Přejít na obsah

Interiér


168 témat v tomto fóru

  1. Vrzání a pazvuky v interiéru 1 2 3 4 14

    • 345 odpovědí
    • 158.2k zobrazení
  2. "Tunel" na lyže

    • 5 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  3. Bublání klima

    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  4. Bublani v topení

    • 10 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 601 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 279 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 25.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nevím jestli to bylo už před tím, ale všiml jsem si u exclusive selection s dsg - parkování na dálku 
    • Již šest let výroby Kamiqu by mohlo přinést odpověď zda lapače nečistot nechat namontovat na nový vůz ?   Vzhled neřeším, jen praktické věci.
    • @Hefidlo ze slov "technika" by me okamzite natahlo. Nebudu se k tomu vic vyjadrovat snad jen...bud na ne tvrdej a nedej se.
    • Ze zacatku jsem byl vuci digi kokpitu dost kriticky, mam 8". A stale jsem toho nazoru, ze klasicke analogove zobrazeni je mnohem lepsi, citelnejsi, nez jeho alternativa v podobe 10" kokpitu. U 8" kokpitu je pak uz jen moznost jednoho budiku a to bud otackomeru, nebo rychlomeru a to je za me uz uplna katastrofa  Nicmene, situace se naprosto zmenila, kdyz jsem si u 8" nastavil treti moznost zobrazeni, tzn digitalniho rychlomeru v podobe velkych cislic uprostred, hned nad nim v primce otackomer, vpravo teplotu oleje (obcas pri delsi trase vystridam s info "jizdni data" az je olej zahraty a vim, ze mohu motoru vic nalozit) a vlevo aktualni spotreba. A takto mi to maximalne vyhovuje, vse krasne vidim, vse je krasne citelne. Ale jelikoz me v informaci "jizdni data" zajima hlavne prumerna spotreba na trase v naproste vetsine jizd mam tuto informaci nastavenou na infotaimentu, takze v tu chvili vidim uplne vse tzn. velky rychlomer, vyborne citelny otackomer, aktualni spotrebu, teplotu oleje a prumernou spotrebu. A maximalne mi vyhovuje i tato grafika zobrazeni a v tomto pripade bych uz nic analogoveho s ruckama nechtel a ani digitalni alternativu se dvema budiky na 10" displeji.
    • Dobře, aspoň vím kterým možným směrem jít až se to odehraje u mých R + F3 z inkriminované doby 
×
×
  • Vytvořit nový...