Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


223 témat v tomto fóru

  1. budíky

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  2. Ukazatel stavu paliva

    • 7 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  3. Corner light

    • 15 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 18.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 18k zobrazení
  4. Čerpadlo benzínu

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 31k zobrazení
  5. Hmlovky FABIA 3

    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 22k zobrazení
    • 219 odpovědí
    • 104k zobrazení
  6. Zapalovač

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  7. Palivoměr 1 2 3 4

    • 97 odpovědí
    • 20.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, povedlo se Vám to nějak vyřešit ? zlobí mě naprosto stejný scénář u stejného motoru ve fábce. Zkoušel jsem to stejné co Vy, plus jsem ještě přehodil čerpadlo, cívky, filtr paliva. četl jsem o špatném firmwaru ŘJ, a že by to mohlo způsobovat toto. 
    • Nějaká témata o výměně oleje v DSG tady už jsou. Takže zamykám. 
    • Zdravím, mám Superb 3, 206kW, rv 2021. Mám ho rok, zatím bez jakýchkoliv problémů. Dva dny zpátky mně v koloně vypnul motor - funkce start-stop  a po opětovném nastartování se objevila hláška, že na start-stop se vyskytla závada, vzápětí lane assist nedostupný a hned na to motor max 4000 otáček. Zastavila jsem, vypnula motor, za pár vteřin zapnula a žádná chyba se nehlásila. Včera jsem s autem jezdila bez problémů a dnes se to opět objevilo. Nemohla jsem ale zastavit okamžitě a  po cca 200 ujetých metrů  jsem si všimla, že kontrolka teploty motoru je na max a vzápětí na mě auto začalo řvát, ať okamžitě zastavím. Zastavila jsem, vypnula motor, počkala asi minutu a znovu nastartovala. Opět bez problémů (teplota motoru normální), ale svítí kontrolka motoru (předpokládám, že kvůli té chybné hlášce přehřátí). Vypnula jsem start-stop a už se to neopakovalo, jen auto náhodně hází povolené rychlosti (od 20 do 80), naprosto nesmyslně a začala mně svítit kontrolka brzdového obložení (což může být správně, jen časová shoda dvou nesouvisejících věcí, ale já už ani nevím, co se děje :-D). Stalo se Vám to někomu? Může to být SW chyba? Jasně, že s tím zajedu do servisu, ale potřebuji uklidnit. Díky moc za reakce.
    • Aktualne se s kufrem jen pretlacujeme uz se vubec nepohne. Je prosim pred vymenou nebo vyresenim nejaka moznost, aby to slo aspon lehko?   Premyslim i nad vymenou za manualni otevirani 2x 14k za original, takovou nedulezitou vec u auta fakt nedam
×
×
  • Vytvořit nový...