Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita

Infotainment systém Amundsen i systémy Bolero, Swing a vše okolo autohifi


90 témat v tomto fóru

    • 10 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  1. Radio Swing 1 2

    • 37 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
  2. Infotainment Amundsen 1 2 3 4 18

    • 438 odpovědí
    • 113.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 346 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 395 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 567 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 919 zobrazení
  3. Loga stanic v rádiu

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  4. Škoda Connect Lite 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  5. Phone Box

    • 20 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 11.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mechanické a chemické čištění sacích ventilů nikdy nedosáhne takového výsledku jako čištění pomocí skořápek. To ale nic nemění na tom, že se karbon vrátí hned po další výměně oleje – stav, který ukázal uživatel paulcz, bude zpět velmi rychle. Výsledek? Vyhozené peníze. Služební vozy s nájezdem 500 000 km nikdo nikdy nečistil – a přesto jezdí stále relativně dobře. Vyhodit 8 000 Kč jen za dočasně čisté sací ventily je prostě nesmysl. Chápu to v rámci rozsáhlejší opravy, třeba při výměně vstřikovačů, ale samostatné čištění ventilů bez jiné návaznosti je vyloženě zbytečné. A je úplně jedno, jestli jezdíte krátké trasy nebo dlouhé dálky. Karbon se nejvíce usazuje při plně zahřátém motoru, a to zejména v rozsahu mezi 2 000 a 3 000 otáčkami – tedy přesně tam, kde se motor provozuje nejčastěji a nejefektivněji. Takže snaha tomu zabránit je v podstatě marná. Při studeném motoru nemají výfukové plyny dostatečnou teplotu na to aby spaliny přilnuly na materiál v sacích prostorech.
    • @Boleslavák a co FL ? vypadá to na ticho po pěšině 🙂
    • Caute, nebol som tu uz vyse roka, no okolnosti ma donutili prist si po radu. Vyskocila mi kontrolka motora a diagnostika ukazala tieto dva kody P0684 a P20EE. Stretli ste sa s tym prosim, ze o co sa moze jednat?
    • Chystá se limitovaná edice Fabia 130
    • Je to veľká dilema. Ten olej🤣 v servise dali 5w30 tetaz som bol inde meniť olej v prevodovke. A tam povedali ze mam dávať urcite 0w20 a original filter. Tak som o tom čítal.  Vyšlo mi to tak  ze zrejme nemám OPF  takze správne mam dávať 5w30  Ale ked v servise tvrdili ze urcite 0w20 tak teraz mam dilemu.  Kde zistím ci mam ten filter alebo nie . Podľa ročníka 1/2018 zrejme nieje .
×
×
  • Vytvořit nový...