Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/16 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Libor: to bude footwell je to v CE. Jan: ano jde1 bod
-
9 rokov denne sadam na perforovane sedadlo. Nic nie je upchate. Za ten cas som svoje sedadlo cistil raz. Nikdy som sa o nic nezahakol.1 bod
-
Díky, Petrrr by mi zaspamoval dvacet stránek angličtinou, přitom neumí ani pořádně česky :D1 bod
-
1 bod
-
Jinak vas zvu na Clintovo vlakno, tam se ted vyucuje anglictina a vsechny prispevky tam uz budou jen anglicky. [emoji23]1 bod
-
Asi ti nejvíc vadí při vylézaní z auta,co? Jak říká Ondra,dobré palivo.1 bod
-
No s Tebou už tak nějak počítám automaticky[emoji14]1 bod
-
Občas skáčou i ty novější. Ale bude to rozhodně lepší, než ty z FI, kde navíc kvetou ventily.1 bod
-
1 bod
-
Hlavně že Thálií se čtyřválcem 1,2 - 55kw a s kufrem 501 litrů opovrhuje a on vytáhne tohle. Navíc se strašně malým kufrem a tříválcem.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Průser, šéf se nakvartýroval ke mě do kanclu na 3 dny ( budou mu měnit okno). Tak, že kdybych nebyl ve spojení nemějte o mě obavy, jsem v pořádku se šéfem po pravém boku.1 bod
-
Tak jeden pro ty starší: To se tak jednou ztratil Brežněv v lese. Hledá ho milice, armáda a nic. Tak se ptají v lese zajíce, jestli neviděl soudruha Brežněva. A ten říká: "Ne neviděl." Potkají lišku a ptají se, jestli neviděla soudruha Brežněva. A ta říká: "Ne, neviděla, ale zeptejte se medvěda, je teď doma, protože mu není dobře a celý týden sere medajle".1 bod
-
Jsem se normálně lekl jestli jsem dobře když se tady řešili junioři jinak mám jednu novinku a to takovou že od února jsem se konečně dočkal vysněného parkování1 bod
-
včera jsem se blížil pianko po vesnických cestách a dále po strakonické ku Praze, tak jsem si vynuloval počítadlo a jel chvíli economy run a měl jsem tam asi 6,4. rychlost 80 km takřka konstantní k tomu nějaký vesnice jako Zbraslav, Štěchovice. Pokud jedu na víkend a nehoním ho na dálnici nad 180, tak se v kombinaci dostávám na 10 - 10,5 litru.1 bod
-
Dvakrát odpověď a ještě citace, přečti si pravidla, jinak tě admini vykostí1 bod
-
1 bod
-
tady, to jsou piráti, jak mají být, ne jako tady my klub důchodců a TDíčkářů. http://www.autoforum.cz/bleskovky/takhle-to-vypada-kdyz-vam-ve-330-km-h-v-aute-ujizdi-motorkar-v-teniskach-video/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No já minulý týden pár rychlejších čistě dálničních přesunů v D (1400 km) s plným autem a spotřeba se ustálila na 7,4, pravda s průměrnou rychlostí 127 km/h ... Po Praze dlouhodobě kolem 6.0, okresky (+ dálnice do 120) kolem 5 - 5,5. Dlouhodobě 5,71 za 13,5 kkm. Naftu nikdy více.1 bod
-
myslím že to bude tím,že to nemá povoleno,musí na vaga aby mu to někdo zpřístupnil1 bod
-
Jinak mám tip na ty dosedové plochy - už léta je na všem, co jsem měl natírám barvou Konkor nebo Resistinem (je to podobné, stejně se to chová, stejně to i smrdí, Konkor je lesklejší) - barva je natolik měkká, že řádným utažením kola se z místa spoje vytlačí, takže kolo dosedne na kotouč/buben kov na kov (což je patrné z prázdných míst při příští demontáži), přitom ale tyto styčné body obepne a nepustí vlhkost. Při každé další montáži už natřu jen ty styčné body, barva se opět vytlačí, obepne... Líp se to natírá na mírně zrezlej povrch. Podobně jí dávám mezi kotouč/buben a náboj kola - zde ale méně, jen tak "umazat" - hlavně u bubnů, aby to barvu nevytlačilo na brzdné plochy. Koroze má pak utrum provádět své oblíbené reje, spoj je po léta tak novej Krom toho to dávám do závitů různých šroubových spojů (ne na šrouby kol!), který by mohly zareznout - spoj jednak nezarezne a navíc to má samojistící účinek - po povolení jde vyšroubovat mírně ztuha.1 bod
-
To neříkej. Pro Koktu je Cupra vlhkej sen, brácha mu jí půjčuje a Kokta s ní lítá po dálnici 300 Už mu vybíráme na věnec1 bod
-
ani bych combi nechtěl. Samozřejmě je ta cena o dost vyšší, než u Cupry, ale ten rozdíl je diametrální. Cupra je proti tomu jak šlapací autíčko.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Samozřejmě že rychlostí okolo 62 km/h nejezdím snad nikde. V obci mezi 50-60 a to pobírá pětka v pohodě. Mimo obec 80-100. Je pravda že ve velkém městě je těch 70 a 80 hodně, takže tam se ta šestka taky pěkně chytá. Nikde jsem nenapsal, že zdržuju provoz, v drtivé většině případů mám dost času na cestu a nikam nespěchám, jedu plynule, pouštím, ale často se setkám s primitivem, který se mi lepí na prdel na 50, kde jedeme oba 70. Samozřejmě že jakmile mě předjede, tak i po sérii křižovatek ve městě jsme na posledním semaforu stále vedle sebe, tam ho ještě nechám nasucho polknout poslední hořkou slinu, když jeho hjundéji zamávám zadním stěračem a nazdar. Když to shrnu, pokud člověk nespěchá a nechce zdržovat, v klidu se může dostat na 4,5 l/100 při jízdě nad 50 km, pokud jezdí po městě, krátkou trasu do 10 km, dostane se pod 6 s rozumnou jízdou. Samozřejmě že lze jet i mimo tyto čísla, to už ale nemá smysl bavit se o spotřebě1 bod
-
1 bod
-
Tak konečně jsem se rozhoupal a mám objednáno Octavia 3 v barvě modrá Denim, motor 1,4 TSI 110 kW, výbava STYLE, navíc jen litá kola Denom 17", Bi- xenonové světlomety s paketem LIGHT ASIST s DAY LIGHT a gumový koberec do kufru. Termín dodání začátek května1 bod
-
Zbytečný vymýšlet nějaký blbosti, Alkyton a štětec. Na předchozí F2 jsem to dělal po půl roce nového a 6 let a lak stále dobrý, zítra vyhrabu někdy fotku. Zrovna dnes jsem barvil u nového, 3 měsíce jsem to nechal, lehce přejel jemným mosazným kartáčem a natřel 2 slabé vrstvy. Žádný základ, lak, spec. sprej. Bude to držet opět. Přední udělám zítra, stejný postup.1 bod
-
Nevim jestli to tady není - KLIK K čemu tam je ten dlouhý seznam u FIII kde je Leuchte a nějaké označení?1 bod
-
e1.: Že by se při neprodloužených intervalech a olejích VW 502.00 nemusely zkracovat výměnné intervaly při ztížených podmínkách se mně nějak nezdá. Pravda, že v manuálu se to nepíše. Hlavně aby to nebyla odpověď na otázku: "Tak kde se v tom motoru sakra bere ten karbon??" Že je VW 502.00 kvalitnější než LL nevěřím ani trochu. Většina je stejně SM, tak se SAPS jsou na tom stejně jako LL. Jen se o obsahu SAPS u benzinových olejů tak nemluví a nesleduje se to. Fosfor se v olejích omezuje od roku 1995. U API SH byl obsah fosforu limitován na max. 0,12 hm.% viz příloha. fosfor a katalyzátory.pdf1 bod
-
Appl tam není proto, protože by za své aplikace chtěl po zákaznících platit. Jako u všech ostatních produktů...1 bod