Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.6 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Bofors,

    Zdravím vás, tento motor má být v OIII také přepracován a v kuloárech se proslýchá, že má mít spotřebu paliva na úrovni starých dobrých rotaček i v době úplně jiných emisních limitů a dusítka (filtru) ve výfuku. Právě k posledně jmenovanému směřuje můj dotaz. Nikde se mi nepodařilo vyčíst jakým spůsobem bude probíhat dodatečný vstřik nafty pro regeneraci částicového filtru, zda půjde přes motor se všemi negativními vlivy na něj (ředění oleje naftou) nebo bude instalován před filtrem předřazený vsřikovač nafty? V dnešní době kostkutingu si nedělám iluze :/ Popřípadě pokud víte o dalších novinkách k tomuto motoru, pište.

  2. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Tady se můžete rozepsat podrobně o spotřebách. Ideální je napsat údaje z PP (průměrná spotřeba,průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, doba jízdy včetně fotografií), popsat ujeté trasy a styl jízdy. A nakonec konfrontovat průměrnou spotřebu podle PP s výpočtem podle ujeté vzdálenosti a načerpaného paliva (přesnějších výsledků se dosáhne až po několika natankováních).

  3. Zahájeno uživatelem Hravec,

    dovolím si založit další určitě záživné téma.... - jaký plánujete olej pro tento motor? jaká je vaše preferovaná značka? - víte někdo jaká je prvonáplň u TDI u O III ? (vím že u O II to byl Fuchs Titan - prý je nějaká změna)

  4. Zahájeno uživatelem spibe,

    Robil som kontrolu trysiek a multimeter mi na každej tryske ukázal 11ohm - je to dobré alebo zlé? Potom som urobil test prepadu viď foto. Okolo každej trysky je nafta ale hadičky sú suché. Myslíte, že je treba vymeniť všetky 4 vstreky? Prípadne dajú sa repasovať? Označenie vstrekovačov je 04L130277D. VCDS nehádže žiadnu chybu ale motor sem tam šklbne a zvýšila sa mi spotreba. Ďakujem za každú radu.

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem formule99,

    Dobrý den, prosím o radu. Z ničeho nic se mi na budíku objevila hláška " vysoká teplota oleje, zastavte vozidlo". Voda byla v pohodě, 90 'C. Olej myslím na 120' C. Den na to už blbne i voda. Jakmile se olej dostane nad 100'C, jde i voda. Taky se mi zdá, že i když není zapnuté topení, jde od nohou teplo. Když dám tempomat, cítím jak se lehce sníží tah a v tu chvíli jde teplota vody nahoru. Na diagnostice se žádná závada neukázala. Nevíte někdo? Děkuji

  6. Zahájeno uživatelem JancoP,

    Octavia 1,6 Nafta, Motor DGTE891512, 2019, najazdené 127 k., po akej dobe je treba vymeniť rozvodovy remeň, resp. sadu ? Ideálne ake máte vlastne skúsenosti. Otázka z dôvodu, že mi boli poskytnuté dosť rozdielne názory 120 k. a druhý v servise, že po 210 k. stým, že aktuálne je to zbytočne.

    • 1 odpověď
    • 219 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Stavaj,

    Nevíte někdo, jaký má být tlak oleje u 1.6 TDI, 81 kW, 2016? Někdy se rozsvěcuje kontrolka žhavení a diagnostika udává chybu - spínač tlaku oleje. Po výměně obou spínačů i regulačního ventilu tlaku oleje se závada stále objevuje. Proto jsme změřili tlak a ten byl 2,2 bar při 3000 ot/min. Zdá se mi to málo, ale nikde nemůžu najít, jaký tlak má být

  8. Dobrý den, potřeboval bych odbornou radu. Vlastním Škoda Octavi III (2015) 1.6 tdi s DSG převodovkou, na které se mi v poslední době objevil následující problém. Hlasité cvakání v motorovém prostoru na spolujezdcově straně. Tento zvuk jde nejvíce slyšet u pravého předního kola a vychází zpoza podběhu. Zároveň na něj nemá vliv rychlejší jízda, vyšší otáčky, směr natočení kol nebo jízda samotná, jelikož jde slyšet i v zaparkovaném stavu. Při rychlejší jízdě na dálnici jsem si tohoto zvuku nevšiml.

    • 0 odpovědí
    • 289 zobrazení
  9. Hello everyone, I'm from Serbia and until now I did not manage to find solution for my Skoda Octavia also not in official skoda service. CAR: Skoda Octavia 1.6 85KW DSG 2017. production year. So the thing that happing to me is following: In the colder days everything is working fine, but when the weather is warmer and when I'm driving uphill, firstly everything is okay but after 500m-1000m the skoda is entered into safe mode without any indication on the instruments and also on the diagnostics tool. No errors or anything. I have changed intercooler and the situation is the same. Some of my friends also have the same issue but still today we di…

    • 7 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Lookas94,

    Ahoj, po sundání krytu motoru jsem si všimnul "zapečeného" oleje viz foto, může to být způsobeno netěsnosti ventilového víka? Auto startuje a jezdí normálně. Kód motoru CLHA Najeto 160tis km Díky.

    • 0 odpovědí
    • 298 zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Floczech,

    Zdravím, mám takový problém s naší octou (Octa najeto cca 150k) začlo se to projevovat asi 2-3 týdny zpátky. Auto normálně jezdí bez problémů, ale když jsem jel na dálnici kolem 140km/h a byl menší stoupák, tak auto pomalu začalo zpomalovat a ztrácet jakoby výkon. Když jsem pak jel po rovině, tak auto jelo jakoby bez turba, na plyn reagovalo jen tak vlažně, že vím že "přidávám", ale vůbec to nejede. Pokud jsem to auto nechal jet bez plynu např. z kopce, tak se to pak zase chytlo a auto jelo normálně. Problém se prostě projevuje jen při větší zátěži motoru (do kopce a větší rychlost). Na palubce nic nesvítí a auto není ani v nouzáku (vypnutí a zapnutí motoru se nic n…

  12. Hlas 003_sd.m4a Nemá náhodou někdo podobnou zkušenost? Najeto 130.000 km

    • 34 odpovědí
    • 25,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem kysa,

    Ahoj, řeším problém s výměnou vodní pumpy a také následné výměně chladící kapaliny, mohl by mi někdo poradit, která chladící kapalina G13 je nejnovější? Bud balení 1 litr č. dílu 3T0080010 nebo balení 1,5 litru č. dílu G 013A8JM1 (které bych tam měl mít i dle VIN). Prý byl nějaký problém s těmito kapalinami, nedocházelo k tomu aby vůz topil atd. Nerad bych do auta nalil něco co tam být nemá. Děkuji.

  14. Zahájeno uživatelem Tomas2342Tddsadasd,

    Zdravím měl bych dotaz, nedávno jsem se chtěl podívat ve VCDS na korekci vstřikovačů z podezřením na špatný vstřikovač na prvním válci totiž když jsem vzal šroubovák a přiložil ho na vstřikovač cvakaní bylo rychlejší než na ostatních. A teď můj problém nikde nemůžu v VCDS najít korekci/odchylku vstřikovačů co jsem koukal po internetu tak to mám být jako odchylka vstřikovaného množství ale to jsem tam nikde nenašel, jediné co jsem našel tak je Dodatečné vstřikovaní paliva 1,2 a 3 ale to se stále ukazují 0 mg/stroke a pak ještě Odchylka času vstřiku. Tak se chci zeptat jestli se to dá nějako najít nebo vyřešit nebo jestli je to tou jednotkou jako takovou nebo vstřikova…

  15. Zahájeno uživatelem thooomas.t,

    Ahoj, potřeboval bych poradit. V rámci záruky jsem reklamoval zvuky auta. Přijde mi, že na 1500 otáček je auto extra hlučné. Vyjádření servisu bylo to, že se jedná o konstrukci mechanické čásktu podtlakového čerpadla a že se nejedná o vadu. S tím jsem se spokojil až do letoška. Letos v zimě mi při cca 2250 otáčkách začaly i vibrace v kabině...takže si myslím, že není vše zcela v pořádku. Napadá někoho, co by to mohlo být??? Resp. nesetkal se s tím někdo?? Hlučný motor je opravdu jen v zimě...při teplotách do cca 8 stupnů (jen první start po odstavení vozidla - např. přes noc). Díky za radu IMG_1322.mp4

  16. Zahájeno uživatelem MartinSatek,

    Ahoj, tak mi to spínání regenerace (ventilátor připomínající turbínu) nebo co je to za nesmysl dělá častěji a častěji. Najeto 37000 km a už to hučí i 2x za den. Nedá se to vydržet. Jednak stoupnou otáčky na 1000. Jednak se zvýší spotřeba (0,5 l), smradu všude kolem a jednak po vypnutí to sice po 5 min. dohučí, ale po nastartování to prostě hučí ještě dál. Nejvíce mě štve to hučení po vypnutém motoru. To od auta prchám a neznám se k němu, protože se všichni otáčejí co je to za zvuk. Manželka, když to poprvé slyšela, tak si myslela, že něco zapomněla v autě vypnout. Zkrátka šmejd, šmejd, šmejd. Jak už jsem psal kdysi. Jak často to dělá vám a dá se to nějak v ser…

  17. Dobrý den. Mám dotaz(octavia 3, 2013 1,6 TDI najeto 162000km) když se otáčky přehoupnou přes 1000, něco v aute začne hučet, jako když se něco sepne a je to stejný tón i když se otáčky zvyšují. Když vyřadim, nebo jdou otáčky pod 1000, vypne to. Zkoušeno jen při volnoběhu přidat plyn bez rychlosti, také to dělá. Rozvody dělané před 14 dny. Diagnostika je podle mechanika také v pořádku. V týdnu s tím jedu přímo do Škodovky . Tak mi napadlo se ještě zeptat tady😀 podle nás je to slyšet někde více na pravé straně pod kapotou.

  18. Zahájeno uživatelem Black_mk3TDI,

    Zdravím, mám problém nejspíš se vstřikovacím (vysokotlakým) čerpadlem. Auto bylo po celkem náročné opravě uvařeného motoru, po opravě jezdilo další 3 měsíce jako kdyby vyjelo z linky. Po třech měsících sem začal poslouchat nový zvuk, který mi nebyl povědomý, tak sem otevřel kapotu a z místa kde je V.Č. se ozývá takový ostrý zvuk jakoby chrrrs pořád dokola, a startuje cca 10 vteřin. Motor ale běží na stabilních otáčkách, necuká, ve filtru ani v regulačním ventilu nebyli žádné velké piliny ani špony, jen nano které jsou v každém autě co sem četl. Byl sem na vesnici, a místo ultra dieselu který tankuju pořád sem vzal místní diesel, a po cca 200kilometrech to začalo vydá…

    • 0 odpovědí
    • 478 zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Styfa,

    Prosím podělte se o vaše poznatky... Podotýkám že dpf je určitě ok, snímač dif. Tlaku také.... Po pár km se rozsvítí kontrolka diag. Motor do nouze nepadá...jede normálně. Regenerace probíhají také ok. Vše nastaveno....off set....kalibrace atd. 3* statická reg. 3x jízdní. Popílek 42g..... Dif. Tlak volnoběh cca 3-6 pa, v plné zátěži max 100 pa.... Dpf neprasklý ...čisté koncovky bez sazí. Jediné co mě napadá může být ....chladič spalin EGR... Stejný problém řeším na yetim 2.0 src

  20. Poslední dobou jsem začal vnímat tak nějak čim dál víc vibrace do karoserie od motoru chvíli po studeném startu. Je to cítit do sedačky a jde to celým autem dozadu. Vyměnil jsem silentblok na převodovce, motoru a reakční vzpěru a k tomu i všechny ty pryže co drží výfuk, bohužel to nepomohlo ani trochu. Najeto mám poctivých 150 000 km, tankuju jen buď Vervu nebo jinou naftu bez biosložky plus přidávám VIF, auto je přesně 5 let staré a má veškerý pravidelný servis. Auto krásně táhne, za jízdy nic nikde necuká, prostě jen studenej volnoběh při 750 otáčkách, po startu když to má z kraje "bohatší směs" a vyšší otáčky tak je to v pohodě, za chvíli jak se ale mot…

  21. Zahájeno uživatelem Trisy89,

    Zdravím Škodovkáři, hledal jsem na foru ale nikde jsem nenašel. Mám Octavia III , 1,6TDI 77kw, Elegance. Najeto 129 000 km. Při rozjíždění na jedničku se občas ozve tak na 1-3 sekundy takový divný zvuk, něco mezi pískáním a vrzáním. Děje se když povoluji spojkový pedál a děje se to nepravidelně. Někdy to dva dny neudělá někdy to udělá 3x za den. Děje se to i když je motor zahřátý. První co mě napadlo je že prokluzuje spojka, pak jsem někde na fórech četl, že by to mohlo být setrvačníkem, ale ten by prý i vibroval a to se neděje. Jinak mi přijde že řazení funguje normálně, žádné divné zvuky, jen tento občas. Byl jsem v servis…

  22. Zahájeno uživatelem jurys,

    Zdravím potřeboval bych poradit, jednotka mě vyhodila chybu diferenčního snímače tlaku, vyměnil jsem ho, ale nevím, kde přes diagnostiku ho mám zadat že je vyměněn. jedná se o auto škoda Octavia III 1.6 TDI 85 kw. ve VCDS jsem našel v části motor tyto možnosti. oddíl Motor, základní nastavení: IDE00785 Adaptace ventilu zpětného vedení výfukových plynů IDE09005 Nové učení naměřené hodnoty sazí oddíl Motor, Akční členy: IDE00242 Ventil zpětného vedení výfukových plynů IDE00243 Ventil 2 zpětného vedení výfukových plynů

    • 0 odpovědí
    • 988 zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Vendula Šejblova,

    Mame octavii 3 greenline -1,6 -81kw -2014 - motor CRKB Bohuzel se nam potkal motor a oprava by byla velice nekladna, tak jsme zvolili jednodušší a min nakladnou cestu a to sehnat motor. A ted resime tento problem byl nam nabidnut motor CRK ale neni tam to B. Setkame se s nazorem, ze jsou dulezite jen prvni tri pismena CRK pak to je pry jedno. Muj nazor je, ze kdyby to bylo tak jedno tak tam to B neni a delaji se motory jen s oznacenim CRK. Mohli by jste mi prosim napsat jak to opravdu je? Resime tento problem uz pul roku a jsem z toho opravdu uz zoufala. Moc Vam dekuji za odpověď

    • 0 odpovědí
    • 493 zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem štefanko21,

    Zdravim,pri jazde len so zaradenou rychlostou auto vydava tento zvuk ...najviac to pocut na spatocke a jednotke bez plynu 20230313_214055.mp4 ....nestretol sa niekto s tym?octavia 3,1.6 tdi cxxb

  25. Zahájeno uživatelem Sharko3,

    Ahojte, idem si pre radu dnes mi diagnostika vypísala chybu: 30357 - cidlo teploty nasavaneho vzduchu (g42) P0113 00 (032) - signál príliš veľký je to snímač váha vzduchu ? dakujem

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.