Motor 1.2 TSI
108 témat v tomto fóru
-
Mám problém, dneska jsem spozoroval při rozjezdu, ale i při přidání plynu na neutrál se ozývá z motorového prostoru takové mrmlání a stupňuje se s množstvím plynu. Zvuk přetrvává i za jízdy a při vyřazení pomalu utichá až přestane. Vím že se tu řešilo ta tyčka turba, ale tohle není drčení jako kovový zvuk, ale spíš mi to připomíná jako by byl přidřený nějaký elektrický motorek (u klapky?) Jinak na tyčka od turba je samozřejmě taky slyšet, ale jenom při prudkém přidání plynu a to neřeším. Další věc co mě přivádí k šílenství je praskání někde z okolí přihrádky u spolujezdce ale nepodařilo se mi identifikovat, je to slyšet při přejíždění nerovností na vozovce, pokud auto vyt…
-
- 13 odpovědí
- 17,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Když jsem byl s O3 v září na STK, tak byl problém s CO. Nicméně o tom věděl a do limitu se dostal. Říkal že je to bolest všech 1,2.
-
-
- 11 odpovědí
- 6,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Pořád všude čtu abych TSI po startu studeného motoru nejezdil ve vysokých otáčkách, ale ještě jsem se nedočetl co to ty vysoké otáčky jsou. Podle mě třeba 4tis pořád nejsou vysoké otáčky. Co myslíte? Nebo to dusíte 2tis?
-
-
- 72 odpovědí
- 37,1tis zobrazení
-
-
Závada systému řízení emisí Na palubce se objevila tato kontrolka.Na Netu jsem chvíli hledal a důvodů signalizace poruchy může být několik. S mechaniky jsme provedli několik kroků: -přes diagnostiku jsme odstranili zápis závady. Kontrolka několik dnů nesvítila,ale potom znovu -Vyměnili jsme čidlo otáček klikovky.Závada se několik dnů jevila jako odstraněná,ale potom znovu. Setkal se někdo s touto závadou a jak to řešil? Motor 1,2TSI 66KW
-
- 2 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda nemáte někdo také následující zkušenost: Dnes jsem vyměnil olej ve škodě rapid 1.2 TSi 77kw rok 2013. Vyměnil jsem olej, nastartoval a motor začal znít jako traktor. Koupil jsem olej i filtr dle VW normy. Zvuk vychází z levé části motoru, kde je pod krytkou umístěn řetěz. Je možné, že by měla výměna oleje takový vliv na zvuk motoru?? Děkuji za odpověď.
-
- 2 odpovědi
- 4tis zobrazení
-
-
Zdravím. Potřeboval bych radu. Auto do teď startovalo úplně v pohodě a teďka se mi stalo,že po cca 3 hodinách přijdu k autu a chci nastartovat a nic. V první poloze vše ok a kontrolky normálně svítí a dám do druhej polohy a nic to nedělá. Ale všimnul jsem si,že při tej druhej poloze pohasnou světla,ale startér neotočí. Baterka je tedy ještě původní 2013. Jednou jsem jsi ji vybil teda omylem sám a to pak když byla slabá tak to po otočení klíčku to jen zacvakalo a nic,dobil jsem ji a pak už zas ok. Ale teďka to necvaká,ale startér ani nehlesne. Předem díky za radu.
-
-
- 29 odpovědí
- 15,1tis zobrazení
-
-
Ahoj všem, v úterý si dovezu rapida r.v. 2015,1,2 81 kw. najeto 52 tis. Nejsem veliký znalec aut a tak se ptám odborníků, co vše tvz. pro jistotu vyměnit, či nechat zkontrolovat, aby bylo vše v pořádku. Děkuj. Petr
-
-
- 3 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
Pískot Nevíte někdo co to? Vypl jsem rádio a slyším nepříjemnej pískot...vypnu ventilátor a furt to píská Teď mě napadá že by to mohla být sahara, měl jsem chvíli před tím klimu...zkoušel jsem to po pěti minutách i s klimou (po vypnutí motoru) a už nic nepískalo..tak nevím Jinak teda hroznej klapot ten šicí stroj
-
-
- 206 odpovědí
- 41,5tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Co vše jste museli měnit na svém rapidu po ujetých cca stotisících
-
-
- 16 odpovědí
- 15,7tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Zdar chlapi, mám 1.2 TSI 66kw, najeto 6tis.km a všímám si stále častějšího "pocukávání" motoru na volnoběh. V sekci Fábie III se to někteří snaží výsvětlit jako obohacení směsi pro katalyzátor, ale takhle mi to ještě do těch 5000 km nedělalo. Netušíte, co to může být ? Je to docela nepříjemné, protože motor i více zavibruje a přenáší se to až do sedačky, cca 2sec, pak třeba minutu klid a zase... :-S :-)
-
-
- 11 odpovědí
- 8tis zobrazení
-
-
-
Zdravim. Predpokladam, ze mam problem. Mam nainstalovany blow off ventil kit a par dni zpatky jsem zjistil, ze silikonova hadice mezi turbem a klapkou ktera je original modra se zacala u turba zabarvovat do hneda. Hadici jsem Pro kontrolu odpojil a uvnitr jsou stopy oleje. Resp docela dost. Navic blow off ventil ma na vystupnich dirkach stopy mastnych sazi. Plus hadice je i zvenku cca 4cm Od turba zarosena mastnotou. Navic zjistuju, ze se mi olej z motoru lehce ztraci. Nikdy jsem mezi vymenama nedolival ani deci a ted tak dve decky chybi. Ale zadna zvysena kourivost z vyfuku. Jinak mam najeto cca 80tis km. Je mi jasne, ze neco je …
-
- 0 odpovědí
- 3,6tis zobrazení
-
-
Zdravím čeká mně tento měsíc emise a stk.Zaslech sem že tyto motory maji s emisema problem. Nejake zkušenosti kdo na emisích byl jestli je to pravda nebo ne. Díky.
-
- 6 odpovědí
- 7,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Nazdar ,měnil už někdo z vás chladící kapalinu?Podle návodu jsem rozpojil hadice,ale vyteklo pouze asi 4,5 litru (dle návodu obsah 7,7 l).Nemusí se vypouštět v zahřátém stavu,když jsou oteřené termostaty?Díky za rady,V
-
-
- 20 odpovědí
- 20,3tis zobrazení
-
-
Zdravim Skodovane. Chtel jsem se zeptat. Ma nekdo zkusenosti, nebo dokonce ma nainstalovan intercooler na tomhle motoru? Zajima mne jestli je nutna vymena i dalsich komponentu jako pisty a klika nebo motor z vyroby snese vyssi objem vzduchu? Mam "nachipovano", mam intake system, mam upraveny vyfuk atd (z tovarnich 105ti jsem na 150ti bhp - mereno na valci) a pro ulevu turbu nainstalovan i blow off ventil. Ale premyslim o kompletni stage 1 a tedy pridani IC. Poradi mi nekdo pls? Diky
-
-
- 4 odpovědi
- 3,3tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny příznivce a prosím o radu. Mám Rapida SPB 1,2 TSI a poslední dobou pozoruji při jakémkoliv dojezdu zvýšené volnoběžné otáčky (kolem 1000 ot/min). Pokud motor zastavím a znovu nastartuji, otáčky jsou na 800 za min. Zpravidla ale po chvice se znovu zvednou na 1000. Nevím, zda to nesouvisí s málo ohřátým motorem, je ale fakt, že se to projevuje i v letním období, kdy je motor zahřátý. Myslím si, že je díky tomu i spotřeba vyšší, držím se ale dlohodobě na 5,8 l/100 km, to zas tak špatné není! Prosím, kdo by měl jakoukoliv radu, budu vděčný. Zdravím Vašek nebo jinak cestar122. 606_659_526
-
-
- 36 odpovědí
- 31,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, prosím Vás chci se zeptat zda někdo s tím nemáte zkušenost a nevíte náhodou co by to mohlo dělat.Mám škoda rapid style r.v.2019,1.0 TSI 81 KW a když auto nastartuji tak slyším jen motor vrnět a jakmile se teplota oleje podle kterého to sleduji dostane nad 60 stupňů celsia,tak začne něco přerušovaně jako takový zvuk jako je cvrček,je to slyšet při stání a volnoběhu,za studena to vůbec nedělá.Auto má najeto nejakých 2600 km.Když jsem to koupil,tak to nedělalo a začalo to dělat až tak kolem 2000 km,možná i dřív.Nemáte někdo s tímto zkušenost?Děkuji za odpovědi.
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
-
-
Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s nastartováním motoru, jde mi o rozdíl teplého a studeného startu. Teplý motor naskočí okamžitě, studený motor cca 2/3 vteřiny (upozorňuji že nemám zkušenost s Rapidem za teplého počasí). Přešel jsem z dieselu 1,9 TDI Octa 2 ta chytala okamžitě nehledě na počasí. Rapid 1.2 TSI/63 kW r.v.2014 Dík za Vaše postřehy.
-
- 24 odpovědí
- 9,9tis zobrazení
-
-
Caute, teraz ked je uz celkom teplo som si vsimol nasledovne ohladom volnobeznych otacok : 1. Rano pri cca 20-22 stupnov mi otacky standardne vyletia na cca 1200 otacok a po 10 minutovej jazde mi krasne klesnu na 700 otacok co je OK. Comu vsak nerozumiem: 2.Po obede 30-34 stupnov, krasne nastartuje bez zvysenych otacok a po opatovnej ceste 10min sa volnobeh drzi na 750 otacok a ani za svet nejde na tych 700. Pri teste som naschval nemal nic zapnute cize ziadna klima atd. Je to bezny prejav pri vysokych teplotach alebo je problem v nejakom cidle ? Mohol by sa mi niekto na toto mrknut, ci aj vam sa to takto sprava v tychto horucavach ? Mam 1.2…
-
- 9 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim. Poridil jsem blow off ventil kit pro muj Spaceback a naistaloval. Ale! Ventil nechce fungovat. Obavam se ze neco je nekde blbe pripojeny. Resp adapter pro potlak evidentne nepatri pod snimac vahy vzduchu na tele drzaku pro ventil. Otazka je kam teda s arapterem pro podtlak? Ma prosim nekdo zkusenost s instalaci nebo radu kam pripojit adapter podtlaku? Diky moc predem
-
- 2 odpovědi
- 4,1tis zobrazení
-
-
Ahoj, spis jen takova otazka pro zajimavost. Jakou nejvyšší teplotu oleje jste u sveho Rapida zaznamenali a pri jake situaci? [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- 3 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Hoj chlapi, dle hledání to tu zatím nikdo neřešil, přesto se zkusím zeptat. Poslední dobou si u rapidaka všímám nepříjemných vibrací při povolování spojkového pedálu do záběru, nejvíce při prerazovani 2-3 stupně. Od poloviční polohy až nahoru to opravdu nepříjemně vibruje. Někdy stačí ujet 200m na neutral nebo vyřadit, párkrát seslapnout spojku na neutral a už to nedělá. Začíná to sporadicky, je třeba 14 dní klid a pak to najednou začne. Nesetkal jste se s tím někdo? Na netu se v souvislosti s tímto řeší hlavně naftaky a jejich dvouhmota.
-
- 0 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
Zdravím, řešil z vás někdo podle mě závažný problém a to ten že při jízde na kratší vzdálenost přibývá oleje - že se nějaké množství benzínu dostává od ben. čerpadla do oleje ?? známý tohle řešil na FL. 2. oktávce a po záruční výměně čerpadla nepozoruje moc rozdíl ... ptám se protože minulý týden jsem jezdil kratší vzdálenost cca 3 km od práce a z5 a na rysce mám už maximum (přibylo to asi o 4 mm) což si myslím že je dost ano při delší vzdálenosti se benzín odpaří a olej už asi tak smrdět nebude ale i tak je to celkem závada motor 1.2 TSI 77 KW @ 20 000 km díky za vaše postřehy
-
- 17 odpovědí
- 17,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
V akom rozmedzí majú byť tlaky valcov aby som vedel že motor je vporiadku, že nepotrebuje opravu? Ja som nameral 9 až 9,5 bar. Aký je štandardný tlak pre tento motor a pod akú hodnotu je to už kritické? Ide o motor CBZA r.v.2012 1,2tsi 63kW
-
-
- 19 odpovědí
- 10,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, dnes jsem po 2 týdnech nastartoval svojeho rapida, mam nalítané 37tis km, ted ma jit na pravidelný servis(přesně před 150km) , rosvítila se mě ihned po startu kontrolka EPC a byl v nouzovém režimu, zkusil jsem jet cca 3km ale nic se nezlepšilo, tudíž jsem zase zaparkoval. Teď jsem to byl znovu vyzkoušet a už mě navíc svítí i kontrolka motoru, netušíte někdo co to může být? Jsem v Německu, v pondělí stím půjdu tady do servisu, tak ať aspoň trochu vím co čekat, jelikož moc rozumět nebudu.. a mám ho ještě v záruce, ta by měla být uznána ne? Moc Vám děkuji za rady ( zkušenosti)
-
-
- 14 odpovědí
- 30tis zobrazení
-
-
Celé léto po nastartování cca 1 min sitič 1300 otáček, když přijde zima po nastartování nízké otáčky zjevně bez sitiče. Motor při jízdě lehce škube. Chápete to někdo ???
-
-
- 13 odpovědí
- 4,3tis zobrazení
-