V nemecku som na ňom ešte nebol ale 140-150 jazdím na dialnici celkom bežne bez problému, tam je ešte slušná rezerva
Predtým som mal Karoq 4x4 2.0 tdi 110 kw a rozhodne mi neprijde superb nejak lenivejší na dialnici, skor naopak asi díky aerodynamike.
Odpich z miesta mal ale samozrejme lepší Karoq s 4x4.
Určite si ho skús, niekde ho predsa musia mať na vyskúšanie.
Tady nikdo nemá pocity. My normálně poznáme regeneraci, která probíhá každých cca 250-600 km cca. Podle stylu jízdy. A když to bohužel 2x do měsíce vyjde někde na parkovišti, tak to člověka vytočí.
Spíš bych byl nervózní, pokud bych měl denně projevy regenerace bez regenerace. A o těch tu píšeš jen ty.
Ahoj , za jízdy se mi v 70km/h ozvala rána z přední části a natvrdo se zablokovali přední kola . Po zastavení se nedalo rozjet dopředu . Couvnout se dalo a pak už to jelo normálně . Zvenku na převodovce nic vidět není , ale vnitřek bude asi v háji .. Nestalo se to někomu ? Je to 1,9 Tdi , předokolka .
Z auta za jízdy nelezu. Jinak ano, tam se to pozná snadno.
Jinak nadále bohužel nejsou projevy směrodatné. Ale je mi to fuk, nikomu neberu pocit, že mu auto regeneruje třeba neustále.