Přejít na obsah

Motor 3.6 FSI


69 témat v tomto fóru

    • 130 odpovědí
    • 58,9k zobrazení
  1. výměna oleje a filtru 1 2

    • 36 odpovědí
    • 18,8k zobrazení
  2. Motor 3,6 FSI 1 2 3 4 9

    • 205 odpovědí
    • 93,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 441 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 983 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  3. Cvrček v motoru

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 20,9k zobrazení
  4. Servis 3.6FSI

    • 1 odpověď
    • 2,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  5. P0322

    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
  6. Palivove hadice

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím. V prodejně mají pravdu. Jedná se o elektrostatický jev, který zapřičiňuje to, že když se snažíte světlomet přeleštit např. ruční leštičkou na auto - dojde k tomu, že elektrostatická elektřina způsobí již zmiňované obrazce na vnějším povrchu světlometu, a uvnitř lampy se díky elektrostatice začne nalepovat všechen prach a nečistoty na vnitřní stěnu světlometu. Podrobnosti úplně neznám, nejsem odborník, ale takto mně to bylo řečeno. Tedy jednoduše, pokud máte zašlé světlomety a snažíte se je strojově rozleštit abrazivem, nebo jen obyčejnou leštěnkou, nastane to, co máte na světlech. Některé lehčí případy lze asi vyřešit demontáží světlometu a vyčistěním povrchu světla zevnitř. Nejsem si jist zda obrazce mohou prorůst skrze stěnu, ale stát se to asi může ==> že světlo už asi nezachráníte. Zkuste se poradit s panem Caknalisem (Praha) z firmy svitlip.cz, on je opravdový specialista a rád Vám s tím pomůže. Pokud jste z Moravy, tak zkuste pana Nečase z firmy Umyem. Jedu k němu příští týden na rozleštění zašlých světlometů. Tak uvidíme, jak se mu to povede.
    • Téma není třeba uzavírat, aspoň může posloužit jiným 
    • Myslím že je tlakový snímač je umístěn u chladiče oleje 
    • 1.) Viem, že je to dosť individuálna záležitosť, ale oplatí sa priplatiť vyše 600€ za paket, kde je : Intelligent Park Assist Trained Park Assist Area View 360°   2.) Priplatiť 1000€ za väčší 13 palcový displej?   Auto budem použivať hlavne v meste, nikdy som také veľké auto nemal...  
    • Prosim uzavrit tema, zavada nalezena a odstranena: Pri vymene gufera mechanik 'zavadil' o sensor na klikove hrideli a pootocil ho o nekolik stupnu mimo originalni pozici. Po ustaveni do spravne pozice vse bez problemu.
×
×
  • Vytvořit nový...