Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.
  1. Zahájeno uživatelem GoofySK,

    Zdravím, mám motor 1.8 TSI a 7° DSG (2013/132kW). Otázka č.1: jedná se o suchou nebo mokrou variantu? Otázka č.2: pokud jde o suchou, co si myslím, tak se výměna oleje i tak provádí s proplachem (jako mokrá varianta) nebo se jen vypustí a doleje jak výměna oleje v motoru? Jde mi o to, jestli to můžu nechat na šikovném známém (který ale nemá vybavení na proplach) nebo raději do autorizáku. Díky

  2. Ahoj, O III 1.6 TDI 85 kW 125k km. Auto při jízdě při natočení doleva a záběru motoru (sešlápnutí plynu) má velmi zvýšenou hlučnost od motoru, není to křupání ani cvrlikání. V servise mi bylo řečeno, že je potřeba vyměnit řízení (kupa peněz), já se obávám převodovky, ale jsem totální neználek. Už jste se s tím někdo setkali nebo to snad vyřešili? Díky.

  3. Zahájeno uživatelem McMajkl,

    Zdravím, mám dotaz ohledně DSG DQ250. Občas mám problém, že jen co se dotknu brzdy, na displeji to skočí z 6 přímo na 4. Převodovka přeřadí normálně na 5 a hned potom naváže 4. Motor nejde extra do otáček ,max třeba 2500. Pokud jedu třeba 115 a více, při dotknutí brzdy to skočí jen na 5. Když vypnu a zapnu motor, je všechno v normálu a převodovka podřadí až při určitých otáčkách jako vždy a pak je třeba týden, 14 dní klid. Vím, že je normální, že auto podřadí dříve třeba při brzdění z kopce, ale toto není ten problém, dělá to normálně na rovině. Jinak převodovka řadí jak má, necuká nic, problém je jen při podřazování a když auto zpomaluje bez použ…

  4. Zahájeno uživatelem Norotos,

    Mám takový problém s převodovkou Dq381 nebo jestli je to převodovkou. Řadí strašně pomalu. Preřadi a pomalu padají otáčky. Řadí to spíš jak CVT. Auto je Octavia 3 rs 180kw najeto 69000km olej meneny v 60 000km. Setkal se s tím někdo nebo nějaký nápad? 20240528_155056.mp4

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Maty88,

    Ahoj všichni, momentálně mám auto v autorizáku asi 14 dní s problémy s řazením (občas z 1. na 2. převodový stupeň se prostě vyřadilo na neutrál), v servise zkusili nasadit nějakou opravnou sadu za cca 13 tisíc korun, jenže při testování zjistili, že to dělá pořád a prý je špatná mechatronika. Jejich návrh je vyměnit celou díl za díl za cenu 85 tisíc. Mohl by mi prosím dát někdo nějaký tip, kdo by byl schopný to opravit za méně, ale i tak kvalitně? Nemusí to být autorizovaný servis. Díky za rady.

    • 0 odpovědí
    • 916 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Milda666666,

    Dobrý den, Když zařadím zpátečku ( poloha P ) pustím brzdu a auto se rozjede tak je slyšet venku pravidelné cvakání ,jakmile přidám plyn tak cvakání přestane A NEBO KDYŽ ZASTAVÍM a OTÁČKY SPADNOU tak CVAKÁNÍ TAKY PŘESTANE, FUR V POLOZE P. Mám poprvé automat tak si nejem jistý jestli to tak má byt. Škoda Octavia 3 2014 2,0 tdi dsg. Mockrát dekuji

    • 1 odpověď
    • 680 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem despo367,

    Zdravím. Mám problém s řazením, když sednu do studeného auta jde mi těžce zařadit jednička, nebo zpátečka. Připadá mi jakobych musel překonat nějaký odpor, když ho překonám respektive zařadím, tak už jde řazení hladce na všechny převodové stupně. Nechal jsem vyměnit olej v převodovce a seřídit táhla řazení. Automechanik se dušoval jak už je to spravené, ale na druhý den co jsem přijel ze servisu se problém opakoval. Nevíte, nebo nemáte někdo zkušenost s tímto problémem?? Děkuji za případné rady.

    • 0 odpovědí
    • 664 zobrazení
  8. Ahoj, potreboval bych vedet, jestli se meni olej zvlast v prevodovce a zvlast v diferencialu. V servisni prirucce jsem pro prevodovku 02Q nasel pouze sekci „Vypousteni a plneni oleje do uhlove prevodovky“. Ma diferencial jeste vlastni napln? Jestli ano, mel by nekdo prosim postup vymeny? Diky

    • 0 odpovědí
    • 957 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Ovce,

    Zdravím, kolega v práci má OIII 2018 1,4 manuál. Občas při zařazení 4. stupně jakoby nezapadne úplně a při přidání plynu páka vibruje. Musí vyřadit a znovu zařadit(někdy i vícekrát). Děje se to hlavně při řazení nahoru a ne vždy(cca v 1/3 případů). U podřazování si toho není vědom.

  10. Zahájeno uživatelem FeddeFr96,

    Ahojte, Viete mi prosím poradiť? Pri zaradení R počuť hlasité cvaknutie A sem tam pri podradeni z trojky do dvojky počuť buchot Octavia 1.6 Dsg Q200 7 stupňový Ďakujem

    • 0 odpovědí
    • 927 zobrazení
  11. Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či v aute opísanom v názve diskuzie je potrebné meniť olej v diferenciáli, známy mechanik mi tvrdí že keď som vymenil olej v prevodovke tak tým pádom mám poriešené aj toto. Je to naozaj tak?

      • Díky
    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem tome6661,

    Zdravím Vás, jedná sa o DSG DQ250 a z pod ľavého predného kolesa mi ide takýto bzukavý zvuk, dal som dole podblatník a zvuk smeruje od prevodovky mám pocit akoby šiel od čerpadla v prevodovke, nestretol sa s tým už niekto? Ten bzukavý zvuk to robí len za studena a je jendo či je auto v P,N,D,R vždy rovnaké akonáhle pridám plyn že sa zvýšia otáčky bzučanie je rýchlejšie no akonáhle sa olej v prevodovke zohreje do prevádzkovej teploty bzučanie prestáva a na voľnobehu to vôbec nepočuť, iné je keď zastanem a auto mi regeneruje a otáčky sú zdvihnuté na voľnobehu okolo 950-1000 vtedy to bzučanie počuť znovu. Olej bol menený pri 180 000 km a robilo to aj pred tým. Video.mov

  13. Zahájeno uživatelem Ildmac,

    Takze auto je z 2016 mam nalitane 235 000 kdyz je motor stutedy, rozjedu se, prevodovka hodi 2 a kdyz dam nohu z plynu a otacky spadnou do volnobehu tak neco u prevodovky zarachta dela to tak samo i na zpatecku - pridam plyn a jak dam nohu pryc a otacky do volnobehu tak to zarachta muj mechanik - garaznik hned ze to je dvouhmota ... rikam ok mam nalitane pres 200 k ale tento rok to zacalo zase - byla udelana diagnostika ve VW a nic nenasli za me - shodit dvouhmotu a dat tam jinou ale servisak ze to dela prevodovka/ spojky xD nekdo neco co by poradil?

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Zuvi,

    Zdravim, mám už trošku delší problém s převodovkou (si myslím). Když pustím plyn a šlapu na brzdu delší dobu, s tím že se vozidlo nezastaví a jen zpomalí a poté šlápnu zase na plyn, autu se moc nechce, třeba 2-3 sekundy, jak kdyby se převodovka vyloženě snažila přeřadit a a nechtělo se auto rozjet, příklad, třeba příjezd ke kruháči a následný rozjezd, nebo přejezd přes retardér. Má otázka zní co s tím? Je to v pořádku? kde to nechat zkontrolovat a co by s tím popř. mohlo být.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem remare,

    Potřebuji vyměnit olej v převodovce na octavii 3, 1,6 tdi 85kw manuál 5 rychlostí, rok 2018. O víkendu jsem to zkoušel, a vyteklo mi pouze asi 3dcl, vypouštěl jsem olej dolním vypouštěcím šroubem. Údajně se má vyšroubovat i jeden čep na převodovce a vyteče zbytek oleje, náplň bude asi 2L oleje. Prosím o radu o jaký čep se jedná, jsou tam dva, a jestli nový olej naplnit až na max hladinu na úroveň napouštěcího šroubu.

  16. Zahájeno uživatelem Sallvator,

    Ahoj, mam 1.8 TFSI 132kw v kombinaci s 7st suchou dvojspojkou. Najezd je ted 145k. Automat řadí krásně, necuká vše plynulé. Ale když ted na začátku leta jezdím se staženým okénkem postřehl jsem že v niších otáčkách mezi 1300-2000 Ot (což ale to DSG v normálním režimu prostě točí furt) tak je v tahu slyšet takové šustění kovové jak kdybych muchlal alobal + když najedu na nějákou vetší nerovnost/retarder ozve se kovová rána. Na volnoběch klid, jak jsem psal nic necuka a řadí dobře. Jen tyhle pazvuky v nižších ot. v tahu. Jak putím plyn tak to ztichne. Nemá někdo tip po čem jít, ptal sme se zatím v jednom servisu s převodovkama a tam mi navrhly vymě…

  17. Zahájeno uživatelem Jiří Pešek,

    Zdravím všechny, Při zařazení jedničky a následnem rozjetí (pouze krokem) pozoruji rachtání - když přidám plyn, tak se mi zdá, že rachtání utichne a slyším jen motor. Závadu přisuzuji vadnému přítlačnemu talíři a bojím se, aby se nerozpadl a nepoškodil něco víc. Auto normálně řadí a se spojkou se rozjedu normalně. Ani neprokluzuje. Máte nějaký nápad? Auto má najeto 97tkm. Skoda Octavia III - 1.6 tdi 85kw - 2017 po fl. Děkuji

  18. Zahájeno uživatelem jurika,

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat při zařazené rychlosti bez plynu mi něco hučí z motorového prostoru jak špatné ložisko na kole, jenom od kola to nejde. Jako by to šlo od převodovky, když je zařazena rychlost. Měli jste někdy někdo takový problém? Octavia 3 motor 1,2 TSI 77kw rok výroby 2014 listopad najeto 68 tis. Km. Četl jsem nějaké fóra o ložiskách v převodovce v zadní části, ale na kolik vyjde oprava nebo co se tam všechno mění? Díky za radu

  19. Zahájeno uživatelem Norotos,

    Zdravím, jdu si pro radu nebo tip na co se mám připravit. Mám Octavii 3 rs 245 najeto 50 000km. Dsg v režimu sport v zahřátem stavu při dobrzdovani ze 4tky na 3jku celkem dost skubne. Popsal bych to jako když s manuálem rychle pustím spojku. Když auto nechám doplachtit bez brzd tak preradi ze 4 na 3 skoro bez škubnuti, úplně nepatrně. Napadá někoho co šlo do kopru? Do servisu jsem objednaný ale až na 11.7. Dík za tipy.

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem DusanDusan,

    Ahoj, obracím se na místní guru s prosbou o radu, zda-li se jedná o chybu převodovky nebo jiné komponenty v autě. V oslovených servisech, a to i se specializací na převodovky, se s tímto chováním ještě nesetkali.... tak třeba někdo tady ano. Problém je v tom, že auto se po zařazení D / R v některých situacích nechce rozjet. Někdy hned na začátku jízdy, někdy až v průběhu jízdy. Naprosto nepravidelně - třeba jednou za den, 2x do týdne, atd.. Třeba za posledních 500 km se to stalo jednou. Pokud stojím v kopci, tak po uvolnění brzdy se vozidlo bez ohledu na zařazený směr rozjede logicky po gravitaci, jakoby tam byl neutrál. Po zabrzdění /většinou i z úleku, aby se třeba…

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem fla002,

    Mám automat poprvé. Octavia 3, 1.8 TSI, DSG 7 st. Můžu během jízdy přepínat mezi drive a sport? Nebo musím stát namístě se sešlápnutou brzdou, režim D a pak si tam ťuknout S. Prostě na dálnici třeba D, sjedu z dálnice a chci S. Bez zastavení. Děkuji za info :)

      • Díky
      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 4,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem misocko,

    ahojte zatial som nikde nenasiel ako presne radi DSG. Tak som to dnes napichol na diag a pohladal co by mohlo zobrazovat skutocne zalozeny kvalt. Nasiel som polohu posuvacov , ktore zakladaju jednotlive kvalty a podla toho urcil co je prave zalozene. Presiel som asi 3km a spravil log. Zistil som ze vecsinou je zalozeny iba jeden stupen, druhy sa zalozi tesne pred preradenim, po preradeni sa vyradi ten predchadzajuci. Co ma trochu prekvapilo , bola volba neutralu , ked v skutocnosti ostane zalozeny kvalt podla aktualnej rychlosti a dokonca preraduje ked je paka v polohe neutral (log riadok 108 a nizsie). skusim este niekedy spravit log s dlhsim neutralom (aj ked …

  23. Zahájeno uživatelem nikita.,

    Zdravím všechny, parametry auta: OIII FL 1.6 TDi, 85 kW, 2017, najeto 76.000 km. problematika: posledních 9.000 km, slyším nepříjemné pískání ozývající z převodovky / spojky. Hlasitost pískání, se zvyšuje aritmetickou posloupnosti (neustále roste). Tento jev (pískání) se projevuje již na všech převodových stupních 1.-5.. Pískání se zastavuje jen při sešlápnutí spojky. Na “mém” servisu mi bylo sděleno, že se jedna o ložisko spojky, a měnit jenom ložisko nemá cenu, prý ničemu to nevadí. Setkal jste s tím někdo? Popřípadě popište jak tento problém byl vyřešen?

    • 4 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem omicron,

    Mám určitý problém, resp. malou záhadu s režimem "plachtění" u DSG převodovky. Pro upřesnění, je to motorizace 1.8TSi se 7DSG, výroba cca 9/2017 (viz podpis). Auto má také DCC, verze výbavy LK (mj. se čtením dopravních značek, viz dále). Když použiji režim plachtění (automaticky s volbou Driving Mode Selection, buď ECO nebo Individual, kde mám tuto funkci předvolenou), tak to obvykle funguje jak má, ale kupodivu jsem zjistil, že někdy, ačkoliv jsou podmínky funkce zcela splněny to zůstane v nějakém rychlostním stupni (tj. např. E7), a nepřejde do volnoběhu (tj. E). Až po nějaké chvíli, kdy opakovaně přibrzdím, a poté opět přidám a plyn následně uvolním, s…

  25. Zdravím, má někdo zkušenost s úpravou automatické převodovky kvůli podtáčení motoru? Prosím o doporučení firem v Ostravě a okolí, které se tím zabývají. Děkuji ŠKODA Octavia 2.0 TDI, 135kw 6dsg, 2016

    • 9 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.