Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/27/17 ve všech sekcích

  1. A už jste si na ty dělené světlomety "zvyknuli"? Na silnicích je to k vidění stále častěji a rozhodně se nedá říct, že bych měl pro tento design více pochopení. Nejlépe to vypadá s rosvíceným LED denním svícením z čelního pohledu, a i tehdy váhám jestli je to jen divné nebo rovnou šeredné. Facelift mě vyhnal uvažovat o konkurenci, protože když to srovnáte např. s Golfem, nevidím důvod proč každý den koukat na škaredé auto.
    6 bodů
  2. Jedna z ďalekého východu pre milovníkov vína.. vyhliadková veža Tokaj pri Malej Tŕni.. http://tokajregion.sk/body-zaujmu/vyhliadkova-veza/
    2 body
  3. Ba ne, udělali jsme dnes si takový malý sraz
    2 body
  4. Blahoslavení chudí duchem ... Nechtěl bych tě potkat na silnici (hlavně za sebou, přilepeného metr za kufrem)
    2 body
  5. Při zakleknutí u několika krátkých a dlouhým FIII jsem k mé velké nelibosti zjistil šokující rozdíl. Zatímco u karosářské varianty hatchback (dále jen HB) je motorový prostor VŽDY kompletně překryt plastem, u kombíka ( dále COM) je tento plast jen asi 1/3 velikosti, tvořící jen jakýsi náběh od předního spoileru. To ale není vše. Verze HB má další dva plasty pod podlahou, symetricky asi stejné velikosti (je to taková obdoba plastů z paketu pro špatné cesty), karoserie COM však postrádá i tyto! Velmi se divím, že si tohoto ještě žádný z testujících novinářů nevšiml a nepoukázal na to. Celkově je tedy COM ochuzená o 3 kusy plastů na podvozku, jejichž prodejní cena by prý mohla být mezi 3 - 4 tisíci. Začal jsem se o to zajímat a ze škody jsem obržel vysvětlení, že se jedná o krok k lepší aerodynamice vozidla a proto tam nedali. Tomuto jejich zdůvodnění nevěřím! Myslím si, že aerodynamika je až to poslední. Škoda totiž nabídla rekordně nízký příplatek za prodlouženou verzi a tak byl vývojářům dán úkol: vymyslete, kde co sebrat, ať se nám ten kombík ekonomicky vyplatí. Tak vznikla řada "opatření": zmenšili co do tloušťky páté dveře, změnili konstrukci kostry zadních opěráků z ocelových profilů na tenkostěnné trubky vystužené drátem a sebrali ony tři ochranné plasty z podvozku. A "vualá": pětku z nákladů to snad i hodilo, ale to bych spekuloval. Každopádně dodatečně si podvozkové plasty dodělávat prodejce nedoporučuje, skrze pochopitelný zásah do antikorozní ochrany. Zkrátka kdo chce zaplastovaného COM, musí si připlatit za paket pro špatné cesty. Tam se zase ale nahrazují pružiny tvrdšími a zvedá se těžiště... to už sem nepatří,to by bylo do jiného vlákna...
    1 bod
  6. Jo sraz caj o 15h v KV a zbytek lidi nikde. S klukama jsme posedeli v Puppu, dali kavu. Pohovorili o "kvalite" Skoda. Konvertovali na moji viru. Decka tomu byly svedky. No nic, v Clintove klubu vznika Petrrruv antiklub jako opozicni sila. Diky panove, ze jste dorazili. Neni lehke se dat na tu spravnou stranu a v tomto nepratelskem prostredi si to zaslouzi obzvlaste uznani. [emoji23]
    1 bod
  7. A je skutečně o co stát? V golfu ta 1.5TSI jezdí více méně stejně jako 1.4TSI, reálná spotřeba je taky stejná a k tomu samozřejmě riziko počátečních problémů s novým typem motoru, který je i tak konstrukčně složitější (vyhlídka na nákladnější servis). Kdyby k tomu dali multilink, to by bylo zajímavější (jenže nedají).
    1 bod
  8. Dnes jsem překvapil Vencu s Petrrrem na promenádě v KV. Venca Petrrra pěkně komandoval a vyhnal ho do vody, aby vysbíral drobný od turistů na krabičák....
    1 bod
  9. Diana v Karlových Varech Krásenská rozhledna
    1 bod
  10. Pánové, zklidněte emoce a nenunťte mě zasahovat - pak to ovšem bude uragán. Osobní a jiné invektivy si pište přes soukromé zprávy. Výlevy mimo pravidla fora jsem smazal.
    1 bod
  11. U cikánů doma slaví Vánoce. Potřebují peníze, tak si kvůli porodnému udělají dítě. Stálý příjem z přídavků ale nepotřebují, šlo zde pouze o jednorázový příjem, proto zajdou do jedné rodiny s nabídkou: "Vy nechtěli byste děécko?" Manželé se na sebe podívají a řeknou si: "Inu, proč ne." Další rok se situaci opakuje: "Hej ty cigi more gadžo, dítě nechceš?" "Ale jo." Třetí rok: Přijdou opět do stejné rodiny: "Dítě máme. Chcete?" "Víte pane, my bychom letos radši kapra." Mladá dívčina si nabalí stařečka a těší se, že ho o svatební noci usouloží ksmrti, aby po něm mohla dědit. Svlékne se, lehne si na postel a čeká,až manžel vyjde z koupelny. Ten vyleze, s prezervativem na svém 30 cm dlouhém údu, špunty v uších a kolíčkem na nose. Dívčina se ho vyděšeně ptá, co to má všechno znamenat, a stařík odpoví: "Jsou dvě věci, které k smrti nesnáším: Ječící ženská a smrad ze spálené gumy...!"
    1 bod
  12. V tom prípade si presná cieľová skupina pre facelift Ja som práve opačného názoru - pre mňa príde ako vrchol nevkusu hnedá koža v LaK a lesklé čierne plochy v interiéri. Exteriér neriešim, kľudne nech má aj 8 predných svetiel. Kedy sa na auto pozerám zvonka? Tú chvíľu, kým k nemu prídem do garáže, to vydržím. Dôležitý je interiér, pretože ten mám pred očami a v rukách neustále - a toto bol dôvod, prečo som namiesto pre mňa absolútne nevkusným hnedým koženým sedačkám a hnedej prístrojovke v LaK ako základ zobral svetlý Style, do ktorého som objednal absolútne všetko, čo sa dalo objednať a nebol to konflikt v konfigurácii. Síce ma takto tento dovybavený Style vyjde drahšie, ako LaK, ale stojí mi to za tie peniaze. Pretože pre mňa a každého, koho som sa pýtal, je tento hnedý interiér absolútne neprijateľný. Asi sme tu na Slovensku inak esteticky založený Najkrajší interiér, aký kedy hociaká škodovka mala, pre mňa zostáva svetlá koža v limitovanej edícii Edition 100 - a je je jedno, či to bola Fabia 1, Superb 1 alebo Octavia 2 predfacelift. Na auto si ešte nejakú dobu počkám ( kvôli 1.5 TSI ), ale ak je tu niekto, kto by mal záujem vymeniť svoje strieborné alebo hociaké iné než čierne lesklé obloženie stredového panelu, ponúkam svoje lesklé čierne na výmenu. Bude úplne nové ešte nepoškriabané z výroby, rád by som tiež vymenil za nové nepoškriabané.
    1 bod
  13. To auto patří v rámci rodiny někomu jinému, ale občas ho používám a mám s ním dost naježděno. Aktuálně potřebuji náhradu za vlastní auto. Mě přišel i O2 FL s korejskými světly škaredý. :-) Osobně mi vyhovuje konzervativní design (podle vás nudný design), proto O3, Golf a německá auta obecně. Pokud bych chtěl designový cirkus, koupím si francouze nebo asii. Ale to je jistě individuální vkus každého soudruha. Co se týče chromu, není důležité co se vám nebo mě líbí, ale fakt, že v původní verzi O3 a Style výbavě byly volitelně, nyní jsou povinně (tj. jednoznačně zhoršení, protože nevyhovíte všem). A když se mi náhodou líbí černý (základní rám oken) po faceliftu mám smůlu. Původní style dekor (plocha kolem řadicí páky, lišty dvěří,...) byl matně stříbrný (víděl jsem i imitaci dřeva, a možná šly i další varianty), nyní je automaticky lesklý "piano black", což u mě znamená úroveň totální kýč (bohužel má to i golf). Totéž přední maska, která je u výbavy styl nově z lesklého černého plastu a i nejeden dealer přiznal, že se mu po faceliftu více líbí matná maska Ambition než lesklá Style.
    1 bod
  14. Ahoj, G senzor jsem nastavil na 8 a všechno funguje jak má. Dokonce i podpora Lamaxu se ozvala. Děkuji za rady a postřehy.
    1 bod
  15. Omlouvám se. Netušil jsem, že diskuze k O3 FL je vyhrazena nekritickému obdivu a jakýkoli jiný názor je nežádoucí. Zrovna Golf a Octavia jsou technicky prakticky totožná auta. Vzhledem ke spokojenosti s O3 Combi 1.8TSI DSG a potřebě nákupu nového auta se proto Golf Variant nabízí jako logická alternativa. Ten motor sice kromě Alltracku nenabízí, ale k 1.4 má víceprvek a dá se objednat v zajímavé výbavě. Jasně, že světlomety nejsou nejdůlěžitější parametr při výběru, ale vedle Octávie je naštěstí k výběru ještě technicky totožný Golf a Leon. Jako řidiči původní verze O3, která mi designově dost sedla, se mi proto facelift nelíbí dvojnásob (a to nejsou jen světlomety, ale i nárůst lesklých plastů v interiéru i vně, kýčovitý chrom povinně od výbavy Style apod.). Dát tolik peněz za nové auto, které se vám vysloveně nelíbí, je pro mě téměř neakceptovatelné. Nemusí to být designový zázrak, ale negativní emoce by asi vzbuzovat nemělo. Však proto jsem se ptal. Zajímá mě názor ostatních. Není nic špatného na tom, že se to někomu líbí. Klidně to může být oblíbenější design než před tím.
    1 bod
  16. Máš pravdu, taky to udělám, včetně předních
    1 bod
  17. A na to jsi přišel kde ?? Pořád se bavíme o 1.2 TSI. Pokud vím, tak 81 má sérii 175Nm a jakž, takž, tomu odpovídá i měření. APR vždy sází na velký krouťák, ale je to na výběru.. Hraniční hodnoty jsou z měření v laboratoři v DE, Kde tyto motory testovali, a celkem výsledkům věřím.
    1 bod
  18. Alesi, tohle napsal svuj nazor po realnych zkusenostech z kazdodenniho provozu po tom, co je jiz par mesicu FL v provozu. Na tom nevidim nic spatneho. Ja tu osocoval za kritiku auta podle fotek. Nicmene vsichni jsme rikali, jak si na to v provozu zvyknem (sam jsem si to myslel). A musim dat j57 za pravdu. Stale je RS jedina trojka, na kterou se da koukat. Jinak je ten predek proste dost divny. Uz jsem si na to zvykl ve smyslu, ze se za tim neotacim a beru to jako kazdodenni soucast provozu, navic uz jsem s tim i dost najel osobne. Ale kdyz se sam sebe zeptam "uz se ti to libi?", tak odpoved je "meh"... a bohuzel to tak vidi vetsina lidi v mem okoli (i skodovkaru), ktere jsem presvedcoval, ze na obrazek nesmi dat a v realu to bude jine. Ono to jine opravdu je, ale hezke auto to porad neni [emoji20]
    1 bod
  19. Jediná restrikce je především turbu, i kdyby bylo sání jak roura od kamen, více to nepojede. Maximum na toto turbo aby vydrželo je 215Nm. Co je víc ...většinou destrukce. Jedinou úpravu s 1,4 turbem včetně sání a upraveného výfuku jsem provedl na cca 270Nm a 158 PS a funguje. Bohužel už dvakrát měněno těsnění pod hlavou, a převodovka začala hlučet. Už bych do toho nešel, i když majitel mi nic nevyčítá. A šlo o Octavii II 1.2. Přesně jak zde někdo napsal, pokud chceš pořádné auto kup si aspoň 2.0 TFSI, nebo něco co jede už v sérii.
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Učiteľka chce naučiť deti narábať s peniazmi, a tak dá každému 10 korún, majú za to niečo kúpiť, a na druhý deň im povie, či rozumne vynaložili s tými peniazmi. Tak sa teda chváli Anička: -Prosím pekne, ja som kúpila čerešne. Všetky som zjedla, kôstky som zasadila a idem čakať na úrodu. - Múdro Anička. A čo ty Jožko? - Ja som kúpil marhule, a kôstky som zasadil. - Výborne Jožko. ... a ty Móricko? - Ja som kúpil jaternicu. - S pánom bohom, jaternicu a to už čo je na tom rozumné? - No tak večer sa s ňou sestra sexuálne ukojila, potom sme ju zjedli, črevo otec použil ako kondóm, ráno sme sa do neho vysrali, mama to išla reklamovať, a tu máte tých desať korún pani učiteľka.
    1 bod
  22. takový auto bych chtěj jednout mít a klinte kdy koupíš 4 oči?
    1 bod
  23. Sama social white. [emoji33] O tu Tvou Skodu by se ani srnka neoprela. Radeji skoci z utesu nez by se nechala prejed Skodovkou. Takova potupa v srnci tlupe by to byla. Hlavne srazit koloucha o vaze 10kg v rychlosti 20km/h = totalni skoda. Dik za objasnenost. Pritom takova kravina stacilo by to napojit na kontrolku rucni brzdy a tempomat by se vypnul.
    1 bod
  24. Tak ted jsi mi to opravdu nandal :-D
    1 bod
  25. Zkus použít to kulatý, co máš na krku. 1) fabia není vyšší třída. ale nekonkuruje oktávce (je to malý auto), takže v poklidu může mít ACC a další blbinky. rapid je stejná třída, jako oktávka (nižší střední) a kdyby měl všechnu výbavu, co O3, tak by O3 nikdo nekupoval (resp. spousta lidí, co váhá mezi rapidem a O3, by brala rapida) - takže je vcelku přirozené, že aby zabránili v nějaké míře tomuto parazitizmu, tak je rapid kapku osekanej, co se možností týká. 2) Karoq --- jo, je to vyšší třída oproti oktávce. SUV bylo vždycky kapku vejš, než "obyč" auto. a cenu má taky vyšší (i když jen virtuálně). a bez ohledu na to, jestli to je či není vyšší třída - není tak úplně přímou konkurencí oktávce.
    1 bod
  26. HHC je prvek, který při zastavení v kopci na 1-2 vteřiny drží brzdy i po uvolnění pedálu. Můžou ho mít všechny modely. Autohold je systém vázaný na elektromechanickou parkovací brzdu a funguje tak, že při zastavení tuto brzdu samočinně aktivuje. Bacha na Traffic Jam Assist - u některých Kodiaqů, kterými jsem jel, prokazatelně nebyl i když měl být. U Karoqa by podle mě být neměl.
    1 bod
  27. u benzínu DSG proč ne, ale u 4 válcové nafty to udržuje strašně nízké otáčky a auto vibruje a chrochtá to... I v passatu BITDI chrochtání a vibrování je slyšet, když ve městě v 60km/h přeřadí na nejvyšší 7 kvalt...
    1 bod
  28. Že by: ENG116952-ENG116183-Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9-Lichtfunktion C 16,Daytime running lights ENG116952-ENG116185-Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9-Dimmwert CD 16,127 ENG116953-ENG116202-Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3-Lichtfunktion C 17,Daytime running lights ENG116953-ENG116204-Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3-Dimmwert CD 17,127
    1 bod
  29. ja na to pouzivam tu skodovackou korekcni tuzku. Jemne sram zbrousim, odmastim technicakem. Vyplnim sram barvou, v podstate trochu vic. Druhy den pak vemu smilgr hodne jemny 2000-2500 no a ten nanos zabrousim do roviny s okolnim lakem (tohle je psychicky nejnarocnejsi, fakt opatrne jezdit co nejvic jen po prelakovanym miste, aby si clovek nevybroucil neco nekde jinde) no pak to jemnou brusnou pastou zalestim. Kdyz se hoodne zadari, lze to udelat tak dobre, ze ani po dobrem svetle to neni absolutne videt. Nekdy to jeste pretahnu barvou ve sprey taky od skody. Misto oblepim tak 1cm kolem sramu, pak zakreji novinama zbytek okoli a jednou to pretahnu rychlejsim pohybem lakem ve spray, po zaschnuti rozlestim.
    1 bod
  30. Minimálně jsme v tomto úplně jinde, černý piano lak mám i nyní v O2FL LK (tam byl exkluzivně), a je to velice elegantní, byť náročné na údržbu. Tvůj pojem o kýči je nějak obrácen, já (i mnozí jiní) vidím jako kýč právě ty naprosté zoufalosti v matné stříbrné, pro mě zcela hnusné až odporné (v případě imitací dřeva !). Před nějakým časem jsem uvažoval o VW CC, a právě ty hnusy v matné stříbrné v interiéru mě odradily (tedy nejen, z auta se mě také dost blbě vylézalo) :-( Znám řadu majitelů LK edicí (v O2 i O3) s černým klavírním lakem, ale neznám jediného, komu by se to nelíbilo. Nevím proč ale Škoda černý klavírní lak začala cpát i do nižších modelových řad Octavie, před tím se to dávalo pouze do LK, ach jo... Stejná degradace, jako původní RS laky jsou dnes i na Rapidech apod... Evidentně je na tvém případu vidět, že to tam nepatří
    0 bodů
  31. Ačkoliv si o O3FL nemyslím, že je její předek ošklivý, ale současně ani jako nějaký designový zázrak, a že by zrovna úplně tuctový Golf byl v něčem hezčí (je to jiné auto i určením), tak mě připadá "podivný" přístup kupovat své hlavní auto (pro denní ježdění) jen kvůli designu, a ne všem ostatním, daleko důležitějším vlastnostem, jako použité technologie, jízdní projev, komfort a výkon. Je mě úplně k ho.nu, když se budu kochat krásným designem, ale kde to vevnitř bude vypadat jak na jarmarku, bude poruchové, "každý pes jiná ves", a třeba bude i nepohodlné. Nejsem asi příliš objektivní, neboť ji mám objednanou, ve výbavě LK, ale přiznám, že v žádné nižší výbavě bych si to ale nepořídil. A konkurenci jsem si prolezl, chtěl jsem po letech vidět i jiné věci... Nikdo mě nenabídl nic obdobného za tu výbavu, jízdní projev a výkon (1.87TSI/DSG), servis a spolehlivost, komfort s výbavou a cenu, a samozřejmě i někdy v budoucnu to ojeté i dobře prodat... Ale je to asi i o věku majitele (názory lidí, kteří to nafasují někde v podnikové flotile nejsou pro mě víceméně relevantní, oni si to nekoupili za své, tudíž obvykle nerelevantní a pohrdlivé postoje ), moje zkušenost je taková, že ten zdánlivě "kontroverzní" předek u O3FL v reálu vypadá úplně jinak, než jen na foto, a že řada lidí poté, co auto viděla na vlastní oči své názory otočila... A je to něco, čím je to auto opět odlišné od té záplavy zcela tuctové konkurence ("nejkrásnější kombík všech dob" ), u které na 20 metrů nerozeznám "vo co go"...
    0 bodů
  32. Dík za info, ale výš někdo zase píše imbus 17mm, tak doopravdy 19mm? Už jsem to napsal výše . Je to imbus 17mm.
    -1 bodů
  33. Hele v pohodě na starem Tsi mě to svitilo cca 8tis km prvni ESP Potom i vyfukove plyny nejspiš lamba sonda (na 2x emise) nebo olej v sani to byl ale nebylo to v zaruce tak sem to neřešil az vesele dale jezdil 8tis/km nakonec sem promazal jednotku a auto prodal:)))))))
    -1 bodů
  34. Je jasné to, že to u O3FL nepůjde, má konvenční parkovací brzdu. Škoda. A ano, jak jsem psal výše, bylo by divné, že O to nemá a Karoq by měl... Ale ten bude mít i jiné nové věci.
    -1 bodů
  35. Ano to vše může O3FL mít. Ale čím by bylo auto zabrzděno, pokud mu chybí elektromechanická parkovací brzda ?
    -1 bodů
  36. nesmysl to urcite neni. co je jedina restrikce u turbo motoru? sani a vyfuk, takze staci dat prime sani a dat pryc katalyzator a motor vyrazne ozije a prida ti to vykon. tipuju ze tohle udelat i u 1.2 ktera ma v zakladu 81kW, tak by to mohlo mit klidne lehce k 100kW. samozrejme, ze kdyz das tyhle veci jako sani a de-cat je dobry vyladit mapu... ja mel predtim Focuse ST 2.5T ktery ma v serii 225k dal jsem jenom sportovni filtr a de-cat a na brze mi zmerili 260k. je pravda ze hodne dela ten decat, ale prime sani by tam dalo jeste vic.
    -1 bodů
  37. Můžeš objasnit v čem je prosím Karoq vyšší třída než Octavia ? A Fabia je vyšší třída než Rapid ? Hmm to je pro mě skutečně novinka, doteď jsem si myslel, že to je totožné...
    -1 bodů
  38. Zkus zachovat zásadní slušnost, ani já jsem nijak nepoznamenal, že v tvé hlavě toho moc být nemusí, vzhledem k tvému vysvětlení... Proč se tady každá diskuze musí vyvíjet tak ofenzivně ? Ad Karoq - to je možná tvá domněnka, že by Karoq měl být nějak výše než Octavia, a poté již jen blud o tom, že z principu by mělo být jakékoliv SUV "...vždycky kapku vejš, než "obyč" auto...". To jsem se tady opravdu upřímně a pořádně zasmál, když si uvědomím, jaké sračky v kategorii SUV existují, a že jsem vlastně ta léta jezdil v nevědomí, že třeba Yeti byl vlastně vždy o tu "...kapku vejš...", než kdejaká ta obyčejná Oktávka či jiný liftback apod... Byť jsem se do něj skoro nevešel, na rozdíl od té obyčejné Oktávky. Ach jo...to jsou mě věci... U Karoqa se stačí podívat na motorizace a ceny, a hned jsem v obraze. Ale nebudu ti tvůj pohled na věc brát, předpokládám, že máš své auto ve výbavě, která takový komplex z SUVéček vysvětluje...
    -1 bodů
  39. http://cool.iprima.cz/porady/autosalon/test-vzduchovych-filtru Proč zasírat motor a mít výfuk který neprojde STK když tam ten výkon jde opravdu dostat jinak? https://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia-nj-14/motor/apr-stage-1-uprava-ridici-jednotky-chiptuning-skoda-octavia-3-seat-leon-5f-audi-a3-1-2-tsi-6874.html
    -1 bodů
  40. j57: Za mě osobně - já tento názor nesdílím. Ale respektuji, že to máme každý jinak.
    -1 bodů
  41. Není mě jasné, co konkrétně se ti nelíbí, mě celkově původní O3 zklamala (zejména interiérem ve srovnání s mojí O2FL LK), a proto jsem se před časem zdržel na její přechod, zůstal u O2 a začal uvažovat i o přechodu na Superb. Nakonec se mě O3FL právě tím předkem zalíbila, je to daleko originálnější a odlišnější, než tuctová O3, kterou si i můj tchán (bývalý profi řidič velkých aut) plete s Rapidem (!)... Chromy se mě líbí, vůbec nejsou kýčovité, byť u světlých verzí asi zbytečné, ale u mé černé naprosto přirozeně a elegantně působící, a stejně jako černý klavírní lak a ambientní osvětlení v interiéru ve verzi LK, do které opět jdu. A celkem chápu, že u nižších verzí ten interiér působí obyčejně až tuctově (ale spíše funkčně a prakticky bez výstřelků ála Citroen), proto to trochu jiné LK. O nárůstu nějakých dalších lesklých platů moc nevím, ačkoliv vím, že s kůží a výplněmi to je o dost horší než v parádní modrošedé Roalty kůži u O2FL/LK, ale s tím toho moc neudělám, jinde ve stejné kategorii to není lepší, všichni šetří i tady... Budu se s ní loučit opravdu nechtěně :-( A negativní emoce ? U O3FL se názory ostře polarizují (i když o hodně méně, než na počátku při představení), a z historie víme, že se nejlépe pamatují právě kontroverzní věci. I to samo ukazuje, že ten předek není tuctová věc, a byť to právě ta odvrácená strana názorů Kabaňovi vyčetla s jeho odchodem k BMW, tak za mě pěkný. Ale tak už to je, a jsem tomu rád. Nějak zapomínáš, že u FL je například výrazněji lépe a zcela objektivně hodnocen podvozek (vzadu širší) a s DCC dle testů i zkušeností docela paráda a komfort i na 19". Pro mě je například toto podstatně důležitější, než nějaké zcela subjektivní (jako vždy u designu) a možná už i osamocené hodnocení řešení "4oké" masky...
    -1 bodů
  42. Aka je hlucnost benzinoveho motora v octavii III rs 2.0 v rychlostnom spektre do 160km/hod bez priplatkoveho audia, ktore hluk tlmi? Je hluk motora nad 130kmhod obtazujuci, alebo ho vobec nepocut? Skusal som iba s cantonom a tam nebolo motor vobec pocut, ale neviem, ake je to bez cantonu. Teda, ze ci je mozne ist 150kmhod v kuse 8 hodin a clovek nevystupi z auta ohluchnuty?
    -1 bodů
  43. No asi by jsi me cist vsechno, kdyz uz se chces vyjadrovat k memu vkusu apod., a doslova i lhat a strkat me do pusy neco, co jsem tady nepsal Vyse jsem napsal mj.: "že s kůží a výplněmi to je o u O3FL dost horší než v parádní modrošedé Roalty kůži u O2FL/LK, ale s tím toho moc neudělám, jinde ve stejné kategorii to není lepší, všichni šetří i tady." Ja vubec nepsal, ze se me interier O3FL libi, naopak jsem psal, ze me interier O3 zcela zklamal, psal jsem to zde i kdysi, pri uvedeni O3 (to jsi tu jeste nebyl). Hneda kuze se me vubec nelibi, byt jsem ji nevidel zatim na vlastni oci, a to je dost dulezite. Svetlou kuzi jsem mel v predchozi O2, zdaleka nebyla tak pekna a hlavne kvalitni jako v O2FL. Sedomodra Roalty je ve spickove kvalite i po mnoha letech, a s cernym lakem auta naprosto designove koexistujici. A dokonce jsou na rozdil od O3 polstrovane i dvere, svete div se! A LaK O3 FL take ma co doobjednavat, nemysli si, ze doobjednavas pouze ve Style verzi A ano, mas pravdu, ze "u vas Slovensku asi mate jiny vkus", polep si tou odpornou imitaci hliniku treba i hlavu, jen se divim, ze ti z toho vubec neni spatne o tom psat na ceskem diskuznim foru, ty "cilova skupino strieborná slovenska" ?
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...