Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/17 ve všech sekcích
-
Ahoj všem. Tímto vás zvu na jarní sraz majitelů, uživatelů a fanoušků vozů Superb jakékoliv generace, roku výroby a motorizace. Termín konání je stanoven na 11.5.-14.5.2017. Místo konání je v kempu Běšiny u Klatov. Viz link http://eurocamp.besiny.cz/ Na stránkách naleznete veškeré údaje k ubytování, zařízení chatek nebo možnosti pro stravování. V průběhu času zde bude postupně vkládán i program srazu a jiné organizační zprávy. Veškeré informace o ubytování lze získat na telefonu +420 376 375 011 nebo e mail eurocamp@besiny.cz. Na těchto kontaktech si provádějte rezervace ubytování. Při objednání ubytování uveďte, že jste účastník srazu. Informace k programu a organizaci srazu na telefonu +420 775 153 419, nebo e mail t.baran@nypack.cz Rád bych zdůraznil, že se v žádném případně nejedná o tuning sraz. Uvítám rád i ty, kteří již mají věk svých aut na blatníku vidět. Komfort z jízdy to totiž nemění. Jde pouze o to se sejít, pokecat, něco možná vypít a zjistit další možnosti technického rozvoje našich aut. JIž nyní mohu zaručit, že se určitě dostaví zástupci všech řad a provedení Škody Superb. Předběžný program: 11.5.2017 - nájezd - volný program 12.5.2017 - nájezd - společná diskuze do ranních hodin 13.5.2017 - 13.00 spanilá jízda 14.5.2017 - odjezd Budu se snažit doplnit program o další aktivity. Děkuji za čas věnovaný těmto řádkům a brzy na viděnou. Tomáš Baran - organizátor srazu4 body
-
Bohužel s lidskou hloupostí se setkáváme denně. Nějak mi to hlava nebere proč lidi ve 21. století nejsou schopni využívat rozum a opakujou stejné chyby pořád dokola. Ono ti to tak může 1000x zafungovat ale po 1001, nebo později ne a dopadnout to může všelijak. Lidi jsou opravdu tak "blbý" že si následky uvědomí až se teprve něco stane. Mě jeden "chytrý" řidič z povolání a bohatou praxí, nedávno zabil bratránka. Ohánět se tady teorií a realitou jasně ukazuje jak na tom seš. Můžu jenom doufat že tebe a tobě podobných potkám co nejméně.4 body
-
Clinta prosím nerušit, nemá totiž čas, vzhledem ke kalamitě běhá už dvě hodiny po ploše s koštětem, aby éra nezapadla v závějích.3 body
-
To víš Clint přišel k odvodu se špuntovkou a když se ho komise zeptala jestli nemá lepší kvér, tak vytáhl z kalhot kapslíkovku. Tím jeho vojenské období nadobro skončilo....2 body
-
2 body
-
No hlavně jde o tuto zásadní věc: Pokud vibruje motor, tak nelze spravovat tím, že rozřežu silentbloky. Kdyby to byla nějaká známá výrobní chyba silentbloků motoru, s kterou se potýká většina majitelů těchto motoů, tak budiž. Ale víme, že to tak není - motor 1,9 (2,5 a defakto všechny ostatní u Superb I), který je v pořádku, prostě nevibruje. Takže především hledat chybu jinde a ne hned řezat velice důležitou součástku A ano víme, že fazeta je u vrtáku, ale obecně známe také fazety-fasety-fazetky-někdy kluci říkají i fašetky i jako stahovací pásky. Akorát slovíčkaření od člověka, který je osobitě "zajímavý". Prostě a jednoduše řezání silentbloků je prasárna alá ZK (zásah kutila). Ještě bych to překousnul a myslel si svoje, ale po přečtení i ostatních příspěvků milého Petra.gr prostě ne. Pak přijde na toto fórum někdo, kdo má problém a nechá si poradit tak, že rozřeže uložení motoru. A mimochodem nemusím se obhajovat před chytrolíny, kteří radí takové nebezpečné věci. Spravuji auta přes 20 let a nemám prostě rád smrkáče alá bastlcikán. A ať se hlavně neodhlašuje z tohoto fóra, moc se tu všichni smějeme jeho příspěvkům a přišli bychom o zábavu.2 body
-
Opravdu si myslím, že tohle má na starost datová sada. Zkuste udělat v servisu pomocí zvláštních funkcí , konfiguraci jednotky pro adresu 55. Tím by se měl vyřešit i případný zásah do nastavení této jednotky. Jiná jednotka než jednotka na adrese 55 za to nemá odpovědnost.1 bod
-
1 bod
-
No jak se to vezme, asi jak kde. Třeba paket pro špatné cesty na OII byl cca 4mm silný plech s váhou asi 20kg1 bod
-
Do města moc ne, tam to dost žere. I když otázka je, co to je za město a jaké trasy tam budou.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
manoto: ....... Co na to vidis za vyrobni vadu ? To neni vyrobni vada, jen ho tam proste z duvodu setreni ci neni nutnosti proste nedali.1 bod
-
Tak piráti, přeji vše nej do nového roku a ať se nám ty kinderoktávky změní v pořádná auta :-)1 bod
-
1 bod
-
Vela vodicov nevie rozoznat hranicu, kde zanedbana udrzba auta neovplynuje iba ich osobny komfort (neskora vymena kabinoveho), ale ohrozuje zivot ostatnych (spominana brzdovka, zly stav pneu a pod.). Ziju v debilnej predstave, ze je to cisto ich vec s akym crepom idu na cesty.1 bod
-
1 bod
-
U me na Octavii motor BKD trpi na kabelovy svazek co je u zhavicek. Vymenil jsem take vsechny a stale mi pise na prvnim valci vadu... Budu ho menit az bude prilezitost.1 bod
-
Kessy: Kódovanie: - Modul 09 – Central Electronics - Adaptations 10 - Access control-Wireless at terminal 15 zmeniť na active stierače: Kódovanie: - Modul 09 – Central Electronics - Adaptation 10 - (12)-Windshield wiper-Menuesteuerung Frontwischer zmeniť na active1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, prosím poraďte mi. Koupil jsem si Yetiho rv12/2010 a je v něm nainstalováno externí HF pro dodatečnou montáž od Burry. Něco jako Parrot. Má svůj malý display. ŘJ vozu o něm neví. Pokud na Boleru stisknu tlačítko Phone, tak se jen ztlumí. Chtěl bych dodělat originál BT modul, který bych mohl ovládat na Boleru, případně na MaxiDOTu. Na Boleru mám označení 1Z0 035 156 G. Budíky ještě nevím. Chtěl bych připojovat pouze Android telefony ( aktuálně Samsung Galaxy S7) a mít možnost streamovat hudbu přes A2DP. Jaký konkrétní modul bych si měl sehnat? Jako laik bych si vybral 5N0-035-730-D, ale bude komunikovat s Bolerem a budíky? Chápu, že pak musím ještě někoho poprosit o nakódování. V autorizovaných servisech mi od stolu řekli, že to není možné. Nějak se s tím nehodlám smířit. Díky předem za rady.1 bod
-
Ahoj, no mám Windows 8.1 64 bit a jede mi to na 16.8.0 jen jsem musel stáhnou ovladač pro USB kompatibilitu a musí se nainstalovat na USB 2, na USB 3 to nefunguje. S Windows 10 nevidím problém.1 bod
-
Ahoj, ano. Vše sedí tak, jak má. Po více jak měsíčním provozu opět potvrzuji, že stále bezchybně svítí a bez jediné chyby signalizace prasklé žárovky. Ještě jsem objednal tyto, které mají CREE diody, tak pak poreferuji. https://www.aliexpress.com/item/2X-Super-Bright-Error-Free-1156-BA15S-P21W-30W-XB-D-LED-Projector-Tail-Light-White/32705852905.html?spm=2114.13010608.0.0.0kAlct1 bod
-
1 bod
-
Pánové, udělali jste si tady z toho tématu žumpu. Žumpa ovšem nepatří do seriozní části našeho fora. Takže jsem ji přesunul do hospody. Žvaňte si tady jak je vám libo. Úpadek tohoto tématu je dána "úrovní" příspěvků (či spíše jejich autorů). Skutečně skvělá vizitka.1 bod
-
Hosi, to jsou zvasty o tech mlzeni svetlu teda .... pokud jsou teda svetla spatna, tak to jsou pak tim padem vsechny svetla vyrobena uplne spatne To takhle treba klasicka fyzika ? rika vam neco vzdusna vlhkost ? zarovka vydava vetsi teplo nez ledka ? ..... porovnejte starsi svetla a ninejsi svetla. Ty svetla zabiraji velkou cast vyplne v motorovem prostoru a jsou tudiz slozitejsi a vetsi nez puvodni svetla. Proste tomu tak je a hotovo. Fyzika furt existuje a kor kdyz je takovyhle pocasi To ze auto prijelo z Malorky a proto tam je vlhkost, tomu opravdu neverte na Malorce bylo okolo 15 - 18 stupni a tady bylo cca 10, takze tak velky teplotni skok to opravdu neni, takze zase vsechno Jakubovi neverte AD PRAHY a KOLA: .......... prahy a kola jsou z orig. prislusenstvi pro Kodiaq ktere vyjde v ruznych ,,vlnach" behem roku1 bod
-
Jednoznačně šesti hrnek - benzín. Nic lepšího v se S2 nedělá... Už jen ten projev motoru dělá z toho auta o třídu vyšší káru. Máme doma oboje a kromě spotřeby je diesel ve všem horší.1 bod
-
Jen doplním pro ostatní, že přes VCDS tohle udělat nejde. Přepsání špatné adresy bude mít za následek totální krach BCM jednotky. Pokud se udělá krok 2 není třeba dělat krok 1.1 bod
-
Tak po mnoha dotazů a hledání jsem dlouho nic nenašel a nikdo neodpověděl na dané téma. Takže si odpovím sám. Čerpal jsem z těchto německých stránek - https://www.skodacommunity.de/threads/1z-innen-facelift-kalt-warmdiagnose-kennzeichenbeleuchtung-und-nebelscheinwerfer-deaktivieren-nur.96633/ 1) v BCM se změní Byte 23 Bit 6 na 0 2) druhý krok je změna v EEPROM v BCM. Pin pro BCM je 42013. Změna adresy v hex 7AB, 7AC a 7AD. Z "FF" na "F0". Testováno na SW 537 z roku 2009 a vše OK. V decimální soustavě to jsou adresy 1963,1964,1965. Toď vše. Doufám, že pomůže lidem co nechtějí dodělávat odpory.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Objevila se mi lehká rezonance jakoby z pravé části palubky a to v rozmezí 2200-2300 otáček. Při jízdě to vlastně není moc slyšet kvůli jiným hlukům auta, slyšitelné to bylo nejvíc při tůrování motoru na startu sprintu. Zdrojem byly nejspíš trubky vedení benzínu v kanálu u pravého podběhu. Zvuky z tohoto místa už řešil tuším někdo z ruských Rapiďáků na drive.ru, zde jsem se inspiroval. Z izolační samolepící folie na trubky tloušťky jsem strhl hliníkovou folii a pruh o rozměru cca 6x15 cm zasunul za černou trubku přívodu paliva, spodek vložky dosedne mezi obě trubičky u jejich křížení na dně kanálku. Proto je dobré trubky předem vycvaknout z držáku, aby se vložka lépe usazovala. Uvidímě jestli to bylo přesně ono, ale rezonance je prozatím pryč.1 bod
-
1 bod
-
Tlumení bočních panelů palubky - jeden z velkoplošných plastových dílů auta, který není úplně nejpevnější ani jeho uchycení a na kostkách rezonuje. Na plochu panelu nalepena folie AMS -Tecsound 3 mm (http://www.vestin.cz/amst.htm) Vypodložení a zároveň předpružení panelu v západkách vůči bočnímu plechovému držáku (součást nosné příčné trubky) pomocí 12 mm izolační samolepící folie, která mi zbyla po izolaci odtahu kotle. Hliníková izolační část je z folie odtržena. Z téhož materiálu je pásek na lem panelu, který se opře zevnitř o těsnění dveřního otvoru a zabrání tak kmitání panelu. Zafixování vnitřní výztuhy palubky, která se jen opírá o boční část, kde je pak panel uchycen. Na pravé straně to bylo vlivem výrobní vůle jednoznačně zdrojem rezonancí, vlevo to byla jen otázka času, na fotce je vidět, jak se díly navzájem odírají. Vypodloženo "kuličkou" z AMS-Tecsound folie a staženo vrutem.1 bod
-
miklisek - tak jsem udělal co jsi říkal a prošel motorovej prostor a zkoušel všechny hadičky atd a hurá našel jsem to nechci to nějak zakřiknout,ale po drnčení ani stopy tady je foto,kde to drnčelo mě,mlátila tam ta bílá plastová hadička o jiný plast,tak jsem tam nalepil takovou pěnu a hotovo ;))))))))1 bod
-
Pro zajimavost, kdyz mi u 1.4 TSI rucicka teploty vody uz ukazuje optimalni provozni teplotu, tak teplomer oleje je teprve na nejakych 50 stupnich. Takze vlastne porad studenej olej, tzn. i motor. A jeste hezkou chvili mu trva, nez se olej dostane na svejch 90 stupnu. Stanim na miste se olej takrka vubec neprohreje, tzn. i spatne maze. Takze souhlas, nastartovat a klidnou jizdou vpred :-) Btw. to pisou i v navodu k vozu.1 bod
-
Panove, Clinte jsem rad, ze nemusim zakladat nove tema. Mam stejny - ale taky mozna uplne jiny problem. Kazdopadne jde o O3 RS TDI s bi-xenonama a jejich spatnym svicenim. Sice na me nikdo neblika, ale vubec bych se jim nedivil. Auto mi to dela uz delsi dobu - vsiml sem si toho uz pred rokem - mozna dyl. Nicmene sem to zacal resit az ted, kdyz ma auto konec zaruky(skoncila 17.12.15). Pres leto bylo az do vecera svetlo, tak me to tolik netlacilo a hlavne sem mel spatny telefon, abych to natocil a slo to poznat. A ted k veci: pri zapnutych AFS tj. rezim normal, sport, prip. individual a zaplych AFS mi svetla sviti doleva. V prvnim servise, kde sem byl mi to seridili a rekli, ze sem mel nastavene svetlomety na Anglii. Ze to je gratis. Fajn tak dik, cau. Samo, ze to nepomohlo. Podruhe sem tam jel znovu a to chlapek zapomnel, ze sem tam uz byl a tvrdil mi to same tj. mate tam Anglii. To sem se trochu nasral, byl to zjevne mene bystry clovek a neumel lhat. Nicmene sem zjistil, ze tomu servisu mezitim skodovka odebrala autorizaci delat reklamace a tak sem s problemem jel do servisu cislo dve. Servis cislo dve, kde sem mimo jine byl reklamovat i plasty v pristrojovce "delali sme vse mozne, ale opravit se to nepodarilo" - naopak par vrzani v interieru pribylo a ty stavajici sou vic slyset, ale to odbiham - na to se asi vykaslu, nehodlam zivot stavit hadanim se s mechanikama o vrzajicich plastech - tohle je moje posledni skodovka. Svetla pry seridili a melo by to byt ok. Tohle je vysledek: https://youtu.be/_ZbMf4pwk1M btw. jeste musim dodat, ze to nedela automaticky a vzdy, ale nevim presne po cem se to rozhodi. Kdyz dam ECO mod tj. vypnu AFS, svetla se vrati zpet a sviti, jak maji. A ted mi reknete, je to normalni? Je to jen o spravnem zkalibrovani, jak tu pisete? Ja myslim, ze jde o nejakou vadu cidel, mozna samotnych xenonu.1 bod
-
brzdová kapalina v octavi I z roku 2001 je originální z fabriky, stejně tak brzdovka co mám v dvojkové 2010 octavii je pořád původní. Měnit to je podle mě blbost :-)-1 bodů
-
Brabisson: Taky je možnost si starý filtr schovat a před oficiální výměnou ho namontovat zpátky. Ale nevím, jestli to už není moc velká paranoia. :-)-1 bodů
-
No já nevím, ale už jsem viděl u škodovek hodně mlhovek zalitých až po žárovku to je ale jiný level :-))-1 bodů