Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/25/17 ve všech sekcích
-
Sleduji, že jsi aktivní přispivatel na různá témata, zkrátka takový odborník na všechno. Takže přesně jak jsem předpokládal, jak to na fórech chodí, 90 procent jsou amatéři, 5 procent se navzájem uráží a 5 procent jsou možná lidé, kteří něčemu rozumí. A takoví jako ty, dokáží nováčky jako jsem já spolehlivě odradit. No tak si užívej to zázračné TSI a mně dej pokoj.4 body
-
3 body
-
3 body
-
Skepse z jednoho prostýho důvodu - konstrulce paraboly s takovýmhle zdrojem světla nepočítá takže na jeho "vyzařování" není uzpůsobena. Já nevim, že si pořád všichni myslí že čínan s levnou LEDkou to dokáže líp než konstukteří z automobilek specializovaní na optiku....2 body
-
Ofuky oken jsou ideální nesmyslný doplněk z devadesátých let, který pěkně zničí těsnění oken a nejen to (věc praxe) Vypadá to hrozně alá tuning cikán žigulík zroku 1980. Takhle ničit a kazit vzhled trojkového Superba ! (věc názoru)2 body
-
Jóó když vzpomenu na starou dobrou Karosu v manuálu s vylágrovanejma synchronama - to bylo poježdění jak v závoďáku - to dvojitý vyšlapávání spojky + meziplyny, tak to byla fakt pecka. Kam se hrabe automat....2 body
-
MÚDRA Z VALAŠSKA :-) ❁ Klaustrofóbia je strach z uzavřených prostorů. Například: Jdu do hospody a bojím sa, že je zavřené. ❁ Všecko sa dá vysvětlit. Bohužel né všeckým. ❁ Když ťa tvoji rodiče přistihnú při cigánění, podívaj sa jim hluboko do očí a chladnokrevně řekni: "Mikuláš, Ježíšek, čápi..." ❁ Bavíja sa dvě vlaštovky a jedna praví téj druhéj: "Bude chcat." "Jak to poznáš?" "Lidi na nás čumíja." ❁ To, že ti neco nekdy nedojde, neni chyba Českéj pošty. ❁ Proč stvořil pánbu Evu? Aby mňél Vašek s kým zpívat. ❁ Pesimista vidí v tunelu tmu. Optimista vidí světlo na konci tunelu. Realista vidí světla vlaku. Strojvedúcí vidí tři debily na kolejách. ❁ Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní. ❁ Zkúšky sú jak ženské. Nemožete je udělat všecky a už vůbec ne napoprvé. ❁ Nikdo neni dokonalý, aj hovno má své muchy. ❁ Život je krásný, ale člověk mosí byt pořáď trochu opitý. ❁ Život je tak rozmanitý. Každý deň ňa nasere negdo iný. ❁ Nevěřím ničemu, z čeho teče krév pět dní a neumře. ❁ Šak já to přeca nedělám pro sebe! Já to dělám pro prachy! ❁ Začínál sem z ničeho a většinu z toho pořád mám. ❁ Strana zelených je hromada lidí, keré spojuje enom obdiv k úspornéj žárovce. ❁ Tvářím sa, že pracuju, protože firma sa tváří, že ňa platí. ❁ Když majú manželé problémy, tak za to možú vždycky obě strany. Jak manželka, tak aj tchýňa.1 bod
-
Nejlepší je si dát něco na přední sklo a nemusí se nic škrabat a nebo stříkat odmrazovač. Na předním mám folii, zadní výhřev, boční škrábu a na světla stříkám odmrazovač.1 bod
-
To nemění nic na tom, že se pořád počítá s vlastnostmi H7 halogenové žárovky. Barva světla na to nemá až takový vliv, nicméně pokud si pořídíš třeba Philips WhiteVision druhé generace (za cenu těch LEDek) udělaš sobě i ostatním větší službu... Btw. to že má Fabka bílou LEDku ve světle je pořád menší zlo než ty "levný čínský" DLR co si lidi montují (i když to vůbec nesvítí) a pak zapomínají svítít i za šera. Ano, parabola F1 má něco do sebe, nicméně svítí tak "blbě" že si až člověk říka jestli nesvítí moc vysoko....1 bod
-
To máš pravdu - spousta věcí je návykových, hlavně to hlazení kliky , otvírání kufru od řidiče je dobrý, ale i zavírat - to je teprve bomba. Spousta těch příplatkových blbin vypadá nenápadně, ale jsou užitečné. Poznáš to až když sedíš v něčem jiném. Nevím s jakým Golfem srovnáváš, ale Golf MK7 je +/- stejný vergl jako Octavia MK3, předchozí generace byla co se cutování costů týče dost lepší. Golf MK5 = Octavia MK2 Golf MK6 = Octavia MK2FL Golf MK7 = Octavia MK3 Jinak osobně moc nechápu, proč někdo chce přesednout z BMW do Škodovky a proč tolik škudlí na motoru. Jestli tu spíš nekrmíme trola.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nevím, mám panoramu v combi, nic se z toho neozývá, vypadá to super, je to super. Pokud Tě to zlobí, jde to prý nějak promazat, zeptej se na to v servisu. Já to ještě řešit nemusel. To, že se bohužel v octávce ozývá v interiéru všechno možné jinde, to je pravda. Nezávislé topení je jedna z věcí, která je v zimě návyková (navíc, když je zima, jako je letos). Měl jsem kvůli opravě vypůjčeného golfa combi. Podstatně horší výbava, než mám já v Octavii. Za ty dva týdny jsem zjistil, že z věcí, co mám ve výbavě navíc, mi skutečně chybělo: kessy (návykové, pořád jsem u Golfa hladil kliku a nic, když už ty klíčky musíš vyndat, tak strčit je pod volant pro nastartování už takový problém není, ale nechat je v kapse nebo tašce a neřešit to, je fakt návykové), elektrické otevírání 5 dveří (přejížděli jsme se zimní bagáží a lyžemi od návštěvy k návštěvě, tohle se hodí), nezávislé topení (o tom už řeč byla, nastupovat do vyhřátého auta je fajn, motor je za to taky určitě vděčný, těch pár deci, co to stojí ve spotřebě, oželím), výhřev sedaček (jako při neustálém mrazu, co je letos, fakt dobré), xenony s automatickým dálkovým světlem (i kdyby nebylo to automatické dálkové, tak ta svítivost ve tmě se nedá srovnat), navigace (on-board system je prostě jiný komfort, než někde něco lovit na mobilu), ovládácí prvky na volantu (sahat na radio už jsem se díky tomu úplně odnaučil), ztmívatelná zpětná zrcátka (ve tmě to byl docela znatelný rozdíl, na který jsem brzy odvyknul). Bez panoramy se žít dá, ale je to prostě něco navíc, to si užíváš hlavně zase v létě. Stejně tak je to s ostatními věcmi, jako zatemněná okna nebo sedačky s pamětí. Naopak, příplatkový CANTON se subwooferem v Octávii hraje hůř, než sériový zvuk v Golfu - to je fakt nářez, jak tohle ojebali. A Golf uvnitř nikde ani jednou nevrznul, to zpracování interiéru je bohužel taky jinde, krutá realita. Jinak ten Golf měl taky 1,4 TSI, ale slabší, tuším, že jen 90 kW. A s naloženým autem nebo do ko kopce to prostě je znát, ne v rozjezdu, ale při vyšších otáčkách, když na to šlápneš. Octávka pořád akcelerovala a táhla, tohle už jenom řvalo. Jezdit s 63 kW si tak nějak už ani nechci představovat, i když to určitě lze, to nezpochybňuji.1 bod
-
Opravdu? Jezdit s 1.6 TDI kolem 4 litrů na sto není nic divného a nereálného. Vždyť jsem ty fotky posílal i tady... Spotřeba 4.1 > Z Troubska do Lednice... přes Mikulov, takže přes okresní a rychlostí cesty. Spotřeba 4.4 > Ze Zlína do Troubska po dálnici... průměrná rychlost po dálnici kolem 130 - 140km/h. Ale chápu, pokud jsi hovado, co s tím jezdí na hranici limitů, včetně toho, že neumíš řadit, tak se nesmíš divit, že s tím máš 6.6 litrů na sto.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hele nikomu to nerozmlouvam, chces automat, porid si ho. Za mne je automat neprakticky, ja si rad radim sam, ne ze za me radi neco, co vi jak se ma nejlip radit atd. Bal bych se poruch a naslednych castek za servis, v neposledni rade je priplatek velky a u ojeteho je automat podle me rizikovejsi nez klasika. Padny argument automat do Prahy do kolon je jiz take vyvracen nekolika clanky na netu (musi byt vhodny typ). Takze za mne je to zbytecnost. Proc treba nekupuju procesory Intel? Pac procitat ke kazdemu modelu, o ktery bych mel zajem, co vlastne umi a neumi, me fakt nebavi a nemam na to cas. AMD nedela rozdil, vsichni maji vsechno. Konecne se zda ze budou mit i neco konkurencniho, takze se fakt snad tem katalogum Intelu zase vyhnu. Ale uz jsem je malem zacinal shanet. A to same ty automaty, nehodlam jeste zjistovat (kdyz me k tomu nic nenuti) co, kdo, jak, kde, za kolik a jestli je vhodny na to a to...1 bod
-
Jojo rozdílné motory. Já mám TDI. Ale to neznamená, že se TSI nemůže řídit podle venkovní teploty. Třeba startovací dávkou paliva. Nikdo jsme se programátorům přes rameno nedíval. U mě venkovní teplota viditelně reaguje nastavením volnoběžných otáček po startu. A nebo zapínáním elektrického článku v topení, když je motor ještě studený. A učebnice Škody nemůže lhát. Jak by potom vypadaly opravy ve značkových servisech.1 bod
-
Včera jsem zkusmo spočítal novou oktu a vyšlo mi 820 tisíc. [emoji23] [emoji23] [emoji23] To je dobrej úlet. Jednou to vyřeším zase ročním autem.1 bod
-
@Zdeněk Pelikan Měl jsem jiné, můžeš mít větší štěstí než já. Na těch co jsem měl já (najdeš je v tomto vlákně na straně 10) jsem musel upravovat fastony, protože nedržely v konektoru a svítivost, jak jsem psal, před autem výborná, ale nesvítí dál jak 50 metrů a mizerný světelný kužel (viz. přiložený obrázek - který není můj, ale odpovídá realitě)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pravda. Řidič vysmátej a člověk, kterej nastoupil vzadu byl na další zastávce vpředu, nebo obráceně. [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Dám ti jednu zásadní radu. Vykašli se na recenze. Každý vnímá auto jinak a každý od něj něco jinýho očekává. Běž k dealerovi, řekni, že si chceš vyzkoušet 1.0 TSI a vsaď se, že udělají maximum pro to, aby ti ho sehnali. A pokud ne, nevěřím, že v okruhu 40 km nemáš dalších 5 dealerů. A až si to vyzkoušíš, tak se rozepisuj o drnčení a o spotřebách. Plus si udělej pořádek v tom, kde teda jezdíš. Nejdřív dálnice ne, potom ti vadí, že při 140 to žere (což je opět přehnaný)...1 bod
-
Jo, kapalina do -60 °C funguje stejne, jako kdyz si koupite standardni rozmrazovaci sprej. Nikdy mi nezmrzla ani pri -20 °C.1 bod
-
V současných teplotách topím obvykle 45-60 minut a v autě je na triko. Nic nenastavuji, jen z domova zapnu dálkou a případně po půl hodině zapnu ještě jednou. Vyhřívání čelního skla vůbec nepoužívám - NT zvládá odmrazit čelní sklo samo. (Za sebe bych řekl, že NT je v zimě nejužitečnější výbava!)1 bod
-
Ja sam som mal na Octavii aj Fabii spodne clony. A po poslednej jazde na dialnici sa mi na Octavii pokazilo cidlo teploty (to vprevo dole pod chladicom)... to znamena, ze aj pri -16 sa mi hned po studenom nastartovani zapli na maximalny vykon ventilatory = auto den v servise, lebo im diagnostika neukazovala v com je chyba. Vymena cidla s nakodovanim za 30 €...1 bod
-
1 bod
-
ok, zatím díkes, o víkendu to vyzkouším, ale podle mého do columba signál jít musí, proč by jinak přepnul obraz, když zařadím zpátečku.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, omlouvám se pokud zakládám totožné téma, ale hledal jsem a nenašel... kdyžtak mě někdo nakopněte. Určitě někdo z vás má LED diodami osvětlený prostor pro nohy pod palubkou u řidiče i u spolujezdce, nemohli byste poskytnout nějaké fotky a návod jak je to zapojené? Díky moc.1 bod
-
Někdo se mi tady v ne moc dávný minulosti snažil nakecat, že odsáváním se z motoru vytáhne víc bordelu, než prostým vypustěním. Už bohužel nevím kdo to byl. Ale tohle bych mu s chutí omlátil o škécu. Jak může někdo i jen doufat, že vysáváním PROTI GRAVITACI vycucne s volejem veškerej bordel, kterej přirozeně usedá do míst v nejnižší poloze motoru a při odtoku vypouštěcí zátkou je branej proudem s sebou, notabene když tu odsávací rourku na 99% nestrčí do nejhlubšího místa vany, to je pro mě záhadou. A ještě se najdou lidi který to propagujou - samozřejmě, servisáci, protože z motoru se odsaje ze 4 litrů jen 3,5, zbytek zůstane mimo dosah tý rourky, NIKDO nemá šanci to překontrolovat, nová náplň se dolejvá podle měrky, takže jí místo 4 litrů stačí zase jen 3,5 litru - a zbytek servis "ušetří". Ty čísla neberte přesně, ale skoro tutově to platí i při jiný celkový náplni motoru - prostě ta trubička rozhodně nemusí vytáhnout všecko a to co tam včetně nejhoršího bordelu zůstane NA DNĚ, o to servisák ušetří na nový náplni - jemu je to fuk, on svý dostane (nemá ho kdo a jak zkontrolovat) a ještě uškudlí na materiálu (olej kterej mu zbyde) - navíc se k němu takhle "udržovaný" auto bude víc vracet s drobnýma poruchama, takže on si vlastně zadělává na budoucí práci a zisk ...1 bod
-
Koudy_cz: Nedělej to, při tvém nájezdu je to zbytečný.... Kombinovaná spotřeba se u tohoto motoru dá držet v klidu kolem 10l/100 km (a to se občas i hodně rychle svezeš) Jinak např. nemo.x má s LPG zkušenosti špatné viz. http://forum.skodahome.cz/topic/129738-v6-žížalák-od-nemox/?p=20798671 bod
-
upřímně, položil jsem dotaz tak se prosím nepodivuj, chci to zkusit, a nechci hned před autem ztroskotat na tom ze se to tam nevejde, děkuji...a nějak nechápu proc tuto technologii všichni házíte do jednoho pytle??? sami jste to nezkoušely (krome @los pakos) a jen tu na to plijete....možná by tomu chtělo nechat trochu času a vyzkoušet par žárovek a pak se uvidí jestli to stoji za prd nebo ne... a upřimně já bych si zas nikdy nekoupil halogenové žárovky Osram Night Breaker za kupu peněz...to tam radši strčím H7 za 100,- dvě :-D-1 bodů
-
sorry...ale zrovna světlomety na Fabii III. jsou asi vrchol neschopnosti konstruktérů specializovaných na optiku :-D jak může někdo vymyslet světla kde jsou dvě žluté H7 žárovky z nichž jedna je ještě za čočkou a pod ně strčíme bílí ledkový pásek pro denní svícení.... :-D jako neříkám světla svítí dobře (i když podle mě jedničková fabia mi svítila o 50% líp) ale jak to auto zepředu vypadá, žárovky žlutý a pod nima bílý pásek ledek, je to hnus to se na mě nezlobte....-1 bodů