Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/15 ve všech sekcích
-
Zdravím, asi to každý zná, když naplníte kufr maličkostmi, nákupem, taškami a pak se pro ně nedá natáhnout? Protože kufr je sice obrovský ale taky hodně hluboký, tak jsem to vyřešil následovně a svépomocí začal jsem přesným oměření kufru, pak jsem přemýšlel jaký zvolit materiál, jaký koberec, panty, vruty a další nářadí k nařezání mareriálu a přilepení koberce za materiál jsem nakonec zvolil klasickou dřevotřísku tl. 18 mm dřevotřísku jsem k sobě svrtal vruty a vrchní díl jsem rozdělil na 3 díly všechny díly jsem okobercoval a otestoval funkčnost přidělanými panty další krokem bylo oříznout původní podlahu abych se dostal k rezervnímu kolu nejhorší pak bylo tu druhou podlahu tam narvat a na konec ukázka jak se to povedlo celková hmotnost je 20 KG to se ještě dá uvézt2 body
-
Ahoj Mas se dobre a davam na foru fotecky z srazu.2 body
-
Mohlo být tepleji, to je snad jedině, každopádně díky za setkání hoši, vidět vás je vždycky radost :-)2 body
-
spatny technologicky postup,proste ti ho prestrikaji a hotovo,mechanicka cast neni poskozena takze neni duvod menit cely cidlo,kdyz se ti pokazi display na mobilu taky ti ho vymeni a nemeni cely kus mobilu-priklad,nic v tom nehledej,proste ti ho prestrikaji a hotovo2 body
-
dusan94 - předpokládám, že když ti praskne chladič, tak budeš chtít celé nové auto, ne?! Vždyť přece toho hodně rozeberou a už to nebude jako dřív... Popravdě to moc nechápu, mě se na předchozí OII oloupal nárazník. Závadu uznal výrobce na záruku a nárazník šel na lakování. Zcela logicky nevidim důvod, proč by mi měli dávat zcela nový nárazník. A to by tě asi zcela ranila mrtvice, pač se jim to lakování nepovedlo a nárazník měl zcela jinou barvu a museli to sundavat a lakovat podruhé...2 body
-
No nevim jak na tom je Pancho s prachama, ale asi bude zazobanej kdyz po nem jdou. Pac ja ac ostrilenej zivotem kdyz meju Rapida pred panelakem do pul tela tak mi zrovna zadne do kufru neskaci, i kdyz misto tam je. No priste zkusim vyndat tu detskou autosedacku. [emoji1]2 body
-
Za mne palec nahoru, jsi muj clovek, kdybych kupoval hatchback O3 tak jsem mel v planu udelat naprosto stejne reseni. Jen malinko nizsi. Nevim proc tomu rikate zrudnost Kombiky maji dvojitou podlahu bezne !!! nebo je v priplatkove vybave. Mam rad v kufru uklizeno, takze deka, drobne naradicko, destnik, skladaci prepravka atp .... šup do mezipodlahy. Manzelka ma Clio s dvojitou podlahou a vyuzila ji beze zbytku prostoru a kufr vypada jak kdyz v nem nic neni Osobne bych uprostred volil demontovatelnou prepazku kvuli pruhybu abych moh pouzit tenci desku. A delal bych to z OSB desky Jeste se zeptam kde si koupil ten potahovy material ??2 body
-
Mne taky manzelka nepodrzela ani nepamatuji a taky ji hned nevyhazuji. [emoji1]1 bod
-
Ne jak radia ale jak Radius, to je rozdil. Na Radiuse nema ani to radio. [emoji23]1 bod
-
Neviem, či to hovoríš mne, ale nehovorím o 63, ale o 66kW verzii. Pokiaľ viem, žerie menej, je to iná konštrukcia motora a dodatočne sa nespotrebováva benzín na chladenie... atď. Vychádzam z toho, čo tu už majitelia píšu. 81kW žerie viac (je to aj pochopiteľné, má vyšší výkon). Houmr má 6 litrov v ťažšom leone, takže nevidím v tom naozaj problém. Mimochodom.. i30 vs FIIIC je rozlúsknuté. Stačí si prečítať fórum hyundai a prejde človeka chuť mať skúsenosť s papierovo dobre vyzerajúcim autom. My tu riešime teoretické problémy s tsi, ktoré možno prídu a možno nie, inak nič zásadné. Jednoduchší mpi v i30 však nie je zárukou bezproblémovosti. Nehovoriac o ďalších závadách, o ktorých majitelia píšu. Niektoré sú kozmetické vady, iné zaručia, že z auta je po 5tich rokoch rozhrganý pekáč. Až mi je tých ľudí ľuto. Riešiť hrdzu na karosérii, na pántoch dverí, vŕzganie prístrojovky, madiel, nefungujúce el. hračičky, opotrebovaný interiér, KO motor, haprujúcu prevodovku, ... a kopec ďalších vecí u áut s vekom 1-2 roky je šialené. Samozrejme že to nie je u všetkých, ale keď to človek číta, tak ostatní sa len skromne pridajú, že oni zatiaľ po 5000km také problémy nemali a riešili len... zrejme niekde ten rozdiel v cene musí byť zohľadnený.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Bylo to tak jako foto od ,,Motaaa,, vyhřívání-snímač tlaku se spinačem zámku pasu-airbag. Pro ,,hardb,, dráty tam žádné nemám, jen tři kabely se osmi vodiči licnového typu. Tak jak napsal ,,Temik.sk,,je to take 12/2012 a neměli asi jine sedačky koncem roku.1 bod
-
1 bod
-
no jo, ja je muzu lovit aspon na svezeni, ale ty muzes na sve chrochtadlo balit jen nejake plesate borce na netu lepsi je pobocka na novem meste, kde jsou exkluzivnejsi babovky, akorat maji trochu vyssi ceny... moc pekna, asi budu delat lodniho pirata taky1 bod
-
Myslím, že toto není jen o Česku, či o našich silnicích. To je dnes celý svět. Tady se nějaký pisálek bujaře rozepsal o šikaně řidičů a ztrátě soukromí, ale co dnešní svět? To, že řada lidí zcela dobrovolně napíše o sobě de facto naprosto vše například na mnou zavrhovaném Facebooku a podobných sítích, že každý tvůj pohyb na internetu někdo vidí, že kdokoli, kdo má mobil, je sledován, co dělá, že GPS v autě znamená, že každý ví, kam zrovna jedeš.. To je v pořádku? Nad tím se nepozastavuje nikdo. Svět se v prdel obrací a nějaký pisálek, který navádí ostatní "nenechejte si to líbit" něco změní jen těžko. Toto je prostě dnešní svět, někdo si to uvědomuje, ti šťastnější z nás ne. Mi jen přijde, že se někdo cíleně podobnými podprahovými signály dnes snaží absolutně odstranit jakoukoli inteligenci lidí, aby to měli pohodlnější. A něco jako svoboda, či demokracie dnes už dávno nefunguje, všichni jsme řízeni tam, kam chtějí, abychom řízeni byli...1 bod
-
legálne tam musíš dať motor s tým istým kódom ...1 bod
-
ja vam povim v cem to je,kdybyste misto kecani tady jak vam praskaji retizky a zere motor olej atd, psali na jinej strankach tak neni problem se zadnou:)) treba petrr a clint jaky dokazou psat pribehy tak by meli na kazdoum prstu deset1 bod
-
1 bod
-
Tak to v práci nezobrazím (máme to blokované)...ale kdyby někdo chtěl, tak Holešovice tržnice, holky od 18-22...samé studentky, nejluxusnější zboží Pančák se v to ovšem vyzná, myslím, že pro něj pár odsud maká1 bod
-
1 bod
-
Tak mlady samice dnes nejdou po pubertacich, ale po poradnych chlapech ostrilenych zivotem. [emoji1]1 bod
-
O cem se tu ted bavime je zlevneni minimalne o 1000kc, protoze ta vzpera stoji 1800;) To co maji jako ilustracni foto by bylo idealni, bohuzel to neni technicky proveditelne, yeti to ma taky nad blatniky. Na trhu jsou firmy ktere ti prodaji potrebne vzpery za 500/ks dle tvych potreb. Zbyly material je v radu desetikorun. Co se vyroby tyka, vyrizkout a vybrousit to zvladne kde kdo, narozdil od te vzpery pro yeti se tohle ohyba v jedne ose a v delce materialu. Ohyby vznika mezera max 2 mm (zalezi jeste na typu rezani) takze ani se zavarenim vy neme byt problem. Pak zabrousit, prelakovat a tjada... Pokud by tohle chtel nekdo delat ve velkem, tak je asi lepsi rozrezani na 3 dily a pak to v pripravku ( svareci deska) posvarovat.1 bod
-
Poznám kusy čo majú cez 250 000km , jednu OII Tour čo má 200tkm , akurát si to sem tam zoberie nejaký olej , cca liter na 15tis km , čo v prípade ak ho po 15tkm meníš nie je veľmi podstatné ... Celkovo nejaké veľké problémy neboli , nemá to EGR , nemá to sekundárny vzduch , nešpiní to klapku , sem tam raz ročne odíde nejaká cievka alebo vstrek aj to na starších alebo LPG kusoch1 bod
-
Ber to tak ze roomik je takovy otec dvojkove fabky a nebyt roomika tak dvojkova fabka by byla na prd1 bod
-
1 bod
-
To je zase téma... Dvě strany o ničem. Tady si stejně nic nevybrečíš. Uznal servis vadu? Uznal. Opraví ji stanoveným postupem? Opraví. Tečka. Konec. Nelíbí se ? Tak si běž stěžovat na lampárnu do Žiliny. Případně do Mladé Boleslavi.1 bod
-
Omlouvám se že odbíhám od tématu,ale hlásím zlepšení spotřeby Z 26ti litrů jsem se dostal na průměr 22,8 Sice jsem pořád přes limit,ale vidíte to zlepšení?1 bod
-
wolfspitz: Tak,tak pravdu máš,prostě se koncern VW někde přepočítal,myslím si ale že i s novými pc motory se umí některé automobilky celkem dobře vypořádat když už je k tomu tlačí emisní limity.Jasný ale je ,že nemůžou co do kvality a výdrže konkurovat klasickým motorům s pěkným objemem,prostě už musíme vzít v potaz že doba kvality atd je už pryč a nastoupila doba rychlé obměny jak aut, tak jiných vyrobků a to se prostě zastavit nedá.Jen mně dojímá to, jak jsou konzervativní lidé ke značce škoda a nedej bože se zmínit v negativním projevu.Prostě to s motory tsi posmolily a tak to je.1 bod
-
Dva pánové jdou proti sobě v parku po cestě a oba za sebou táhnou pravou nohu. Jeden se na druhého s porozuměním podívá, ukáže si na nohu a říká: "Kuvajt, 1993." A druhý ukáže palcem za sebe a říká: "Psí hovno, deset metrů zpátky."1 bod
-
Mne to pripomína správanie sa 35-40% voličov na Slovensku. Sťažujú sa, že ako je všetko na hovno a zle sa im žije, ale nejak im nedochádza to, že si za to môžu aj sami, keď stále volia hranola a jeho stranu. V tomto vlákne je to úplne rovnaké, Kvitek je nasraný na svoje auto a nechápe, že čo je to za šmejd, ale taký detail, že nasadil rozdielne veľkosti pneumatík ktoré jeho problém spôsobili, tak to je úplne v poriadku. Hlavne, že mi všetci tu máme táraniny...1 bod
-
Kvitku ty jseš neuvěřitelnej,tohle může udělat jen trotl a jen trotl se tomu ještě diví....1 bod
-
kúp si toto http://www.skoda-dily.cz/eshop/6y0941855-vedeni-odporove-pro-predni-svetlo.html , zo starého svetla tie konce odcvakni a daj tam nové piny (samice)1 bod
-
takze dnes mi prisiel konecne kabel, tak som sa pustil do kodovania 1.ako prve som vypol pipanie kufra - funguje 2. zatvaranie kufra tlacitkom pri riadiacej pake a tiez klucom - funguje 3. vypnutie toho otravneho pipnutia ked sa pripojil telefon cez BT - funguje 4. coming/leaving home svetla prehodene z xenonov na hmlovky - funguje 5. vypnutie pipania nezapnutych pasov - nepipa a ani nesvieti kontrolka - funguje 6. easy entry - toto sa mi podarilo nakoniec nakodovat, ale neviem ci je to spravne, lebo ja som si to predstavoval tak, ze pri vypnuti motora sa mi sedadlo odsunie celkom dozadu, ale ono sa posunie iba trochu a po zastrceni kluca sa posunie spat do mnou ulozenej pozicie (mozno to tak ma byt, fakt neviem, ak by mi to mohol niekto potvrdit, alebo vyvratit budem rad) - asi funguje edit: tak nakoniec som to vypol, lebo to nefungovalo ako malo a este mi to dodrbalo aj sklapanie spatneho zrkadla pri zaradeni spiatocky. 7. zmena intervalu ostreku xenonov zo 4 na 8 - funguje 8. zmena intervalu komfortneho blikania smerovky z 3 na 5 (po restarte do tovarneho nastavenia cez MFD) - funguje 9. vymenil som ziarovky osvetlenia SPZ za led (vraj CAN BUS error free) ale stale mi vyhadzuje chybu osvetlenia, tak som skusil zrusit diagnostiku tych ziaroviek - nefunguje (ak by niekto vedel pomoct, bol by som vdacny) 10. zobrazenie rychlosti ulozenej v tempomate - skusal som par krat ale nikde sa mi ta rychlost nezobrazuje - nefunguje 11.nudzove brzdenie - mal som nastavene vraj cez brzdove svetla, tak som pridal aj blikanie smerovkami - netestovane 12. XDS - aktivovane, neviem ako otestujem 13. asistent rozjazdu do kopca - dal som to na late a citelne to predlzilo podrzanie auta na kopci a pusti to az pri vyssich otackach - funguje 14. skusil som aj zmenu temy pre columba - po restarte nevidim ziadnu zmenu - nefunguje Mal som este par veci co som chcel skusit, ale ked som isiel cez 09-Central Elecronics - 16-security access a tam ma ist vraj kod 31347, tak mi vyhadzovalo stle bud Error 35 - zly kod, alebo Error 37 - required time delay not expired. neviete cim to moze byt? edit: tak v navodoch bol ten kod pre novsie modely, pre superb 2 je vraj 42013 (vdaka Ferda25) p.s.: ak by niekto chcel, mozno by som sa podujal mu ponastavovat niektore veci, ktore som uz nastavoval u seba v Kosiciach este jedna otazka - da sa niekde zistit pin na radio Columbus? som druhy majitel a nemam sajnu, aky tam moze byt pin kod ak by som ho niekedy nahodou potreboval. - tak po telefonate do skodovky som zistil, ze pokial je radio z vyroby v aute, tak ziadny PIN nepotrebujem, pretoze ten si nacita z RJ.1 bod
-
Dvere pred montazou: Nasleduje rozobratie... 1) vytiahnutie gombiku ovladania zrkadiel 2) odstranenie ovladaca (iba podpacenie, drzi na zapadke) 3) odpojenie a vyvesenie konektora na drotik (pomoze pri spiatocnej montazi) 4) jeden maly srob drzi tapec za tymto ovladacom 5) vyhaknutie zvrsku madla s ovladanim okien: pomocou pripravku - zahnuty drat cez otvor odspodu - vyhakne zobrazenu zapadku (foto 1.), pripravok vidno na 2. a 3. foto, odpojit konektor ...pripadne pozri v dalsich temach - napr. tu 5.1) zadna cast madla sa tusim uvolni posunutim dopredu 5.2) kto ma manualne stahovanie - klucka dole 6) nasleduje odsrobovanie 3ks srobov v madle 7) odpojit cervene svetielko v dverach 8) uvolnit tapec - opatrnym podpacenim (kto nechce utrhnut vela plastovych uchytiek - ale daju sa lacno kupit, takze mozete odtrhnut aj za madlo), ja som pouzil srobovak v handre postupne odspodu 9) vytiahnut tapec smerom hore z dveri - je nasunuty v okne, lepsie sa mi to robilo chytenim za okraje celkom hore, a pomaly! lahko sa to tam polame 10) odpojit a vyvliect zvysne kabelaze - led idikacia alarmu, tiahla klucky... (pripadne pred bodom 9.) Odstraneny tapec...1 bod
-
1 bod