Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI

Motor 1.0 TSi o výkonu 70 kW/95 k85 kW/115 k


24 témat v tomto fóru

    • 34 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  1. 1.0 TSI 85 kW 1 2 3 4 6

    • 142 odpovědí
    • 61.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  2. Priemerna spotreba 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 25.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 484 zobrazení
  3. Motorový olej 1 2 3 4 6

    • 142 odpovědí
    • 53.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  4. Kryt motoru 1.0 / 70kw

    • 17 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 19k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  5. 1.0 TSi ve srovnání

    • 14 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
  6. Palivo 1 2

    • 31 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
  7. Rozdíly mezi 70 a 85 kW 1 2

    • 49 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 26.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, - je mozné dodelat Monitor vykonu (Perf. monitor) a Off-road menu na Superb 3 ?  MIB 2.5 (MHI2_ER_SKG13_K4524_MU1382)   Tady jsem nasel nejaky postup,   www.digital-eliteboard.com/threads/audi-vw-skoda-seat-cupra-porsche-m-i-b-more-incredible-bash-nur-fuer-harmann-mhi2-q-vim-ifs-root-patcher-gem-enabler.494886/   ale nejdou stahnout Patche. Poradi nekdo ? Diky
    • Čau kluci mám 1.4 tdi 150tkm najeto a auto mi strašně tlakuje i když topí.. bude to těsnění pod hlavou nebo hlava? diky 
    • Tak závada byla vyřešena úspěšnou reklamací v záruce vozu. Na vině byla řídící jednotka kamery 360 view. Výměna za novou a následná kalibrace kamer a vše zase funguje.
    • Tak přátelé, hotovo, preventivně vyměněná spínačka za 4 stovky, výměna za 15 minut a už vše funguje. Zmátlo mě, že po sundání krytu a proměření zadních kontaktů na samotném spodku spínačky napětí po otočení klíčku bylo, tak jsem touto cestou zpočátku nešel. Ještě pro informaci, ať si to nenechávám jen pro sebe, ze spínačky to jde do podvolantové jednotky J527 (nejde sundat bez demontáže celého volantu) a od ní do hlavní jednotky el. řízení J519 kde spíná cívku relé B1 a ta spíná silové kontakty napětí přivedené z Eboxu. Spojení mezi jednotkami by MĚLO být černým kabelem z J519 sekce G pin 11 do J527 pin 17.
    • @Psima podivej se do profilu daneho uzivatele ... 
×
×
  • Vytvořit nový...