Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/18/14 ve všech sekcích
-
Tak pánové, dal jsem si tu práci a spočítal, kolik zde bylo D-čkovým silentblokem postižených zde na fóru, Petrrr to odhad docela přesně, sekl se jen o 10%: 33 kousků To je teda poměrně dost, i když jsou to vlastně jen ti, co si o tom píšou na takřka vědecké bázi. Kolik je asi laiků a mlčící většiny? Ke dni 18.3.2013 mají H-čko namontováno 3 lidi: MiKy*, tony.m a vlakars. Já, vpv a ematas mají přislíbenu opravu a ŠA, resp. servis, se jim sám ozval (ale víceméně až po urgencích a dopisování si.....). Co zbývajících 27 lidí? Napište, jak jste dopadli, resp. neleňte a domáhejte se práv zákazníka na kvalitní a funkční výrobek. Po D-čku se totiž v ETCE slehla zem a ŠA dělá mrtvýho brouka s tím, že v RAPIDu bylo vlastně od počátku výroby H-čko. Takže si myslím, že máte všichni právo na výměnu v rámci záruky a bez okolků. Teď snad už nebudou servisy tápat a dělat obstrukce, když je doufejme H-čko v dostatečném množství skladem a takřka po skoro půl roce se ví, že to není jen zákazníkův výmysl, ale KONSTRUKČNÍ VADA. Ale řeknu vám, byl to boj, že jo?2 body
-
No jsem zvědav jak se Clinťour nakonec rozhodne..jestli si nechá Octu,nebo zběhne k Supovi. Sanek: jedině combi splňuje moje požadavky na zavazadlový prostor..a klidně by se mi hodil ještě větší kufr.. Pro mě je totiž kufr jen prostor pod platem.. a bedna na střeše nepřípustná!! Vezl jsi někdy rodinu ,kočárek ,koloběžku , nějakou tu tašku a další nezbytnosti někam dál ,třeba do HR ? Taky jsem dřív laboroval s auty a trochu je točil .... v roce 2003 Fabia / 2005 Fabia combi / 2008 Roomster / 2011 OII2 body
-
2 body
-
No nevím, sice teď jezdím firemní krátkou OII FL a odvezu vše co bych vezl v kombi, ale prostě manimupace s kočárkem a taškama je v kombi oproti krátké naprostá pohádka, do toho sedanu to musí člověk šikovně skládat a zacpávat každou skulinu a myslet na to, že taky chce to víko zavřít. Takže pro mě jakožto řidiče manželky a 2 dětí je kombi prostě naprosto vyhovující ač většinu roku vozím těch cca 50l vzduchu jen tak. Jinak OIII se mi líbí víc kombi a ačkoli vím, že v krátké odvezu to samé jako v kombi, tak bych do OIII šel zase do kombi a to jen kvůli vzhledu. Pokud bych měl na superba, tak S2 i S2 FL zase kombi a to jen kvůli vzhledu, ale kdybych měl možnost koupit passata, šel bych do CC... prostě to není jen o praktičnosti a využití, ale i o vzhledu, na koho jak to auto působí.2 body
-
Zdravím, dávám na vědomí, že u mého vozidla Škoda Fabia 1,2 TSI 63kw r.v. 2012 je dělaná servisní akce s označením : "97Z8099001 Upevnění svazku elektrické instalace" Tato servisní akce je v mém případě dělána zároveň při servisní prohlídce, která je v mém případě po 15 000 km. Poslední servisní prohlídku jsem měl před necelým rokem. Servisní akci jsem na tomto fóru nenašel a tak o ni proto informuji. Jestli máte někdo více informací k tématu prosím o více informací do tohoto vlákna. Určitě to nebude zajímat jen mě. Tato servisní akce je zdarma. Zkoušel jsem pro informaci stránky http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/test-svolavaci-akce A dle mého VIN kódu není nic vidět. Tím se potvrzuje, že se jedná skutečně jen o servisní akci (neplést se svolávací akcí) o které Vás může informovat škoda servis dle VIN na požádání.1 bod
-
Automobil byl zakoupen v ČR Nový vlastník či provozovatel má za povinnost přihlásit automobil do registru silničních vozidel (RSV) nejpozději do 10 pracovních dnů po jeho předchozím odhlášení!! Vyzvednout si a správně vyplnit přihlášku k registraci vozidla do registru silničních vozidel Přihláška k registraci vozidla do registru silničních vozidel.pdf vzor: Mít sebou originál velkého technického průkazu vozidla (TP) spolu se záznamem technické kontroly vozidla nebo doklad o technické způsobilosti vozidla Mít sebou osvědčení o registraci vozidla (ORV) „malý TP“ (měl by být znehodnocený např. ustřižený roh karty) Odevzdat tabulky registrační značky RZ (nutné v případě, že se jedná o jiný kraj či jsou znehodnoceny) Mít souhlas vlastníka k zaregistrování automobilu (v písemné podobě), jeli odlišný od provozovatele (často jím bývá leasingová společnost) Doložit doklady vlastníka Právnická osoba: výpis z obchodního rejstříku nesmí však být starší než 12 měsíců od data registrace vozidla,dále pak osvědčení dle předmětu podnikání (živnostenský list , koncesní listina, osvědčení k výkonu činnosti) Dokumenty je zapotřebí předkládat v originále, nebo podepsané kopii. Občan ČR: kopie OP (občanského průkazu) z obou stran Cizinec: Cizinec předkládá dokumenty pouze v originále (např. povolení k pobytu) Řádně sjednané pojištění z odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla (mít sebou tzv.“zelenou kartu“). Více o sjednání povinného ručení zde. Mít vyplněný formulář s evidenční kontroly na nového vlastníka, která se nachází na STK Mít sebou doklady nového vlastníka viz. bod 5 Mít sebou řádně vyplněný doklad o zaplacení vozidla (faktura, kupní smlouva nebo leasingová smlouva) Automobil byl přivezen a zakoupen v zahraničí Pokud jsme vlastníky automobilu přivezeného ze zahraničí s čistým technickým průkazem (ve kterém není uveden záznam o provozovateli), pak je nutné projít zkouškou technické způsobilosti vozidla (velká dovozová zkouška) viz. bod a), evidenční kontrolou, technickou kontrolou viz. bod c) ještě před samotnou registrací vozidla! Pokud má však automobil vystaven tzv. COC list nemusíme velkou dovozovou zkoušku provádět. Vozidla dovezená ze států EU nepodléhají proclení, naopak ze států mimo EU je zapotřebí zaplatit clo viz. JCD list. Dovezeme-li automobil mladší 6 měsíců (doba od první registrace vozidla do RSV), nebo má automobil najeto do 6000 km, pak jsme nuceni zaplatit DPH na finančním úřadě a to ještě před samotným přihlášením vozidla (platí jak pro fyzické osoby dále již jen FO tak i pro právnické osoby dále již jen PO). Vyzvednout a správně vyplnit formulář pro schválení technické způsobilosti a registraci ojetého vozidla prilohac2(zadost_schvaleni_technicke_zpusobilosti).pdf Přihláška k registraci vozidla do registru silničních vozidel.pdf Vzít sebou originální zahraniční technický průkaz vozidla (velký technický průkaz vystavený v zahraničí) Projít si technickou prohlídkou a měřením emisí a evidenční kontrolou na základě úspěšného absolvování těchto prohlídek nám budou vystaveny: (záznam o technické kontrole a o emisích a evidenční list) Pokud vlastníme tak přiložit COC list nebo JCD list COC list – něco jako "rodný" list automobilu, pomocí tohoto listu lze automobil přihlásit v libovolné členské zemi EU bez nutnosti projít velkou technickou (dovozovou) prohlídkou = prováděné na STK JCD list – „celní list“ nutný při dovozu automobilu ze zemí mimo EU Mít sebou řádně vyplněný doklad o zaplacení vozidla (faktura, kupní smlouva nebo leasingová smlouva) Mít souhlas vlastníka k zaregistrování automobilu (v písemné podobě), jeli odlišný od provozovatele (často jím bývá leasingová společnost) Řádně sjednané pojištění z odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla (mít sebou tzv.“zelenou kartu“). Více o sjednání povinného ručení zde. Doložit doklady vlastníka Právnická osoba: výpis z obchodního rejstříku nesmí však být starší než 12 měsíců od data registrace vozidla,dále pak osvědčení dle předmětu podnikání (živnostenský list , koncesní listina, osvědčení k výkonu činnosti) Dokumenty je zapotřebí předkládat v originále, nebo podepsané kopii. Občan ČR: kopie OP (občanského průkazu) z obou stran Cizinec: Cizinec předkládá dokumenty pouze v originále (např. povolení k pobytu) Doložit doklady provozovatele, je-li odlišný od vlastníka viz. předchozí bod více info http://www.praha.eu/...tr_vozidel.html1 bod
-
Dneska jsem si odvezl "noveho" rapida - rocni vuz od Skoda Plus. Temer v nem nebyl benzin, takze jsem vecer, uz za tmy zajem na benzinku, natankoval a kdyz jsem vytahl tankovaci pistoli z nadrze, tak mi tam vlitla mura. Nemam v hrdlu nadrze zadnou zaklopku (znam napriklad z Hyundai), ta mura mi nejdriv sedla vedle plniciho otvoru a kdyz jsem se ji snazil vyhnat rukou, tak mrcha jedna vlitla dovnitr. Samozrejme uz nevylitla. Takze mam muru v nadrzi. Mam se na to vykaslat a nebo s tim jet do servisu ?1 bod
-
Clinta hodim na zahrádku aby poznal výhody myslivce a vychutnal si nápor vzduch při akceleraci:-)1 bod
-
Je to jednoznačně mula FABIA III, fotka tohodle "POLA" už tu ale byla vloni. Na takovýto mulách se testuje chlazení a průtok vzduchu k brzdám. Pokud máte dost fantazie, tvar nárazníku se hodně tvaroslovím blíží studii VISON C a Kabaň přeci říkal, že se prvky z něho objeví už na FABII III. A šikminy v bocích spodku nárazníku tomu jen nahrávají. Poznámka: jsme tu už dost OT, co to přesunout do tématu FABIA III ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Do konfigurátoru přidán další odstín bílé : Bílá Laser..... není to metalická barva.... tedy už jsou dostupné tři možné odstíny.1 bod
-
Sup tebe by som odporucil toto Nic jednoduchsie a efektivnejsie som doteraz nedrzal v rukach. Ked sa s autom nechcem zrovna trtkať pol dňa... Dokonca sa dá použiť ešte na vlhké auto čo sa týka príspevkov vyššie stotožnujem sa s názorom že strojovo rozleštiť auto by som dával profesionálovi tak ako písal sup. okrem iného je iné keď to človek robí pár krát do roka ako keď to niekto robí denno - denne. (samozrejme treba vedieť komu to dávam robiť) rovnako súhlasím s kubinoS "rozdíly mezi benzinkovou kosmetikou a tzv. detailinovou je neskutečný" aj keď niektoré vecičky "za korunu" z tesca dokážu tiež prekvapiť sem tam Hlavne je že nás to baví, o mne si už susedia myslia keď podla ich slov "stále to auto umývam"... ale ten pocit keď sa prevezieš v krásne nablískanom miláčikovi a vidíš tie pohľady okoloidúcich, to stojí za to1 bod
-
Zadní náprava nového TT quattro se nápadně podobá zadní nápravě OIII 4x4 aneb najdi deset rozdílů:1 bod
-
Ne v pohodě já už to neřeším,. ale tak ta gramatika taky není od věci, však sám to kritizuješ výš a asi dobře víš, že příspěvky některých se někdy těžce čtou (tím nemyslím zrovna Tebe, jedna čárka žádná čárka )1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak už jsem ze servisní kontroly doma při 64704km událo se následující: - olej - brzdová kapalina - palivový filtr - vzduchový filtr - pylový filtr - olejový filtr - kontrola celého auta plus umytí Výsledná cena sakum prdum 3491,- takže jsem moc spokojený akorát prý kotouče začínají vypadat nepěkně (bohužel jezdím snad 85% dálnice tudíž ty brzdy moc nepoužívám a tušil jsem to) takže příští rok nejspíš výměna1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
toto taky nebylo na tebe Libore ale na Lukasona, tedy předešlý příspěvek v pořadí tomu mému....1 bod
-
1 bod
-
Ale jdi ty brepto, děláš jakoby šlo o státní tajemství a přitom je to běžná servisní akce. A ono se už o tom nejspíš píše ZDE.1 bod
-
Tak ty dementni A sloupky ma i Rapid, do zatacky nebo na krizovatce je v urcitych uhlech hovno videt a jednou uz se mi stalo ze se mi za nej schovalo cele auto, kteremu jsem mel dat prednost.1 bod
-
Prej o2 je pohodlnější než sup, tak s tím opravdu nesouhlasim Naučte si nastavit sedacky,volant a zadnej tunel vám vadit nebude1 bod
-
1 bod
-
Nafoť to místo s tím inkriminovaným kablíkem a popisem situace-bude-li to možné a dej to sem, pro ty co už autorizovaný servis navštívit nehodlají pro jejich ceny1 bod
-
To je asi jako kdyby tě někdo napadl nožem a jenom tě pořezal, tak vlastně tě jenom řízl, neohrozil tvoje životní funkce ani nebudeš mít trvalé následky, tak to prostě necháme tak, vždyť se vlastně nic velkého nestalo... to je opravdu absurdistán a výsměch...1 bod
-
Mno uvidíme za těch 10let, jak na tom bude OIII Motosmene, bordel je tu a bude hůř...1 bod
-
1 bod
-
Stringo:no právě,ono to asi zas úplně obyčejní kluci nebudou;-) Já si třeba koupil auto s tím, že když bude o.k, tak ho budu mít třeba i deset let.Mám ale to štěstí, že je to O3 jejíž dezajn je přeci nadčasový:-D1 bod
-
No, ten je vybornej. :-/ Mam ho v BMW (12/09) taky a zatim vse bez problemu. Nicmene, z vlastnich zkusenosti musim rict, ze u BMW reaguje o neco rychleji...1 bod
-
dřevěny dekor, hlavně volant největší vintage...kostky se k tomu taky právě hodily, jen jsem nesehnal hnědý, jooo to byly časy Mně se 156 moc nelíbila zepředu ale potom facelift ten už byl nádhernej ze všech stran A nejhezčí je 159, v ulici jedna krásná stojí a pořád na ni musím koukat:(1 bod
-
Jo kokto to není k smíchu, je to léty prověřená věc. Něco podobného jsem třeba používal dříve u kontroly ložisek velkých oběhových čerpadel, nebo jejich elektromotorů. A úplně nejlepší je na tuto činnost šroubovák s průchozím dříkem (dá se do něj bouchnout kladivem).1 bod
-
1 bod
-
A co Vás kluci na těch autech tak rychle omrzí? Že jsou okoukaná, jezdí jich moc, nebo nevyhovuje interiér? Já osobně mám auto hlavně na ježdění a pokud funguje jak má a mám v autě vše co potřebuju, tak mě netlačí nic k tomu, abych 3-4 roční auto prodával. Že by se mi nelíbilo, to bych si ho ani nekoupil a když náhodou přijde totálka, nebo mi ho někdo ukradne, alespoň to tolik nebolí. Rozuměl bych tomu, kdybyste si koupili Octavii a zjistili, že je to auto, které Vám nevyhovuje, tak koupit po 4 letech třeba Golfa, nebo úplně něco jiného, ale kupovat po 4 letech třeba čtvrtou Octavii, jen protože je novější, to mi přijde jako naprostá blbost, to chápu u podnikatelů, kteří mají auta kvůli prezentaci, ale u normálního člověka nechápu, já budu auto řešit až tohle bude dosluhovat a dle mého s mou OII ještě dalších min. 5 let budu v klídku moct jezdit aniž bych musel něco závažného řešit... Tím ale nechci říct, že děláte něco špatně, jen to prostě trochu nechápu, máte krásná auta, relativně nová s nízkým nájezdem km a řešíte co si koupit nového, jsou to vyhozené peníze oknem. Nebo mi to tak jen přijde, protože peníze na takovéhle obnovování vozového parku nemám, možná bych měl jiný názor, kdyby na to peníze byly... Ale stejně si nejsem jist, jestli bych je neutratil radši za nějakou užitečnější věc...1 bod
-
1 bod
-
Nejak me 02 FL omrzela, tak take pokoukavam po novem aute. Pruser je, ze tyto auta ztraci cca 50 az 70.000,- rocne... Budto musim prodat ted (vyhnout se odpovednosti za skryte vady), nebo s ni jeste dva roky dojezdit...1 bod
-
Clinte, ze se tak vracim k tomu porizeni SUPa, a neni tam ale za 3 roky mensi rozdil v porizovaci cene a prodejni cene? Pocital si tak nejak i s timhle ohledeme? Nemluve o dolozenych km, kdy ten naftak bude temer v nejlepsich letech, ale u benzinu si kazdej rekne vylitanej?1 bod
-
tak to já už musel měnit oba díly, nejdříve koncový to bylo tuším nějak kolem 180t km (udělala se díra okolo sváru při vstupu do tlumiče) a středový díl, tam mi doslova uhnila vstupní trubka do tlumiče ... to byl rachot, když soustava končila trubkou za vlnovcem . Jinak ten středový to už bylo kolem 220t km.1 bod
-
Kašli na můru.. Pokud sebou neměla zapalovač, neměla by ti s autem nic udělat1 bod
-
SUP1 máš částečně pravdu, strojní leštění a detailing obecně je lepší pro někoho si nechat u odborníků, z hlediska bezpečnosti laku, má to bez práce a výsledek ho za ty peníze překvapí. Někdo to ale má jako koníček, jako třeba já. Pokud má auto ale zlikvidovanej lak z kartáču, tak žádným voskem a hlavně ručně to neodstraníš, i když jsou leštěnky co hodně maskují. Já dělám auto 2x ročně - umyti kol a podběhů -umyti metoda 2kyblů -clay + lubrikant -umytí šamponem - strojní korekce laku dle potřeby nebo jen leštěnka - příprava laku před voskování (např DJ lime prime) - voskování ručně -plasty,pryže, okna Jo zabere to hafo času někdy i celej vikend. Prostě mě to baví a ten finish je neskutečnej oproti benzinkové kosmetice. Auto na fotce je z roku 2000 najeto 270 000km (10let nikdo nikdy neleštil, jen myčka) lak byl zlikvidovanej a zoxidovanej - práce cca pouze 16hodin, obecný postup + leštěni http://www.chemicalguys.cz/products/extreme-all-in-1-polish/1 bod
-
1 bod
-
Jen taková informace. Dneska jsem byl objednávat nového YETIho, jel jsem tam Rapidem. Hned po příjezdu se mě servisní technik ptal, zda mi něco v Rapidu neklepe. Řekl jsem mu, že nic. Požádal mě, zda bych s ním nejel projet jeden okruh a on by řídil, aby si to poslechl. Souhlasil jsem a při zkušební jízdě mi řekl, že dostali informaci ze ŠA o špatných silenblocích u převodovky . Proto chtěl zkušební jízdu. Nic neslyšel. Překvapilo mě toto jednání, ale přičítám to tomu, že jsem objednával YETIho za cca 700 000,- Kč. Co je ale důležité, servisy o tom informaci mají. Pravda je, že na na dvou Rapidech už je měnili. Ale neptal jsem se, jaké číslo dílu tam dávají. Jinak mi ale řekl, že když tam měli první případ, tak jim ze ŠA řekli, co mají všechno rozebrat (náprava, atd.). Vše s nimi museli konzultovat. Prý trvalo 3 dny, než jim řekli, že mají vyměnit silentblok (vše musí konzultovat se ŠA, jinak jim to neproplatí). Když prý přijel druhý případ, tak už ten zvuk znali, napsali do ŠA, to jim odsouhlasilo výměnu a oprava trvala cca 30 minut. A ještě jedna zajímavost - ne všechny silentbloky to prý budou dělat. A nejlepší je, že se to může objevit na úplně novém autě s nájezdem 20 km. Docela mě technik překvapil, jak se o tom rozpovídal.1 bod
-
Ty jo, taky bych chtěl mít problémy jako ty Clinte ... prej, musím myslet na to, co si za 4 roky zase koupím... Ale že se ztratilo letadlo plné cestujících, to tě ani nehne co1 bod
-
Tak předjíždět se určitě dá. Např. traktory, Š 120, sem tam kamion (naložený a ve stoupání) a spousty jiných samohybů. Navrhuji půjčit na sraz, my zabezpečíme naložení a kopec do Řevnic rozhodne.1 bod
-
Dílenské učební pomůcky (zatím k 5/2014 je to 102 článků) Vydalo Škoda Service na https://portal.skoda-auto.com portál B2B pro zaměstnance a servis nebo na placeném: https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showArticleSearchByTopic1.do Pro Octavii III jsou hlavně tyto: 96 ŠKODA Octavia III – představení vozidla – I. Část Bohužel zatím nemám (pouze v tištěné podobě), no aspoň rusky(viz dole) 97 ŠKODA Octavia III – představení vozidla – II. část http://www.uloz.to/xYexFcPh/skoda-octavia-iii-predstaveni-vozu-2-cast-pdf 98 ŠKODA Octavia III – Elektronické systémy http://www.uloz.to/xHbujXNf/octavia-iii-elektronicke-systemy-pdf 99 Motory 1,8 l TFSI 132 kW a 2,0 l TFSI 162 kW - EA888 http://www.uloz.to/xiFGZnPD/motory-1-8-l-a-2-0-l-tfsi-rada-ea888-pdf 100 Motory 1,6l TDI a 2,0l TDI se systémem vstřikování Common Rail - konstrukční řada EA288 101 Zážehové motory EA211 102 Systém CNG ve vozech Škoda Octavia III a Citigo Editováno: některé odkazy na uloz.to už nefungovaly 97 Škoda-Octavia-III-představení-vozu-2.část.pdf 98 Octavia-III---elektronické-systémy.pdf 99 Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf 102 System CNG pro vozy Škoda Octavia III a Citigo.pdf 96_skoda_octavia_III_pradstaveni vozu 1.cast_rus.pdf1 bod
-
Tak mi to vcera u ridice taky prdlo. Jak na potvoru kdyz sem jel do servisu tak byla prutrz mracen. Takze sem dojel nasranej a cely mokry, v servisu mi Pepa Jahn rekl ze ma totalne plno a at se stavim az za tyden1 bod