mělo jít o zbroušení hlavy motoru atd., údajně záležitost kolem cca 5000. Nicméně když ten člověk na autě začal pracovat, bohužel mi oznámil, že tam je toho tolik špatně, že za prvé to teda dělat nebude, protože netuší, zda do toho nebudu muset dát třikrát tolik a za druhé, že vyjde teda levněji udělat nový motor (což on odmítl). Auto se mi úplně nechce momentálně posílat do šrotu, jelikož snad má ještě něco před sebou, mám ho dva roky a nikdy s ním nebyl problém. Zajímalo by mě, jestli nemáte někdo kontakt na člověka (i…

    • 1 odpověď
    • 975 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Graci,

    Ahoj. Píšu vám z Anglie kde žiji a mam velký problem s autem Fabia mpi 1.4 Cas od casu (někdy jednou za 2 týdny někdy za 3 měsíce) se mi rozsvítí kontrolka epc a pak i kontrolka motoru. Auto sepak chová ze nemá sílu ani tah. Někdy samo chcipne. Moje řešení tehdy bylo nechat auto vypnute. (Někdy 1 hodinu někdy 5 minut) a pak všechny kontrĺky zmizely a auto se chovalo jako nové . Nedávno jsem byl v servisu a rekl jsem o mem problému vysvětlili mi ze musim na diagnostiku. Ale ta nic neukazala. Řekli ze auto je naprosto vporadku! Nicméně problem nezmizel a uz me to štve! Četl jsem tady všechno možné (brzdová světla jsou ok). Možná pomůže ze pokud svítí Epc a následně se zapn…

    • 7 odpovědí
    • 21,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.