Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/17/16 ve všech sekcích
-
Proc by mel zabirat misto ? kdyz ho das na bok tak uz prave tak ti zabere misto v prihradce kde muzes mit nejake predmety. Je to ale samozrejme relativni, muzes mit predmety i u kola. Nikdo ti ho samozrejme ale nenuti, takze si ho tam nemusis davat. Kdyz povezes vice lidi, tak se neshodnete jako vetsina, ze chcete aby vam to dunelo do zad, tudiz tam se voli kompromis, optimalni, a pak nic neduni,.. viz. treba kolik mam najezdeno se Superbama III. v nejvyssich vybavach a nikdo nic nerikal,. samozrejme pokud jim to neohulis. Tohle jsou ale veci kdyz se clovek nudi, tak zase se tu opet hleda, proc je to tak a tak. Proste to tak je a hotovo, bud ho tam mas a nebo nemas a nebo si ho pak dej treba do motoru2 body
-
Údajně záznam skutečné radiokomunikace americké válečné lodě s kanadským protějškem, ke které došlo poblíž břehů Newfoundlandu v říjnu 1995 - ať je to jakkoli, jako vtip je to dobrý Kanaďan: "Změňte prosím směr o 15 stupňů na sever, abyste do nás nenarazili." Američan: "Doporučuju, abyste vy změnili směr o 15 stupňů na jih." Kanaďan: "Negativní. Musíte změnit směr plavby o 15 stupňů na sever, abyste do nás nenarazili." Američan: "Tady kapitán lodi námořnictva Spojených států. Opakuji, VY změňte směr." Kanaďan: "Ne. Opakuji, VY změňte směr." Američan (důrazně): "Toto je letadlová loď USS Lincoln, druhá největší loď atlantické flotily Spojených států. Doprovází nás tři torpédoborce, tři křižníky a řada doprovodných plavidel. Žádám, abyste změnili kurs o 15 stupňů na sever, opakuji, to je jedna pět stupňů na sever, jinak podnikneme veškeré kroky nutné pro zajištění bezpečnosti naší lodi!" Kanaďan: "Dělejte, jak myslíte, ale my jsme maják."2 body
-
2 body
-
2 body
-
_Denis_ ........... je videt ze GARAZ.CZ asi neznas,.. chodim defakto na vsechny jejich LIVE prezentace a jsou to moc fajn lidi a ze by byli podplaceny Skodovkou ? to se ti musim jen smat, protoze zrovna oni to fakt nepotrebujou, jedou si to svoje a hotovo. Takze te muzu ubezpecit, ze oni opravdu ne2 body
-
Jsem tu :-D. Řešilo se to v tomto tématu http://forum.skodahome.cz/topic/81706-%C5%A1koda-rapid/?do=findComment&comment=1867912 v lednu a únoru 2014. Přední "tvrdé" tlumiče 6R0413031AT resp. 6R0413031BA byly nahrazeny "měkkým" 6R0413031BF. Zadní "tvrdé" 6R0513025AN nahrazeny 6R0513025BA. U Spacebacku žádná změna v průběhu výroby, přední rovnou 6R0413031BF, zadní 6R0513025BB1 bod
-
Stringo: .......... urcite nebude Golf, Tiguan, Passat B8, to maji zakryty uplne stejne a hraje to nadherne,... takze bez obav1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak já mám problém po delší době také již vyřešený. Zmínil jsem se o tom v servise, když jsem tam řešil jiný problém a tak těsnění kolem hrdla trochu "povytáhli" a teď již po zacvaknutí víčka ani kapka. Je ale pravda, že když víčko nedocvakneš tak trochu uchcává. Takže u mě to dělalo jak trochu těsnění tak i "špatně" zavřené víčko.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
OK, beru. Až uvidím někoho z Česany, řeku jim, že jsou dementi a nic neví. Každopádně odmítám hrát tady masírku. Já zcela neofenzivně vyjádřil svůj názor podložený informacemi, ke kterým mám přístup. Způsob tvé reakce nicméně mluví za vše. Co je pro mě trochu zarážející, že se takhle vyjadřuje moderátor. Ale to je zase jen můj názor. Pro příště mě prosím ber s rezervou. O škodovkách vím kulový.1 bod
-
Ano,já to chápu,ale myslím,že je dávno známo,že klony jsou v něčem problém. Na druhou stranu...VCDS v originálu nestojí moc a pokud někdo řekne,že ano,tak ať..........Proč?? Uvědomte si,co stojí vývoj,hodin atd zatím,aktualizace grátis a myslím,že je to špičková diagnostika.Proto se mi cena za to zdá dosti dosti přijatelná. když máš originál,nemusíš někoho prosit o labely atd a kdo má klon,ať si tak maximálně vyčte závady a...pokud je neumí odstranit,ať to hodí do koše.Také neříkám,že umím vše,mám servis,se servisákami si voláme když je nějaký problém a naštěstí jsou to kluci,co poradí. Co mě může dostat jsou chytráci,co přijedou a řeknou..."hele šéfe,měl jsem Octávku napíchlou na vagíně,napsalo mi to to a to,tak už se sdiagnostikou nezdržujte a jen mi to opravte".Věřte,že i takoví jsou.Měřené hodnoty nikomu nic neříkají,ale chytří jsou jak rádia. Už jsem to jednou psal.....ti,co si nic s autem neumí udělat,ať VCDS rovnou zahodí.1 bod
-
Chci vidět,jak někdo z fóra pozná,jestli máš klon nebo né. Osobně bych klon na kódování nepoužíval...pak dochází k omylům,něco nejde,pak se to řeší na třech stranách a naprosto zbytečně. VCP myslím zatím nikdo nenaklonoval.VCDS ano. Více komentovat nebudu nebo bych se musel sakra rozčílit,jak tu někteří pějou1 bod
-
Toto chování je obrana před uživatelem. Pásy, abs, esp, tlak pneu - nařizuje zákon. Pro velmi omezené případy jdou některé věci vypnout. A pokud by se to nějak samo znovu neaktivovalo tak by se tu zachvili pohybovalo fura aut bez zapnutych systemu. Jo už to nebude jak bývalo. Howg1 bod
-
Já nic neříkám,nejsem proti tomu dotahovat na 140,dělejte si jak chcete.Já říkám,že Supa III mám,dotahuji na 120 a tím"pseudoklíčem" co je k vozu je to po půl roce problém někde na cestě odtáhnout,když je defekt. 120 Nm dle mě bohatě bohatě stačí a jak jsem psal,školitelé nám říkají jasně-12mm šrouby´120Nm,14mm šrouby 140Nm. Nevím proč najednou Škodovka předepisuje 140 Nm když předchozí jsou 120Nm a materiály jsou stejné.1 bod
-
"Když si má žena vybrat, zda přijde krásná, nebo včas, vždy zvítězí to první.""Chápu. A co zdrželo tebe?" Chlápek v nóbl restauraci potřebuje na toaletu. Na pánech je bohužel obsazeno. Už to nemůže vydržet a tak nakoukne na dámy. Tam nikdo, tak hups tam. Libuje si, že jsou to krásné toalety a jak tak sedí, vidí tři knoflíky. Říká si pro sebe, že tohle na pánech nemají, co to asi může být?Na prvním je "TV" - "že by televize?" Obrazovku nevidí. "Nevadí, zkusím to." Zmáčkne knoflík a teplá voda mu omyje přirození. "Hmmmm, skvělé, to musíme na pánech taky prosadit."Na druhém knoflíku je "HV" - "že by horká voda? Tak to vyzkouším." Zmáčkne a osuší ho horký vzduch. "Hmmmm, to si taky musíme pořídit," Strašně si libuje. Na poslednim knofliku je "AOT" - "co by to mohlo být? Tak to vyzkouším!" Zmáčkne knoflík a najednou se mu zatmí před očima a vzbudí se až na JIPce, kde mu orosené čelo utírá sestřička a ptá se ho: "Pane, co jste prosím vás dělal?!" "No, já nevím, byl jsem na záchodě - dámském, byly tam tři knoflíky, tak jsem je zkoušel." "A vy jste zmáčkl i ten poslední?" ptá se zděšeně sestřička. "No, asi ano, už si nic nepamatuju, co to bylo zač?" "Pane, "AOT" je automatický odstraňovač tampónů. Penis máte pod polštářem!" Přijde Pepa k Lojzovi. Otevře dveře a tam veliká hromada strouhanky. Přeleze ji a vidí další hromadu. Opět ji přeleze a za třetí hromadou najde Lojzu jak mele strouhanku. Povídá:"Člověče, blázníš, nebo co?" "Ta moje odjela k babičce, já si chci udělat řízky a v kuchařce je napsáno: mel tři dny staré rohlíky!"1 bod
-
Magnatec ne, A1 = snížená HTHS viskozita, ta se může jen do tomu přizpůsobených motorů. Oba EDGE jsou dobré oleje, ale dají se sehnat i stejně dobré a lacinější. Tady platíš za značku. To by sis ale nevybral nikdy a nic.1 bod
-
Super že si to odskúšal a potvrdil Ferda 25 len okomentuje ale nikdy nič neponúkol zo svojej kuchyne, hoci je odborník, hold tu nikto neplatí1 bod
-
Tak musím dát vám všem nakonec za pravdu. Dneska po 3 dnech mrazu se mi rozdrnčela celá palubka. Po ohřátí se to zlepšilo, ale i tak to není nic moc. U mé staré OII se tohle začalo objevovat až po 200 tis. km. Holt si budu muset zvykat...1 bod
-
1 bod
-
Jsem to asi rozhodnul. Včera na Aliexpressu byly slevy, na ty lišty dokonce 50% a ještě jsem měl nějakou slevu na svůj účet, takže se vejdu do litru a to už za zkoušku stojí. Až to přijde, dám vědět :-)1 bod
-
1 bod
-
NABÍDKA VEČERNÍCH KURZŮ PRO ŽENY: 1) Jak rozeznat Naftu od Benzínu. (Dvouhodinová přednáška s následnou pětihodinovou praxí v terénu u čerpací stanice.) 2) Patří vložky a tampony do záchodu? (Otevřená diskuze, beseda s odborníkem z ČVAKu) 3) Miluje mě, nebo ne? (Video projekce na téma: "Odmítnout jít na procházku ještě nemusí znamenat, že má milenku") 4) Jeho mobil a účet na Facebooku mi neříkají "pane". (Skupinové cvičení jak odolávat pokušení "nakouknout") 5) Parkování (Půlroční každodenní intenzivní kurz obsahující dva měsíce teoretických cvičení, počítačové simulace a trenažéry, čtyři měsíce praxe na cvičném parkovišti) 6) Nakupujeme samy nebo s kamarádkou. (individuální konzultace, návštěva výcvikového centra samostatného nákupu) 7) Kurz hodnocení postavy před zrcadlem (Počítačová prezentace, tabulky s hodnotami pro určení bodu kdy už jste opravdu tlustá a kdy ne) 8 ) Základy designu v automotive (aneb řasy a kytičky na Audi nepatří) 9) Opravdová kuchařka se nebojí zeptat jeho maminky jak dělá svíčkovou (Šoková terapie, svědecké výpovědi, degustace) 10) Kamarádky nemají pokaždé pravdu (moderovaná beseda u kulatého stolu, vědecké důkazy podpořené statistickým výzkumem) 11) Kurz interpretace odpovědí (aneb když "sluší ti to" opravdu znamená "sluší ti to". Otevřené fórum) 12) I muž může mít kamarádky (moderovaná beseda M. Jílkovou za dozoru pořádkových orgánů Státní policie) 13) Sex je radost (nikoli nástroj k vydírání - korespondenční kurz, 3x skripta) 14) Auto má více než dvě rychlosti (praktické ukázky v terénu, jízda na trenažéru) 15) Lepší cholerik než bestie (přednáška o tom, proč je lepší se vyvztekat než se lstivě mstít) 16) Vím co chci! ( ...a umím to jasně definovat, skupinová terapie doplněná individuálními konzultacemi a zakončená státní závěrečnou zkouškou) 17) Zdravověda I. (půlroční kurz zvládání PMS a bolestí hlavy) 18) Zdravověda II. (půlroční kurz ošetřování pacienta napadeného rýmečkou, důkazy o prospěšnosti sexu v oblasti rekonvalescence) 19) Vlasy a životní prostředí (rozprava o tom, proč je lepší odstraňovat vlasy z odpadu po každém sprchování a jejich dopad na globální klima)1 bod
-
1 bod
-
Na něj nedej, to je jen provokatér, který po foru jen planě kibicuje a nikdy nikomu nic kloudného neporadil. Na rozdíl od tebe. Myslím, že to každý, kdo chce, jasně vidí.1 bod
-
presne kvôli takýmto ľuďom stráca človek chuť sem prispievať .....1 bod
-
Tak absolvován servis 30tis. Km, na servisu řečeno, že se na mě nevstahuje žádná servisní akce, vyměnili olej + filtr + šroub, udělali prohlídku, naúčtovali nějaký drobný materiál, mazadlo a kapalinu do ostřikovače, který byl předtím dolitý, po upozornění kam jí tedy nalili vysvětleno že prováděli test ostřikovačů a co vystříkali zase doplnili, asi hodně důkladný test :-), po dobu servisu zapůjčeno náhradní vozidlo Citroen C4 (nechtěl bych ho). Cena za vše 4087,- celkem (všechno od nich). Na rádiu nyní údaj: Výměna oleje za 30tis. nebo 730 dnů Prohlídka za 30tis. nebo 360 dnů Takže prohlídka teď už za rok ???1 bod
-
Artigas, já těmto upravám výkonu motoru ani trochu nefandím. Jen se divím těm, co za to dávají tolik korun a motoru to spíš, dle mého názoru, moc neprospěje. Budu rád, když mě někdo přesvědčí, že nemám pravdu. Zdravím a všem Yetistům vše nejlepší !!!1 bod
-
tak,tak ....poznám priamo naživo TO mischicka: to nie je môj výmysel,ale realita s ktorou sa stretávam denno-denne0 bodů
-
Také jsem dlouho uvažoval za co vyměnit OI/1,9TDi/81 kW, ale když jsem vyzkoušel na stejné trati nejdříve 1,4TSI 90 kW a pozdějí 1,2/77 kW při stejně lehce svižném stylu jízdy, nedostal jsem se pod 8,5 l - navíc jen při obsazení 1 osobou tam, kde s dieselem jsem jel ve 4 bez problému za 5,5 l a to bez jakéhokoliv hlídání spotřeby a pochopitelně včetně zapnuté klimy. Ano souhlasím s tím, že i s 1,2 TSI lze s O. jezdit potichu a při hlídání spotřeby i úsporně anebo normálně, ale pak za stejně nebo víc jako s 1,8 TSI, Nerad bych se někoho dotkl, ale pokud benzín pro oktávku, tak musím souhlasit se SM že jedině tu 1,8, kde bych měl ještě navíc aspoň výkonovou rezervu, Ale koupit si tu 1,2 jenom proto, že je levnější a pak buď přemýšlet o tom, jak jezdit úsporně a nebo na to nemyslet a úsporu projíždět ve vysoké spotřebě, tak to tedy ne. A proto jsem si koupil ojetou O II/1,9 TDI,s níž nejsem brzdou provozu, kde mám vůči většině účastníků provozu výkonovou rezervu, kde nemusím přemýšlet jak jet úsporně a přesto bez ohledu na styl jízdy a zatížení vozu se zase nedostanu přes 5,5 l nafty....-1 bodů
-
Zdravím, chtěl bych se zeptat na následující problém. Mám OII 77 KW s 5 let starou baterkou. Celou loňskou zimu auto stálo, takže baterka totál vybitá se někdy v prosinci vyjmula, nabila a byla doma v teple. V létě začali problémy se starty. Projevovalo se to tak, že po delší jízdě když jsem zastavil u pumpy a do 10 minut jsem chtěl odjet, tak startér nedokázal ani jednou protočit motorem. Komplet padlo celé napětí. Vždy se jen trochu hnul a konec. Tak jsem s nim vždy takhle 3x cuknul a auto naskočilo na mrknutí. V servise mi naměřili 50% stav aku a doporučili výměnu. Zkusil jsem schválně za studena (30°C) změřit napětí na baterce při startování - 10.5V a tak jsem s výměnou ještě počkal. Teď, když trochu začalo mrznout, objevila se závada ve žhavení. To je jedinná závada co mi píše diagnostika a to, že všechny 4 žhaviče jsou špatné. Takže jsem startoval v -8°C studený motor, předtím jsem jel několikrát krátou jízdu po městě, takže baterka nemohla být na 100% nabitá ale startér motorem točil jak blázen. Minimálně 8x, pak jsem přestal, zkusil znova nažhavit a motor naskočil. Nějak tomu nevěřím, že by baterka v zimě fungovala lépe než v létě. Při startování jsem měl zaplé světla a pozoroval jsem zváštní problikávání v rytmu jak se ten startér otáčí. Jako když na celou otáčku má v jednom místě velký odběr. Jestli je to kompresí, nebo špatným vinutím... těžko říct. Každopádně zimní starty OK, v létě se to ani nehne. Po nastartování a nabití aku mi napětí vyleze na 14.5V. V čem by mohl být problém? Může mít ten motor v létě tak velkou kompresi, že jej slabá baterie nenahodí?-1 bodů