Co se týče podvozku, tak tam mám zkušenost jak se 17" koly, tak 18". Obě auta na standardním podvozku a za mě 18" kola jsou lepší, horší komfort v neprospěch 18tek je cítit poměrně minimálně, pokud člověk nejezdí neustále např. centrum Prahy (kočičí hlavy, koleje apod.). U 18" kol je určitě lepší ovladatelnost auta, pokud člověk jede rychleji, auto se nehrne tak hodně ze zatáčky ven a na dálnici v rychlejším režimu je auto jistější. U 17" kol je vysoký profil a jen 205 šířka, takže jsou vhodnější spíše na zimu. Já ty 17" mám na svém autě jen z důvodu finančního, zatím jsem nenašel odvahu dát za zánovní 18" sadu 30 a více tisíc. 😀
TDI vs TSI - asi bych vybral podle tvých preferencí a ne ryze podle ceny údržby, ono stejně hodně záleží na kusu motoru a přístupu k němu. Někdo má TDI a najede 300 000 km a má "vše" původní a někomu dělají generálku motoru v 70 000 km a to samé platí o TSI.