Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/17 ve všech sekcích
-
O necem podobnym je ted clanek o Dedkovy (majitel Jablotronu). Aneb automatizace a chytry dum ano, ale ne to co je ted na trhu. Aneb kavovar co dokaze udelat kafe stisknutim cudliku na mobilu. Ale nejdriv k nemu musis jit a dat tam kapsli [emoji3].3 body
-
Hm, co opotrwbeni plic? Kdyz v zime vsichni rano vylezou pred barak, nahodi motory a 10 minut skrabou. Smrad jak v tanku vsude kolem, protoze to spalovani asi nebude dokonale. Tak hlavne, ze ale motor bude v pohode... Sorry za OT, ale tohle mi vadi a snazim se to nedelat. Prijdu, oskrabu, nasednu, nastartuju, odjedu...2 body
-
2 body
-
PŘEDRAŽENÁ nevím zrovna Rautitan stojí stejně dle Urzu co obyč PPr, dokonce je levnější a proč? Protože PPr je sice materiál levnější, ale montáž o hodně nákladnější. Co se kanalizace týče, tak odhlučněný PP dělá více si navzájem konkurujících firem ( Wavin, Rehau, Geberit), tedy volba dle každého. Neřekl bych ovšem ani o jednom, že jsou to sračky, ale naopak. Sračky jsou ta potrubí všelijakého druhu dovážená z Polska.2 body
-
A i tak je dost rozdíl 1.4/1.8 v octě. Záleží na masochismu každého soudruha. Když to vezmu kolem a kolem, tak tyhle SUV jsou dobrý akorát na to posouvání klidnou jízdou.2 body
-
Co by nejezdila. Z bodu A do B to dojede. Otázka je kolikrát a jak dlouho to bude trvat. Podle mě oslní výkonem jako Lada Niva. [emoji23]2 body
-
Ten rozměr v TP je a není nijak omezen dezénem, může ho tedy použít na zimní, letní i speciální dezén.2 body
-
Obrázek jsem vyfotil doma. Je to velmi jednoduché. Hlavně podebrat jen krytku a ne celý lem (přišroubovaného) světla. Jakmile budeš mít krytku venku, uvidíš pod ní kromě žárovek také dva šrouby. Po jejich vyšroubování jde ven celé světlo.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Tak otestováno, stálým držením tlačítka Kodiaq zavírá i tlačítkem ve dveřích řidiče, jen je škoda, že opustilo tlačítko středový tunel.1 bod
-
Zvažujem vymenu gum 225/40 R18 (Conti SportContact 2) za Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, Pirelli P Zero alebo Michelin Pilot Sport... Mate niekto skúsenosti s nimi?1 bod
-
Oproti Superbovi3 je tažné s prvky z Passatu, tj. žádné mechanické odjištění se již nekoná.1 bod
-
To neocekavej, furt tu je otazka ekologie, takze co nevidet bude zverejnen i hybrid a poroste to dal touto cestou.1 bod
-
@Wittmann Kde jsi cetl, ze retezy jsou povinne? Na UAMK pisou o retezech pouze pokud mas letni pneumatiky. Nedavno jsem to take resil, ale nikde ani na OATMC jsem nic takoveho nenasel. @janmatejicek V manualu jsou vyjmenovane 3 kombinace disku a kol, u kterych (pouze) je mozne retezy pouzit a jsou to R16 a R17. Udajne je to kvuli podbehum/blatnikum. Verim, ze to nekdo vyzkousel a nic se nestalo, ale kdyz se nahodou neco stane tak mam smulu a opravu si hradim z vlastni kapsy.1 bod
-
Mám Fabii III Style 2016,odemklou verzi Caristy 3.4 z prvního příspěvku.Adaptér z Sunnysotfu. Nastaveno: vypnutí SS pootočení ručiček budíku vypnutí signalizace pásů kolik dotankovat zapnutí zadních světel při denním svícení zhasnutí světel denního svícení při zatáhlé ruční brzdě. Jen je škoda,že nejde nastavit ten corner lights.To by se mě hodně líbilo.1 bod
-
1 bod
-
Chlapi, ted tu resime tu rakouskou... Postup je popsan zde: http://www.asfinag.at/toll/toll-sticker/faq (rozbalit treti bod faq...) Dneska jsem vystal tu frontu a priblizne za stejne penize, co chteji za vymenu na hranicich, poslal tu starou ASFINAGu. Uvidime, co se vrati... Ke znamce jsem pribalil kopii VTP, kopii faktury od sklenaru, spodni ustrizek vinety a ucet z benzinky, kde jsem to v prosinci kupoval. Ok, ten dopis stal asi stovku (Kc)1 bod
-
Milanko musíš si kúpiť jiné auto no a proč to udělali no je to jednoduché,aby o to nebyl takový zájem a stíhali to vyrábět1 bod
-
Nevím, jestli to pomůže, ale jeden z oficiálních popisů: Využívá „nedokonalosti“ lidského ucha, které se nechá oklamat různě modulovanými zvuky. Pomocí časového popř. fázového posuvu nebo i rozdílnou hlasitostí lze docílit nejen výrazného prostorového efektu ale i například vytvořit virtuální reproduktor. Ten je pak pasažéry subjektivně vnímán jako zdroj zvuku z místa kde jej Surround systém emuluje." Plus parametry repráků (těch skutečných)1 bod
-
1 bod
-
Včera jsem měl obchoďáka z Rehau v práci, co měl možnost jezdit s oběma, ale prozatím jezdí dlouhodobě spíš s Octou v dehtu s dsg. Říkal, že místa nadstandardně, skoro až moc pro jednoho člověka. Auto se jemu už do garáže nevejde, zatím co O3 ano, resp. by musel vyhodit motorku. :-) No co se ale týče jízdního komfortu, tak je to prý o kus dále než v Octě. No jak jsem získal, tak dávám.1 bod
-
1 bod
-
kokta: ja mam opacnou zkusenost. Vse fungovalo na "prvni dobrou" bez problemu. Neco podobneho chysta nasadit i AUDI.1 bod
-
hm, zákazník s tím přijel a měl tam ten ovladač na parkování. Než se to spárovalo, než to nastartovalo, než se s tím dalo popojet, tak je rychlejší jít do auta a vyjet z parkovacího místa sám.... takový technologie na oko....1 bod
-
ja sem poslední roky nepřišel na chut škodovce takový auta z bodu A do bodu B...1 bod
-
Ja jsem SUV nikdy na chut neprisel. Je to neobratny, vic to zere, gumy jsou drazsi, nic pro me. Libil by se mi superb, ale na toho nemam, tak je octa jasna volba.1 bod
-
Vysvetlím ti to tak, preto neprospieva na volnobeh zahrievanie, lebo sa zahrieva moc a moc pomaly a keď si uvedomíš že máš bohatú zmes paliva -kvôli tomu že je motor studený, tak dochádza zmývaniu olejovej vrstvy na stenách válca a ten sa dostáva aj do oleja v motore. Vzniká vyššie opotrebovanie. Preto je lepšie zahrievať plynulou jazdou, lebo motor vykonáva prácu pri ktorej sa viac zahrieva a dostane sa rýchlejšie na prevádzkovú teplotu, je kratšia doba bohatej zmesi a opotrebovania.1 bod
-
1 bod
-
Mrknu. Zatím mám obě auta k dispozici (rok stará je na prodej). Ten rozdíl je obrovský. Takže se nedat...1 bod
-
Na ten ohřev na volnoběh pozor, to motoru jednak neprospívá, a u nových maloobjemových TSI by ses možná toho ohřítí nedočkal ani po těch 10min, kór v zimě se jim na volnoběch moc ohřívat nechce. Ideální je normální jízda klidným tempem.1 bod
-
1 bod
-
Denis si sice stěžuje pořád a na všechno, ale co napsal, je z velké části pravda. Bez jakéhokoli podtextu Kokodák není Range Rover a z přední partie je snaha o mohutnost opravdu docela úsměvná. Z ostatních stran je to není nijak arogantní a na nic si to nehraje. Zvýšené combi, možná pro řadu lidí jediná zkousnutelná variace na téma "SUV".1 bod
-
což znamená, že Fabii a Rapida si v nejbližší době nekoupím, protože nemá jediný použitelný motor. 1,0TSI není špatný, ale z principu to prostě nechci...1 bod
-
1 bod
-
to ne , to jsem to zrovna dnes vzpomínal LPG servisákovi, jak mi říkal že tyto motory budou ve 150t km po smrti ... takže už vlastně víc jak jednou přesluhuji1 bod
-
To se Ropiďáci pomějou. https://www.novinky.cz/auto/430073-skoda-omladila-rapid-dostal-bi-xenony-a-motor-1-0-tsi.html1 bod
-
1 bod
-
Já tedy nevím jak Aleš, ale 64 GB karta se kvalitní hudbou ve formátu např. FLAC zaplní velice snadno.1 bod
-
1 bod
-
ta spotreba je odectova a orientacni,ja dam s 2.0tdi 4x4 dsg cca 900km ted v zime asi min nesleduju to,ale kdo by cekal ze to bude jezdit za 5 ze1 bod
-
Tak jsem ujel dalších 734 km a natankoval nádrž doplna 51 litrů, takže spotřeba teď vychází podle posledního tankování na 6,9 l/100 km, ovšem palubní PC ukazuje dlouhodobou spotřebu 6,7 l/100 km, asi se mu nedá moc věřit.1 bod
-
Třeba udělat seznam 1. Tomuś 2. Karlos 61 3. Ondra 16v 4. Mičurin 5. Ziklik 6. Reesha 7. Aspire 8. 9. Kdo přijede ještě?1 bod
-
Já přece jen čerpám info z veřejně dostupných VIN decodérů. Jestli mají autoři programů chybu nebo ne, nemohu posoudit. Třeba na wikipedii je psáno: Znak na 11. pozici obvykle určuje konkrétní výrobní závod v rámci výrobce. Např. u vozů Škoda znak 0 označuje závod A02 v Mladé Boleslavi, znak 2 označuje závod A4 tamtéž, znak 5 označuje továrnu v Kvasinách, znak 7 výrobní závod Vrchlabí, znak X označuje továrnu v polské Poznani. https://cs.wikipedia.org/wiki/Identifikační_číslo_vozidla1 bod
-
Výrobní závod Bratislava má ve VIN na 11 pozici písmeno C. A podle tohoto VIN decoderu i D. http://auto-vin-decoder.com/ Ale např. u písmena Z nerozpozná výrobní závod.1 bod
-
No myslete si, co chcete, Solomonovo není daleko od Slovenska, kam myslíte, že tedy ta auta Škodovka ze Solomonova distribuje? Do Německa? A netvrdím, že Fabia ze Solomonova je špatná, také jsem pro příbuzné jednu přebíral a jsou s ní už dva měsíce spokojeni. Líbí se mi na ní, že má černý lem kolem masky a ne chromovaný jako Yeti.1 bod
-
Dulezite je cislo nebo pismeno na 11 pozici VIN. http://www.octinfo.com/index.php?p=vin_en U Fabie tam mame Z (to je Solomonovo), u Yeti 6 (to jsou Kvasiny).1 bod
-
Mě vychází spotřeba 7 l/100 km, pokud dobře počítám. Yeti 1,2 TSI 81 kW, koupil jsem nové auto, natankoval nádrž do plna 53 l, ujel 700 km a natankoval nádrž opět do plna 49 l.1 bod
-
SCR je AdBlue Vymýšlejí "X" udělátek,aby jim ty nafťáky splňovaly E6. Ačkoli jsem velký příznivec nafty,sám mám nového Supa 2.0 TDi,další auto už určitě bude benzín.Ad Blue opravdu né. Kdo má přístup k učebním sešitům VW ať se na to podívá,co je tam kvůli tomu klumprů-dalších zdrojů problémů1 bod