Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/27/16 ve všech sekcích

  1. Hošani, není nad to se v tomhle vedru trochu ochladit.....
    3 body
  2. Kdyby aspoň... Kdepak, celou noc jsem naopak popoháněl svou Téesí abych mohl spočinout v klidných vodách chorvatského Jadranu, na Makarské riviéře, konkrétně v Brele.
    2 body
  3. A proč bys něco dělal? Za 20 let ho probuděj a řeknou, že je v důchodu a ať laskavě předá postel nástupci.
    2 body
  4. Kokto pěkně točíš Stringa do běla.
    2 body
  5. Řekl bych, že olej, štěrk a kamínky jsou stále lepší než díry o rozměrech 30x30x10cm.
    2 body
  6. Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne... PS: na okruhu umí jezdit každej pitomec, když ví, že má TOP povrch bez děr a bordelu v zatáčkách, všude kolem tratě kačírek a že mu nic nevyletí v protisměru. Jediná dobrá věc je škola smyku, ta člověku něco dá, jinak je autodrom úplně k hownu co se týče nějakého naučení ježdění v běžném provozu...
    2 body
  7. Full LED svetla urcite ne.... to bude mit Kodiaq, Superb a OIII FL..... Rapid dostane jen Bi-xenon a denni LED svetla v hlavnich svetlech. Ale vsechno jsem tu uz psal, viz. vyse
    2 body
  8. Ja mam další novinky - vrže pravé zrcátko při sklapení - stále nefunguje otvírání kufru nohou - odchlipla se chrom lišta. Rozdíl na pravé vs levé strane tak půl centimetru. Bída
    1 bod
  9. Tož pravda. Zítra to tedy oznámím řediteli.
    1 bod
  10. Aby bylo jasno mlaďoši: http://www.svobodnymonitor.cz/ekonomika/prace-skodi-lide-starsi-nez-40-let-by-meli-pracovat-jen-3-dny-v-tydnu-zjistili-vedci/
    1 bod
  11. Uzij si to brachu. Ja si myslim, ze zrovna ty si zo zaslouzis, Clint by si o dovolene zaslouzil delat kopace od rana do vecera aby si na te dovolene odpocinul od toho chrapani a nic nedelani.
    1 bod
  12. Je to marketingové slovíčkaření. Doživotní je, dokud si ji zaplacením každý rok obnovíš se servisní prohlídkou v autorizovaném servise. http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/zaruky
    1 bod
  13. To je parketa pro motose a pistolníka.
    1 bod
  14. Právě že to je humání - jedna dobře umístěná bezbolestná včelka.
    1 bod
  15. Ani podle postupu uvedeném v manuálu na str.86 to nejde?
    1 bod
  16. Netočí. Jenom takových podobných znám víc. To že závidím tvrdí on, já jemu konkrétně nemám co moc závidět, má starou Octu, která se mu loupe, vrže, žere a navíc ji nejspíš i dostal k vánocům, takže co zrovna jemu mám závidět [emoji3] Závidím Clintovi tu jeho práci, tu bych bral. A jak vidíš, nemám problém přiznat ze něco někomu závidím a taky nemám problém říct, že na něco nemám. Kokta tady akorát vyzvedá stále dokola něco co ani nevlastní a jako dřív oplýval svou Octou, najednou je to největší shit a jediná modla před kterou byl Rkovej Golf je teď Cupra... Co víc k tomu dodat [emoji23]
    1 bod
  17. píšeš nesmysly, protože sis to nikdy nezkusil. na okresce v klidu můžeš využít celou šíři silnici, stačí tam vidět= to že to neumíš, je hold tvoje věc. Něco jiného je jízda po přeplněné cestě. Ano okruh tě naučí hodně, protože pak nedopadneš jako" ty", kterej pak dostane pod ruku silnější auto a skončí hned ve stromě, protože je retard a neví jak jezdit, jak řadit, jak brzdit, jak řadit do brždění, jak přenášet váhu/vodu v autě, kdy zrychlovat, jak zatáčet atd atd... A co že si půjčuji auto, nezáviď život je přeci fajn! Ono se o to auto starám, vybral sem ho, koupil, převzal, zařídil kola, gumy, pneuservis atd. Tak si hold občas půjčím. Lepší než doma sedět a brečet nad postelí. Na normální cestě jezdím uplně normálně jako každej jinej, jenom hold nejezdím po rovině 60km/h, jako děda kterej si koupil novou škodovku. nějaka škola smyku? no docela nuda ti povím, to by měl uměl každej kdo dostane řidičák. Dyt na tom nic není, ještě v době ESP a všemožných píčovin co dávaj do auta.
    1 bod
  18. Já si kupoval disky KFZ (7760 jsou přímo na Rapida) a maximální spokojenost. Uvádím ceny před rokem a půl na pneu-kvalitne.cz Tam mi ty pneu nasadili i vyvážili a účtovali si za dopravu kola a ne disku a pneu zvlášť. Jinak pneu Continental - oproti třeba Barumkám byly jen asi o 300 Kč dražší, tak nebylo co řešit. Na Camelotech jsou rozdíly na pneu 1500 třeba, to je pak jiná... Jo a doporučuji originální ikdyž drahé poklice. Jsou designovány přímo na to auto a když je někdo má z Tesca apod. a jiný styl, vypadá to jak žigulík... KFZ 6Jx15 5x100.0 ET38.0 57 plechový disk 7760 4 Bez daně: 2 608,26 Kč vč. daně: 3 155,99 Kč 185/60 R15 84T TL ContiWinterContact TS850 Valivý odpor: E Záběr na mokru: C Hlučnost: 71dB Hlučnost třída: 2 03533970000 4 Bez daně: 4 657,85 Kč vč. daně: 5 636,00 Kč Služba Kompletace kol kompletace 4 Bez daně: 330,58 Kč vč. daně: 400,00 Kč Mezisoučet (bez DPH 21%) 7 596,69 Kč Dopravné (bez DPH 21%) 327,27 Kč DPH 21% 1 664,03 Kč Celkový součet 9 588,00 Kč
    1 bod
  19. Potvrzuji, 1,2 TSI táhne tak do 4500-5000 max a pak už to nemá cenu.
    1 bod
  20. Študenti, študenti a ještě jednou študenti ... Neboli jasnej projev degenerace pájenejch spojů v palubních přístrojovejch štítech, protože při jejich výrobě byla použitá metoda bezolovnatýho pájení a ta je jedním z nejhorších kurvítek na světě. Sežeňte si nějakýho šikovnýho páječe, kterej vám rozdělá přístrojový desky a mikropáječkou vám propájí všecky spoje s případným přídavkem olovnatý pájky - vaše problémy tím zmizí. Pokud nikoho neseženete, můžete si stěžovat nikoliv na lampárně, ale v Bruseli na ty zasrance ekofašouny, kvůli kterým se ty bezolovnatý sračky používají i když by se v autech používat vůbec nemusely a hlavně neměly ...
    1 bod
  21. To možná platí pro 1.2 TSI, ale u dalších ani náhodou. Podívej se, v jakých otáčkách mají maximální výkon. A koktova čipnutá 1.8 TSI je už úplně někde jinde. To jen pro uvedení v obraz. Samozřejmě pro běžnou jízdu to není nutné takto točit, ale při potřebě výkonu ano. Například při předjíždění, kdy není příliš prostoru, běžně točím trojku až dokud to jede, což je prakticky skoro 6000 ot. Tož tak o TSI.
    1 bod
  22. Vsak si jezdi v nizkych otackach, ja ti to neberu. Efektivita u 2.0 tsi cjx je v pohode do 6700 otacek, nejdriv se svez pak raď prej cistej okruh, je videt ze si nikdy nebyl. Bezne skvrna od oleje, sterk, kaminky. Aha kazdej pitomec, proto plno lidi jezdi pomalu a vubec nejede zadnou stopu. Tos me pobavil, adios.
    1 bod
  23. Tchán si ji koupil minulý týden... 1.4 TSi a jen co vyjel za bránu dealera, tak píchnul... Jooo sere se to hned jak vyjedeš [emoji23]
    1 bod
  24. A hele Cupra se pokakala že by se dostal kačírek z okruhu až tak daleko kokto
    1 bod
  25. Dyt to je blbost. Kdyz si od nekoho vezmes recept na buchtu (a popis kodovani neni nic jineho), taky ti nikdo nebude rikat, ze jses liny a nic pro to nechces udelat. Kdybych mel u sebe nekoho schopneho do 20ti minut jizdy, tak se podobnyma hovadinama nezabyvam. I kdyz je pravda, ze ceny neznam a prijde mne usmevne, ze se s nima delaji takove tajnosti. Ale to hlavni, je tady nekdo, kdo umi i vic nez jen notoricke upravy a dokaze provest/s jistotou vyloucit moznost: 1.zmenit nastaveni tlacitka kufru tak, aby se v kombinaci s KESSY neotevrelo viko, ale odemknulo cele auto? 2. umi tady nekdo zkalibrovat merak nafty v nadrzi u 1.6TDI tak, aby odpovidal realite a neskryval 7l paliva pri udavanem nulovem dojezdu? Staci mne pouze navod, zbytek si udelam. S platbou jako kdyby bylo provedeno na miste. Jo, ja vim, chci vse az pod nos a nic pro to neudelat.
    1 bod
  26. Překvapivě obstojné, ventilace hrozná, snad bude mít sériovka aspoň chrom rámečky..
    1 bod
  27. Zdravím Vás, rozhodl jsem se přispět mou zkušeností s vozidlem OC III 1,6TDI 77 KW combi 10/2013 najeto 122 000 Km. Začalo to divným zvukem při zatočení volantem doleva, spíše drhnutím nebo nějak tak. Pokud vozidlo stálo a točilo se volantem na místě vše bez problému, dále při vysoké rychlosti bez problému. Ideálně se to projevovalo při projíždění kruhových objezdů. No nic, začal jsem číst recenze, zkušenosti kámošů atd. Bylo mi doporučeno zkontrolovat přední ložiska, kloubovky, tlumiče, uložení tlumičů, silentbloky př.nápravy, kosti, sbíhavost, pneumatiky, elektrony a nebudu dál pokračovat. Jelikož mám vozidlo ještě v záruce 4 roky nebo 150 000 Km a servisuju ŠKODA. Odvezl jsem to do servisu a čekal co bude. Vozidlo bylo v servise celý den a volal mi technik, že je vše v pořádku, že na nic nepřišli tak psal email do Boleslavi jestli nemají nějakou zkušenost. Na druhý den mi volal, že vozidlo opraveno, bylo to uložení převodovky levé. Vše vyměněno a opraveno zdarma, což mě velmi potěšilo. Pokud má někdo stejný problém, rád jsem přispěl. Mirek
    1 bod
  28. od oka normální ceny: převodovka: 1l oleje cca 700kč * 6 = 4200 filtr 400,- práce 800,- motorový olej cca 800 *4,5 = 3600 filtr tak 200,- + práce pár stovek pylový, jinak zvaný prachový nebo kabinový filtr s uhlím cca 350 vzduchový filtr 400 servisní prohlídka 1000,- ušetřit se dá, že doneseš svůj olej dle doporučení výrobce, tj. 507 00, 504 00 celkem tedy počítej +/- s 10 tis v případě jejich oleje, pokud na autě nic nenajdou
    1 bod
  29. 1034 stáhnutí

    Škoda Octavia I návod k obsluze vozu
    1 bod
  30. - jj je to čtyřpolove zelene, origo ve škodě opravdu 724,- !!! jinak na webu taky origo kolem 200,- číslo 059919501A vyražené na plechovém okolku, made in lexemburk - doporučuju zkontrolovat multimetrem odpor mezi kontakdy C a D, má mít při teplotě od 15 - 25°C mezi 3500 - 2000 ohmu. mě se pohybovalo kolem 6000 ohmu čili podměřovalo o 20°C, motor měl 90°C ale ŘJ si myslela jen 70°C a stále držela zavřený termostat tak se motor přehříval a nikdo o tom nevěděl - pokud máš VAG tak čidlo píchni do svorkovnice a načti blok 001 a hned uvidíš teplotu, má ukázat teplotu vzduchu pod kapotou čili kolem 20°C
    1 bod
  31. Ahoj to je docela zajímavé. Z jakého zdroje nebo proč má PD problém s DPF a CR ne ? Je to kvůli použitému oleji ? U CR verze se používá jiný olej, který je vyloženě vhodný na provoz DPF a jeho čistotu. Nicméně ucpaný DPF u CR je při městském provozu taky zcela běžná věc. Možná CR verze celkově méně "dýmuje"
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...