Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/17 ve všech sekcích
-
Prodám rozbitého romantika, co má v techničáku rok výroby 86. Poměr váha výkon je 85/182. Trochu netypicky nejezdí na destiláty, ani nízkooktanové rezavé pěnidla mezi 10-12 stupni, ale jde o modernější model, využívající vodík a jeho nealkoholické sloučeniny. Sem tam nepravidelně kouří z výfuku, ale to je zcela výjimečný stav. Zatím je ale v nepojízdném stavu. Má pořád zaseknutý motor (laicky to odhaduju na pochroumané srdíčko od minula). S trochou péče a pod dohledem nějaké zkušené mechaničky, která těmto ročníkům rozumí, by se mohl v rozumné době s minimem investic dostat do provozuschopného stavu a mohl by být zase pojízdný. Gumy jako nové a vidlice leštěna pravidelně starou dobrou ruční metodou. Něco jako předváděcí stroj, co nikdo nechtěl předvést. V techničáku nezapsaná žádná předchozí majitelka, takže v podstatě funglovka. Než aby se válel doma v garáži, tak bych ho rád poslal někam na zkušenou do světa. Testovací jízdu (samozřejmě po předem avizovaném servisu a zprovoznění) nabízím zdarma. Pokud bude mechanička šikovná, usměvavá a bude se mít k světu, tak se na ceně domluvíme – nebráním se v jistých případech ani darování do dobrých rukou za odvoz. Stroj je doposud garážován v Opavě ve vlastní garáži. Pokud si na něco takového troufneš, jebni místo lajku srdíčko a třeba ho nastartuješ zrovna ty.3 body
-
s tím právníkem se mi to nezdá. Pokud by měli něco v ruce, tak ti právník nebude volat, ale pošle dopis s dodejkou. Buh ví, kdo to byl. Pokud s nimi není kloudná řeč, vyzvi je k písemné reklamaci - v ní by měla být uvedena i ona skrytá vada a jak se k ní došlo. Reaguj pak výhradně na tento dopis, na sepsání odpovědi si můžeš najmout právníka. Vřele bych doporučil minimálně konzultaci - ale až budeš mít od nich něco písemně. Doposud je to jedna "paní povídala" a nemá moc smysl se s tím dále zabývat.2 body
-
http://www.auto.cz/novy-level-vypinani-valcu-ze-ctyrvalce-se-stane-jednovalec-106033 Poděkujme vymrdaným eko teroristům a zeleným zmrdům z Německa. Tak toto je nádherná budoucnost. Dostaneme odporné Octavie a ještě se jim budou vypínat válce. Gratulky.2 body
-
Tak tak nejezdit jak debil, nechtěl jsem to psat aby se někdo neurazil Mě FA brzdil zatím jen jednou a ano, jako debil jsem se díval kam nenám. Ale žeby to brzdilo na krev se říct nedá, jen to hráblo do brzd abych se probudil a včas situaci zvládl už sám2 body
-
A co ti jeste ten MEKÁNIK vykecal do hlavy, misto ty diry co ti tam teda hezky udelal On s temito motory ma uz zkusenosti ? uz delal repas motoru ? ........ Jeste jsem za celou dobu nevidel auto, kde bybyl prave potkany motor u teto nove konstrukce motoru !!!!! Pan mekanik v tom ma mozna trochu bordel. Ja osobne tem motorum duveruji. Dneska To neni ve smyslu nesmrtelne rotacky 1.9 TDI 66kw, ze si nalil klidne i fritovaci olej a jezdil si, dneska si volis auto podle velikosti, do ktereho auta de v podstate obleknes. Kdyz budeme mluvit o motorech, jak by smet. Vse ma u vsech automobilek navaznost, jen to proste lidi furt nedokazou pochopuit. Ano, dnesni auta jsou jeste vetsi spotrebni zbozi, ale urcite to nedelaji automobilky naschval. Jaka je poptavka takova je nabidka..... chcete levny auto,.... dobre, budete mit levny auto,.... s vybavou ? ..... dobre,... ale na ukor ceho to bude,... samozrejme na ukor materialu a ruznych zmen. Zacina to tisickrat diskutovanymi tvrdymi plastamy a konci to treba u chybejici decky kapoty Vse si delame jen a jen sami, stejne tak krasny muze byt priklad i kvalita potravin. Tohle jsou proste nesmrtelna temata a nikdo s tim stejne proste nic neudela. Tak to je, tak to bude1 bod
-
1 bod
-
Mě to připadá velmi logické přeci. A mají to tak všechna auta. Však když chceš ostříknout světla, tak by měla svítit. Naco ostříkávat nesvítící světla? Na nic. A zároveň to šetří i kapalinu v ostřikovačích. To přeci logiku má...1 bod
-
USB se aspoň pro flešku vypne až za chvíli. Někdy ještě po 5 minutách bliká že ji něco používá. A zásuvka dle zapojení vede přímo na sběrnu baterie. Preferoval bych zapojení dle MilanHos. Levné, jednoduché, funkční. A jak pěkně si u něj hoví Chytré auto a na něm zásuvka. Pěkné.1 bod
-
1 bod
-
V připadě kdy se jedna o kluk s klukem to snad může být pravda Pro vtipu můžeš brat jako pravdu1 bod
-
netuším prečo, no s US svietením mám stále problémy. vypnuté a ako som sľúbil, video k brzda+hmlovka+DRL...je pekne vidno nezávislosť brzdového svetla hlavne. hmlovku ma nenapadlo zapnúť, ale bude to rovnaké ako pri brzde1 bod
-
1 bod
-
„Prý ses konečně oženil...“„Jo, oženil.“„Tak to musíš být šťastný.“„Jo, musím.“ Každý den ti dává novou příležitost všechno posrat.1 bod
-
V rapidu se zasouvá za zadní sedadla ve stejném sklonu jako jsou opěradla, pravda, to platí pokud nepotřebuješ sklopit zadní sedadla a využít i tento prostor, to plato by tam pak logicky překáželo. Ale to se mi ještě nestalo, že bych potřeboval. Než vozit v autě psa a to kdekoliv, to bych ho raději zastřelil a materiál na stavbu nevozím :-)1 bod
-
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/brit-vyjmenoval-5-nedostatku-faceliftovane-octavie-vzal-si-na-to-ctyri-oci/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Třeba to plato by mě zajímalo, vždyť se vždy dávalo podél zadních sedadel ne ze zadu? I Rapid to tak má, nebo tady to nejde?1 bod
-
Ani pribrzdiť nemám problém.. ale opäť, sú situácie, kedy nestíhaš ani pribrzdiť.. vyletí auto spoza zákruty a podobne. Predné parkovačky začnú pípať až keď ich ručne zapneš alebo na chvíľu zaradíš spiatočku..1 bod
-
1 bod
-
Ja by som to nevypínal, výkričník na palubovke by ma určíte znervózňoval ešte viac ako samotný FA.. Treba sa naučiť s tým jazdiť, dodržiavať väčšie vzdialenosti... ako som už písal, mne FA pár krát zachránil kapotu a teda som s ním spokojný aj napriek niekoľkým falošným poplachom. Za väčšinu si však aj tak môžem sám, keďže jazdím jak debil a presne v podobných situáciách chodím tiež na tesnotky...1 bod
-
1 bod
-
Kde jste vy flákači celej den ? Nebo snad zrovna clint honí kunu pod motorem a pancho mu zatím jezdí kolem domu, sabiza chystá vatru na vysušení čerstvě vylitého betonu, petrrrr čeká s Vencou na posladní vlak do Mariánek, beuticek počítá nové smlouvy, kokta lepí nové pneu ze zbytků co posbíral na okruhu v Mostě, radius leští Dacii na monstr sraz majitelů těchto rumunských strojů, fannanekh hledá nějakej pajzl v dosahu KV kde mají teplý pivo a starý utopence, stringo lepí herkulesem rozbitej reaktor a pawouk snove sítě, aby chytil nějaký ten hmyz k snědku ??1 bod
-
Já bych si zase nikdy naftu nekoupil, raději překousnu větší spotřebu. Jen by si měl někdo ve vývoji uvědomit, že pro auto o určité velikosti by opravdu měla existovat benzínová varianta se 6 válcem...ta by Kodiaqu slušela a věřím, že v reálu by se pohybovala na stejných nebo nižších číslech než se čtyřválcem, kterému na tu hmotu občas dochází dech.1 bod
-
1 bod
-
Doufám ,že máš teplé spodní prádlo a tekuté topení. Kometa,Kometa,Kometa.1 bod
-
V Liberci nejsme (jedeme zítra brzo ráno do Plzne) ale aspoň v Brně na Zelňáku1 bod
-
Nevím jak na slovensku, ale v ČR jsou dvě možnosti - 15 tisíc pevný a 30 tisíc variabilní s tím, že 30 je max a auto tě může poslat na výměnu dřív. 20 tisíc v ČR není možné.1 bod
-
Chtěl bych se zeptat jak jste vyřešili ty zkraty na kostru, protože když dám akční členy tak mi je to taky vypíše, v paměti závad nejsou. Jezdím na LPG. Jinak jak vyřešit svítící kontrolku motoru: Svícení kontrolky motoru u 2.8 AMX je většinou způsobeno kombinací špatných lambda sond a vypáleného katalyzátoru. Mi tohle dělal passat někdy se kontrolky rozsvítila po 100 někdy po 400 kilometrech. A hlavně když jsem třeba přijel na křižovatku nebo stál v koloně. Vyřešil jsem to nástavcema na zadní lambdy aby měly rychlejší ohřev. Více si o tom můžete přečíst zde: http://www.subaruclub.cz/forum-tema/katalyzator-13787?kols=8 Avšak na superba se tak dlouhé nástavce nevlezou, já kupoval kratší a i ty šly špatně nasadit. Kontrolka se mi od té doby nerozsvítila cca 11 tkm.1 bod
-
tak ty 18ky prostě lákaj, občas mně to teda zásobuje nerozhodností, ale ze všech stran slyším od lidí kolem sebe, ať se na to vybodnu. 16ky jsem zkusil a to auto desně plavalo - což na dálnicích po Evropě teda nic moc. 17ky letní mi přijdou trochu tvrdší - Dunlop, ale nejvíc se mi co do komfortu a jízdní stability libíly zimní 205/50/R17. Kdyby byly povolený letní 225/50/R17, jdu do nich.1 bod
-
Tak Luxony šly do světa a teď tam mám 16" Spectrum na sjetých letních. Musím říct, že je to opravdu velký rozdíl. Komfort jízdy perfektní. Veškeré díry vyžehlí podvozek s lehkostí. Ty 18" byly na cesty v mém okresu opravdu tvrdé. A navíc spotřeba šla razantně dolů. Příští týden to nechám přezout na zimní Nokiany tak pak zas pisnu. BTW po zimě budu hodně uvažovat jestli koupit 17" nebo 16" na léto. Ten komfort jízdy je k nezaplacení!1 bod
-
Mam sportovni podvozek, na zimu 205/55R16 a na leto 225/45R17. Subjektivne bych rekl, ze je to tvrde na obojim, 18ky bych nechtel. V zatackach na suchu je znat, ze ty 225/R17ky drzi lip, ale v zime to moc na hranu nezenu, takze 16ky staci a navic na snehu jsou lepsi.1 bod
-
sory ale musim citovat ...preco pises ked sam nevies ...ja som chodil s autami do servisu mal som nemalo aut a tak isto sam som zato vyuceny nemusis ma v nicom poucovat ...dany interval je dany na 20 000km ....ako to bolo aj vo fabii1 ci 2 ...asi ze mam doma fabiu 1 a viem ako vyhadzuje intervali ...a to nie iba na jednom aute pri japonskych autach je to cez 10 000km z dovodou citlivejsich komponentov na opotrebovanejsi olej ...ale najlepsie je chodit po kazdych 15 000km ...ci nebodaj podla teba na kolko sa ma chodit 5-10 000km ? ale u kazdeho je to lubovolne mozte chodit aj po 2000km mne je to jedno iba pisem ako to je stanovene a mna ides poucovat no dobre ...-1 bodů
-
sorry ale niejako velmi si premudrety ....nemas pravdu pises nezmysli jedine kto by mal byt napomenuty si ty nevies nevyznas sa ale hlavne ze taras 2 na 3 ...toto ucia ci v skolach alebo je to aj naozaj ci nebodaj kolko je interval ? ...5-10t km ? ...vysmech 15t km taky nedaju vyrobcovia iba pri japonskych automobilkach ale majtelia chodia na 10t km+- ..ci som mal vw audi skodu ford stale som mal v servisnej prehliadke dane 20t km tak mi netrep aj ako zvysok hluposti ...spravne by sa malo ist medzi 15-20tkm ale rob si ako chces pan mudry ...ja som chcel maximalne len pomoct a dozvediet sa viacej veci ale okrem toho pocuvam tu len taraniny ktore su viac menej nezmyselne a ked uz niekto pride ako ja a mam pravdu uz kazdy kritizuje lebo som tu novy fakt smutne ..ale fajn necham tvoju a zvysok inde ...nebudem radit ani pomahat ja som si svoje uz presiel s autami takze si necham vsetko pre seba a budem sa bavit natom co vy za hluposet pisete alebo k veci-1 bodů