Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/03/14 ve všech sekcích
-
Hele, jestli chceš bý za každou cenu vtipný, vysmahni s tím OT někam do hospody. Tvoje spamování podložené nadměrným množstvým smajlíků se hodí někam na pubertální chaty a ne sem. Diskutuj tedy k věci a věcně.2 body
-
Vadí mi ten princip - na jedný straně přidávají kraviny viz škrabka v nádrži, na druhý straně osekávají fičůry, který měla už F1 před 15 lety. Tohle že má bejt nějakej pokrok? OIII vs. OII je ta samá situace.2 body
-
motorar: mohl bys mi prosím stručně objasnit, co s tím motorem stane, že začne žrát olej? Díky. Chlapi není to už trošku přehnané? To auto je mimo toho motoru v naprosto perfektním technickém stavu. Karoserie jako nová, bez skrabancu, interiér to samé, podvozek bez jakýchkoliv vůlí, nic nehuci, neklepe, doložená servisní historie včetně všech faktur. Nikdy nebourane, výbava tak akorát přesně dle mého gusta. A to se mám auta zbavit jen kvůli dvou ventilů co vypadají jako kopretina? S tím autem jezdí manželka ročně cca 3 - 4tkm. Pokud budou rozvody a kat OK, oprava je za cca 5000Kc. Fakt mi chcete tvrdit, že to po opravě nevydrží najet aspoň dalších 40tkm, tj. cca 10 let? V to případe, by to byla poslední škodovka co jsem měl v baráku. K tomu dosavadnímu provozu. Výkon neposoudim, nemám možnost srovnání. Je to prostě slabota, ale s tím jsem počítal a manželka je spokojená. Spotřeba ve městě kolem 7 litru. Volnobeh pravidelný. Studené starty OK, teplé špatné, občas chytne až napodruhé.1 bod
-
1 bod
-
Heh se tu řeší věci, kterých si člověk hned ani nevšimne ani ho nenapadnou Vzadu na dveřích je myslím koženka ve předu látka. Loketka je divná alá rapid ale kratší, tvarovanější s divným zámkem víka. Ve vnitř nějaká látka je ale možná jen na dně, taky si už úplně nevybavuju. Nicméně pro mě pozitivní, že je kratší. Jinak interiér je OK. Propracovanější v detailech a působí dobře. Na rozdíl od rapida je znát, že není už účelový, ale víc se myslelo na dizajn a je hravější a pasuje k rozvoji vnějšku. Ať už tvar ovladačů oken (pojezd jsem zkoušel jen u řidiče, což je nejdůležitější ale tipuju že bude i u spolujezce a hlavně oproti rapidu je i tižší a takoví nesuroví, majitelé rapidu snad pochopí ) nebo zvláštní malé zpětné zrcátko nebo hraní si s ostřejšíma liniemi u výdechů. Bolero super, dotykové, rychlé. Moc se mi nelíbily zadní vnitřní světla alá stará octavia1. V předu prostorově blíž rapidu, což je jen dobře. Vzadu se to prostorem ale nedá vůbec srovnávat s rapidem a to podélně je úplně někde jinde. To pro ty co si myslí, že si fabia comby bude lézt do zelí s rapidem. Kufr pro mě malí ale na třídu dobrý. Hlavně ty háčky by se mi hodily. Jinak zavírání dveří, takové oblíbené Mi připomíná octavii takže supr. A až když jsem ji viděl zblízka, tak jsem si všiml, že zadní svítilny jsou také tvarované. To jsem viděl na fotkách jen u combi verze Musím uznat, že se povedla ale je to mrňous1 bod
-
1 bod
-
hooooodne subjektivni dojem z xenonu: mel jsem je na tech 5 dni na predvadecce a zdalo se mi, ze diky ostremu ohraniceni vidim mene, nez na normalni halogeny na me OI... zvlaste me prekvapil prechod z tlumenejch na dalkovy, jako se mi zdalo, ze tlumeny berou dobre, ale ty dalkovy byly nepresvedcivy, zvlaste do tech stran..... ale nejlepsi bude, kdyz to vyzkousis, me proste xenony nepresvedcily, meli ostrejsi svetlo, ale to je vsechno. A nejsem proti navysovani vybavy, presvedcil me dynamic paket a sklenena strecha.. no dobre, to spis moji zenu ;-)....1 bod
-
sanku na jih to má 300km, takže se to muselo nabít...dnes tam najel dalších 30km.... baterku dost blbě proměříš, dyžtak se koupí jiná nebo zajedu za rolbařem, protože autorizákum nevěřím už ani slovo... KURWA JÁ K NIM NECHCI JÍT NA VYMĚNU OLEJE fakt mám z toho trauma) no pawouku ta spotřeba je nejlepší a i tohle "Těsně se na Rapida dotahuje A3, ta ano.Ale třeba OII,III,Passat oproti Rapidu herky."1 bod
-
Přispěji taky svým názorem a řekl bych, že motor se opotřebovává o něco více zejména proto, že vlastně víc pracuje, tedy i z kopce, neboť otáčky jsou vyšší jak u volnoběhu. Další vyšší opotřebení bude zřejmě u převodovky, kde se z hnacích kol stávají hnaná a opačně.1 bod
-
1 bod
-
Asi tak - tuto samolepku jsem nikdy neviděl. Jediné, co jsem kdy viděl bylo, že na náklaďáku měl vzadu telefonní číslo, kam můžeš nahlásit, že ten řidič udělal nějakou prasárnu.1 bod
-
Otázka je, jestli by někdo z kritizujících dnes zaplatil za F3 třeba o 50k víc jen proto, že by měla měkčené plasty a dojezdy oken...neberte mě špatně, mě se to taky nelíbí, ale je to tak a zákazník má jasnou volbu - vyhovuje, koupí, pokud ne, jde jinam. To co mě vysírá mnohem víc jsou tyto negativní změny např. při FL nebo pouze dané MY. Zákazník se nic nedozví, potichu se změní malý text ve specifikaci a najednou např. z poloautomatické klimy je manuální (případ O2).1 bod
-
Zajímalo by mě vyhodnocení toho marketingového image škrabky, z mé zkušenosti totiž vím, že je spíš terčem posměchu. I když možná blbá reklama, taky reklama... K dojezdu - že tam není je evidentní úspora, ale když už si moderní auta hrají na bezpečnost pomocí různých pomocníků s pochybným příspěvkem k bezpečnosti typu asistent únavy, proč se někdo nezamyslí nad tím, že manipulace s okénkem za jízdy je také věc týkající se bezpečnosti - odvádí pozornost řidiče, když musí držet to tlačítko. V tomto je to krok zpět. Nemluvě o tom, že se i u koncernu někde začínají ztrácet z aut třeba výškově stavitelné úchyty bezpečnostních pásů.1 bod
-
Tak to je k zblití.... pak je tu ještě možnost někomu na ulici ukradnout 15 000 a z toho zaplatit opravu. Také lze šlohnout pár autorádií či airbagů. Je to podstatně férovější, než to šoupnout do bazaru - poškozený alespoň hned ví na čem je a pachatel se zbaběle neschovává za autobazar. Takhle fakt může jednat jen pračůrák všech čůráků. Omlouvám se za sprostá slova, vím, že se to tady nesmí, jsem připraven nést si všechny důsledky. A možná by neškodilo, kdyby motorar trochu rozvedl teorii, proč bude problém i s připečenými pístními kroužky (alespoň tedy usuzuji, že by tohle dělali kroužky)1 bod
-
Ja celkem chapu, ze s takovym archaickym oknem uspeji v CR, kde porad jezdi zejmena v malych autech mraky lidi, co o nejakych elektrickych oknech dosud ani neslyseli. Ti mozna ani nevi, jak takove okno normalne funguje a budou nadseni uz i tim, ze je vubec elektricke. Ale to vazne nikoho nesere v zahranici, kde je to standard uz asi 30 let?1 bod
-
Rozhoduji detaily. Kdyz maminka dostala Fabiu Combi v roce 2005, tak se ji na celem aute nejvic libil kozeny volant. Auta jsou porad plus minus stejna a ta skrabka uz se Skode vyplatila podle me nejmin desetkrat. No a ostatne skrabka ve vicku nadrze je dobra uz jenom tim, ze se da odstranit led/snih jeste pred otevrenim dveri a bordel nenapada dovnitr.1 bod
-
Pawouku, Tvoje slova se dají tesat - a bohužel proto, že se týkají nejenom škrabky ve víčku nádrže, ale poslední dobou celý produkce ŠA...1 bod
-
To je tak, když se věci řeší jinde, než mají - pak vznikají zbytečné dohady. Nikdo s Fabií to tady nebude hledat, zatímco majitelům Superbů to bude celkem k ničemu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ak môžem niečo, čo sa týka škrabky... vtedy keď ju človek ozaj potrebuje, tak sa k nej ani nedostane - poslednú zimu bolo zopár dní aj -10, na aute menšia námraza, víčko nádrže na centrál - odomknem auto, idem do nádrže po tú mega SIMPLY CLEVER škrabku (vtedy som ju tam ešte nosil) a ejha, víčko nádrže totálne primrznuté - ešte že som mal jednu neoriginálnu škrabku v kufri1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jo, napiš si mě taky, udělej si to kde chceš. Aspoň to budu mít zase nejdál, začlo mě to bavit1 bod
-
Ak máš zvlášť denné svietenie, tak ich kúp. Nejaký ten rok vydržia určite, s trochou šťastia aj viac. Lepšie legálne svietenie do Fabie nezoženieš. Ak nechceš dávať tak veľa peňazí, tak ešte môžeš skúsiť Silverstar 2.0. Svietia takmer rovnako dobre, majú papierovo dlhšiu životnosť a väčšinou aj nižšiu cenu.1 bod
-
přesně tak, žádná hlava, dělaj to ty olejový chladiče, u plechových těsnění s unikem oleje do chlazení problém nebývá a prasklou hlavu na TDI ať už rotačka nebo PD, jsem ještě neviděl1 bod