Přejít na obsah

119 témat v tomto fóru

    • 118 odpovědí
    • 58.8k zobrazení
  1. Výběr motoru 1 2 3 4 6

    • 128 odpovědí
    • 55.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 221 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 660 zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 866 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 707 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 649 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 873 zobrazení
  2. Problém s DSG

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 632 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 894 zobrazení
  3. Mechatronika DQ250

    • 0 odpovědí
    • 680 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 541 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 836 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 550 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 833 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 860 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. Převodovka DQ200

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takze bud Shell Helix ultra profesional AV-L 0W30 (bez i s filtrem pevnych castic)   https://svet-oleju.cz/cs/hledani/5/-1/shel-helix-0w30/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w30-5l/shell/19001129/1910?_gl=1*csq4vy*_up*MQ..*_ga*MTk5NjUyNzAwNS4xNzQ2ODI1NzI1*_ga_3TDMTY382L*czE3NDY4MjU3MjUkbzEkZzAkdDE3NDY4MjU3MjUkajAkbDAkaDE4MDkyNTcyOQ..       nebo Shell Helix ultra ECT C2/C3 0W30 (pomaha udrzovat filtr pevnych castic)   https://svet-oleju.cz/cs/hledani/5/-1/shel-helix-0w30/shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w30-4l/shell/19001114/1895?_gl=1*7filpr*_up*MQ..*_ga*MTE5MjI5MTE4NC4xNzQ2ODI2MDU3*_ga_3TDMTY382L*czE3NDY4MjYwNTYkbzEkZzAkdDE3NDY4MjYwNTYkajAkbDAkaDg4MDE3Njg4Ng..    
    • Nejlepší bude prostě použít normální olej se specifikací VW 504.00, na kterou je ten motor ostatně i konstruovaný, a nepouštět se do inženýrských experimentů na koleni. Jestli ale máš přebytek volného času a chuť hrát si na olejového alchymistu, doporučuji si nejdřív nastudovat střihovou stabilitu (HTHS viskozitu) olejů 0W-40 a 5W-40 s normou VW 502.00 .Možná tě tyhle geniality přejdou hned po první tabulce technických dat. Ale kdo ví, třeba právě objevuješ nový svatý grál mazání motorů.   Na tvojí poznámku, ano 502.00 lze použít, nicméně výrobce ti jasně říká který olej je ideální proč to tu má každý problém pochopit? 502 5/0W40 jsou staré oleje, které už po 3K km dramaticky mění negativně svoji stabilitu a kvalitu. Dávat to do EA211 je blbost.
    • Dík za info. Věřil jsem informacím přímo od výrobce a ten se o Tebou popisované ochraně nezmiňoval. Říkal doslova: o problému škodovka ví a pracuje na něm.
    • U te 0W40 jeste pisou,ze je vhodny pro vsechny benzinove motory a naftove motory bez filtru pevnych castic.A filtr pevnych castic co jsem koukam na webu,tak ten se u benzinaku zacal davat az od roku 2019 a emisni normy tam jsou euro 6c nebo euro 6d.Jelikoz mam auto vyrobeno 2016 a plni euro 6 bez nejakeho pismena navic,tak bych rek,ze tam filtr pevnych castic nemam a tedy muzu klidne dat i tu 0W40.Kdyztak me opravte,kdby neco.   Diky!
×
×
  • Vytvořit nový...