Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD


509 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  1. Netěsnost?

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  2. O2 FL 1.9 TDI zatrase

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 449 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  3. Octavia 2 1.9 TDI PD netáhne

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 49.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za doporučení! War Thunder jsem znal jen z doslechu, ale až teď jsem si začal víc zjišťovat detaily a musím říct, že to vypadá fakt dobře. Hlavně ten koncept kombinace letadel a tanků na jedné mapě zní hodně zajímavě – přidává to úplně jinou dynamiku do boje, než na co jsem zvyklý třeba z WoT. Taky oceňuju, že to není postavené jako pay2win – to je za mě vždycky velký plus. Když se dá něco reálně vyjezdit hrou a ne jen peněženkou, má to hned jinou váhu. Každopádně díky za tip, večer to určitě zkusím stáhnout a aspoň otestuju, jak to celé funguje v praxi. Pokud to bude tak zábavné, jak to vypadá, klidně u toho zůstanu dýl.
    • Po létech zkusím oživit diskuzi... Nevím jak na F3, ale na F2 po FL byl tenhle výdech s největší pravdepodobností pouze na autech s Climatronicem... Já si ho na F2 dodělávál, když jsem auto přestavěl na Climatronic, protože jsem na dílu z vrakoviště měl ten vývod s hadicí a stačilo jen sehnat ten otočný výdech do kastlíku. A při té příležitosti jsem též zjistil, že na můj původní blok topení manuální klimy by tahle fičura doděla vůbec něšla: Obal topného bloku climatronicu u F2 tam měl otvor, kolem nějž je takový nálitek/příruba, do které se zacvakával ten plastový vývod s gumovou hadicí vedoucí do kastlíku... Obal topného bloku manuální klimy u F2 v místech vývodu pro chlazení schránky nemá nic, jen hladkou stěnu. Žádná záslepka nebo tak, chyběl tam i ten nálitek/příruba pro zacvaknutí vývodu. Takže ani vyříznout díru by nepomohlo, muselo by se to jedině nějak lepit... Předpokládám, že pokud jim pro F2 u aut bez vývodu stálo za to si tenhle díl takto zjednodušit, tak u F3 (která nejspíš chlazení schránky z výroby asi neměla nikdy, co jsem tak pročítal vlákno) tam na 99% též bude hladká stěna a tu vývodní trubku nebude kam přidělat - pokud nebudete chtít vrtat do obalu topení a nějak to tam bastlit... A další věc ohledně funkce téhle fičury, kterou tu někteří mylně uvádí - u dvojkové Fabie jde ta trubka přímo z výparníku klimatizace. Tedy dávno předtím, než se smíchá opravdu chladný vzduch z výparníku s teplým od topení na směšovací klapce (ovládané servomotorem V68), kterážto směs pak teprve jde do interiéru - třeba o výsledné teplotě 22°C. Tedy vzduch, co jde do přihrádky, by měl být skutečně studený, cca o teplotě, která je na výparníku klimy, rozhodně ne stejně teplý, jako jde do interiéru... Co je pochopitelně pravda, je, že musí běžet kompresor klimatizace, aby to tu schránku chladilo....
    • Jj, četl jsem, ale nastavení sdružených přístrojů řeší aktuální informace během jízdy které lze přepínat otočným kolečkem nebo tlačítkem na stěračích, např. teplota oleje nebo aktuální spotřeba. Ale co se týče zobrazení konečné informace o jízdě, to se mi zde nastavit nedaří.  🥲
    • Zdravím, již se to tu řešilo:   Snad pomůže.  
×
×
  • Vytvořit nový...