Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1094 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 123k zobrazení
  1. Koupě Octavie I 1 2 3 4 53

    • 1.3k odpovědí
    • 294.5k zobrazení
  2. Octavia I RS 1 2 3 4 31

    • 766 odpovědí
    • 227.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  3. "CZ"

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  4. "zazimování" TDi

    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  5. (0) zvuk od pedálů

    • 21 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  6. (O) 1.8T spojkový pedál

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
  7. 1,8T 4x4

    • 15 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  8. 1.6 automat

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  9. 1.8T 20V

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  10. 1.8T 20V kombi poradte

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  11. 1.8T LPG

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  12. 1.9 TDi vs 1.6i

    • 21 odpovědí
    • 7k zobrazení
  13. 14.8.2010

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  14. 16' disky na octavii

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  15. 4x4 2.0

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  16. 4x4 TDi LaK ?

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  17. 4x4 vibrace - že by kardan? (+ video)

    • 2 odpovědi
    • 9.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj skupino, rychly dotaz, ktery obrazek vnitrni klapky je ve spravne pozici pro nasavani vzduchu zvenku!! Dulezite zvenku! Poloha1 nebo poloha2? Diky    
    • Ak chces riesit tlmice a pruziny, hladaj porovnatelny Arteon,  myslim pohon, motor, ten ma bez DCC asi najlepsi podvozok.  
    • V kruhaci plaval predok, co som nikdy na aute nezazil., Mne pomohlo vymenit DSG. Vsetko ostatne boli vyhodene peniaze.
    • Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
    • Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO.   Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...