Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1245 témat v tomto fóru

    • 33 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  1. žhavící svíčky

    • 18 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
  2. TDI 66 kW nestartuje 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 51.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 61.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  3. Snímač zdvihu jehly

    • 6 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  4. Vibrace motoru TDI 81kW

    • 20 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  5. 81KW?

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  6. co je to?

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  7. Motor chcipa

    • 13 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  8. Olejová vana

    • 23 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. Studene starty 1 2

    • 26 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  10. chladiaca zmes

    • 10 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
  11. TURBO ?

    • 8 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  12. trysky Sprint 764

    • 16 odpovědí
    • 37.3k zobrazení
  13. Cukavý rozjezd s 1,9TDi

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem. Mám Octavia IV 2.0tdi 85kw, ročník 2021 teď najeto asi 90 000. Poslední dobou, asi tak 5-10t km si všímám přesně tohoto repetitivního zvuku při studeném motoru vycházející z pravé části motoru pohledem od řidiče. Při zahřátém motoru a po delší jízdě ten zvuk zeslabí nebo někdy uplně zmizí. Mohlo by to být to olejové čerpadlo? Na motoru zatím všechno původní a nikdo do něj nehrabal. Díky! 20250426_170051.mp4
    • O víkendu jsem zkoušel ze zvědavosti Eco režim a mám k tomu tyto poznatky:    - motor hooodně podtáčí (to se dalo čekat 😁)  - pokud není sešlápnutý plynový pedál, ihned přepíná na volnoběh (to jsem třeba nečekal)  - pokud jsem jel po rovince, dal volnoběh  - pokud jsem jel z většího kopce, brzdil motorem  - pokud jsem jel více než byla povolená rychlost (nebo jsem se blížil k tomuto místu), brzdil motorem - například byl úsek, kde byl limit 90 km/h, tam plachtil, pak byl úsek 70 km/h, začal brzdit motorem a po průjezdu tímto úsekem zase dal volnoběh - po sešlápnutí plynu z volnoběhu docela rychle zařadí rychlost   Překvapilo mně, že je v tom určitá predikce a není to jen hloupé omezení otáček motoru a reakce na plynový pedál 👌 Každopádně se s tím nedá jezdit, opravdu hodně to podtáčí motor 👎   Jinak dle manuálu pro volnoběh musí být splněny tyto podmínky:   - Je zvolený jízdní režim Eco. - Je zvolený režim D. - Není sešlápnutý akcelerační ani brzdový pedál. - Rychlost jízdy je mezi 20-130 km/h.
    • Ja to delam nekdy tam ze kdyz mam zapnute acc a vidim doouhy kopec, vypnu to a auto automaticky zacne plachtit.
    • > Taky bych rád vynutil, aby auto plachtilo. (nevím, jestli se dá za jízdy třeba přepnout na N? 🙃).   Sice mám motor 2.0TSI 150kW, ale dá se, včera jsem to zkoušel. Ale co jsem zjistil, tak se to nedoporučuje, protože to může:   1. Zbytečně zatěžovat spojky a mechatroniku DSG, protože převodovka není navržená na časté manuální zásahy během jízdy. 2. Způsobit nedostatečné mazání, protože v N se nevšechny části převodovky správně pohybují a olej necirkuluje jako v D. 3. Zhoršit bezpečnost, protože při potřebě rychlé reakce (např. zrychlit nebo zabrzdit motorem) nebudeš mít spojení s motorem.   Jinak v návodu je toto:  
×
×
  • Vytvořit nový...