Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/14 ve všech sekcích
-
3 body
-
tak sem to tu otevrel, ze si neco prectu, ale z posledni 15 postu nic nechapu a na starsi historii kaslu mam navrh - Clint by mohl do kazdeho treba 200 prispevku hodit shrnuti tech predchozich postu, aby clovek videl o co jde...2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Tak tohle je dámy a pánové bomba, masakr! http://www.rallye-magazin.de/videos/gymkhana/recoil-2/index.html1 bod
-
ja prijedu do kempu nekdy po obede v patek. to je skoda Stepane, aspon je pozdravuj holky...1 bod
-
Marku, najdi si už jiný téma... už jsi jak ten vlčí člověk, který furt mele o nějakým teréňáku, co utáhne půl baráku, a starý Octavii jako o výkvětu moderní techniky. Už se opakuješ jak zaseknutá deska1 bod
-
1 bod
-
Takze, kdyz (zcela hypoteticky) reknu, ze souhlasim s nekym jinym, kdo si mysli, ze Hravec je ko.ot, tak podle tebe nikoho neurazim a jsem uplne v poho, jo?1 bod
-
Na forech Applu o tom pisou, ze vetsine lidi pomohlo v telefonu udelat Reset Network Settings a smazat handsfree auta z Bluetooth zarizeni. V aute pak smazat telefon a nove sparovat. Jsou tam ale i lidi, co jim u ruznych aut nepomohlo vubec nic. Apple nejspis neco zase dodrbal. Psalo to tam mraky lidi s mnoha auty vcetne kupy z VW group. Drtive vetsine ale pomohlo to, co jsem popsal. Sam se desim az zitra dojdu do auta, zda se mi to sparuje nebo ne, pac jsem tez delal update. Hravec: Rozlisovat lidi podle telefonu, to chce ale opravdu hodne primitivni mozek. To je snad jeste primitivnejsi, nez je rozlisovat podle aut, coz tu take par exotu dela. Me take prijde treba Android naprosto nepouzitelny, nikdy bych si ho sam neporidil, ale nepovazuju ty miliony lidi, co ho maji, za lidi bez nazoru. Proste se jim libi neco jineho nez me.1 bod
-
Hoši, žampiony nejsou problém, když vám nevadí kontaminace kerosinem Zase při smažení není třeba přidávat olej na pánev1 bod
-
1 bod
-
juraji, píši ti to už po několikáté a toto je naposled - sakra chlape hledej! Vlákno tady má. To si ho neumíš najít?1 bod
-
1 bod
-
Tak aspoň, že je tu sranda:-), když už nic! Kdysi jsem malem koupil O2FL 1,8TSI, zvuk motoru při otevřené kapotě-jako kdybys tam vysypal milion cvrčků, což mně trochu zarazilo,ale nutno podotknout, že celé to auto,včetně motoru bylo jakési pofidérní. Jinak jo, Clint má pravdu-TSI je klidnější, tišší, rychlejší, spolehlivější a jak to tu tak sleduji, tak i úspornější než TDI.TDI už pomalu odzvonilo,už se těším a doufám, že než se na to nové RSo zmůžeš, tak bude k mání jen s litrovým tříhrnkem TSI, to si budete teprve chrochtat blahem:-)))1 bod
-
Souhlasím s Petrrrem a motosmanem. Také se mi stává, že mám pocit, že mi zdechnul motor, protože není slyšet nic, ale vůbec nic a ani se do auta nepřenáší žádné vibrace, ani do volantu, což je u TDI (i u CR) naprosto běžné, tam jsou vibrace stále. Ano, CR je pokrok, mohu posoudit, měl jsem PD a svezl jsem se několikrát s CR jak v oktávce (1,6-2,0TDI), tak i v Superbu (125KW 2,0TDI) a všude, ano všude jsou cítit vibrace do volantu a slyšet klapání ropáka. Diesel nikdy nebude mít čistý zvuk, nikdy nebude naprosto tichý a nikdy nebude tak pružný jako benzín. Prostě to je daň za nižší spotřebu, ale o tom by se dalo už polemizovat, protože spotřeby se postupně vyrovnávají. Z mého pohledu tedy naftové motory (i z pohledu dalších emisních úspor a buzerací EU do budoucna) nebudou mít dlouhověké trvání. (v traktorech a kombajnech asi zůstanou) Pokud bude příští rok příznivější finanční situace, koupím opět TSI, o dieslu vůbec nepřemýšlím, nemá pro mě jedinou devizu. Petrrr: vibrující pedál spojky z některých dieslů znám, je to hrozný pocit. Sáněk asi nejel v TSI, musíme ho svézt a pak to svoje auto hodí rovnou do krušovického potoka1 bod
-
A hele, asi jsem se nekoho dotkl. Nemusis se hned urazet. Popr. urazet moje zihadlo. Samozrejme musis zde brat nektere komentare s nadsazkou, nevim proc se tak certis. Jel, jsem, ridil jsem a i sedel jsem vzadu u tech aut co popisuji vyse. Ano mas pravdu, tyto motory s CR jsou jiz opravdu nekde jinde a zdaleka to neni to co to byvalo. Ale porad jsou to hlucnejsi motory nez TSI a o vibracich ani nemluvim a to se muzes rozcilovat jak chces, to mi nevymluvis a moje "plecka" jak rikas je tizsi nez tvuj RolsRols 2xdrazsi. Prijed na sraz at te nekdo sveze s TSI abys poznal co je ticho.1 bod
-
1 bod
-
ten system s vnitrnima paknama a bubnem u kotoucove brzdy na zadnim kole pouzivali spise vozy z Francie. Koncern pouziva system, kde je rucni brzda resena mechanismem v brzdovem trmenu1 bod
-
Ale podival. Jenze driv nez jsi to editoval. (I kdyz to podle casu prispevku nevypada, plodil jsem to dlouho. ) Ze vzpery i vyrabi jsem nevedel. V tom pripade asi bude schopny to udelat.1 bod
-
Ono ty 1.4 63 kw taky nejsou nějaky bomba motory co sem se s mechanikem bavil....1 bod
-
Protoze musis na ty nizke otacky uzpusobit i praci s plynem Jinak nedorazim - jsem az do prosince pryc.1 bod
-
Protože setris emise To ze s tím mas 2x víc prace, furt řadíš mackas spojku to už nevadí Se někdy svez s 8 stupnovym automatem, to furt jenom řadí1 bod
-
A kokta nepatrne meni nazor, platy v Praze uz nejsou to co to byvalo a jezdit porad za 10 litru se mu nechce. Zvazuje moznosti, neradit v cervenem-nepripada v uvahu protoze motor se musi tocit. Tak prichazi pomalu na kouzlo sluzebniho dehtu a jizdy do 7 litru v jeho pripade a brouzda na netu kolik by dostal za tu svou LaK. na protiucet za zanovni O3 s vuni nafty s DPF.1 bod
-
1 bod
-
VCDS není jen komfortka... navíc hodně lidí nedá ani 8.000,- za orig. diag. kabel a chce čínu. Pouštět se tím do vrtání v motoru, DSG, ESP, imobilizéru...? upřímně? nejsem magor. Neznamená to, že když si umim kliknout denní svícení, nějaký žárovičky, atd, že se stejně hrdině pustim do flash ŘJ motoru, DSG nebo Columbu, nebo výměny budíků. Pokud někdo má ověřené postupy, firmwary přímo od Škody a umí sehnat potřebnou kabelíž, náhradní díly, jednotky, doloží že ty fajly jsou digitálně podepsaný kým mají a CRC sedí, tak nevim, proč bych se měl sám pouštět do stejný procedury podle googlu a souborů z "ulož to". Nebavim se o Pepovi od vedle, ale o lidech zde na foru, kteří nabízí své služby, a na jejichž jednání je přímo úměrná jejich reputace. V rámci diskuzí zde máš zpětnou vazbu, jestli ti jde o obecný servis, chipování, autoelektrika, nemají potřebu se tu na foru znemožňovat.1 bod
-
Verim, ze to o snecim tempu neni ale spis o plynulosti. Zase jed takhle dlouhodobe tak je clovek asi unavenej z toho soustredeni na vsechno po 100km jako by jel 1000 ne? A technika jizdy do kopce? Na tom nic neni. Tzv. koktovo metoda rika, radit az v cervenem a rozpalit to tak aby auto na vrcholu kopce vzlitlo a cim dal poleti, tim vetsi uspora paliva.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dík. Spotřeba byla 4,190 při průměrné rychlosti 55,08 km/h (minimální limit byl 54,62 km/h). Celkově 21. místo ze 44. klasifikovaných, v kategorii Benzín 3000 třetí místo (z pěti startujících vozů , ale nejmenší spotřeba, ono se to tam totiž různě přepočítává.)1 bod
-
Díky, já snad ani nepůjdu spát, abych si nemusel sundávat medaili z krku !!! Clint by měl taky vyrazit na Economy Run, aby všichni viděli jak se nemá jezdit na spotřebu !!1 bod
-
Pánové teda... ještě by mohl dát na dveře závaží, aby to ty vzpěry neutáhly až nahoru nebo polepit strop garáže molitanem, aby šly dveře "do měkýho". Jediná normální cesta jsou jiné vzpěry. Ale kde je vzít? Někde jsem četl, že O3 combi vyráběné v Číně mají jinak nastavené elektrické ovládání pátých dveří, protože na ovládání otevřených dveří evropské verze by průměrný Asiat nedošáhl. Není možné, že by se daly sehnat "kratší" klasické vzpěry určené pro tento trh? Nebo je normální otevírání kufru pro oba trhy identické? Nevím ani jestli se to dá zjistit, ani jestli by se vzpěry daly sehnat, ale je to asi cesta, kterou bych se vydal, než bych to vzdal a smířil se s tím, že kufr otevřu jen venku.1 bod
-
Kokta: Hele Hravec přislíbil účast na 6. Octavia srazu (tedy pokud se rychle uzdraví) Konečně se poznáte, když ti to na Moravě tehdy najednou nevyšlo a vypijete spolu kofolu vzájemného (ne)přátelství :D Pak ti s Hravcem dáme společně lekci českého jazyka grátis1 bod
-
1 bod
-
Asi tak. Jeste se nabizi moznost privazat dvere k autu napr. provazky. Delku provazku zvolit podle potreby. Nebude to vypadat nic moc, ale ucel to splni.1 bod
-
1 bod
-
Na základní diagnostiku, přizpůsobení a některé kódování určitě stačí hex-can kabel s programem VCDS. Pokud ale chcete nastavit funkce, které běžnou diagnostikou nastavit ani nelze, musí se za specialistou. Nebo musíte mít nadstandardní znalosti + HW + SW. Takže nejlepší by bylo, pokud máte nějaký postup A CHCETE SE PODĚLIT, jak vylepšit či dokódovat nějakou věc standardním VCDS, zde zveřejnit přesný postup pro ostatní. Mám na mysli jen základnější věci, protože chápu, že některé vychytávky jsou výsledkem desítek hodin bádání pokusů a omylů, či potřeby ještě navíc dalšího HW+SW.1 bod
-
Vzdycky, kdyz necham umyt auto, zacne prset. A vzhledem k tomu, kolik se na jednom miste sejde umytych vozu, je dest tedy jistota. A navic - k cemu bysme jinak meli ten slavny destnik ve dverich1 bod
-
Já jsem tě již minimálně jednou varoval, abys dodržoval dané téma. Nebudu se opakovat. Tyhle žvásty tady recykluješ pořád dokola. Máš-li něco konstruktivního k OIII, sem s tím, ale tohle teda fakt ne.1 bod
-
zkus to podle tohoto návodu. Pepousi , jestli jsi ještě nekupoval el. svazek , tak se dá koupit s konektorama že to jen cvykneš do světel a pokračuješ rozdvojením dál, nic ne nehledá nesvorkuje nepájí... proste jen cvak cvak, stojí cca 400 kč normální el. svazek musíš hledat kabely stojí cca 150 kč ...(vyrábí to SVC náchod) často je montuji a řekl bych že jsou nejlepší tažný.pdf1 bod