Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/30/16 ve všech sekcích
-
Pro zájemce ceník http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-octavia-cenik.pdf Včera tady vypadla informace o vyškrtnutí 63 a 66kW motorizací. Ve výsledku startuje dieselová Octavia na 471 900Kč. Něco mně říká, že bude na silnicích o něco víc služebních Rapidů.6 bodů
-
No jestli si koupil Yetiho jako předokolku s 1,2 tsi, tak se není čemu divit.....3 body
-
Žarovky možná homologaci mají, ale světla byla homologována s halogenovými zdroji světla. Můžete argumentovat jak chcete, že to neoslňuje, že prodejce říkal... Do světel u F3 patří halogenové světla. Jiný zdroj může ovlivnit světelné parametry.2 body
-
To musel vymyslet uplnej magor, navíc j eprej ten kruháč malej a těžká auta s návěsem jedoucí na Cargo prej mají problém2 body
-
Na Ruzyni. Pokud na výjezdu vjedeš na Shellku a pak chceš zpět, musíš jet až k 6ce a tam se otočit zpátky na Slaný/ letiště/ Tuchoměřice.2 body
-
z Octavii 1.4TSI 110kW 6MP na dálku za 4,7l. Přečti si vlákno tady, ten motory to umí, jen se musí chtít.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Příteli vyvedu tě z omylu...nemam potřebu někoho kritizovat to zaprvé,jen ti z mého profesního hlediska říkám že to co děláš neni uplně dobrý ale ok tvoje auto a beru informaci že to čerpadlo je stejně jednou nohou kO a že se do toho podíváš a třeba ho i na nějakou chvíli dáš dohro.Ono stejně jednou lehne veř mi nedelam tyhle motory měsíc. Další věc..připadá ti že když se živím opravami techto vozů a pochopitelně si svoje know how chráním že jsem strašně vyčuranej pač ihned pohotově nevysypu info neporadim a protože třeba chci za svou práci peníze abych měl co žrát??Proboha proberte se už tahle to nefunguje vy jste si všichni nahned najednou zvykli že na foru budou vysypaný veškerý návody a jak se co dělá a tim vyjebete s tema hanebnejma servisama... bože jak typycky české...nehažte všechny servisáky do jednoho pytle že ojebávaj na dílech...bože co to je za výraz... smrtelník se nikdy nemel dostat na ceny nakupu servisů to že si ted mužete koupit díly všude za ceny na který by jste donedavna nedosahli ani špičkou prstu jen ted výhoda i nevýhoda pro vás normalní uživatele to je celý.Servis vás budto s koupenýma dílama vyhodí nebo zapalatíte naprudko za práci...vybavení najem ty servisy zadarmo nemaj.Toto tu oomílam x let a pořád se najde nekdo kdo to nechápe.1 bod
-
No pokud by člověk soudil jen z rozhořčených reakcí zde na foru, tak by se u nás snad neprodala ani jedna Fc O III. Já osobně nevěřím tomu, že vzhled bude mít nějaký zásadní vliv na prodejnost - právě proto, že většinovým odběratelem v ČR je firemní klientela a tam rozhoduje cena / servisní náklady a ne to, jestli má auto čtyři, nebo dva hlavní světlomety.1 bod
-
1 bod
-
Legislativa na to myslí. Pokud jsou světla homologována pouze na halogen, tak do nich smí přijít pouze halogenové žárovky. LEDková žárovka sice může mít homologaci, ale na silnici ji smíš použít pouze v k tomu homologovaném světlometu. Samotná homologace žárovky opravdu nestačí.1 bod
-
1 bod
-
Co centrál? Není dodo? Nebo denní svícení? Nemáš něco dodělanýho a zásah kutila?1 bod
-
Na tažném nezáleží. Když ho dáš na Roomstera, smíš ho v souladu s předpisy stejně zatížit jen do 50 kg. Max. svislé zatížení závěsu určuje výrobce vozidla, nikoliv výrobce závěsu.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj někdo tady psal že jednotka bolera je jako cd rom do počítače1 bod
-
Jenže jde o to, že ani Duster, ani Lada není určena k tomu, aby převážela brutálně těžké náklady. Pokud chceš takové auto, jdeš do trochu jiné kategorie. Lada se v ČR používala hlavně u myslivců (a do teď používá). Jim stačí, aby vyjeli na kopec, kde mají posed, aby zajeli do pole pro zvíře, které trefí mezi oči a aby v tom odvezli dvě basy piv. A k tomu jim ta Lada stačí.1 bod
-
1 bod
-
niečo som narýchlo spísal. možno by sa zišlo to presunúť aj do témy Corner, prípadne to nejak zjednotiť... zatiaľ iba na webe: http://wirer.sk/f2_corner/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já sem v klidu pánové ,ale když vidím gramatickou chybu v nadpisu a potom "něco nějak zapoj", tak mi to nedá nereagovat.Čtu si to tu několikrát, hloupé kecy sem neměl, ale zeptal sem se narovinu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
vsak ti to pisu s tou cervenou a jungle,... kdyz vim jak jungle vypada a pisu ti ze se mi libi, tak ty napises ze je to zelena tak ne asi Jaka Monte Carlo .... hele nesir tady nejakou Famu nebo se toho nekdo chytne, zadny Monte Carlo KODIAQ nebude1 bod
-
Hoši si robíte strandu? Ani jedna z tých led H7 čo tu postujete nemá legálnu homologaci nenechajte sa nachytať než za tie krámy vyhodíte toľké prachy. A na aliexpres zabudnite.1 bod
-
To jo kdybych byl debil tak pak mozna. To uz radsi poradneho zetora!!! pawouku ja nepindam,pisi svoji pravdu ktera neni bolsevicka ani babisova! Vim ze mas rad jeho koblihy ktere dostavas na zastavce mhd, kde mas od brachy jakozto ridice Ikaruse zdarma litacku!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No na tohle já nic radši neřeknu...když na Audiklubu čtu co stim autem tady mistr dělá a jak si čerpadlo doma na koleni sám páchá...neni potřeba jakékoliv komentáře,asi v sobě nemám dostatek domácí kutilské krve.1 bod
-
1 bod
-
No do lesa a na pole je Cayenne jak dělaný, ještě k němu připojit vozík s hnojem a je to !1 bod
-
Niva, to je pro Koktu jako dělaný. Uplně ho vidim, jak jezdí po Hradci s otevřeným oknem a rukou venku. Vítr mu potřásá trvalou a on balí na náměstí mladé kočky1 bod
-
panebože kdo by si koupil takovou sračku jako nivu. to už radši pořádnyho cayenne a ne trapný 2 válce co má lada!!!1 bod
-
Organizer se do opěrky vkládá. Je to přesně jak píše ziza23. Dole mám věci, které chci mít v autě, ale nepotřebuji je tak často. Nahoře mám věci, které používam stále. No nevím no. Mě to smysl dává. :-)1 bod
-
1 bod
-
Náhodou Niva byla svého času dobrá kárka Myslím si, že i dnes předčí daleko tu Radiuse rumunskou mrdku....mimochodem, která za 2-3 roky začíná reznout. Soused, kterej má daleko do huby si koupil dvě a po pěti letech vykvetly jak sedmikrásky1 bod
-
Kdo to koupí? Kdokoli, kdo má salaš, dělá v lese nebo má rád levný SUV? Ta auta Tě ještě jednou přežijou.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Včera jsem se svými kamarádkami vyrazila na večírek. Manželovi jsem řekla, že se vrátím o půlnoci. „Slibuji ti, miláčku, že se nevrátím ani o minutu později!“ Prohlásila jsem a vyrazila. Ale večírek byl fantastický. Drinky, tanečky, znovu drinky a znovu tanečky, ještě více drinků … bylo to tak skvělé, že jsem zapomněla na čas! … Když jsem se vrátila domů, byly tři hodiny ráno! Vcházím do bytu, jako myška otevírám dveře a vtom slyším tu sprostou sovu v hodinách, jak kouká třikrát! Když jsem si uvědomila, že manžel se při tom kukání může probudit, zakukala jsem sama ještě devětkrát … Byla jsem na sebe hrdá, že i když jsem ožralá jako dělo, dostala jsem takový dobrý nápad a podařilo se mi vyhnout nepříjemnosti s manželem …! Rychle jsem si lehla a usínala s myšlenkou na to, jak jsem inteligentní. Ráno, jak jsem se vzbudila byl manžel u postele a zeptal se, kdy jsem se vrátila z večírku. A tak říkám, že přesně o půlnoci, jak jsem slíbila. Nic neříkal a ani nevypadal, že by měl nějaké pochybnosti. „To je skvělé, jsem zachráněna ..!“ Pomyslela jsem si a otřela pot z čela. „Víš, musíme vyměnit ty naše kukačky.“ Zbledla jsem od strachu a ptám se pokorně: „Áaano? A proč, miláčku? „A on na to:“ Víš, dnes v noci kukačka zakukala třikrát, pak nevím, jak to udělala – vykřikla Ó bože!, Znovu zakukala čtyřikrát, pozvracela celou předsíň, zakukala ještě třikrát a spadla se smíchem na podlahu . Kukla ještě jednou, převrátila stolek v obývacím pokoji. Pak mě poslala do prdele a svalila se vedle mě a začala chrápat ..1 bod
-
Citujem z tvojho pdf, posledne dve strany 4. Důsledky pro provoz olejů Současný evropský trend automobilizmu spočívá ve snaze: • zvyšovat jednotkové výkony současných motorů • prodlužovat servisní intervaly a s tím i výměnné intervaly motorových olejů • snižovat emisní zatížení ovzduší • současně se pomalu mění charakter provozu, průměrná délka ujetá na jedno nastartování motoru se zkracuje Je zcela evidentní, že tyto trendy nejsou navzájem kompatibilní a mají zásadní vliv na kvalitu motorových olejů. Měnící se charakter provozu, zvyšování výkonů motorů a prodlužování servisních intervalů olejů vyžadují zvýšenou kvalitu motorových olejů a tedy také zvýšenou koncentraci výkonových aditiv [6]. Ekologické aspekty vyžadují změnu složení motorových olejů ve smyslu snižování kritických prvků, tj. sulfátového popela, fosforu a síry. Existuje nebezpečí, že snížení koncentrace těchto prvků může vést k omezení některých výkonových vlastností motorových olejů a to se neslučuje s většími nároky na motorový olej popsanými výše. Požadavky na motorový olej jsou tak navzájem ne příliš slučitelné a bude pravděpodobně nutné zvážit další vývoj v oblasti výměnných intervalů motorových olejů [6]. Dakujem, ze si len potvrdil moje slova. Bola to celkom mila bodka za vsetkym. MartinhoSVK ako vidis, nema to tu uz technicku uroven, ak budes mat nejake poznamky, kludne cez spravu1 bod
-
1 bod
-
Hlásím se do klubu, stejný příběh jako ostatní, naštěstí se to stalo po dovolené auto má najeto 90tis, nejradši bych to Škodovce hodil na hlavu, je to konstrukční vada a měli by to opravit mimo záruku, dal jsem tam přítlačák z koncernu kterej nemá ten vyztužovací kroužek, který to vlastně celé způsobil....celkově mě to velmi štve další auto už nebude ŠKODA, jo kdyby někdo chtěl mám jednu komplet převodovku, bude to použitelný do Octavie i Superba, cena velmi mírná1 bod
-
dekuji vsem porad jsem nad tim premyslel a vzpomel jsem si,ze asi pred rokem,tedy po roce provozu,jsem na tom valecku,pry vysokotlake cerpadlo,ja se v tom moc nevyznam,jsem mel velkou skvrnu,asi od oleje,nebo benzinu,nevim od ceho jineho by to mohlo byt,ale tak nejak jsem se to snazil vycistit,ale moc to neslo,tak ted me napada,ze opravdu by to mohlo byt to tesneni u toho vys. cerpadla,jestli to je teda mozna pricina,to nevim,ale psali to v tom SM tak mozna ano,dale jsem mel skvrnu na tom hlinikovem krytu vpredu motoru,tam je turbodmychadlo,nevite? Jinak v pondeli pojedu do servisu,tak pak dam vedet a uvidim1 bod
-
Ja uz jeden zasah mel, prasklina asi 20 cm ve stirany plose, vymena sla pres pojistovnu, cena i z destovym senzorem 9800 kc cca..1 bod