Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/15 ve všech sekcích
-
Jj. To znám... Miláčku, uděláme si krásný víkend. Ano lásko, jsi tak úžasný.... Tak ahoj v pondělí... [emoji106] [emoji23] [emoji23] [emoji23]6 bodů
-
Tak na křížení Evropská a Gymnazijní je to běžné. Záleží na tramvajákovi. Tuhle tam stojím první a dávám přednost tram. Zezadu na mě troubí blb ať jedu, psychycky to nezvládl, objel mě a hop pod tramvaj. Jsem myslel, že se smíchy počůrám. A to mi ještě při míjení ukazoval jak jsem dobrej a inteligentní řidič.[emoji23] [emoji23] [emoji23]6 bodů
-
Jo je to věc. Ale každý máme nějaký koníček ne. Proste mne to baví. Mam auta rad. Mam kámoše autu nějaký vztah. a ze to jen škodovka. To neznáma ze se o to nemusím starat. A hlavně když mne to baví. A hlavně rs sem vždycky chtěl. Když se objevila jednička. Říkal sem si to chci. Takže i takový malý sen co se splnil.3 body
-
Pokud někomu na bezpečné předjetí nestačí 81 kW - není to třeba tím, že se na okrsce snaží předjíždět auto, které jede 88 km/hod? Není jednoduší chvilku počkat? Většinou stejně někde odbočí. Pokud předjížděcí manévr bude trvat pouhých 5 sekund tak to auto ujede mezitím 122m. Pro relativně bezpečné předjetí vám nepomůže ani modla Octa RS. Pořiďte si regulérní sporťák atakující 500kW a pak si hrejte na piloty F1.3 body
-
Nevím jak ostatní, ale já pokaždé, když vjedu na dálnici a "málokdy" dodržím 130km/h, musím jet v pomalém, abych nepřekážel. Neříkám, že všichni jedou okolo 200km/h a víc, ale jsem prostě mezi tím minimem nejpomalejších. Chápu, když kdokoliv tvrdí, že výkon je dnes při předjíždění potřeba. Když mi bylo 30, nebyl jsem jiný. Ve 40 ale nejdřív zvážím, jestli na to mám já, jestli na to má auto, jestli to situace vůbec dovolí a až potom předjíždím. Když mi jedno z uvedených chybí, kouknu do zrcátka na rodinu a raději si řeknu, má to cenu... zpozdím se. Mnohokrát jsem toho agresivního řidiče dojel o pár sekund na světlech nebo v uzávěře a v duchu jsem se mu a těm několika stovkám koní a newtonmetrům ze srdce vysmál! Za mě proto říkám, vyšší výkon=vyšší riziko=možná dříve smrt, a za mě jakožto otce, na to asi nemám.3 body
-
Jinak Pancho, kdyz reknu A musim i B, na druhou stranu cekam kdy te to prestane bavit a ty furt nic, lestis, lestis, myjes a zase myjes a to zaslouzi uznani. Musi te to opravdu bavit. Trochu mi pripominas tchyni, ta po kazdem pouziti sporaku nebo trouby cely kamna komplet vydrhne, kazde rano vstava o 3/4h drive aby mohla utrit prach z obyvakove steny a vseho co v ni ma. Kos na spinave pradlo nema, vypere klidne samotne triko jen aby nebylo neco nekde spinaveho a takhle bych mohl pokracovat. U ni uz taky 12 let cekam kdy ji to prestane bavit.2 body
-
2 body
-
Pár postřehů z Německa, kde vzhledem k podstatně vyšším nájezdům a ještě ve větších rychlostech, je problematika s rozvod. řetězem u koncernových motorů 1,2 TSI resp. i 1,4 TSI řešena nejenom na fórech, ale pravidelně již od roku 2012 i v normálních mediích. Jen pár příspěvků z nedávné doby: - AutoBild z 22.12. 2014 označil tyto nepřestávající problémy jako "Zlost roku 2014" a připomíná, že jen v tomto roce obdržel 304 rozhořčených příspěvků od majitelů vozů s těmito motory. To možná souvisí i s tím, že většině vlastníků skončila prodloužená garance a nyní musí neustávající vady hradit z vlastní kapsy. Těm nejvytrvalejším se pak v rámci individuálního posouzení dočkají v rámci "kulance" příspěvku VW ve výši poloviny nákladů (mj. zmiňován majitel, který dostal ve 30 tkm rozvody, v 75 tkm nový motor a nyní po jeho destrukci mu i po příspěvku VW nezbylo než uhradit ještě 4.000 Eur z vlastní kapsy... V květnu 2014 zase tento časopis uváděl, že ani po roce nekončí "drama" s těmito motory - TV VOX v pořadu AutoMobil 21.12. 2014 zase uváděla obdobné případy rozhořčených vlastníků výše uvedených motorů. Zde si mj. jeden majitel stěžoval, že ačkoliv má již motor s upraveným širším řetězem (údajně od 09/12, ale s tím, že nelze stejně tento řetěz aplikovat na motory vyrobené do tohoto data), má v krátké době stejné závady jako měly motory před úpravou. V tomto příspěvku také mimo kameru hovořil pracovník jednoho autorizovaného koncernového servisu v N+mecku. Ten na otázku jaký tedy motor 1,2TSI resp. 1,4TSI odpověděl, že žádný, který má řetěz bez ohledu na datum výroby... Prakticky ve všech případech je zdůrazňována minimálně "nevstřícnost" VW řešit tento problém plošně i to, že i v individuálně řešených případech uspějí jen ti nejvytrvalejší.2 body
-
Určitě sis při koupi LED žárovek všiml, že u nich je nápis: Žárovka není schválena pro provoz na pozemních komunikacích. Určeno pro tuningové účely. Má to několik podstatných důvodů. Přerušovač směrovek v autě je navržen tak, aby při poruše jedné žárovky nebo více z nich blikal vyšší rychlostí a tím ihned upozornil na poruchu. Určitě bys nerad zavinil nehodu např. tím, že by ti nesvítil levý zadní blinkr a ty odbočoval doleva v okamžiku, kdy tě někdo bude předjíždět. Pokud obalamutíš přerušovač tím, že tam dáš tzv. CANBUS LED (paralelní odpor), tak se okamžitě nedozvíš, že ti některá žárovka nesvítí, protože proud přes odpor poteče i když LED svítít nebude. Mimochodem dnešní auta mají elektronické přerušovače, bimetalové jsou už minulostí.Obdobně platí pro poruchu brzdových světel to blikání kontrolky. Další důvod je ten, že veškeré vnější osvětlení je precizně spočítáno na geometrii tenkého svítícího vlákna. Toto v žádném případě nelze nahradit LEDkami, které svítí jinde. Takže směrové i brzdové světlo svítí úplně jinak, než by mělo. Když se tak probírám všemi těmi nabídkami LED žárovek, tak bych opravdu nechtěl jet za někým, kdo si koupí žárovku u které je deklarováno "svítí 4x víc, než obyčejná žárovka" a vrazí jí do zadních obrysovek. Možná se ti LED žárovky líbí, ale ty nejedeš za (před) svým autem. Doporučuju vrátit tam žárovky, které tam patří.2 body
-
1 bod
-
Ta plachta je dobrá někam do garáže na auto, s kterým se přes zimu nejezdí, aby se na něj neprášilo1 bod
-
Kdyz potahy, jedine MAD. Mel jsem je taky, lepsi neznam. Cena je vyssi, ale stoji za to.1 bod
-
Stringo: nechci. Je to hezké, ale nepoužitelné. Bych se s tim nevytočil v garáži. Takhle mám problém s prodlouženým Lexíkem. :-)1 bod
-
Já z uvedených teorií nejvíc věřím té, že ve vstřikovací soustavě je tlak i po vypnutí motoru a benzín teče při vypnutém motoru netěsnými vstřikovači do válce a okolo pístů protéká do oleje.1 bod
-
Konfigurace s dešťovým senzorem bez funkce světelnýho senzoru normálně existovala a v tomhle případě elektrika světla neřídila. Senzor komunikuje s ŘJ centrální elektriky po datový sběrnici, kterou posílá informace o světle i dešti, ale jednotka, která není nakódovaná na spínač s funkcí AUTO/TUNEL (a ten spínač v autě neni) tu informaci o světle ignoruje. Stačí ale vyměnit spínač světel, dotáhnout k němu jeden kabel a správně nakódovat a funkce světelnýho senzoru začne fungovat.1 bod
-
Proč jsou u 1,2/63 bubny a ne kotouče? A vpředu kotouče menšího průměru než u 1,2/77kW? Jednoznačně dle mého názoru cena. Funkčně totiž musí obě provedení ubrzdit téměř tu samou hmotnost (+20kg u 77kW) z téměř totožné maximální rychlosti (+12km/h u 77kW). A účinnost brzd se neposuzuje při homologaci z výkonu ale hlavně z celkové hmotnosti. Cena bude ten pravý důvod. Bubnovka je, ač se to na první pohled laikovi nemusí tak jevit, levnější na výrobu. Viděl jsem v Číně přímo u výrobce čtyřkolek verzi té samé čtyřkolky pro EU a pro Rusko. Ruská verze měla bubny všude, EU kotouče....... A doplním ještě jeden poznatek z ETKY: hádejte, jaký má indický a čínský Rapid brzdy vzadu u všech motorizací?1 bod
-
Ta plachta je gut, tedy jen pro Pančáka, co má stále čisté auto. Jinak pro normální lidi k hovnu Zaprvé je málokterá prodyšná a tím pádem se nemůže dávat na mokré auto, za druhé žádná není do větru (o tom se přesvědčil můj soused s Merglem - má už třetí a dokonce konce pod cihlama a vítr to stejně sundá) a za třetí, pokud je auto zaprášené či špinavé, tak vlivem větru se krásně škrábe lak1 bod
-
No info je vzdy zde v tematu staci si dat sledovat tema toto a pak cekat az se navrhne datum a pridat se.1 bod
-
pres pametovku, vytvoris slozku personalPOI a pak das v krystofovi import personalPOI a mas to...1 bod
-
Ve služební Octavii 1.6 TDI 66kW výroba konec 2014 to teda šplouchá nehorázně, jsem z toho hrozně nervózní. V mé soukromé 1.8TSI neslyším nic takového.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
já mám konečně po letech vzadu kotouče a už nikdy jinak. o tom, že to líp brzdí v extrému to ani tak není, ale ruční brzda, kterou nemusím nechávat požád seřizovat, v zimě nepřimrzne obložení k bubnu, po delším stání nepřizezne, netečou prasátka. ta provozní spolehlivost za to stojí. kontrola pohledem, příp. jednoduchým szndáním třmenu, rozebrat bubnovou brzdu není jen tak. jednoznačně samá výhoda, buben=pravěk :-D1 bod
-
já určitě až konec března v pátek, teď jsem zase na EPRU No v Plzni prej údajně v DEPU mají nástěnku a tam si dávají magnetky a kdo má na konci roku nejvíc magnetek, tak dostane od ostatních dárkový koš (ty magnetky jsou sestřelená auta... co je na tom pravda nevím, ale říkal to známej ...což je docela hustý, když člověk stojí na pásu a vidí šalinu a říká si, "ty vole, nechci bejt na nástěnce"1 bod
-
Když si to vezmu pár let zpátky tak většina aut měla bubny a nikomu to nevadilo. Pak přišla móda kotoučů a všichni je museli mít. Jediný důvod pro ně byl samozřejmě machr index. Pak se přidali zvěsti o tom, že bez kotoučů nefunguje třeba ESP a bylo to... Teď se zase začíná šetřit, tak se vracíme ke kotoučům. Ale ono když se podíváte konkrétně u Rapidu na velikost těch zadních kotoučů, tak to také mluví za sebe. Pokud budeme mluvit konkrétně o Rapipidu, tak rozdíl tam oproti bubnům bude jen za extrémních podmínek. Jinak to běžný řidič nemá šanci postřehnout. Ty rozdíly jsou z praktického hlediska nepostřehnutelné. Zcela jistě jsou patrné při laboratorních testech nebo při nějakém srovnávacím testu obou variant. Ale nevěřím tomu že by někdo z vás byl schopný poznat rozdíl při slepém testu. Příspěvky o tom, že jsem naložil auto a málem jsem nedobrzdil na křižovatce si nechte radši příště pro sebe.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Po dálnicích toho moc nenajezdím, ale zkušenost mám takovou a přesně opačnou, že když jedu reálných 140, tak jsem v podstatě nejrychlejší, touhle rychlostí zpravidla jezdím, když jedu cestu dlouhou ve stovkách km a i na tolika km mě předjede aut tolik, že si zpravidla přesně ta auta pamatuji (je jich pár), jinak trasy do 200km jezdím 100, většinou nikam nechvátám a třeba do Prahy místo za 5,3 jedu za 3,3 a na cestě místo 1:30 jsem 1:45, což mi je fuk. Rozhodně bych nedával rovnítko vyšší výkon=jedu jak hovado, je to hlavně o komfortu, o čipu jsem přemýšlel celkem dlouho, ale objednal jsem se na něj po návratu z Tater, kde jsem jezdil s plně naloženým autem. Když jsem táhnul tunovou káru, byl jsem rád, že i na největší kopce stačilo dát plnej plyn, nebo když jsem táhnul kámoše auto co má skoro 2t, tak se taky stačilo držet nad 2000 ot., 400-500 kg materiálu jsem v autě vezl už mockrát. Tyto jízdy jsou možná 2% a 98% jízd je ve dvou nebo jen řidič, i tak bych bral klidně ještě o 50k a 100Nm víc. On by se ten výkon hodil i u prázdného, třeba když se má člověk napojit na D3 směr ČB, snad všechny nájezdy tím směrem jsou do kopce, nebo při poslední jízdě do Jihlavy jsem jel za pomalu jedoucím kouřícím náklaďákem na vnitřní okruh asi 30km. Je to komfortní prvek stejně jako třeba klima a stejně jako třeba ta klima se musí správně používat. Hovado bude lítat i se 40kW, jednoho takovýho znám, vlastně dva...1 bod
-
Tak problem vyrieseny! Bol to predsa len utrhnuty vlnovec na jednej strane, len volne navleceny na rure, ale tak do rovna useknuty ze som to pokladal za zamernu dilataciu vyrobcu Asi tymi vybraciami motora. Tak sa to len navarilo a hotovka. A vymenil som prehrdzaveny zaves, zadnej casti vyfuku. Este drzal ale uz len na cestne slovo. Teraz uz si fabka len tisko brouka1 bod
-
1 bod
-
Měl jsem myšlenku spíš, než polemizovat nad dostatečností a oprávněností 81kW pro FIII, že výkon pro tohle malý auto stačí dostatečně. Výkon není o všem. Hlinka měl taky výkonné auto, o třídy vyššího Superba. Proti Avii mu byl ale kulový platný, ačkoliv si jistě hověl, jak je výkonný, jaké má deformační zóny, jak je bezpečný, jak skvěle žehlí nerovnosti vozovky a jak jsou naprostou samozřejmostí bezpečná předjetí. Promiň, ale takto přesvědčených a ujištěných a "bohužel" i nejen těch, jsou plné Olšanské a ostatní hřbitovy. FIII se svými schopnostmi, bez ohledu nad zkušeností a schopnostmi řidiče, je s 81kW plně dostačující. Měj na paměti nepsané, ale pravdivé pravidlo, že... vyšší výkon=vyšší rychlost=vyšší riziko nejsou totožné jako vyšší bezpečnost=vyšší třída.1 bod
-
Ne já beru chilli aby se dalo používat tohle je spíš na zabití... Už tak mám Satan´s Horn a když jí omylem mamka přítelkyně dala (podotýkám 1 papričku!!!) do guláše nikdo to nejedl a museli ho prý vylít :D1 bod
-
no takze mi to nepasuje... navyse som poprosil dealera o preverenie toho hacika do stropneho svetla (nebol v baleni, iba ta nalepovacia konzola) a toto je odpoved1 bod
-
Len tak pre zaujímavosť, výkonná LED žiarovka by mala vyzerať nejako takto: http://www.theretrofitsource.com/led-lighting/morimoto-xb-led-headlight-bulbs.html#.VLrlNIdj0gF. Rated Kelvin: 5000K Rated Lumens: 3000lm Input Voltage: 12V-24V Input Current: 1.5A Locations: DRL, High Beam, Fog Lights (NOT FOR LOW BEAM USE!) Samotný popis od výrobcu hovorí jasne a stále platí to čo hovorí e1, fyzika nepustí a v hocakom projektore/reflektore určeného pre halogény resp. xenóny by si dostal sakra mizerný výsledok.1 bod
-
Dnes si jeden nevybere - všechno je to spotřební šrot. A je celkem jedno, kde a kdo to vyrábí.1 bod
-
Michal,ale on píše o žhaviacich sviečkach ,nie o vstrekovačoch...asi si to prehliadol1 bod
-
1 bod