Přejít na obsah

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...


362 témat v tomto fóru

  1. Spojka nebo setrvák??!!

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  2. nafta("no name")

    • 11 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  3. Intercooler 1 2

    • 37 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  4. Spotřeba čtyřkolek TDi 1 2

    • 25 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  5. V6 v OII 1 2 3 4 7

    • 169 odpovědí
    • 27.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  6. spojkový váleček

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  7. Power box 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 30.3k zobrazení
  8. Chvění auta

    • 10 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  9. Piskani pri razeni 1 2

    • 33 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  10. Setrvák

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
    • Zdravím, Mohl by mi někdo poradit, jak dokódovat zobrazování rychlosti tempomatu na Maxidotu? Mám přístrojovou desku 5J0 920 841 D. V adaptacích kanálu "Zobrazení tempomatu High" se po uložení nic na Maxidotu neděje. Díky předem!
    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
×
×
  • Vytvořit nový...