Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/16/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
Tak jsem ted okouknul facelift v bile barve. Design pride uplne na pohodu. Dostala me ale jina vec. 1.6tdi, jenom s petikvaltem, bez navigace, bez senzoru, hauptna se podepira klackem, bez.....atp. Bratru za 650.000,- ? To mi na tu vybavu prijde drahota. Vedle stalo RS pred fl v nafte za 720. To pak vypada vedle ty 1.6 celkem laciny.3 body
-
Asi ano, taky bych to viděl spíše na toto. Málokdo má ty "koule" říct, či napsat to tak, jak to cítí. Netvrdím tím, že se to každému musí hnusit, ale minimálně je prostě pravdou, že je to velmi diskutabilní změna, která není všem po chuti a většinové, stále dokola opisované chvalozpěvy na to, jak je to úžasné a báječné, jsou už někdy příliš okaté3 body
-
Jo Stringo ma starou plecku s EU4 a ma lepsi emise nez predsedy O3 EU5. Tedy realne, papirove ma predseda elektromotor - bezemisni perpetum mobile.2 body
-
Jo to by mohl Stringo se svým starým sazometem. Co mu to ani neprojde emisema.2 body
-
2 body
-
Caute. Mam combi fabiu. M.R. 2015. 30 tis. Km. 81 KW. Od cca 27 tis. Mi zacala vrzgat predna naprava pri prejazde cez retarder, neskor uz aj nerovnost na vozovke. V Servise IMPA mi v Bratislave povedali ze je to ulozenie stabilizatora ( gumene domceky ) a je na to TPI od skodovky. Kedze auto jazdi aj do Myjavi, tak dnes ho menili v servise CORA. Pisem pre pripad, ze ak sa vam nieco podobne vyskytlo, tak vedia o tom.1 bod
-
Jak chceš řešit dlouhodobou životnost motorů, které se vyrábějí pouze několik málo let (1.2 TSI) a 1.0 TSI ještě méně??? Nicméně mně osobně tříválce vadí principiálně a z důvodu nekulturního chodu a zvuku v určitých režimech. Takže za mě 1.2 TSI.1 bod
-
Clint si asi chtěl dáchnout. https://www.novinky.cz/krimi/429593-anonym-ohlasil-bombu-na-ruzyni-provoz-letiste-je-omezen.html1 bod
-
Inzerujou dopředu předváděčku, nic divnýho. Resp. zajímavej marketingovej tah...1 bod
-
Ha, v tom pripade je idealni Duster, se sroubovakem se da opravit uplne vse, napr. odpadla naprava po vybuchu granatu take neni problem, lze pouzit nejaky kmen, pripadne tyc ze zabradli apod. Ale na to palivo si myslim budou haklivy vsechny auta, ty motory jsou dnes stejne. Leda ze by Toyota dodavala motory pro tamni Ukrajinu do nasich aut, coz samozrejme pokud to bude zadani, tak je to mozne. Tak jsem se trefil, odecist konstantu 3l na nafte a 2l na benzinu . No ze o tom pises, me zas otravujou s nejakym KOŽAKEM!1 bod
-
Konečně budou představovat to čistě elektrické auto? Doporučuji tam dojet starou Octavií, která nemá filtr pevných částic. Ekologie1 bod
-
Třeba udělat seznam 1. Tomuś 2. Karlos 61 3. Ondra 16v 4. Mičurin 5. Ziklik 6. Reesha 7. Aspire 8. 9. Kdo přijede ještě?1 bod
-
1 bod
-
No, té 1.5TSI je vážně škoda. Nechápu. Navíc, když 1.4TSI ve Stylu tady v ČR nejde. Zavání to lehce Vlkohradem, když v Golfu už je...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Řekl bych, že to druhé - novinářů je spousta a chtějí se uživit, takže si zvlášť domácí automobilku nedovolí rozházet a přijít o výlety na Mallorcu a "super" info pro svoje fanoušky a fanynky.1 bod
-
1 bod
-
Lesáci nepojedou v době válečný krize, kdy selžou běžný silnice a cesta bude jen terénem. Viz Ukrajina a tamní boje. Tam by Kodiak selhal jen na kvalitě paliva a první příkop by znamenal konečnou. To radši obstarožní Nivu třikrát levnější než Kodiak Nemá cenu vymejšlet vymyšlený, Toyota slouží všude a jak dobře a věrně. Viz reference ze všech bojišť na světě.1 bod
-
1 bod
-
Je to tak, raději funkční auto, než pár kw navíc. Ale kdybych měl F3 s 44kw, tak neváhám a zvednu alespoň výkon, pro lepší předjíždění traktorů to příjde vhod :-) Pravdou je, že na ježdění ve městě a okolí mi půjčená F3 55kw úplně stačila, dokonce to byla zábava :-) Jen si nesmí majitel F3 sednout do VW Polo, pak zjístí to neuvěřitelné šetření u Škody. Měkčené materiály, polstrování, celkové lepší odhlučnění podvozku, na to si člověk zvyká hodně rychle :-)1 bod
-
1 bod
-
Přidávám můj fotonávod na montáž zadních plastových podběhů - snažil jsem se podrobně popsat, aby se toho i méně zkušení či nejistí nebáli. Montáž zadních plastových podběhů UP! Citigo Mii.pdf Výhody originálních dílů - podběhů a upevňovacího materiálu: - perfektně pasují, celá zadní část vozu je zkonstruována pro jejich použití - skvěle chrání zadní partie skeletu karoserie před abrazí kaménky, posypovou solí a následnou korozí (zejména nejzadnější choulostivou část a také partii kolem hrdla palivové nádrže), před vnikáním vody kam nemá - včetně elektroinstalace - snížení hlučnosti od odletujících kaménků - kdykoli snadná demntáž (třeba kvůli případným opravárenským úkonům) Připomínám, že je třeba se na začátku rozhodnout, zda použijete podběhy z modelu Cross up! nebo e-up! a také to, že zadní držáky podběhu nemusí být kompatibilní se zadními zástěrkami - podběhy lze ale namontovat i tak, bez zadních držáků - řešilo se to na angl. fóru.1 bod
-
1 bod
-
s kessy to funguje bez problému, bez kessy by jste museli tahat druhý klíč-1 bodů
-
-1 bodů
-
a co je teda s tím chladičem? Nějak se mi to nezdá...-1 bodů