Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


664 témat v tomto fóru

    • 13 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  1. kočárek

    • 13 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  2. MPI-zelené I

    • 13 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  3. LED diody

    • 13 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  4. 4x4

    • 13 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  5. Autofolie Suntek

    • 13 odpovědí
    • 24,2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 18,8k zobrazení
  6. Kód motoru OII 77kw

    • 13 odpovědí
    • 43,5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  7. RS by Milotec

    • 12 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  8. ...

    • 12 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  9. jaky kanystr pro naftu

    • 12 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  10. Octavie 2 alias NEXUS

    • 11 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  11. Obytný karavan

    • 11 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 14,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám taky jednu věc nově, kterou jsem zjistil. 1. Po automatickém zapnutí vyhřívání volantu jsem vyhřívání vypnul (po zahřátí) ale vyhřívání zůstalo zapnuté i když kontrolka už nesvítila. Projel jsem zapnutí a vypnutí ještě jednou, pak to přestalo hřát. 2. Co se týká dílků plnosti nádrže, tak to mám taky, že dlouho trvá, než začnou mizet. Taky jsem si všimnul, že pokaždém natankování mám dojezd cca 840 km a teprve další jízdou to o něco narůstá a to tak, že po najetí cca 200 km to ukazuje dojezd stejných 840 km. Tohle mi ale zrovna nijak nevadí. 3. Občas se mi nedaří na první pokus otevřít víko zavazadlového prostoru (to se mi u Scaly nestávalo), asi to mačkám špatně. Na druhou stranu, už jsem se naučil správně "kopnout", takže většinou to zareaguje dobře. 4. Infotainment má asi problém s větším množstvím souborů na flešce, Když už je odehrané větší množství souborů, tak to nepřehraje celou složku a jde na další. Resp. po startu to hraje správnou skladbu od posledně, ale po jejím skončení to skočí do následující složky. Po odstranění již přehraných souborů (v hierarchii před) to funguje normálně. Bohužel jsem nezaregistroval začátek tohoto chování, tak nevím, od jakého souboru v pořadí k tomu dochází.
    • Zase se někdo neunavoval hledáním.     
    • Riadiaca jednotka je celý ten panel. A ovládanie klapiek je ten miešač vzduchu o ktorom som písal. A ovláda ich riadiaca jednotka klímy. Ale divné na tom je to že ak by bola klapka zaseknutá a zlá tak ostane v tej polohe a nekúrilo by to vôbec. Ak ako píšeš že mechanizmus na ktorom sa to pohybuje je vydratý aj to by mohlo byť. Ak píšeš že prestane kúriť po 15 minút tak netuším ako môže samovoľne klapka otvoriť prísun studeného vzduchu. Climatronic má teplotné čidlá a podľa toho riadi nastavenie klapiek. Ak by bola zaseknutá tak hneď od začiatku by z toho išiel studený vzduch. Každopádne to bude treba rozobrať a vyskúšať klapky. Vyskúšaj skontrolovať konektory, káble a podobne. Vyskúšaj nastaviť kúrenie naplno teda HI a potom postupne znižuj stupne a uvidíš kde ti to prestane kúriť.
    • Převodovka se řeší ve společné motorové části.  Tady zamykám. 
    • Je to hodně skryté, ale hlavně je úzká štěrbina v čalounění a bál jsem se že ho rozervu úchytem sedačky a taky jsem konečně pochopil na co je zezadu TOP TETHER 😉
×
×
  • Vytvořit nový...