Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/17 ve všech sekcích
-
5 let je taky životnost koncernových aut, po 5 letech za opravy vyplázneš víc než za splátku nového auta na 5 let... vlastní zkušenost. Koncern se stal výrobce spotřebních vozů s luxusní cenovkou, ale životnost je horší než u dacie. Kameny prosím oblázkové, bez hran, děkuji.5 bodů
-
Já už nástupce mám. https://m.sauto.cz/detail?sort=0&bodyType=0&yearMax=0&mileageMax=0&stateIds=0&id=16697501&c=1&priceMin=0&priceMax=0&yearMin=0&fuel=0&page=13 body
-
3 body
-
Bude ti vysvetleno z vyssich mist, ze se ohromne pletes, protoze uz 1.2 TSI jsou prece absolutni katastrofa a koupit si takovy motor muze jen nekdo, kdo to nema v hlave motoristicky v poradku...3 body
-
Hele, myslím, že ty reakce jsou už fakt hloupé a to SUV typu Kodiaq nemám rád.. Co umí Škodovácká 4x4 vím a projede to fakt hodně. Třeba kdysi naše tehdejší rodinná Octávka 4x4 bez úprav, jen se zvýšeným podvozkem, projela bahnitý okruh, vybraný pro prezentaci schopností Land Rover úplně bez problémů a to na 15" kolech. Přesně jak je tady psáno, auto bude nejvíce trpět na délku, délku rozvoru a malou světlou výšku. Je to leštěnka, plasty trpět budou, to bez debat, třeba ty plastové, nízko umístěné stříbrné hrůzy na OIII Scout na mě vždy působí úsměvně. Ale tvrdit, že je auto na hoven, protože se prorazila silniční guma? Hoši kde jsme, to už je fakt cipovina. Náhradou za tereňáky to nebude určitě, spíše v tom byla řekl bych zvědavost, oni ti kluci v armádě nebudou tupí blbci, kteří nepoznají rozdíl mezi Kodiaqem a třeba těmi potvorami z fotky. Jo a Nova? To snad nemá smysl ani komentovat, když ani to jediné, co by mělo být seriózní - zprávy - není nic, než černá kronika... Fakt to tady tak nedramatizujte, přijde to hloupé už i mě a to remcám rád [emoji6]3 body
-
Ne, auto nijak upravený nebylo. Všechny auta přijely z jiné akce, kde jezdily výhradně po silnici a k žádným úpravám nebyl prostor. Dacia měla na této akci třeba jedno auto vyšší s offroad gumama. Zadání tendru nejen, že neznáme my, ale není ani zatím vydáno. Taky to byl důvod tam přijet s úplně obyčejným Kodiaqem, aby vedení AČR vidělo, co vůbec nabízíme. Dialogy o případných úpravách budou probíhat později. Ani sama armáda zatím podle mě neví, pro jaký účely by právě Kodiaqa využívala. Jestli jen jako civil, případně auto pro doktory, nebo úplně jinak. wolfspitz: Jak jsem psal. Do těžkýho terénu rozhodně ne. Do lehčího určitě. To auto zkrátka "trpí" tím, že je pro potřeby AČR nízký a má zároveň velkej rozvor... Každopádně cílem opravdu není nahradit Land Rovery a UAZy. Spíš doplnit tyhle auta o něco civilnějšího, co v případě potřeby zvládne bez úhony přejet pole a přebrodit potok.3 body
-
Vzhledem ke zkušenostem s "novináři" si dokážu představit realitu a "reportáž". Jestli chce někdo věřit Nově, je to jeho problém.3 body
-
Když víš kulový, tak raději mlč. Já se té akce přímo účastnil, reportáž jsem bohužel/ bohudík neviděl. Kodiaq kromě jedné překážky projel úplně všechno, co armádní speciály a za dva dny jsem neslyšel jedinou negativní reakci. Řidiči AČR, co školí jízdu v terénu byli úplně nadšení a nevěřícně kroutili hlavama, že tahle "lakovka pro holky" si to takhle dává. Bohužel během poslední jízdy (z asi deseti) najel řidič neopatrně na betonovou zábranu a natrhla se pneumatika. Toť vše. Podotýkám, že se jednalo o běžný silniční gumy, tudíž byl spíš zázrak, že přežily celej den de facto bez úhony. EDIT: A abych byl úplně přesný - i tu poslední jízdu s rozteklou gumou dojel, takže informace, že nedojel je totálně lživá. Naopak bych vyzdvihl, že Kodiaq narozdíl od jiných aut zvládal terén i když byla trať po celým dnu rozježděná a nemuseli jsme jej ani jednou tahat ven, vždycky dojel.3 body
-
2 body
-
Me se to stalo (u OII FL), ze bylo cidlo teploty oleje deaktivovano (protoze u pevneho intvl neni potreba pro sledovani kvality oleje)... Pozadal jsem o aktivaci a bylo nebyl s tim problem (osobne teplotu oleje sleduji vice nez spotrebu a dokud neni olej zahratej, tak se snazim motor nevytacet).2 body
-
Vítej v podklubu plaček, konečně někdo normální se správným názorem. Neboj se, budu tě zde bránit vlastním tělem, jako že je to kus hmoty.2 body
-
Rádio, obvykle ano 5-6 let, ale mám lehce pocit, že koncern roky neuvadí, omezeno jen km. Stejné jako chladící kapalina obvykle 5 let, u koncernu "doživotní", přitom je to nesmysl.2 body
-
Takže, přátelé ... včera sem se do toho pustil. Sundal jsem nárazník - už v tom mám praxi, do dvou minut je dole, mít lepší podmínky v garáži (kdyby byla širší), vlezu se do desítek sekund A zkoušel následující věci: 1, kontrola nádobky - ok, nikde nic neteče, všechny 3 (čidlo, motorek ostřikovačů skla a světel) prostupy suché. 2, preventivní čištění kontaktů na motorkách a konektorech - kromě dobrého pocitu z údržby to nic nepřineslo 3, vypustil jsem komplet nádobku, dal obyčejnou vodu, měl jsem už i podezření, jestli ta zimní směs není nějaká řidší - no prostě když už člověk neví kam, zkouší voloviny. Taky nic. 4, hadice vol1. - přimáčknutá žádná není, měl jsem je i vymontované a prostříkával je do kanystrů od nemrzky, kterých mám dost, jak jsem na to tak koukal, tak sem si říkal, že ten tlak, který to předvádí, nestojí za moc. 5, hadice vol2.- sundal jsem hadice z auta a profoukl je, žádný citelný odpor, žádná nečistota uvnitř, krásně průchozí. 6, po kompletaci a ostřikovacícho aparátu a se sundaným nárazníkem - abych se přesvědčil, že to nemůže být skříplou hadicí, i když pokud člověk vyloženě nespěchá nebo není debil, tak ji nemá jak skřípnout, sem pozoroval jak moc (ne)výjiždějí ostřikovače ze světel - max do 3/4, ale ventil v "torpédu" (nevím jak to jinak nazvat, prostě v kulatém tělě ostřikovače) pustí kapalinu jen a pouze až při úplném vytažení. Takže, jak už sem psal minule, když oba ostřikovače ručně vytáhnu a zafixuju, ostřikují - to je důkaz, že kapalině v cestě nic nevadí - no ale že by to byl nějakej proud kapaliny, se říct nedá. 7, vymontoval sem motorek ostřikovačů (nalevo) a srovnal ho s původním (napravo). Na první pohled jde vidět trochu jiná konstrukce - hlavně vrtulky, ale zase kdo ví, co je uvnitř. No, resumé - malý tlak, koupil jsem tehdá nejlacinější nový 700,- a asi dobře mi tak. Holt laciný věci se kupují dvakrát. Koupím "lepší". Už si ani nepamatuju, kdy to přestalo ostřikovat, protože jsem ho měnil před 3mi měsíci a od té doby sem najel 15tkm, takže kdo ví, jestli to nemělo životnost jen na efekt na prvních pár km nebo na prodej. Hzeké ráno2 body
-
A přesně tam nejspíš bude směřovat... rozhodně jeho cílem nebude vozit vojáky v plné polní po Afghánistánu. Jen to někteří pořád nechápou a vykřikují, že je to malý, nízký a nemá to pořádný gumy.2 body
-
Snažím se tu reportáž přehrát v archivu TN a už dopředu se děsím. Už jen z toho důvodu, že pan reportér i pan kameraman byli křupani bez špetky slušnýho chování evidentně se pachtící za nějakou senzací. A co může být pro diváka Novy lepší, než pohled na to, jak se "ta blbá předražená Škodovka, co na ni nikdy nebudu mít prachy, posrala v přímým přenosu"... Za sebe můžu říct jen to, co jsem už zmínil. S Kodiaqem jsem v terénu byl už předtím a je to schopný auto. Podmínky, který byly ve Vyškově, už byly dost extrémní (ať už samotná náročnost trati nebo fakt, že půlka byla hodně rozbahněná). Popravdě jsem měl dost obavy, jestli to už není za čárou. Chlapi z Česany, kteří tam byli taky, měli podobný obavy. Vojáci, ti se jen dokola ujišťovali, jestli tam opravdu chceme jet. Dopadlo to velmi milým překvapením a jestli to nějakej kokot z Novy převrátí naruby, opravdu mě to hodně naštve....2 body
-
2 body
-
Můžu tě ubezpečit, že tomu tak skutečně je. Je možné, že video bude, AČR tam měla kamery i dron. Plus někteří z kluků si točili na mobil onboard. Věř si čemu chceš, ale nepapouškuj tady lži, který uslyšíš na Nově. Už jsem si spojil 1 a 1 - vybavuju si, že když kluci ze servisu měnili kolo, přiřítil se tam blbeček s kamerou a za ním druhej s chytrýma řečma. Tipoval jsem je tak max na Vyškovský věstník, ve snu by mě nenapadlo, že jsou to kucí z Novy. Mimochodem pan "reportér" mě osobně asi 5 minut ukecával, abych mu Kodiaqa půjčil, že se chce projet... A abych byl úplně fér - zcela bez poškození to nebylo, během jedné z posledních jízd se ulomila část difuzoru na zadním nárazníku. Jinak auto naprosto bez úhony, jen ho budou čistit asi rok.2 body
-
Já si myslím, že všude je něco a jde o kusy. Naši mají 206ku r.v.2001 a v podstatě žádnej problém. Základní 1.3 benzín a jen pravidelný servis. Ročně najedou do 15t km.1 bod
-
1 bod
-
Ano, ale uz by som siel do 1.4 tsi automat (teraz mam 81kw manual)1 bod
-
Půjdu asi do 308 nebo když budou peníze tak 508 peugeota s 2.0 HDI motorem. Peugeot 406 2.0 HDI před octavií II co jsem měl byl na provoz nesrovnatelně levnější. Nějaký egr, setrvačník, nebo DPF (a byl tam) Jsem nikdy nemusel řešit. Sem tam na nápravě zabouchali stabilizátory. Na octavii měním furt něco na nápravě a kotevní motoru a furt tam něco tluče, už mi z toho tečou nervy, když přestane tlouct náprava začnu řešit problémy s motorem a tak se to po konci záruky pořád točí do kola. Děsný pekáče Škoda... simply never1 bod
-
Tak to by toto bylo něco na mě takové jednání. Bych jim řekl, že si s tím dám tu práci, ale že jak budu mít pravdu tak zaplatí veškerý náklady a můj čas a ještě přehodí 5k navíc. Pokud si za tím škoda stojí tak vlastně nemá co ztratit :D. Jsem objednaný na 8. března můj prodejce je docela ochotný a příjemný chlapík tak uvidíme. Každopádně děkuji za info. Budu taky informovat mé zkušenosti. Doufám, že se najde více lidí co tento problém na-reportují a škodovka se chytne za čumák a zadá někomu aby to tam za IF oval Adame zkuste jiný salón jak někdy na cestách potkáte, třeba se najdou lidi na větší úrovni.1 bod
-
Hele, co budeš dělat o víkendu? ... Jdu si koupit brýle. ... A pak? ... Pak uvidím....1 bod
-
Japonci jsou všeobecně naprd kvůli servisu. Specifické díly, ceny atd... Navíc u většiny už jsou taky ekosračkoidní kurvítka. Ale dá se sehnat i klasika. Dacia má u každého motoru něco. Takže nejlepší auto je to které nevlastníte. Prostě se to rozbije někomu jinému.[emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Cidlo mi fungovalo predtim i potom. Na MaxiDotu se teplota zobrazuje i nadale...1 bod
-
Už jsem to tady někde psal. Změna na pevný a teplota oleje zůstala funkční.1 bod
-
Takže, auto dnes v servisu. Dělala se diag. atd. Poslali to do škodovky. Ta jim prý vzkázala, že jsme pitomci a pouze tu změnu neumíme rozeznat. Servis to zkusil na autech co mají na salonu (celkem 5 fabií) a na všech to samé - nefunkční ŠS. Zároveň si ve Škodovce vymysleli, že pokud chceme něco řešit, musím dovést auto s funkčním ŠS do servisu, kde si udělají opět diagnostiku a VLASTNÍ nahrávku funkčního ŠS. Tu pak pošlou těm pitomců s tím, že to v minulosti fungovalo a teď nefunguje. Proč mám zase pocit, že z lidí pouze dělají idioty... Takže tak. Ostatní se prosím nedejte a trvejte na tom, aby to alespoň oznámili jako závadu. Smutné.1 bod
-
Jsem dobrý člověk, dokud mně někdo nenasere. .... Pak už nejsem ani dobrý, ani člověk!1 bod
-
25 tis. km za rok už něco je a bude to na hraně, kdy se provozně diesel vyplatí. Musíš se rozhodnout sám, co preferuješ, ve stručnosti asi takto (Octavia 3 k VW se nevyjadřuji - jsme na škoda foru :-): 1.4 Tsi + výkonnější motor + výhody benzinu - kultivovaný, tichý, nemá filtr pevných částic apod. + o něco levnější než 1.6 TDi - oproti 1.6 TDi bude o něco víc papat, ale obecně 1.4 Tsi jezdí za málo, ale diesel je prostě úspornější 1.6 TDi Jako jedinou výhodu vidím v nižší spotřebě, řekněme o cca 1-2 litry, oproti 1.4 Tsi. Jinak je ve všem horší než 1.4 Tsi. Osobně bych šel jednoznačně do 1.4 Tsi, je to fakt povedený motor.1 bod
-
Zřejmě ohodnoceno jako nepodstatná informace, kterou by ale měli říkat servisům, ať to pak neřeší jako reklamace :-D My to chápeme od začátku, to ty to nechápeš. Jde opravdu jen o dveře spolujezdce, řidičovy jsou aktivní i po těch magických 60 hodinách.1 bod
-
A teď je otázka, zda je potřeba takový olej do tříválcové mašiny... mám za to, že do takového auta stačí kdejaký značkový olej, který splňuje normu. Pokud to člověk mění tak, jak by měl, tak by to mělo být přeci v pohodě.1 bod
-
Sviečky Brisk už mám nahodené, a zatiaľ bez problémov. Auto jazdí rovnako ako pred tým.1 bod
-
Protože lidi chtějí, aby měli dvě koncovky výfuků a přitom tam byl jeden výfuk.1 bod
-
Čo sa týka životnosti, trojvalca by som sa vôbec nebál. Pri HTP tiež každý tvrdil, že sa po 100 tisíc km rozpadnú a pritom do dnes jazdia, a majú za sebou státisíce kilometrov. Tu by som problém nevidel. Okrem toho sú trojvalce efektívnejšie, preto majú nižšiu spotrebu, sú ľahšie (tj. auto bude ľahšie, bude mať zase o málo nižšiu spotrebu a ešte aj trochu lepšie rozloženie hmotnosti), nižší počet valcov znižuje aj cenu za údržbu, lebo potrebuje menej oleja a menej sviečok. Vďaka menšiemu motoru môžeš mať aj lacnejšiu poistku (u nás napr. Kooperativa poisťuje podľa kubatúry). Nevýhodou je o niečo horšia kultúra chodu motora a menej skúseností s týmto motorom, tj. môžu (ale nemusia) sa ešte objaviť nejaké detské choroby. A ako bonus dostaneš ešte aj status motoristickej socky.1 bod
-
Myslím si, že i to je právě předmětem výběru. Pokud vím, o Kodiaqa se hodně zajímala Vojenská policie. Myslím, že by to byl víc než důstojnej nástupce těch jedničkových Fabií :-) Asi nikdo moc nepočítá s variantou, že se bude dělat edice Kodiaqu s houfnicí na střeše... EDIT: A za umístění fotografie mé osoby na web ti posílám fakturu :-)1 bod
-
Kristepane, nikdo netvrdí, že se mají Kodiaqem nahradit bojový auta do těžkýho terénu.... Cílem akce bylo prezentovat Kodiaqa - statická prezentace + dynamika. Rozhodně ani s Lanďákem ani s UAZem nechceme soupeřit. Jen jsme chtěli ukázat, že i auto, kterým by případně mohli jezdit důstojníci apod. například na služební cesty, je schopný zvládnout i ztížený podmínky. Což se potvrdilo. To, že Kodiaq "proháněl" ostatní na polygonu a nezaostával, je jen bonus.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kolik mas najeto. 80tis? Vsak to je malo. Tam mas celozivotni co vydrzi i pad meteoritu. SA nema ani casovej predpis na remeny. Tedy pokud najedes 120tis az za 15 let tak je menis az za 15 let. Kvalita. I remen vydrzi vsechno za kazdeho pocasi.1 bod
-
Jasne cena normal 8tis. Cena pred zapocteni slevy 15% z sekove knizky 9200. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Aspoň důvod pořádně umýt přibližovadlo po zimě. Bude to fuška,ale jdu do toho.1 bod
-
I mně už díky Clouesauovi fungují nejnovější mapy v Amundsenovi. Dík.1 bod
-
1 bod
-
Prakticky zbytečná debata, prt. kdo jen troche používá selský rozum, nepřezuje 27. února jen proto, že za oknem deset minut svítilo sluníčko. Ony se ty zimní gumy zas tak strááášně neojíždí, jak se tu někteří snaží podstrčit a stejně tak při 98% situací na silnici neznamenají zhoršení jízdních vlastností vedoucí k okamžité nehodě.1 bod
-
Zkus schvalne nainstalovat LG MirrorDrive, jestli ti to nepomuze zrcadlit telefon.1 bod
-
Potvrzuji funkčnost clouseauovi pomoci - mapy na kartě pro Amundsen(RNS310)... děkuji.1 bod
-
Jasne, 1.0 bude dynamicky asi lepsi nez 1.2 (porovnatelne vykonove verze) a mozna i uspornejsi (aspon na papire), presto bych uprednostnil ctyrvalec (kultura behu, zvuk).1 bod
-
Tipuji ze predelavat to budes urcite ... nicmene ta svitivost co se ti libi ve dne ... te asi jinak nedosahnes ... Me ceny v inzeratech, mnozstvi neni problem ...1 bod