Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
J8 bych do starýho Báwa taky nešel....to je akorát, jak vyprázdnit doma pokladnu. Kamarád mě před tím sám varoval, zahučel do jednoho krámu taky pekelně.....Ještě dnes toho lituje. Dobrý Báwa nikdo neprodá, prodávají se jen volítaný mrdky a auta, co jsou před nasypáním investic....Majitel se toho totiž rád včas zbaví.2 body
-
Jo, Fícus, ten také rád hnije - typicky ve spodní části dveří. Ten motor je starý železo, měl to svého času bratranec. Ovšem spotřeba bídná. Se svojí OII 2.0 TDI PD je dlouhodobě o půl litru dole. Podvozek byl ovšem famózní, na to se Octavia nechytá.2 body
-
2 body
-
to že auto ide rovno a má volant rovno neznačí že má OK geometriu ...2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mam tuchy, ze to bude pochromovanej plast. Ale treba se pletu. Kazdopadne to vypada pomalu lip nez original. Tohle jediny mi na S3 přijde trochu humpolacky. Ten plast pro original koncovku je vykrojenej tak, ze to vypadá jak kdyby to na lince rezala baba nožem. Tento prvek vypadá na Pašíkovi lip.1 bod
-
Souhlasim se vsemi body, kufr neni uplne idealne doreseny - za me nastavit stejnou vzdalenost pro otevirani i zavirani klicem na 30m, deaktivace tlacitka pri zamcenem voze a hlavne moznost tlacitkem v aute kufr i zavrit a ne jenom otevrit (pri odemcenem vozidle) a byl bych naprosto spokojeny,1 bod
-
A co tohle: http://www.amc-chrudim.cz/nabidka-automobilu/bmw-rada-5-528i-limousine-69-480km-id:2913.auto1 bod
-
1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15 1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9 1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15 1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,141 bod
-
1 bod
-
Je fakt, ze jak se auto samo zamkne po nechtenem odemceni, tak by se mohl sam zavrit a zamknout kufr. Stejne tak když to mohu otevrit z druheho patra, tak by bylo fajn to z toho sameho mista i zavrit. A pak bych ještě uvítal, aby pri jizde a následném zastaveni bylo (pri zamcenem vozidle) deaktivovane tlacitko kufru u řadící paky. Takhle jsem zastavil na krizovatce, holka ho nechtene zmackla a sup, vrata byla nahore :-)1 bod
-
Někdo by asi řekl "tuzing", ale poněvadž já nejsem příznivcem schovaných výfuků, mi se to docela líbí a na rozdíl od OIII to Milotec udělal z chromu a v reálně vypadajícím rozměru (pro OIII je to jako špatný vtip, jak je to uzoučké a plastově nastříkané stříbrnou barvou). Kdyby tam majitel nedal tu nepovedenou imitaci něčeho, co má asi hodně dalece připomínat odrazku alá OIII RS, docela by to šlo1 bod
-
Souhlas, taky se mi to už stalo, že jsem si otevřel nevědomky kufr ze druhého patra a kvůli zavření jsem musel dolů. Další možností je např. automatické zavření po nějaké době nebo naopak nastavení zavírání na stejnou dálku jako otevírání, ale to neřeší variantu, že to otevře někdo na dálku omylem a nebude o tom vědět.1 bod
-
vyřešeno - smazány oblíbeneé a znovu naimportovány kontakty a funguje to i s obrazkama1 bod
-
To drhnutí je normální v tomto počasí. Na brzdových destičkách a paknách se vytvoří povlak (koroze) a po pár zabržděních se strhne a je vše v pořádku. Ty už to máš nejspíš přirostlé. Buď rozjezdem utrhnout, nebo rozebrat a vyčistit.1 bod
-
Na orosení světel je právě čerstvě vydáno TPI. Podle toho, co jsem tam měl možnost vidět, je zrovna tento případ nereklamovatelný. Jednoznačně je tam uvedeno, že orosení nesmí být pouze na činné ploše světla, a pokud se tam objeví, tak musí zmizet při jízdě mimo město nebo po dálnici do 10 minut s dostatečným provzdušněním a s aktivními tlumenými světly - tento efekt způsobuje cirkulace vzduchu ve světlometu, na kterou je světlomet konstruován (cirkulace vzduchu na základě rozdílných tlaků). Doba odmlžení je závislá na relativní vlhkosti, teplotě, rychlosti jízdy, atd. Ostatní plochy světla (platí to pro všechna světla - tedy i na zadní, směrovky, mlhovky) mohou a smí být orosené (zamlžené), je to fyzikální jev a nijak se to nebude řešit. Při jednoznačném průniku vody (netěsnosti) - kapky na vnitřní straně rozptylového skla - se kontroluje těsnost, když se nic nenajde, vyfouká se světlomet a musí se tam zajet znovu při opětovné tvorbě kapek, kdy se to nafotí a sepíše check list. Další postup tam již není popsán - asi to bude individuálně na posouzení ŠA.1 bod
-
1 bod
-
Jj, Motos z toho dela vedu. Kupuje starou sunku a chce aby nejlepe byla ve stavu zanovniho, jeste ma debilni podminky o automatu a maxiobri kufr a ruzovej lak a wv nebo Skoda. Ac felina se mu povedla - to jeste nemel tak uplne debilni naroky tak pochybuji ze auto snu jeho zeny se mu podari sehnat. Ja kdyz jsem kupoval ojetiny mel jsem jen ramcovou predstavu a pak koupil nejake ve slusnem stavu a bylo mi jedno jestli to ma barvu takovou nebo onakou, nebo kufr 600 litru nebo 400 litru. Obzvlaste, jednalo li se o druhe auto.1 bod
-
1 bod
-
http://www.milotec.net/dummy-koncovky-vyfuku-abs-alu-brusch-skoda-superb-iii-limousine-combi.htm1 bod
-
Další, dle mého, ne zcela domyšlená záležitost kolem elektrického otevírání kufru pomocí dálkového ovládání: Zavřít lze jen pokud je klíč max. 2 m od auta, otevřít ho mohu ale ze vzdálenosti až 30 metrů. Už se mi stalo, že jsem nevědomky otevřel kufr při odcházení od auta (zřejmě v kapse došlo ke zmáčknutí tlačítka). Ještě, že jsem se ohlédl... Na polském fóru jsem zaregistroval případ, že nějaký facet měl takhle otevřený kufr celou noc...otevřel si ho nevědomky z bytu. Otázka na Ferdu: Šlo by nastavit citlivost na otevírání stejně jako na zavírání tzn. max dva metry?1 bod
-
Kupite si auto za 300 tisic a potom sa na nom vleciete aby nahodou spotreba nesla cez 5 litrov. To uz je co za logiku. Na to predsa nepotrebujete nove auto, moje 15-rocne HTPcko to zvladalo za 5 ked som isiel 50/90 mimo dialnice.1 bod
-
taky bych řekl , pro snažší identifikaci (bo při teplém motoru to rádo rychle uschne pokud to ztéká někde po bloku) bych hodil pod auto karton papíru, lépe uvidíš epicentrum úniku. Bylo by také fajn, když už je to více jak týden stará záležitost, napsat jestli už je opraveno a kde to teklo. Není to zde jen o vyřešení vlastního problému, ale i o radě pro ostatní, kde hledat, pokud budou mít takový masivní únik, jako ty1 bod
-
1 bod
-
1300?! To je na 6° cca 61-62 km/h! Bych chtěl za vámi jezdit... Takoví jsou nejlepší, plazí se mezi vesnicemi 70-80, jen aby neměli o 0,2 litru vyšší spotřebu. Nejlepší je, že se pak z nich stane super špunt, nervozita ostatních narůstá a vytváří se nebezpečné situace. A pokud ještě dělají to, že z kopce to rozjedou a do kopce zpomalují, to už bych fakt vraždil! Mnohem raději jsem, když piráti jedou po okresce naprosto plynulých 100-120. To pak je cesta mnohem pohodlnější a ve výsledku bezpečnější.1 bod
-
Tak já na trase mimo města s průjezdem vesnicemi při nájezdu 30 - 40 km bez problémů dosáhnu na 4,3 i na zimních. Ale jedu úsporně, řadím okolo 2000, plynulou jízdou bez akcelerace jedu okolo 1300... Občas tomu dám pokouřit, ale i tak se dá.1 bod
-
1 bod
-
Obdržel jsem dnes z Teplic od VW informaci o cenách originálních zadních podběhů a montážního materiálu, tak jsem ji doplnil výše. Na fóru z odkazu v mém předešlém příspěvku píšou, že při montáži nespotřebují všechen upevňovací materiál, nicméně myslím, že je lepší objednat více, než pak dokupovat 1 šroubek. Dále je tam uvedeno, že v karoserii jsou čtvercové montážní otvory skryté pod barvou - bývá tam takový kruhový flastřík přestříkaný plastizolem, doporučují hledat opatrně tupým šroubovákem, přibližnou polohu napoví otvory v plastu - dělal bych to stejně, barva by se měla v tom místě trošku prohnout. Akorát mám v plánu zkusit nestrhnout flastřík ceý, ale zkusit v něm opatrně skalpelem proříznout úhlopříčně křížek a cípy pak ohnout do otvoru (třeba to nepůjde a udělám to jinak...). Obrázek z fóra: A POZOR! píšou na tom fóru, že ne všechny ročníky mají pod barvou ony otvory - patrně ty nejstarší je nemají (jestli jsem dobře pochopil, nevládnu angličtinou). Novější by je mít měly, protože Cross up! sbouchaný na stejné lince zadní plasťáky má. Dále je prej třeba počítat s tím, že vzadu plast nelícuje úplně přesně s nárazníkem - patrně pro tvarovou odlišnost up!a a Citiga (mě to apsovat bude, heč ), ale jestli jsem dobře pochopil, plast přečnívá, takže by se měl dát zkrátit nebo použít jako mini-zástěrku.1 bod
-
1 bod
-
Origo obrázek, položky 24 až 29 z této stránky http://volkswagen.7zap.com/en/rdw/up!+e-up!/up/2016-772/8/809-809070/ by mohlo jít opsat čísla a zeptat se u VW - chystám se na to, a jestli nezapomenu... (pokud se vám neotevře odkaz, tak ho zkraťte a doklikejte se k up! -> klikněte na obrázek karoserie a až uvidíte stejný obrázek jako výše tak rozkliknout) Pro pohodlí jsem vypsal čísla dílů, počet kusů a doplnil cenu zjištěnou od VW Teplice: 24 - 12E 810 429 - bracket wheel housing liner - left rear - 1ks - držák - 200,12 CZK (24) - 12E 810 430 - bracket wheel housing liner - right rear - 1ks - držák - 200,12 CZK 25 - 1S0 810 971 - wheel housing liner, plastic - left rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK (25) - 1S0 810 972 - wheel housing liner, plastic - right rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK [Nebo - alternativa dílů 25 (25) - díly 1S0... jsou z Cross up! díly 12E... z e(lektro)-up! - liší se tím, že Cross up! má díky lemům blatníků u nárazníku větší přesah podběhu, (lze zkrátit, upravit pro nárazník Citigo), zatímco e-up! má plast přesně k nárazníku klasického up! + prý navíc na podbězích nalepenou zvukovou izolaci, takže bude ještě lepší odhlučnění (asi filc, já bych to tam nechtěl kvůli držení se vlkosti): 25 - 12E 810 969 - wheel housing liner, plastic - left rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK (25) - 12E 810 970 - wheel housing liner, plastic - right rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK] 26 - N 10621301 - expanding nut - 5X13,2 - 4ks - PR-2JK - matice rozpínací - 53,20 CZK (cena za 4ks) 27 - N 90833801 - expanding nut - 4,8 - 6ks - PR-2JK - matice rozpínací - 58,86 CZK (cena za 6ks) 28 - N 90974701 - hexagon socket head panel bolt - 5X16 -18ks - PR-2JK - šroub do plechu s vnitřním šestihranem - 56,88 CZK (za 18ks) 29 - 811 807 577 C - insert nut - 2ks - matice stavěcí - 20,28 CZK (cena za 4ks) Mezisoučet bez DPH (podběhy z e-up!) 2259,34 + DPH 474,46 = 2733,80 CZK s DPH _______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ AKTUALIZACE! seznamu dílů: Dále je třeba objednat ještě tyto díly: 5 - 1S0 810987 9B9 - adaptér - levý - 1ks - 132,98 CZK (5) - 1S0 810988 9B9 - adaptér - pravý - 1ks - 132,98 CZK Cena celkem tedy bez DPH 2525,30 + DPH 530,31 = 3055,61 CZK s DPH Adaptér je položka 5 z tohoto náhledu: Adaptér (v Etce se to může česky jmenovat jinak) slouží k uchycení plastového podběhu v přední části - šrouby k nim netřeba dokupovat, neboť se použijí ty samé po odmontování podobného menšího dílu, který je namontován místo adaptéru (takovej ten kus plastu na konci prahu před zadním kolem). Vlevo je nový adaptér, vpravo původní díl (už nepotřebný) Zde namontovaný nový díl: Není to prý vyloženě nutné (podběh drží i bez toho), ale rozhodně to líp vypadá: ...než takto: (fota z níže uvedeného angl. fóra)1 bod
-
Mno s AUTO ESA mám nic moc zkušenosti a s AAA podobné. Jsou tam všude samí zmetci. Ale nakonec tam prodáš podle mě skoro cokoliv i když cenu stáhnou různýma švindlama dolů (poplatek za administraci, hlučný motor u studeného startu, vadný katalyzátor atd. atd.)1 bod
-
Já jen kvůli prostoru, mezi motorem a P nosníkem. U TSi je také tolik místa kolem motoru?1 bod
-
original 18ky navrzene designerem tak, aby ladily k autu vypadaji jiste uzasne. 18ky ze stareho Mercedesu komicky.1 bod