Chápu Tě - pocit z nového hezkého auta, udělal by si pro něj první poslední, aby vydrželo a fungovalo. Ale upřímně - moc to hrotíš. Nejlepší, co pro DSGčko můžeš udělat je, že zkrátíš ten šílený 120K km servisní interval na polovinu, nebo klidně i méně (40-50 tis km).
K těm ostatním bodům prostě jen používej selský rozum. Přijedeš na semafor, kde zrovna padla červená? Vyřaď. Přijedeš na semafor, kde už je x aut a má být za chvíli zelená? Nech zařazeno. Přijedeš na šraňky, které zrovna padly dolu? Vyřaď. Přijedeš na šraňky a už vidíš, že projíždí mašina? Necha zařazeno. Duní ti motor na Dčku při jízde do kopce, prď na pádla a dej tam Sko. Vadí ti, že při studeném motoru Dčko podtáčí, naopak Sko řadí až u 3 tisíc? Tak si dej z Ska do manuálního režimu a řaď pádlama (v tohle případě, kdy přepneš pádlama z Ska, tak tam manuální režim zůstává).
Este raz a posledny krat.
Problem robia brzdove dosticky vyrobene Boh vie kde na kolene v Indii.
Ide ale o to, ze to stoji par eur tak to montuju a ked sa niekto stazuje do polroka vymenia.
Spekulanti no.
Klasika určitě nesvítí líp, jak matrix. Jde o to, kde je je člověk využije a kolik km najezdí ve tmě. Nejlepší matrix jsou na silnici 1. třídy a níže. Osvětlená krajnice, ale neoslňuji auta. Naopak město/okruh nemá smysl řešit. Dálnice je s otazníkem - pokud je provoz, nezapínám matrix.
Každopádně přestavba je nesmysl - to bych raději vyměnil auto.
To je ale přece naprosto špatně. Nestačí zapnout jen Compas. Musíš zapnout jeste další dve věci. Kdo ti to poradil? A hlavně je na internetu MILION videí, jak a co zapnoit.