Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. Ubývá brzdovka

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  2. 1.9 66kW upgrade brzd

    • 7 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
  3. Rozmer kotoucu

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  4. Tlumice k 18" diskom

    • 7 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. zadni tlumiče

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. kola alessio

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  7. Stop závada na brzdách

    • 7 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8k zobrazení
  8. Jak vypnout ASR

    • 7 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  9. Lakované třmeny

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
  10. Skřípání zadních brzd

    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  11. "kvileni" od kola

    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  12. znak škoda

    • 7 odpovědí
    • 4.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dnes uvidíte možná ten nejmenší plně funkční motor V-8 a to v rádiem řízeném autě. Tento projekt k nám přichází od JohnnyQ90 na YouTube. Tentokrát je motor 44ccm Cison V-8, který běží na dobrý starý benzín. Jedná se o klasický design s vačkou v bloku s tlačnou tyčí s jednoduchým rozdělovačem, korunovaný jedním karburátorem se čtyřmi hlavními a zakončený 3D tištěnou lopatkou vzduchu. Po stranách vyčnívají velké koncovky výfuku, které se nepodobají klasické věci, kterou byste viděli od NASCAR, což vysvětluje epický zvuk, který tato věc vydává. Tvůrce si s vozem skutečně vyhrál Ve velmi reálném automobilovém módu se jedná […] Článek Tento malý V8 RC Monster Truck zní neuvěřitelně se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Ahoj, jaký jsi měl důvod používat na OIII v MQB takové poměrně složité řešení z TT? Nepřemýšlel jsi využít něco z novější platformy MQB? Dají se celkem snadno sehnat hliníkové těhlice z Kodiaqu nebo Passatu B8, které mají 85mm ložiska a pasují do MQB bez potřeby zásahů do geometrie a paradoxně kompletní sety včetně příslušenství (brzdy náboj atd.) se dají sehnat lépe než litinové verze. V kombinaci s aftermarket hliníkovými rameny (např.  Meyle HD) můžeš dosáhnout výrazného zlepšení tuhosti a snížení neodpružené hmotnosti, aniž bys musel ladit odklony nebo měnit další komponenty. Je to čisté řešení v rámci platformy a zároveň posun v jízdních vlastnostech.
    • Manuál nemám a tak si rada nechám poradit tady, od toho forum funguje. Já třeba na páčce žádnou kolíbku nemám  a pořád mi tam ukazuje venkovní teplotu, což není důležitá , potřebuju momentální rychlost....dá se to upravit  nebo si raději pořídit jiné auto :-))
    • Můžete mi někdo poradit jak změnit formát obrazovky 8” , aby zmizela ta velká čtvercová ikona v pravé části obrazovky, viz přiložený obrázek, která bráni zobrazení  celého nazvu  skladeb, které jsou o něco delší než 3-4 slova. Anebo aspoň zmenšit výšku písma na prvním řádku.
    • Audi TT. Ale obávám se že to jde jen v kombinaci s tehlicema. Samotný ramena budou dřít o ty sériový těhlice. A tehlice z TT mají uložení čepů níž než Octavia, tzn. že jsou jakoby vyšší. Plus teda TT má rozchod o dva cm víc než octavia ale o dva cm míň než Superb(tak asi i Passat), kvůli tomu se musely měnit i poloosy.
×
×
  • Vytvořit nový...