Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/20/16 ve všech sekcích

  1. Nesešlo by se nás tam hodně :-) Nápad už byl kdysi :-) cca 4 roky zpět :-) Najdou se i lidé co nepojedou na sraz 200 km :-P Spíš doraž na sraz a na sraze se můžeme otom reálně pobavit u ohně :-)
    2 body
  2. kup jí elektrokolo, tam se nic ohřívat nemusí
    2 body
  3. Jak jsem včera psal, tak mi dost vadí odraz mřížky ventilace na předním skle. A protože neexistuje dokonalý výrobek a z motorek jsem si zvyklej lecos upravit, tak jsem tento problém začal řešit. Zapátral jsem na fórech a zjistil jsem, že tím trpí kde jaké auto, ale, že moc lidí to až tak neřeší, protože jim to nevadí. Těm, kterým to vadí, nejčastějí používají polarizační brýle. Nelenil jsem a ke svým dioptrickým brýlím, které používám jen na řízení, jsem přikoupil polarizační klips ( polarizační předsádka na normální brýle ). . Světe div se problém z 80-90% zmizel ( fota viz níže ). S tímto řešením jsem najel dnes cca 200km a je úplně v pohodě. Nicméně jsem to chtěl vyřešit pro situaci, kdy nebudu mít brýle nebo nebudu moc použít polarizační klips. Jednoduše jsem hledal materiál, který bude mít podobnou barvu a odrazivost ( spíše pohltivost ) jako má zbytek palubní desky. Kupodivu nejvíc tomu vyhovovala netkaná textilie, kterou běžně dáváme jako podklad pod mulčovací kůru na zahradu ( nebo já ji mám jako distanční podložku pro zavírání notebooku ). Touto textilií jsem zakryl předmětnou ventilační mřížku na palubní desce. Toto řešení je zase okolo 80-90%. Kombinací polarizačního klipsu a textilie jsem dosáhnul cca 99% zneviditelní odrazů v předním skle ( obrázky viz níže ) : 1) Textilie 2) Polarizační klips 3) Odraz na předním skle na novém autě 4) Odraz kompenzovaný polarizačním filtrem 5) Odraz kompenzovaný textilií 6) Odraz kompenzovaný polarizačním filtrem a geotextilií Textilie Polarizační klips Odraz na předním skle na novém autě Odraz kompenzovaný polarizačním filtrem Odraz kompenzovaný textilií Odraz kompenzovaný polarizačním filtrem a textilií Pro úplnost dodávám, že pro efekt polarizačního klipsu jsem použil cirkulární polarizační filtr Hoya PRO 1 Digital nasazený na objektivu Sigma 17-70mm a zrcadlovce Nikon 7100. Polarizační fitlr byl natočen tak aby poskytl maximální účinnost. Tímto považuji pro sebe problém vyřešený - tj. vystřinu textilii do tvaru mřížky a oboustranou páskou přilepím k podkladu. Ventilační mřížka bude i nadále plnit svou funkci protože použitá geotextilie je vysoce prodyšná. Z hlediska dalšího vývoje a zpětné vazby posílám odkaz na tento svůj článek do SA aby se k němu někdo vyjádřil a řekl, zda s tím něco budou dělat. Profesionální řešení tohoto problému si dokáži představit perforovaný plastový kryt ( dtto kryt repráků ) nasazený na ventilační mřížku - cena do 300,-Kč a problém s grácií vyřešen.
    1 bod
  4. No když už i v Praze je u OMV Natural 95 za 28 / litr... Že je to na D1 předražený to vím, ale že o tolik.. Normálně u nich beru, ale tohle je fakt na mě moc, dnes jsem ušetřil na benzínu cca. 450 Kč a to je už docela znát - v podstatě jsem jel zadarmo z Brna do Prahy.
    1 bod
  5. Vždyť pokud vím, tak si jezdil na slabší úpravu a v pohodě. Pak si dal silnější, která má plný výkon i krouťák už od nejnižších otáček (protože nebere ohledy na spojku) a to ti začla klouzat spojka. Co mám info z DP, tak mě klidně oprav, ale měřit si byl na benzín z nějaký noname benzínky a říkali, že si jim i referoval, že po natankování jinde to jede líp. Co se týče hrabání, tak i mně zimáky hrabaly. S letňákama a s vyšším výkonem se mi dvojka i trojka bez problémů chytla. To může potvrdit i iphonik4, kterýho jsem vezl na srazu Octavek. Pokud jsou gumy nic moc, což většina zimáků na tom tak je, tak od nich člověk nemůže nic extra čekat. V pátek jsem dělal novou Cupru a ta, i když se samosvorem, tak na druhou stranu s pomalu o 100hp víc a když za to typ vzal, tak si dvojka ani u tohohle auta nehrábla a ani trojka, kde byl už výkon naplno. Tak bych viděl problém v gumách.
    1 bod
  6. Silenbloky v ramenách,tzv "puky"
    1 bod
  7. Mrkni nam do sekce špinění motoru. Urcite taky das nějaký reseni :-)
    1 bod
  8. Vsechna normalni auta jo, ale Skodovka pro Citigo vymyslela nekolik "uzasnych" a nevidanych pokrokovych uspornych reseni.
    1 bod
  9. jen co budu mít podklady, tak napíšu přesně
    1 bod
  10. Pár stavebnic jsem otevřel, abych se přesvědčil, že nic nechybí a že to jde v pohodě složit.
    1 bod
  11. Mě se to taky stalo, ale mohl jsem si za to sám. Myl jsem auto a vzal jsem obrazovku napuštěným ubrouskem na palubovku, pak si radio dva týdny přepinalo co chtělo.
    1 bod
  12. [emoji23] tak to jsme na tom stejně [emoji23]
    1 bod
  13. To je hrozný, jak teď doma sportuju, o to víc žeru Teď jsem si koupil tři šátečky s pudinkem a jablkama, sežral jsem jeden, že si to rozvrhnu a druhej dám za 2 hodiny. Ale neodolal sem a sežral sem hned i ten druhej. A teď, když sem ho sežral si řikám, že je blbost v tom igeliťáku nechávat ten poslední :D
    1 bod
  14. Clinte, to vis. Octavku jsem prozral a tak mi musi stacit Rapid. Jen at vsichni vidi jak se mam dobre. [emoji23]
    1 bod
  15. Vidíš a já bych spíš napsal, že se mi na to ještě nepodařilo přijít...stejný problém jako u xenonů a jednotek, které k tomu nejsou určené. Mohu jen prozradit, že dokážu vypnout trvalý podsvícení tlačítka výstražných blinkrů, celkovou intenzitu světel celého vozu, atd. a analyzuju jednotku dále..
    1 bod
  16. Ono to je ve skutečnosti přesně obráceně.
    1 bod
  17. po jak dlouhý době, resp. km, ta spojka odešla a kolik už měla před čipem ?
    1 bod
  18. Ber Fusion, ten motor je klasické železo, o kterém nikdy nikdo nic neslyšel. 1.4 TSI 103 kW v tom Golfu je dvojitě přeplňovaný? Jestli ano, tak to je harakiri po německu.
    1 bod
  19. Strucne receno...apr funguje fajn.je to zabava...jako kazdy upraveny auto. Ale...1. Spojka...v cudu.ani se slabsi verzi nepocitat s tim, ze to vydrzi. 2.hodnoty na n95 viz graf.za me..moc Nm v obou pripadech a o neco mene koni 3.soft na korekci vykonu u 1. A 2.prev.stupne...myslim ze utopie.hrabe hrabe hrabe...
    1 bod
  20. byly v CAPS LOCKU. tak to nejdriv cti, nez mazes. ses s moderovanim za rohem. litera zustava, duch se vytraci.
    1 bod
  21. Se neskutečně štve tekoucí voda od stěračů po bočních oknech.
    1 bod
  22. Dnes,cestou do práce, mi z ničeho nic začalo rádio samo přepínat stanice, pak se to samo přeplo na AM a vrcholem bylo, když se mi bolero přeplo samo do setupu. Vypl jsem to a zapnul znovu, stanice chvíli držela ale pak se to stalo znovu. Rádio si začíná žít po svém... Měl někdo stejné problémy?? Verzi software mám 0421.
    1 bod
  23. ANDi, pokud to není jenom provokace, tak jsem z Tvých sestřihů sezdal akorát jednu věc, že Ty nemáš na silnici v běžném provozu co dělat. Ty jsi stylem jízdy kolikrát nebezpečnější než účastníci provozu na které chceš poukazovat. A to ani nerozebírám Tvoje dodržování předpisů.
    1 bod
  24. Při pravidelné výměně oleje ti olej dodává servis. A ten většinou leje Shell co jsem se setkal. Ale někde lijou i Castrol. Záleží jaké mají smlouvy s dovozci olejů. Nehleď na blbosti typu jaký olej tam je. Koukej na normu aby jí splnil a na cenu. Vyber zlatou střední cestu. Já lil kdysi do MPI Shell, teď do TDI Shell, jenže ho přestali vyrábět tak jsem přešel na Mogul který mě taky hodně lidí doporučilo. A rozhodně se vykašli na výměnu po 1500 km. Jsou to vyhozené peníze!! Jestli chceš vyhodit minimálně 1000kč, pošlu ti číslo účtu a raději je pošli mě. Já ti aspoň napíšu děkovný dopis Motoru výměnou oleje po 1500km nepomůžeš. Najezdi aspoň 10 - 12 000km potom budeš mít jistotu že už si vše dokonale sedlo a aspoň ten olej trochu opotřebíš. Jsou firemní auta co mají interval výměny 30 000km a taky jezdí. Dostávají čočku a nikdy nikoho nenapadlo olej vyměnit dříve než ve 30 000km. A dokonce je možné že takový motor najezdí více km než tvůj opečovávaný..
    1 bod
  25. Chlapci zakupil som si na leto na moju OII RS fl krásne 19' kolesa siroke 8,5J ET45. Otázka znie na vas kto ma taky rozmer kolies ake dať pneumatiky?? Premýšľam nad 235/35 r19 alebo 225/35 r19 A tiež jedna foto kolies
    1 bod
  26. 1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15 1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9 1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15 1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,14
    1 bod
  27. Včera se nějak urodilo - tímto zdravím kolegu s cappuccinem
    1 bod
  28. Člověče, tak snad budete spokojeny. Evidentně s y držíš styl v celém příspěvku. Su zvědavej, co tam pokazily.
    1 bod
  29. Kameru jsem koupil u nás, sice je dražší, ale dva roky záruka a komunikace v češtině Cenu jsem měl lepší 3900,- asi to zhoršil kurz dolaru: http://www.kamery-do-auta.cz/cs/topcam-mini-a7-doprava-zdarma-darek-ambarella-a7-s-g-senzorem-gps-superhd-135-hdmi/ ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmini+0805&_nkw=mini+0805&_sacat=0 Zásuvka je z Ges: http://www.ges.cz/cz/asb-12br-GES06614777.html Pojistkové pouzdro: http://www.ebay.com/itm/271443201287 ještě tady: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfuse+tap&_nkw=fuse+tap&_sacat=0 nebo, ale cenový rozdíl značný: http://www.aunika.com/Auto-elektro-instalacni-material/Pojistkova-pouzdra/Pojistkove-pouzdro-s-odbockou Ty kabely jdou protáhnout i pod vypínačem, je tam místa dost. Hruskin: ono když to zapojíš na spínanou pojistku po otočením klíčku tak to funguje stejně jako tobě, akorát jsem nemusel zasahovat do el. instalace. Až pojedu na garančku,nebo se záruční opravou, tak jednoduše odpojím.
    1 bod
  30. Tak jsem snad po dlouhé době vyřešil problém se spotřebou oleje v motoru. V servise jsem si nechal udělat váhovou zkoušku a Škodovka uznala, že je problém. V souladu s TPI, které výše publikoval Pawouk mi servis vyměnil písty, ojnice, řetěz a napínák řetězu a jako bonus olej v 7DSG, protože zrovna přišla akce na výměnu oleje v těchto převodovkách i v ČR. Škodovka na kulanci hradila 80 % ceny materiálu, já zbylých 20%+práci. Vzhledem k faktu, že auto již nebylo v záruce, to považuji za akceptovatelné řešení. A ještě jsem se rozhodl přejít na pevný interval výměny oleje. Ten motor při opravě opravdu rozebrali téměř na atomy, ale po opravě šlape jako hodinky. Jsou to kluci šikovní. Auto už mám po opravě doma, tak doufám, že to bude OK.
    1 bod
  31. Není to nejhorší.... Mě spíš zajímá jestli hodně poleze 9x20" ET41???... jestli dobře počítám, tak by oproti 7,5x19" ET51 měly lést ven o 4,9cm... je to tak?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...