Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


213 témat v tomto fóru

    • 244 odpovědí
    • 93k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 36.5k zobrazení
  1. Rozvody 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 31.4k zobrazení
  2. Nastavenie rozvodov

    • 14 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  3. Zaslepení EGR ventilu 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 122.7k zobrazení
    • 203 odpovědí
    • 87.6k zobrazení
    • 109 odpovědí
    • 63.9k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 58.8k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 43.4k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 41.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 41.1k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 34.9k zobrazení
  4. Výměna turba 1 2

    • 27 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 31.5k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 30.4k zobrazení
  5. termostat ? 1 2

    • 44 odpovědí
    • 30.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 27.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 27.1k zobrazení
  6. turbo vypína pri 120 km

    • 11 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 21k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 19.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Začal vynechávat vnitřní ventilátor takže vyměněn za nový. Nový funguje, nicméně VCDS mi vyhazuje chybu 393479. Má s tím někdo zkušenost? Může to být třeba starý akumulátor?
    • Preco hned tak reagujes? Jemu nevyhovuje ten makky Superb, hlada alternativu, najlepsi z koncernu v tej triede je podvozkovo Arteon, ano aj ten Passat je hierarchicky vyssie. Ale za mna to nema zmysel, je to vela eur investovanych do Superba, ktory je hlucny od kolies a ma podvozok ako Fabia - vsetko plechove. Proste je to natiahnuta Octavia do ktorej zbytocne sypat peniaze.   Inak u mna je Superb parodia, preco stale nema porieseny podvozok a bucha ako hnoj aj v novom S4 a Passat, Tiguan s tym problem nema?      
    • Bohužel škodovka ušetřila cca pár korun za kontrolku a čidlo. Takže regeneraci poznáš jen dle zvýšené spotřeby a hučícího ventilátoru.
    • Mám to stejný. Bylo to o dost horší, když jsem měl podtlak v pneu (nenapadlo mě to zkontrolovat po výměně na letní). Nafouknul jsem na 2.6 a je to určitě lepší, ale pořád ne ideální. Zvlášť na některých dálnicích se to ještě násobí. Např. výjezd z Prahy na D1 (Průhonice a dále několik km).
    • › Estonská posádka Robert Virves/Jakko Viilo, jedoucí s vozem Škoda Fabia RS Rally2 týmu Toksport WRT, dokončila deváté kolo FIA Mistrovství světa v rally na třetím místě v kategorii WRC2.› Bývalí mistři světa kategorie WRC2 Emil Lindholm/Reeta Hämäläinen z Finska dovezli svůj vůz Škoda Fabia RS Rally2 do cíle na čtvrtém místě v kategorii WRC2.› Body do kategorie WRC2 získaly také další tři posádky jedoucí s vozy Škoda. Škoda Fabia RS Rally2 Po vítězství v kategorii WRC2 na nedávné Estonské rally se Robert Virves a jeho spolujezdec Jakko Viilo postavili na stupně vítězů také ve Finsku. Estonci s vozem Škoda Fabia RS Rally2 týmu Toksport WRT vybojovali v devátém kole […] Článek ŠKODA Fabia RS Rally2 ve Finsku opět na bedně se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...