Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/21/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
osobně si myslím, že každý si musí udělat názor sám... ty testy aut mohou být dost účelový... prostě jak jde o peníze... no však víte... každopádně někteří z nás, ať už na fóru Škody, Hyundai či Oplu jsme dost nároční a od normálních "smrtelníků" řidičů a uživatelů aut, mohu-li to tak s nadsázkou říct, se lišíme v tom, že řešíme věci, které oni neřeší... troufnu si říct, že hodně lidí kupuje auto hlavně podle ceny a podle toho jak se mu líbí... velikost zavazadlového prostoru řeší jen v případě, že vědí, že budou něco pravidelně vozit... když si vezmu třebas svojí matku... má F I Combi a nepamatuji si, kdy měla naložený auto... prostě neměla... já jsem třebas jel jak F III tak i novou i20 a nekoupil bych si asi ani jedno z těchto dvou aut... jsem zvyklý jezdit autem vyšší třídy a prostě bych si raději koupil větší auto s menší výbavou... a když to vezmu z čistě dle vzhledu, tak by mi nevadila ani F III ani i20... ale možná, že kdybych chtěl koupit auto takové velikosti, tak bych se šel podívat i jinam... třeba Ford Fiesta nemusí být špatný... nevím... prostě nezatracoval bych žádné auto, protože ty auta jsou pro někoho nedostačující, ale na druhou stranu pro někoho až příliš dobrá... asi mi rozumíte.. a na ten test se dneska rozhodně podívám a tak nějak tuším, kdo to vyhraje...4 body
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
los pakos, je to zhruba tak, jak píše vormen. Je to stejné u všech TSI (setkal jsem se s tím u 1.2 TSI - tady je to ovšem individuální, třeba u mého služebáku se to na jízdě nijak neprojevovalo a pak ještě u 1.4 TSI EA111). Proto jsem ti psal ten postup. Pro staré 1.4 TSI na to dokonce existuje TPI s vysvětlením (viz obrázek), počítám, že to bude obdobné i u EA211.2 body
-
já se čertit nebudu, jenom vy nemáte jediný důkaz že TSI 10 let nevydrží, že nevydrží 200tis, jenom tu upřímně strašíte lidi bez jediného důkazu, o to mi jde...2 body
-
2 body
-
Malta>ty jako moderátor nevíš že píšeš do špatné sekce? Pawouka na tebe2 body
-
2 body
-
Návody na aktivaci funkcí v rapidu. Seznam budu doplňovat, jak se objeví něco nového 1,Protočení ručicek: funční VCDS --> Instruments --> Adaptation --> indicator_celebration --> change it to "On" and "Do It!" 2,Asistent rozjezdu do kopce: funční • [VCDS] Hill Hold Assist--> Controller 03(ABS)-->Coding 07-->long code helper-->Byte 16-->Bit 0 enable (tick box) 3,Běh stěračů v závislosti na rychlosti : nepotvrzeno 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 7 4,Povolení dodatečného setření kapek předních stěrařů: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 4 5,Vyhřívání zrcátek společně se zadním oknem: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 15 -> bit 3 6, Menu v maxidotu-dotankování v litrech: funkční 17 - Přístroj deska - 10 přizpůsobení- Dodatečný objem k načerpání - povolit 7, XDS : nejspíš nefunkční 03 ABS -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 16 -> bit 2 8, Vypnutí pípání + kontrolky nezapnutého bezpečnostního pásu: funkční 17 - přístrojová deska - 07 kódování - v byte 1 vypnout bit 1 (zrušit fajfku) 9 Změna řízení na sport: funkční Kanál 44, mění se kód nastavení z light (11250) na sport (11220). 10 Dokodování parkovaček (bez osvětlení SPZ) k dennímu svícení: 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 12 -> bit 0 Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!1 bod
-
1 bod
-
Manželka taky rozhadrovala gumu a kupovali jsme dvě. Jednu mám ještě v kůlně....taky jsem nechtěl riskovat1 bod
-
Já jsem nic momentálně nenašel tady na fóru chybami :/ Kyselinka říkal že na mém starém EGR ta hřídel nevypadává tak je mi prý na nic ta záslepka. A že u mě jde spíše o zanešení :/ A horůce mě to příjde když zadám do googlu EGr 1.6 TDI problémy tak málem google skolabuje zahlcením kolik toho najde .. :/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To ten Malta si nedá říct,já ho pořád urguji ať se vrátí k tématu a on že ne :(1 bod
-
Jo. Dávaj vepřovou panenku s pečeným brambůrkem v mořské soli, houbami shitaké, pórkem a omáčkou z restované šalotky.[emoji12]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No ja si na mlyn nemuzu stezovat. Krasne venkovni posezeni byl jsem spokojen. Ale pokud si dobre pamatuji jsme se bavili ze by jsme mohli udelat i sraz na te vyhlidce co patri lasske jizbe, ale v tomto poctu aut co nas posledni dobou jezdi by jsme se tam nevesli. By jsme museli asi udelat nejaky mini sraz. No a kdybych sel na golf tak ty micky by museli byt na snure bo jak se znam bych to valil nekam do lesa1 bod
-
Mlýn sice neznám-ale Lašská jizba nemá chybu V sobotu tam jedu na oběd1 bod
-
No já to vím zase naopak,tak co s tím.Buďte v klidu,někdo holky,někdo vdolky.Oba motory mají nesporné klady a bohužel i zápory.Můžem tady vypsat naše zkušenosti,ale je zbytečné řešit věc co se tu řešila už mockrát.1 bod
-
Když se zamyslím.... čistím výparník, klimatizaci, průduchy a nevím co ještě.... Jsem debil, abych si něčím vystříkal auto, zapl větrání a zavřel všechny dveře? Co tím vznikne? Že se pěna rozfouká? První blbost, ne? Já chci od pěny, aby působila tam, kde se vystříkala, ne aby se vyfoukala někam do háje. Takže zásadně nevidím důvod cokoliv pouštět. Zásadně a logicky, pokud se ta pěna dostane z auta, tak pak zapnu kvůli vysušení větrání a OTEVŘU VŠECHNY DVEŘE, aby mi ten smrad a případný zbytkový bordel nesmrděl v autě. Nebo si zavřu dveře, ať se mi ten bordel zažere do sedaček? Už se to řeší až moc. Stačí zapnout hlavu. Vystříkat, nechat působit, otevřít všechny dveře, stáhnout okna, vyfoukat ten zbytkový bordel a je to.... a když to nepomůže, zkusit ozón...1 bod
-
20 km jsou extrémně krátké trasy?? To už by aji diesel zvládnul. Při těchto trasách totiž i mě naměřil servis přibývání oleje téměř litr/1000 km (nebo 7 dcl.. už nevím). I na nejkratších představitelných trasách nesmí olej do motoru pronikat. Ti co to ospravedlňují kondenzací paliva na stěnách a podobnými kecy, vůbec, ale vůbec neporozuměli této problematice. Naopak do 1.4 neproniká benzín, protože zkrátka nemá kudy se tam dostat. Čili ani mkabovi nebude do oleje chcát benzín. I kdyby jezdil 200 m do večerky pro rohlíky. A 1.4 možná mouchy má, ale oproti TSi jsou to opravdu jen mouchy.1 bod
-
Tak tady motáte 2 věci. Čištění "suchou" a "mokrou" cestou. U aerosolu, ultrazvuku a ozonu se to musí dělat se zaplou klimou a běžícím motorem, aby ta látka procházela přes výparník. V případě mokré cesty (pěnou ve spreji) je i v návodu napsáno, že by měla být klima komplet vypnutá (asi aby to někde neblaflo - je to těžká hořlavina). Nicméně s pěnou se dá dostat jen na bok výparníku a když se to nastříká do výdechů, tak to max ještě steče na druhou stranu takže z mého pohledu to nemá šanci výparník rozumně vyčistit. Ještě lidi dělaj to, že to tam nastříkaj, zapnou klimu na max a sílou vzduchu se to do toho výparníku natlačí (Ale né nikdy na celou plochu). Ten pěnovej sprej je podle mě dobrej jen na to, že toho hodně odteče odtokem, takže ten se vyčistí asi dobře, ale toť vše :-(1 bod
-
Při čištění pěnu nastříkat a ventilátor a klimatizaci nechat vypnutou. Po cca 30 minutách pěna "spadne" a odteče kondenzačním otvorem. Pak zapnout ventilátor a tím vysušit zbylou vlhnost a vyfoukat dezinfekční látky. Narozdíl od toho při čištění ozonem, ultrazvukem nebo sprejem musí být klima zapnutá.1 bod
-
Stringo: Tobě bych klidně těch 50 čistejch přál, máš to vydřené a kolikrát na úkor rodiny. Né jako tady Ti Pražáci co těch 50 mají taky, ale dělají hovno. Pražáci + N.S. jsem zapomněl. Ba ne kluci, ono to někdy vypadá jako že jsem zasedlej na Pražáky, ale vás mám rád. Motosi: Jo většinou je to jak píšeš. Strýc nemá jen kamiony, ty má asi jen 2, ale zbytek má osmikoly sklopky a ti tady jezdí kolem komína a vozí materiály na stavby, kaolin pro jednu těžební společnost atd. Ti jsou doma denně. Optám se ho jak to přesně mají. Každopádně mít 35 čistých jedno jakým způsobem, bylo by mi jedno, že 2x do roka budu týden doma s chřipkiou, páč budu mít našetřeny rezervy. Tady taky nemarodím, oficiálně jestli jsem byl na nemocenské před 10 lety. Beru si 3 dny dovolenou ve spojení s víkendem na vyležení a tradá z5 do worku. Na druhou stranu tady nikdo nedělá problém pokud si potřebuji vzít kdykoliv ze dne na den volno nebo když potřebuji z práce na 2-3h vypadnout. Což bylo hodně dobrý v případě těhotenství manželky kdy jsme často jezdili na různá vyšetření od čerta k ďáblu a ke konci i jednou týdně do Plzně a o klasikých dovolených 14ti denních to samé když to nahlásím nějaký čas dopředu, mohu si vzít kdy chci a to jsou výhody, kterých si tady vážím, né všude to tak mají. Nesměl bych ovšem být Clint, který marodí jednou do měsíce a je na ATB, on ty ATB už bere jako doplněk stravy každej den, místo vitamínu C.1 bod
-
Posledný rok jediný vážnejší problém ktorý sme tu registrovali s 1.2 TSI bolo u mkaba, pribúdanie paliva do oleja. Ale jeho prevádzkový režim je dosť špecifický, jazdil výhradne úplne krátke trasy a vôbec by ma neprekvapilo ak by sa tento problém u neho zopakoval aj pri 1.4 atmo. Okrem jeho TSI sme tu žiaden vážny problém s týmto motorom už veľmi dlho neregistrovali, akurát majitelia atmosfér to tu riešia stále dookola a strašia každého. Ak by oni do vlákien o 1.2 TSI neprispievali, tak v sekcii 1.2 TSI už rok stojí reč. A ak sa s tým motorom budú jazdiť aj normálne trasy a nie len 3 km po meste, nevidím dôvod, prečo by ten motor nemohol slúžiť 10 rokov. Ja vo svojom už mám cez 70 tisíc km a s reťazou nemám žiaden problém. A netreba zabudnúť na to, že aj 1.4-ka má svoje muchy, a to napriek tomu, že to je naozaj stará konštrukcia ktorá by už mala byť dávno bezproblémová.1 bod
-
Zpětný a obtokový ventil obsahuje i filtr ze š favorit. A obsahuje je i těleso filtru kde je výměnná vložka. Tady je filtr vylepšenej tím, že jeho částečný povolení umožní odtok oleje. Jenže u motoru kde si konstruktér umístí filtr do horní části motoru, kde by vyteklej olej přímo zlil alternátor to byla asi nutnost. A vzhledem k tomu, že zmíněný těsnění je součástí filtru, mělo by jeho součástí zůstat i po demontáži z motoru. Čímž samozřejmě neříkám, že to není chyba mechanika, kterej nezkontroloval jestli něco z filtru nezůstalo na motoru. Abych nebyl jenom OT: pokud se stále signalizuje nízký tlak oleje i když je filtr OK, bylo by dobrý tlak oleje zkontrolovat manometrem. Pokud totiž byl přívod oleje škrcenej těmi těsněními, mohly v důsledku nedostatečnýho mazání vzniknout další škody na motoru.1 bod
-
Roomster nemá platformu, která umožňuje vestavbu motoru řady EA211 = do něj nelze vůbec uvažovat o TSI se 16 ventilama a s pohonem rozvodu řemenem. Tudíž jediný turbo, který se v benzínu do dneska pořizovaný skladofky dá koupit, je 1,2TSI EA111 = starej 8-ventilovej profláknutej řetízkovej kolotoč, kterej sice po všech úpravách už možná neskáče, ale řeťázek se mu vytahuje furt jako traky a tudíž po ujetí pár tisíc km začne řehtat jak říjná kobyla. ...1 bod
-
Dneska si už člověk nemůže ani pořádně začuchat, co? Samé ekopaliva, katalyzátory a filtry....Pořádného Warťase už člověk před sebou málo kdy vidí...1 bod
-
v Maďarsku pěkně jezdí poslušně v zástupu v pravém a neuvidíš předjíždět jeden druhého1 bod
-
Karlos - super nápad, pláštěnka mě nenapadla Michale: No to můžu, ale víš jak často myji, takže to bude asi trvat, protože mám teď umyto1 bod
-
Zdravím, nedávno jsem sundával třetí brzdové světlo na FII Combi FL (r.v.2013). Protože mi chvíli trvalo, než jsem došel na to, jak to sundat (ilustrační obrázek v servisní příručce je dost titěrný a není tam moc vidět), rád se podělím s návodem...třeba to někomu ušetří čas. Nejprve fotka stavu světla před opravou (v rohu byla prasklina, plast sice ještě držel, ale byl těsně před upadnutím): Postup ze servisní příručky: 1/ Otevřít víko zavazadlového prostoru a vyjmout pryžovou zátku z otvoru pod brzdovým světlem. 2/ Vložit šroubovák do otvoru -viz obr.- opřít se o výstupek -1- na aretační liště -2- a aretační lištu směrem doprava -šipka posunout. Detail otvoru, do kterého je třeba strčit šroubovák a posunout s ním aretační lištu: Světlo po opravě: Mechanismus aretace světla:1 bod
-
1 bod
-
Karlos rekni manzelce at te natoci a da to na youtube at se muzem taky zasmat1 bod
-
Ahojte, tak príbeh s klimatizáciou pokračuje. Fabia II kombi, r.v.2009, 1.9TDI. Klíma nešla - problém v kompresore, mal problém s nejakým regulačným ventilom a bol už na padrď, tak ho vymenili (nie v škodovke), keď zapli klímu, tak ževraj nenabehla, ale niečo im zoskratovalo, ževraj sa zadymilo niekde z miesta pod baterkou ako je riadiaca jednotka klímy a klíma nejde. Takže 390 eur v čavese a klíma nič, kompresor je síce nový, ževraj sa mu nič nestalo, ale že problém asi bude niekde v elektrike, ešte to budú riešiť, len že to bude asi musieť ísť na diagnostiku do škodovky. Nemáte niekto s podobným prípadom skúsenosti? Vďaka za akúkoľvek radu. Teraz ani neviem, čo si mám o tom myslieť, sa obávam, aby tam náhodou niečo neodfajčili....1 bod
-
1 bod
-
ku.va to je jak u debilů tady to fórum. je to na 100% ta tyčka. akorát jste všichnu připosraní kvůli rozvodům, který jsou na Rapidech naprosto normální, je vidět, že nemáte zkušenosti s ostatníma autama se stejným systémem rozvodů a řešíte neustále stejný pi.oviny dokola a dokola. až to tady někomu skočí nebo klekne, tak pak můžete plkat.1 bod
-
V jedničkové oct 16v motor 1,6 nebyl.Tohle je konstrukce jako HTP jen je tam hrnek navíc.Do města to moc dobrý motor není.Při spotřebě o dva litry větší než HTP a nájezdu 10000 to máš za rok 6600 Kč,to mi zas tak málo nepřipadá,ke všemu je těch aut opravdu omezený výběr.Plusem by mohla být o něco lepší výbava,přece jen když někdo utratil za tenhle motor tak to asi škudlil nebyl.1 bod
-
Takže návod je tu. Předně zklamu ty, kdo doufají, že bez vyndavání sedaček to půjde. Nepůjde..... . Bohužel přední držák se dává zespodu, otvory tam pro něj nejsou, musí se vrtat a nýtovat a místo tam opravdu není. 1. Plastová páka zvednání sedačky: je nutné trochu s násilím páku odehnout od sedáku a pak západku malým šroubováčkem odklopit. Pak se plastová páka vysune ven směrem dopředu. 2. Malým šroubovákem vyloupnout krytku na páce nastavování sklonu opěradla. 3. Vsunout plochý šroubovák do mezery mezi pákou a krytem, zapáčit (rukojetí směrem k opěradlu) a páka se celkem lehce vysune ze čtyřhranu. 4. Odcvakat tři packy v prostoru pod pákou nastavení sklonu opěradla. Horní lem krycího plastu odehnout od sedačky, musí se trochu násilím a vysunout nahoru, lem je totiž zaháknut za kostru sedačky v místě rohu mezi opěradlem a sedákem. Vzadu dole je vidět čep plastového nýtu, co je zespodu. Dlouhým šroubovákem čep a pak nýt vytlačit ven. Nebo pokud máte náhradní plastový nýt, lze nýt zvenku vypáčit rovnou (nýt se tím ale zničí). Potom už jde kryt vyndat (z trochou síly) ze sedačky. 5. Nasadit nový kryt na sedačku do všech míst, kde to má být zacvaknuté, a to vč. uchycení zadním plastovým nýtem. 6. Demontovat sedačku. Bohužel jinak to nejde, ale jde to naštěstí i bez odpojení kabelů. Stačí povolit 6 matic M8, co drží sedačku na lyžinách, překlopit opěradlo směrem dopředu (co to jde) a pak sedačku povalit směrem dozadu. 7. Nasadit a přišroubovat držák na plast. Pozor, v seznamu jim chybí matice M6. Šroub M6, co je v seznamu, není samořezný, ale normální. 8. Vyrovnat plast, aby všude správně seděl (trochu se totiž kroutí). Vyvrtat dva otvory pr.5mm a nýty přichytit držák k sedačce. Vrtejte opatrně, nejlépe novým ostrým vrtákem a na konci přestaňte tlačit na vrtačku, ať si neprovrtáte potah........ Zajímavý je, že mě přišly 4ks trhacího ocelového nýtu pr.5mm pro přinýtování toho držáku a ne ty plastové nýty, co jsou v seznamu. Ještě že mám nýtovací kleště, tak mi aspoň držák drží fakt pevně. 9. Pak už jen namontovat zpět sedačku, nasadit zpět obě páky nastavení sedačky, uklidit pracovní nepořádek a kochat se....... EDIT: doplnění info o spojovacím materiálu zde:http://forum.skodahome.cz/topic/130417-seda%C4%8Dky-zakryt%C3%AD-kolejnic-sed%C3%A1ku/page-3#entry20369371 bod
-
Když pomineme ty stěrače a to, že rain-light rozsvěcí automaticky i za deště, tak hlavní rozdíl je v použitém senzoru. Easy používá senzor na palubovce, což je tuším primárně senzor climatroniku, kterému při změně světla chvíli trvá, než na to zareaguje. Proto easy nemá tunel light, na rychlou změnu osvětlení v tunelu není schopný reagovat. Rain-light má lepší citlivější senzor v držáku zrcátka.1 bod
-
A to se o5 vracime k mazivostni prirucce co jsme sem s Pawoukem nedavno davali. Tam je vse pohledem odbornika vysvetleno. Pojem nebo nazev LL je take jen marketing. Pro ty co nevi tak treba u Renaultu (vlastnim Ren) je interval 30tis/2roky s olejem 5w40, ale klidne i 10w40 proste olej plnici specifikaci RN 0700 a je uplne jedno jestli je na nem napis LL nebo ne. A naopak LL olej pro jednu znacku neni LL olejem pro druhou.1 bod
-
Koupit čistič na klimu (třebas wurth je ok)...vyndat kabinový filtr a hadičku s tryskou vsunout jakoby za panel ovládání ventilátoru a topení - v těchto místech a vejš je výparník....začít stříkat a zároveň hadičkou hýbat nahoru dolu dopředu do zadu (jde i cítit, že se ztryska dotýká kovu - výparník).....vystříkám tam vždy cca třetinu spreje (on stejně pak leze ven otvorem na filtr)....něco stříknu do výdechu...chvilku nechám působit, pak nastartovat, zapnout klimu a nechat pár minut běžet...1 bod