Přejít na obsah

Motor 2.0 MPI


129 témat v tomto fóru

  1. 2.0 85 kW motorový olej

    • 15 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 514 odpovědí
    • 172.1k zobrazení
  2. LPG na 2.0 MPI 1 2 3 4 7

    • 171 odpovědí
    • 50k zobrazení
  3. Motor 2.0 MPI 85 kW

    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  4. Rozvody

    • 8 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  5. "blafání" z vejfuku...

    • 21 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  6. "Turbo efekt"

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  7. 2.0 AZJ Zapalovací modul

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. 2.0 mpi startování

    • 15 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  9. 600 km - 1l oleje

    • 20 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 868 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Bílé cucky v oleji

    • 21 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  11. Bohata smes

    • 3 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  12. Chroupnutí při startu

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, měl jsem taky problém, že mi přístrojovka hlásila závadu brzdy a na VAG byla taky chyba snímače úhlu řízení, krom toho mi nefungovalo ABS a ESP. Problém byl ve svazku, vyhnilý kabel, ale kde přesně to bylo ti neřeknu. 
    • Ahoj, po zmienených aditívach a znovu-adaptácii, ubehol cca 3/4 rok, a DSG necuká, radí hladko, ani to nepostrehnem. Za mňa to bolo najskôr adaptáciou, ktorá asi nebola úplne dobre poriešená po tej výmene, a to kvôli časovému stresu (na aute sa v tú dobu robilo viac vecí). Takže momentálne som spoko.
    • Něco podobného jsem řešil na své O3 RS a dopadlo to tak, že byl špatný kabel ve svazku. Nebyl přerušený úplně, takže když se to prozvonilo přes měřák bylo to OK, ale auto vyhazovalo chybu.  Bohužel to u mě skončilo výměnou budíků, řízení a jednotky ABS. 
    • STABILUS vyrábí vzpěry pro koncern dlouhá léta. Mám je teď na F2Cfl a na Rapidu. Koupil jsem na Allergu.  https://forum.skodahome.cz/topic/173199-buryho-zelená-fábinka-fabia-ii-combi-12tsi-63kw/?do=findComment&comment=2648472   https://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=2680705
    • Kolega má F4 s Bi-LED světlomety, kde v návodu se píše toto:   "Platí pro světlomety s adaptivními funkcemi. Adaptivní funkce předních světlometů zajišťuje optimalizaci světelné stopy s ohledem na aktuální jízdní situaci."   Jenže tím popisek končí. Takže by nás zajímalo, jak je zajištěna optimalizace světelné stopy u těchto světlometů? AFS - to jednoznačně nemá V menu na infotainmentu nejde zapnout/vypnout adaptabilní funkce. Je tam jen přepínání potkávací/dálkové automaticky.   Ty světla svítí dobře, ale nějak nemůžeme najít tu adaptabilní funkci, při cestě v noci i mimo město se ty paprsky nijak nemění (pokud pominu dálkový/potkávací automaticky). U tohoto vozu se ani měnit nemají.   Přisvětlování do zatáček se musím podívat (ono se to děje), ale nevím kterým světlem. (Mlhovka / hlavní světlomet), Bi-LED snad umí (i) hlavním světlem.   No a tyto světla mají automatickou nivelaci.   Takže nic víc to opravdu nenabízí. Světelný výkon je větší než u standartních LED, ale zase to má ostřejší hranu konce světelného kuželu.      
×
×
  • Vytvořit nový...