Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


720 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.7k zobrazení
  1. nejde radit 1. a spiatocka

    • 1 odpověď
    • 5.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  2. Chip tuning FRS 96kw

    • 10 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  3. Cukání 1,4 TDI

    • 3 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  4. Čidlo teploty paliva

    • 2 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  5. FRS převodovka

    • 18 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  6. Čištění EGR

    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  7. 1,4 TDI turbo - log

    • 17 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  8. Teplota motoru

    • 13 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  9. Olej v motoru

    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
  10. motor 1,9 SDI

    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tema sice trosku odskocilo od pruzin,ale porad se drzi podvozku a moznosti kombinace mezi spriznenymi modely,s cimz souvisi i zmena jizdnich vlastnosti logicky. Superb je outsider,ale presvedci zase cenou a nebo naopak vybavou. Houpaveho podvozku jsem si uz uzil,budu řešit o neco tuzsi,ac mam golfa 7 se stejnym motorem,ktery je o dost tuzsi. Ale kazde svoje auto se snazim posouvat dal, odhlucnenim,odladenim motoru,podvozku atd. Je to proste záliba. Pustim 25-30 do podvozku a zacne me auto bavit zase o neco vic,nebo koupim jina kola, pneu nebo sezenu jiny interier... Proste si hraju a informace od nekoho,kdo ma osobni zkusenosti jsou velmi cenne,za ty dekuji. Ale od ted uz jen o pruzinach!!!
    • No jestli neví oni, tak my za klávesnicí asi taky moc vědět nebudeme. Kód závady máš? To je autorizák servis?
    • Nazdar, chce se zeptat zda se někdo setkal se závadou filtru pevných částit na Octavii 1.4 TSI iV? já to mám už třetí týden v servisu a stále není opravené protože si neví rady co s tím. Vyměnili filtr pevných částic, tak to hlásilo chybu čidla tlaku a to taky nepomohlo, jsem už 3 týdny bez auta a v servisu už taky neví co mají dělat.   Děkuji za odpovědi
    • Mne nejde dokopy KYB a pohodlne tlmice... Kazdopadne by ma zaujimalo co na nich za ten cas menili.
    • @pava Ahoj a díky za nabídku. Trošku se obávám, že bychom porovnavali jiné motory: "Ačkoli má motor 1,5 TSI stejný výkon, jde o poměrně zásadně přepracovanou jednotku řady EA211 Evo II, která má  kódové označení DXDB (před faceliftem DPCA). Ke konstrukčním změnám došlo z důvodu nutnosti splnit emisní normu Euro 6 EJ."   Uvažuji, že bych zašel k nějakému zástupci škodovky a půjčil si Oktávku se stejným motorem a uvidím. Buď to je vlastnost, motor je tak proste nastavený a musím si zvyknout, nebo jde o chybu software.
×
×
  • Vytvořit nový...