Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


203 témat v tomto fóru

  1. tyc (tahlo?) razeni

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. svičky

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
  3. Karburátor

    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  4. ecotronic

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  5. benzin a voda v oleji

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  6. Karburator

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  7. Fáčko a motor z fiatu???

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  8. termostat?

    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. rozdelovač

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  10. STARTER NA FAVORITE

    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  11. Motor z fáva do feldy

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @KryštofOII   Sákra, fórum neposílá na email notifikace o reakcích? Vůbec jsem si nevšiml.   Táákže - vyřešil! Byla to prasklá gumová manžeta na levém kole, cca po 1/3 obvodu jednoho toho "vroubku". Takže v mém případě žádná velká mechanická závada, jen při vyšších rychlostech kvedlající guma vydávající divný zvuk. Když jsem to původně popisoval mechanikovi, tak ten okamžitě usuzoval na povolené šrouby u kola, tak jsem si pak doma auto zvedl, a sundal kolo, a koukám, prasklá manžeta ...    Zvuk homokineťáku už bohužel také znám, a to je doslova křupání, takže jsem tušil, že tohle je něco jiného.
    • Zdravím, mám dotaz na demontáž celé opěrky. Potřebuji se dostat dovnitř a zatím se mi podařilo demontovat/odlámat klipy po obvodu a stále to něco drží uvnitř. Zřejmě to je ten otevírací mechanismus. Nevíte někdo, jak to rozdělat? Díky
    • jako ze na  50km/hod na 3 je podtaceni? to neklesne pod 2000 ot/min.  co je pro tebe podtaceni?
    • Teprv teď po úpravě tlačítek v mém Rapidu MR 2019 jsem zde na fóru objevil toto vlákno 😆. Mám jen zadní senzory (a přední neplánuji), tudíž jsem měl místo tlačítka PDC záslepku. Koupil jsem tlačítka 5JA 927 132 AR a místo krajních záslepek jsem osadil z mojí lišty vyndané moduly pro výhřev sedadel. Příslušný (dosud nevyužitý) vodič k ABS jednotce byl v konektoru přítomný a vše funguje. Více info jsem rozepsal v mém vlákně.
    • › 28 žáků Středního odborného učiliště Škoda Auto proměnilo model Superb Combi v doprovodné vozidlo pro cyklistické závody› Rozsáhlé úpravy karoserie vytvářejí rozšiřitelnou ložnou plochu podobnou pick-upu pro přepravu náhradních závodních kol a zahrnují také posuvné pravé zadní dveře› Název L&K 130 a barevné provedení odkazují na první dny společnosti, kterou založili Václav Laurin a Václav Klement v roce 1895› První žákovský vůz na platformě modelu Superb a první vůz s plug-in hybridním pohonem Škoda L&K 130 Desátým žákovským vozem Škoda píše 28 učňů další kapitolu v historii Škoda Academy v Mladé Boleslavi. Škoda L&K 130 a její speciální barevné […] Článek Škoda L&K 130 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...