Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1246 témat v tomto fóru

  1. netěsnost chladiče turba

    • 8 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  2. netěsnost pod vstřikem

    • 5 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  3. nevim co dal z motorem

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 943 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  4. Nezapojený N75?

    • 6 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  5. nezname cvakani

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 22.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  6. Nouzák

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  7. nove vstreky 1 2

    • 29 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  8. Nové žhaviče

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  9. O1 Bordel v intercooleri

    • 8 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  10. O1 1,9 TDI 81KW

    • 11 odpovědí
    • 4.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Valkyrie je možná jedním z nejnepraktičtějších sériových aut, která kdy byla vytvořena, ale má to dobrý důvod. I když nese poznávací značku a je povoleno pro ulice, jeho skutečným domovem je závodní dráha. Ačkoli výrobci hyperaut často omílají frázi „závodní auto na silnici“, jen málo vozidel dostojí stavu tak dokonale jako Valkyrie. Horké kolo testovacího okruhu Top Gear dokazuje, jak extrémní vlajková loď Aston Martin skutečně je. Shlédněte vůz v akci Na letišti Dunsfold v Surrey ve Spojeném království The Stig vyzkoušel Valkyrie a zajel ohromující čas na kolo 1 minutu a 9,6 sekundy. Valkyrie, poháněná přirozeně nasávaným Cosworth V-12, […] Článek Aston Martin Valkyrie láme rekord nejvyššího převodového stupně pro silniční auta se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Díky za info, to jsem rád. Viděl jsem, jak je to na OII a tam jsou právě nýty, tak jsem měl strach. Včera jsem auto ručně umyl a je ticho, tak snad to rozebírání nebude potřeba.
    • Zdravím vás , potreboval by som od vás pomoc, mám Octaviu 2, 2.0. TDI 103kw bez DPF,  a motor beží ako ma ani sa nehraje,ale po vypnutí motora sa mi zapnú ventilátory chladenia, ale motor není zohriaty a to sa stane za každým keď motor vypnem 
    • Zrcadelko nad sebou nema. Mohl bys prosim poradit vic o te kalibraci proti zdi? Nebo jestli k tomu je nejaky odkaz?
    • Docela by mě zajímalo jak to dopadlo?   
×
×
  • Vytvořit nový...