Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou

  1. Zahájeno uživatelem Kulda,

    Mám problém s převodovkou. Občas vypadne pátá rychlost při jízdě bez plynu (z kopečka, dojíždění). Známý mi řekl, že to může být pravděpodobně synchronní kroužek což by znamenalo rozebrání převodovky. V servisu kam jezdím praidelně mi poradil, že je lepší koupit ojetou převodovku a jen to přehodit. Mám modelový rok 2001, podle cebie rok výroby 2000 najeto 146000. Prosím poraďte jak toto vyřešit, popřípadě se podělte se zkušenostmi Díky ještě dodávám, že se jedná o převodovku EGR

    • 35 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Martin Veselý,

    Mám nasledující problém při podřazovaní na 2 a 3 a při řazení na 3 nebo na 4 se ozve takové zavrznutí.je to tehdy když jde spojka do záběru ale pouze tehdy když je auto studené stačí ujet tak 3 km a vše je v pořádku auto řadí já má spojka neprokluzuje vypadáto jako když se ohřeje olej a vše pak běhá jak má nevíte nahodou čím by to mohlo být?? Jinak je to octavka 1.9 Tdi výroba 2000 a najeto 166000

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem mato 5,

    Čaute, Mám Octavku 11/2000 TDI 66 kw, automat a vôbec neviem či sa mení olej v prevodovke a ak áno tak kedy (som úplny laik). Najazdené 193 000 km a v servisnej knižke som nenašiel žiadnu výmenu prevodovkového oleja. Rozvody menené pri 90 000 km,asi už je najvyssí čas ich vymeniť,že? Ak máte niekto skúsenosti s týmto automatom, kľudne napíšte svoje postrehy a rady. Dik

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem jar1975,

    Ahoj, tak som pred chvilkou prehnal svoju 1.8T r.99 na jednicku a pri preradovani na dvojku ostal spadnuty spojkovy pedal a uz nezaradim ziaden kvalt, pedal som vratil nahor rucne, ale ziadny efekt. Neviete niekto co s tym moze byt? V nadobke na spojkovu kvapalinu je naplne na MAX. Zeby valec, hlavny alebo pomocny? Diky za radu. Podobny problem som nasiel tu ale ziadne riesenie. Zeby garny vedel?

    • 12 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem partyman,

    Potřeboval bych radu: Za studena vše chodí jako má být, ovšem při ohřátí motoru na provozní teplotu mne celkem dost začalo poslední dobou zlobit řazení. Jedná se o všechny stupně. Čím rychleji jedu, tím hůře se řadí. Pokud je auto podtočené, jde to znatelně lehčeji, řekl bych skoro normálně. Spojka je dělaná cca před 30tis. Olej v převodovce také měněný. Při rozjíždění s minimem plynu otřesné cukání auta, i na zpátečku. Při řazení zpátečky chroupnutí-ne vždy. Auto má najeto 372tis. tudíž jsem smířený s čímkoli, ale potřeboval bych poradit od někoho kdo se vyzná jestli spojka či převodovka, či oboje? Pokud je to převodovka, oprava zřejmě nemá smysl, protože se dá sehnat …

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Jirka4x4,

    Ahoj vsichni,potreboval bych poradit co vsechno se mohlo stat:Jel jsem po snehu,takze chvilema hrabani a najednou smrad neceho spalenyho z motoru a spojka nebere,respektive se seslapava naprazdno a nezaradi.Bohuzel nejde zaradit ani s vyplym motorem a naslednym rozskakanim treba na jednicku.Zaradim,nastartuju a porad je tam neutral.Co myslite,ze mohlo vsechno odejit???Diky moc za radu

    • 12 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem petros1,

    nazdar, sledujem uz druhy rok tento server (odkedy som kupil octaviu tour 1.6/75kw), a odhodlal som sa podelit o skusenost, resp. radu... Prakticky od nova mam pocit velkej vole radenia/radiacej paky, co mi dosvedcili aj znami mechanici. V servise u predajcu mi ochotne chceli pomoct... v priebehu dvoch rokov to zoradovali asi sest krat, aj s vymenou spodnej kulisy a posledne prevodoveho oleja (bol pri tom aj hlavny koncernovy specialista). Stale je to vsak horsie, mam najazdene 33 000km (polovicu po dialniciach) a radicka je volna, radenie je hlucne, mam pocit, ze to pri radeni kdesi stale zadrhava...takto som si nove auto nepredstavoval, asi mi nic neostava, len to ne…

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Fíla1,

    Ahoj chtěl bych se poradit... Mám Octavii1 2.0 85KW a je možné ji osadit 6-stupnovou prevodovkou z jine octavky? Jetsli s tim mate nekdo nejake zkusenosti a z jake octavie by tam sla??? A dale se chci zeptat kdybych chtel predelat Octavku na 4X4 co vse bych potreboval a co by to stalo??? diky vsem za rady...

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem harry-one,

    Zdravim, mám octavku r.v.2002,1.8T s 5 stupnovou převodovkou. Už má najeto cca 170tis. km a tudíš převodovka už nešla tak zlehka jak by měla.Abych jí prodloužil co nejdelší životnost,tak jsem nechal vyměnit olej v převodovce,musim říct že výměna pomohla přeřazovat jde skutečně lépe,ale jen když se auto zahřeje a za studena je to fakt hrůůůza. Nedávno jsem čet v nákem auto magazínu o motorvých olejích a jejich označení a existuje plno druhů ,které se dělí i podle použití za určité teploty,tak mě napdlo jestli by mi nepomohlo vyměnit olej za náký lepší ,který se za nízkých teplotách chová lépe,víte někde o nákem oleji do převodovky ,který by mi pomohl nebo jestli ol…

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem lucky.jack,

    Jakej máte názor na dekarbonizace motorů? Má to smysl, jaký máte zkušenosti? Mám to v plánu a nevím jestli do toho jít nebo se to ani nevyplatí. Na tacháku 140000km (ale z bazaru, takže kdo ví...).

    • 14 odpovědí
    • 38,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem RiderPaul,

    Zdravím Vás odbornicí, shledal jsem na své octavii problém se zpátečkou =( Jedná se o to, že když zařadím zpátečku musím trošinku popustit spojku aby zaskočila (to bych ještě přežil). Ale to že při prudším zabráni, proklouznouti kola na sněhu, nebo přidáním větší akcelerace, mi zpátečka vyskočí, střelí v tom a musím ji zařadit znovu a pěkně pomalinku přes spojku vycouvat (mě opravdu sere). Nevíte jak tuto závadu opravit? Potažmo na kolik by mě to vyšlo? Díky =( Už mám té Octavie plnou prdel =/ Btw.. Prolézal jsem toto fórum, a konkretně tento problém převodovky jsem tady nenašel Edit: Ještě bych ale k celému problému dodal, že zpátečka je nepřirozeně a Extrémně hlu…

    • 28 odpovědí
    • 27,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem johnxx,

    Dnes jsem sedl do auta a opet radici paka sla ztuha. Uz me to takhle jde asi 2 mesice, treba kdyz auto stoji dele nez tyden, ted bych vinu prikladal nizkym teplotam, po zahrati, jizde asi 10 km se to rozchodi. Olej v prevodovce byl vymenen pred cca rokem, je mozne ze mi tam nalili nejaky nevyhovujci olej? Jeste mam problem s razenim, pred cca rokem me byla delana spojka, ale asi ne zrovna odborne myslim, od te doby jde razeni jakoby lehce pres zoubky, nic moc, pedal spojky jde z lehka seslapnout, nevim co vse bylo vymeneno, ale myslim ze pritlacny talir tam nechal puvodni a byl menen i setrvacnik, prej byl upalenej nebo co, tak nahrazen jinym z vrakace.

    • 17 odpovědí
    • 33,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Vladimír Kalandra,

    Mám takový malý problém, vysledoval jsem že problém bude nejspíš na setrvačníku. 1.je v octavii RS motor AUQ setrvačník dvouhmotový? 2. Dá se vyměnit za setrvačník prodávaný pro dieselové motory nebo ne? 3. Nemá cenu rovnou vyměnit celou spojku, popřípadě dát spojku "klasické" konstrukce?? Díky za pomoc, jaké značky by jste doporučovali? Je dobrý LUK ?

    • 9 odpovědí
    • 9,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem ladasmid,

    Ahoj všem. Snažil jsem se tady najít odpověď na můj problém, ale nic jsem nenašel. A teď k tomu problému. Včera t.j. 18.12.09 při teplotě cca. -14C jsem přišel k autu, zasunul klíček do zapalování, sešlápnul spojku a po zhasnutí kontrolky žhavení jsem otočil klíčkem. To co následovalo MĚ VYDĚSILO někde /podle mě u spojky/ se ozval rachot. Motor jsem hned vypnul. A teď - KDYŽ BYL MOTOR VYPNUTY, TAK JDE ZAŘADIT JAKYKOLIV RYCHLOSTNÍ STUPEŇ, ALE KDYŽ JSEM MOTOR NA NEUTRÁL SPUSTIL, TAK JDE ZAŘADIT JEN ZPÁTEČKA A TO JEŠTĚ PŘES ZUBY. KDYŽ JSEM PŘI VYPLÉM MOTORU ZAŘADIL 2 RYCHL. STUPEŇ, SEŠLÁPNUL SPOJKU A CHTĚL NASTARTOVAT, TAK STARTÉR HÝBAL CELÝM VOZEM, ALE ROZJEL JSEM SE, ALE P…

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem depesak,

    priemerne rozdiely v roznych motorizaciach v porovnani zima / leto?

    • 8 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem nohic,

    zdarec. hosi, dneska jsem poprve zpozoroval na sve octavii 1.9 74kw 4x4 rv03, ze kdyz jsem stal cely den venku, kde bylo cca -3 stupne, tak po nastartovani jsem mel asi dve minuty celkem tuhou spojku pri seslapnuti. nevite, cim to muze bejt? ze by neco zatuhlo? cca pred dvemi tydny jsem menil olej v prevodovce, norma mi sedi, akorat mi sla ztuha dvojka, tak jsem jeste dodatecne ulil cca 2dcl oleje, ted slape razeni v pohode. to asi vubec nema s tim souvislost..

    • 8 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem martincz,

    Potřeboval bych pomoc při brzdeni motorem mi huci prevodovka a kdyz jedu plynule tak to prestava nedavno jsem menil olej a byl černej jak bota.Co jsem se ptal kamarada co dela prevodovky v MAN servisu protoze se v tom vyzna rikal ze byly tam vadné 5té stupně jako u felicii.Jedna se mi o to ze jsem se rozhodl vymenit převodovku ale podle manualu tam pasujou typy:CZE,DRY a DUT spojka 200mm a hřídel 90mm podle manualu,mam strach abych mel stejny poměry rychlosti a nekoupil jsem neco co tam nepasuje co sleduji na internetu jsou i pomerně drahé.mam 1,6 55kw r.v.99 jake tam pasujou typy Prosim vas jeste o jednu vec pasuje tam prevodovka z fabie 1,6 55kw bez menšich uprav????…

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Winstonn,

    Zdravím, mám jeden dotaz. Nalil jsem do motoru 1,9 sdi Castrol Magnatec 10-40W , ale až ted jsem si všiml, že výrobce doporučuje Castrol Magnates Diesel určený přímo pro diesely.. Zatím 1 jízda a vše ok , motor se docela ztišil.. Je tu nějaký odborník, který by mi mohl říct, jestli to autu nějak nemůže ublížit ?

    • 6 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem 19petr88,

    Zdravím mám octavii 1,9 Sdi r.v. 2002 cca 320 000 km nalitano.a mám problém s převodovkou jednou již byla měněna za repase (oprava i s montaži 25 000 záruka pouze půl roku na použitý díl) je tomu zhruba rok a něco a převodovka je zase v prdeli. Při rozjezdech to křupe docela dost.Zajimalo by mě co je špatně že to nevydrželo. Sdi převodovka se těžce zhání a proto mě zajíma jestli tam jde dát převodovka z nějakého jineho typu octavky.

    • 4 odpovědi
    • 9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem kukinop,

    Dobrý deň, Prešiel som celé fórum. Našiel som mnoho vlákien, kde sa diskutovalo o otáčkach ale nenašiel som nič podobné tomu, čo sa mi deje pri mojej octavii I. 55 kW, 97. Cez leto som vymenil teplotné čidlo a termostat. Auto sa rýchlo zohreje, všetko vyzerá byť v pohode. Ale stále sa mi stáva nasledovná vec: Motor je v zábehu, napríklad na 3000 ot. Stlačím spojku a otáčky prirodzene rovnomerne klesajú až do hodnoty 1500, tam asi zostanú na sekundu vysieť a potom pokračujú v klesáni. Neviete čím by to mohlo byť. Zároveň sa mi pri studenom motore dosť často stáva, že keď preradujem z 1. stupňa na druhý, takmi to nepreradí pekne, ale počujem zvuk podobný tomu, ako ke…

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem raob design airbrush,

    Kovokeramická spojka Škoda Octavia 1.8 Turbo. Neodpružená keramická spojka. 5500kč bude to mít nějaké jiné vlastnosti na starty???budu to potřebovat při zvyšování výkonu??

    • 13 odpovědí
    • 10,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem honza.cermik,

    ahoj zajímalo by mě jestli je rozdil mezi dvouhmotnym setrvákem na motory 66kW a 81kW, myslim tim podle průměru spojky diky za radu

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem bartasek,

    mám dotaz, u octávky ( 1.9 TDI 81 kw Combi, rv 2001, najeto asi 150 tisíc km ) mi při zařazeném 4-tém stupni mezi otáčkami 1950-2050 (nebo mezi rychlostí 75-80 km/h) mi silně vibruje řadící páka a je slyčet takoví kolísaví ("převalovací") zvuk (je to jakoby z pravé části vozu). Dělá to jenom na tu 4-ku a u těch otáček. netušíte co by to mohlo být? Nějaké uložené motoru či převodovky, převodovka samotná atd. Nesetkal se s tím někdo? Děkuji za info, martin

    • 5 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem tomina,

    V nejakym auto-moto casopise jsem cetl, ze se dvouhmotovy setrvacnik rychleji opotrebovava v pripade, ze se s autem casto parkuje na mirnem kopci a je zabrzdene pouze zarazenou rychlosti. Bylo to neco v tom smyslu, ze se nici pruzina, ktera spojuje tyto dve hmoty. Nevite nekdo neco o tom? Nikdy jsem dvouhmotovy setrvacnik venku nevidel a docela rad bych si neco o jeho stavbe precet, kde bych to mohl najit?

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem kenny_fx,

    Co si o tom myslíte? http://aukro.cz/item784263296_jezdete_levn..._3_do_2_3l.html

    • 9 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.