Přejít na obsah

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru


951 témat v tomto fóru

    • 16 odpovědí
    • 30.4k zobrazení
  1. Bílé podsvícení 1 2 3 4 5

    • 122 odpovědí
    • 30.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 30.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 29.9k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 28.8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 27.7k zobrazení
  2. Háčky v kufru 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 26.8k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 26.6k zobrazení
  3. výměna zámku

    • 24 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
  4. Multifunkční volant 1 2

    • 30 odpovědí
    • 26.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 26.2k zobrazení
  5. demontaz tapaciru strechy

    • 21 odpovědí
    • 26.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 26.1k zobrazení
    • 107 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
  6. srouby na sedacku 1 2

    • 29 odpovědí
    • 25k zobrazení
  7. Fólie na sklo 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 24.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 23.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 23.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  8. Řadicí páka 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 21.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Po zdejší diskuzi jsem se na chování s tempomatem ptal ještě před provedením změn a bylo mi řečeno, že řadit to bude ve stejných bodech a je to pravda. S tím tedy, že i v jízdním režimu ACC Eco to při zrychlování z pomalé rychlosti "dupe" na plyn trochu víc, než "lehká noha", takže to vytáhne otáčky ještě o malinko výše. Jen jsem byl trošku překvapen tím, že pokud je zařazená třetí rychlost a zpomaluju, tak při opětovné lehké akceleraci to trojku táhne víc "odspodu" než jsem čekal. Pokud to má alespoň cca 1250 - 1300 otáček, tak to s lehkou nohou nepodřadí. Zas tak mě to ale netrápí, protože je to relativně lehký převod a maximální točivý moment to má od 1400 otáček. Přisuzuju to tomu, že trojka se chová podobně jako dvojka, tj. při brždění až téměř k zastavení padají otáčky až dolů a podřazuje to v podstatě až na hranici volnoběhu.    Jak už jsem psal, v Praze jsem poptával pár možností a v podstatě za to chtěli cca 6500 Kč. Udělal jsem si radši malý výlet za Beroun do Tlustic, jelikož jsem měl pozitivní recenze na tento servis: https://www.autotuzil.cz Za remap DSG si bere 4000 Kč (pokud nechceš platit s DPH , za deaktivaci ACT totéž. Zpětně nechápu, že jsem si při této dvojkombinaci neřekl o "množstevní" slevu, ale zase na druhou stranu mi udělal "zadarmo" vypnutí Stop-Start + další kódování (aktivaci čtení dopravních značek, zapnutí svícení předních "řas" a zadních obrysovek při denním svícení, deaktivaci ostřiku světlometů atd.).
    • Vysledna spotreba je hlavne uplne jedno jelikoz kazdy jezdi jinak.  muze mit x lidi nastaveno stejnou 150kmh na ACC ale nikdy tak nepojede jelikoz by jel skoro porad v levem.  hlavni vec je ta, pokud clovek chce jezdit usporne a bude si s tim hrat tak klidne s timto motorem nemusi byt brzda provoze a stale muze jet pod 5 litru. Taktez pokud budu chtit jet rychle tak spotreba stoupne. No i kdyz jsem z prace po dalnici valil 180 a pote usek 120 tak vzdy jsem byl na vysledne spotrebe do 6.5l.    Za 12000km mam 6l/100  
    • Ano tam je vsetko popisane. A vysledok testu elm327 adaptera- nemaju byt vsetky riadky zelene.  Ten link co som poslal na AliExpress double 25k80 vysledok je ako ma byt po 1.4-zelene.
    • Hosi, tu mate vsetko o odapteroch: https://forum.skodahome.cz/topic/138926-nakup-vhodneho-bezdrotoveho-obd-adaptera-pre-kodovanie-a-diagnostiku-skodavwseataudi-na-smartfonoch/
×
×
  • Vytvořit nový...