Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 369 témat v tomto fóru

  1. Dotazník Škoda

    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  2. Target Blue Eye

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  3. jak nejlíp na spojku

    • 19 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
  4. Zmeny v roce 2015

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 414 odpovědí
    • 74,4k zobrazení
    • 238 odpovědí
    • 27,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  5. Konfigurator

    • 7 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  6. Nutnost rezervy v kufru 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 741 zobrazení
  7. Ubytování v Brně

    • 3 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  8. Jakou vuni do auta :) 1 2

    • 30 odpovědí
    • 15,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4,1k zobrazení
  9. sleva

    • 5 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 734 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 4,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mám takový problém a nic se mi nepodařilo najít. Pokud je zařazená rychlost a jedu autem, tak slyším pískání jakoby nějakého řemenu a to hodně hlasité, ale pouze když sešlápnu plynový pedál. Pokud ho pustím, tak to ihned přestane. Dělá to na každé zařazené rychlosti. Pokud je v neutrálu, tak to nedělá vůbec a můžu šlapat jak chci. Prostě dotknu se pedálu za jízdy = pískot a to i když se dotknu jen lehounce, pustím ho a klid. Zkusím to když tak natočit, protože to je kravál nesnesitelný.   Motor:  1.9 tdi, 74kw Ročník: 2003
    • Ono by to šlo, kdybyste měl pofacelift. Tam totiž existovaly hned 4 typy panelů: pro auto bez klimy, climatic, climatronic (2010-cca 2011) a pak z důvodu úspor cca v roce 2011 zrušili climatic a nahradili ho manuální klimou, kde místo servomotorku na teplotní klapce je manuální mechanismus jako u auta bez klimy a zrušily ty 3 teploměry, které snímají teplotu. Pokud máte předface, tak tam bohužel pro Vás neexistoval panel pro čistě manuální klimu. A ty z poface použít nelze, auto už pracuje s jinou verzí palubní sítě... Jinak k Vašemu problému - vcelku chápu, byť mě třeba u 1.2 HTP štvalo, že i s manuálem topení hodně záviselo na zátěži motoru, takže to stejně kolísalo... Zkusil bych si pohrát možná s nastavením ventilátoru, zkusit třeba jen na jedničku, aby tam toho chladného vzduchu nešlo tolik, a také nastavit směr z výdechů do interiéru - správně by měly směřovat vzhůru do stropu, ne na posádku, pokud běží klima...
    • Ahojte, obrátite sa na Maktrans v Bratislave, určite vám s tím pomôžu. Sú odborníci. 
    • Dožívající (já bych řekl spíše dohnívající) Evropská komise je asi mimo mísu realistického vidění a dění světa, aspoň tedy, co se týče Green dealu a s tím spojené nucené elektromobility. I významné evropské automobilky si částečně myslí (nebo byly trhem donuceny  si to myslet) něco jiného. To že EK zavádí nová cla ne elektromobily dovážené z Číny je jedna věc, druhá věc je ta (aspoň dle agentury Blomberq) že v zákulisí se jedná o zmírnění cel a jedná jak Čína, tak i Německo a tak i  EU. No Němcům se ani moc nedivím, tam je vidina velkých ztrát prémiových automobilek a EU pravděpodobně reaguje pod silným tlakem Německa....   https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemci-jiz-tlaci-na-eu-aby-jeste-prehodnotila-cla-na-auta-z-ciny-domacim-firmam-mohou-zasadit-tezko-ranu/
×
×
  • Vytvořit nový...