Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


603 témat v tomto fóru

    • 112 odpovědí
    • 13,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6,2k zobrazení
  1. Převodovka

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  2. Potíže s řazením

    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  3. Prevodovka 1.9 TDi 81Kw

    • 6 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Startování 1 2

    • 39 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  5. 1,8 20v Převodovka

    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 920 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  6. Spojka

    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  7. Pomoc! Měrka oleje

    • 10 odpovědí
    • 12,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím , mám fabii rs r.v. 2003 , v poslední době se mi stává že při rozjezdu na semafore auto samo od sebe zhasne , prostě blikne oranžová dám za 1 rozjíždím mám 10km/h a auto zhasne . Nevím co s tím . Zda by někdo věděl byl bych rád o pomoc .
    • Já se zkusím zeptat na jinou věc ... , mám dost zrezlé páté dveře hlavě okolo světel na spz , sehnal jsem jíné nezrezlé v barvě navíc , ale měly plynové vzpěry ne elektrické , jde vyměnit dveře kus za kus a pak dokodovat ?? nebo se musí něco předělat z těch elektrických do těch nových ?? 
    • Ahoj, přestavbu z CC na ACC jsem absolvoval na svém S3 MY18 Ambition. Svépomocí jsem si vyměnil soupáčí za soupáčí s páčkou pro ACC (koupeno zánovní ze zahraničního vrakoviště) a spodní plastový kryt sloupku řízení (nový cca 300 Kč, nebo si můžeš původní upravit) a dočasně si aktivoval přes VCDS klasický tempomat na nové páčce. Poté jsem se vydal na kódování do Strakonic. Bez ODISu se neobejdeš, na internetu se dá případně dohledat postup, jak celá procedura a flashování radaru probíhá... EDIT:  Ohledně pACC neporadím, protože nemám kameru ani navigaci.
×
×
  • Vytvořit nový...