Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  1. jake letni pneu

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  2. Zadní tlumiče (ložisko)

    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.5k zobrazení
  3. Pneu Nexen N3000

    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  4. Šířka pneu

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. Vibrace a divne zvuky

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  6. 18" pneu 235/40

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 706 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  7. Zadní náprava

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  8. Demontáž čelistí

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  9. sirka disku verzus plast

    • 3 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  10. ET + centr. kol 17" RS

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...