Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1029 témat v tomto fóru

    • 30 odpovědí
    • 18k zobrazení
  1. katalyzator

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  2. Kultivovany chod motoru

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  3. problém s čidlem

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  4. 1.6 74kw mazani

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takže problém s klimatizací dnes odhalen. Chyby  (13701888 - Function Restriction due to Faults in Other Modules , 9480465 - Control Circuit for A/C Compressor       B10A9 11 [008] - Short to Ground, 9480469 - Control Circuit for A/C Compressor      B10A9 15 [009] - Open or Short to Plus) jsou způsobené vypáleným konektorem na solenoidu. Jeden pin je upálený tak, že zůstal v pinu konektoru. Viz foto Takže nový ventil a asi přepinování konektoru. Jen moc nevím, jak na to. Je tam strašně málo místa. Navíc nevím konkrétní piny. Neporadil by někdo moudřejší?   Jo a ventil půjde vyndat i bez demontáže kompresoru. Pro leší přístup stačí demontovat ventilátory motoru (4 šrouby, a jedna hanice na hadicové spony). A možná by to ani nebylol nutné. Ale s demontovanou ventilační stěnou to bude mnohem pohodlnější.
    • Téma o Amundsenu je zde vyvěšeno. Není důvod tady mít další. Zamykám.
    • Dneska jsem konektor proměřil. Zdá se, na všech pinech je to, co tam má být >> čili vrtule špatná. Objednávám novou.   Bohužel se mi při demontáři vrtulí, urval jeden ze čtyř torx šroubů. No to bylo nadávek. Naštěstí je to levý dolní, kde je relativně dost místa. Tak zkusím dremlem udělat zářez na šroubovák. Snad půjde ven. Jinak nevím co s tím. Na odvrtávání to moc nevidím. Je to vrut v plastovým obložení chladiče.   Jo a chyby na ACC jsou problémem konektoru na solenoidu. Ale to už v jiném tématu.
    • Viz výše. Témata sloučena. A pro příště napřed hledej, než založíš zbytečné duplicitní téma.
×
×
  • Vytvořit nový...